Ze zijn tof maar ook zeer onpraktisch, kan me voorstellen dat ergens op de rug niet gaat infecteren maar die van mij zat in dat kuiltje van mijn hals en daar kom je toch aan met je tengels. Dus hij was met enige regelmaat ontstoken, het gaat wel vervelen om steeds die aureool uit te moeten leggen. En dat bedrijf waar ik ga solliciteren is zeer formeel, ik ga ook voor een representatieve functie dus toen was het besluit snel genomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef lezzer het volgende:
Ik moest gewoon googlen wat het was, een microdermal
Scary is dat hè? Moet je je voorstellen dat electriciteit nooit meer zou functioneren of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef Logician het volgende:
grmbl hadden ze hier gewoon net de kabel kapot gesneden + heel vodaphone plat.
Was ff heul van de wereld afgesloten
oeh moet je mij nooit naakt zienquote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef lezzer het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van lichaamsversieringen in het algemeen.
heb alles zo dat met kleding aan je niets ziet, benen en onderarmen vrij idd. en de intieme piercing yups ook aanwezigquote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Seven. het volgende:
Nice Kz. Ik ben groot fan van tattoos, als ze mooi gekozen en gezet zijn dan. Benen liefst tattoovrij. Piercings vind ik over het algemeen minder mooi, maar indien mooie plek en subtiel, ook fan.
* Knuffelzacht wordt nu niewsgierigquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Logician het volgende:
[..]
heb alles zo dat met kleding aan je niets ziet, benen en onderarmen vrij idd. en de intieme piercing yups ook aanwezigverder geen piercings
ja daar jaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht wordt nu niewsgierig
zien zien zienquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Logician het volgende:
[..]
ja daar ja![]()
m.a.w. ik ben een vrouw met ballen![]()
dan moet ik hem maar eens in het echt bekijkenquote:
5,3 das helemaal zuur.. Ik heb maar 1x statistiek tentamen gedaan... had een 1quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Avey het volgende:
Statistiek. Ik dacht dat ik er wel redelijk goed in was maar nu blijkt dat ik misschien mezelf een beetje overschat heb
Ook nét niet gehaald, 5.3 waar 5.5 nodig is
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Avey het volgende:
Verdomme, tentamen niet gehaald.Nu komt m'n vakantie in gevaar...
Haha, nou ja dan weet je in ieder geval de reden, ik voel me nu behoorlijk stom dat ik er niet wat meer aandacht aan heb besteed.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
5,3 das helemaal zuur.. Ik heb maar 1x statistiek tentamen gedaan... had een 1
kan je niet een dag later op vakantie gaan?? (als je annulerings verzekering hebt kan je cancelen voor een herkansing heb ik ooit eens in voorwaarde gelezen) bachelor halen lijkt me geen optiequote:Op woensdag 18 november 2009 20:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Haha, nou ja dan weet je in ieder geval de reden, ik voel me nu behoorlijk stom dat ik er niet wat meer aandacht aan heb besteed.
Ik kan herkansen, maar dat is juist op de datum dat ik met m'n vriendin op vakantie zou gaan, 17 decemberDus of herkansen en tickets cancellen, of gewoon gaan en m'n bachelor niet halen
Ook fotoboekdingetje maar wat geupdate enzo.
Een tongzoen was leuk geweest. Maar ik had geen zin om iets te forceren. Ik kan haar niet peilen. Ik krijg geen complimentjes of zo. En hoewel ze geïnteresseerd overkomt, tenminste, ze luistert naar mijn verhalen... toch moeilijk om in te schatten of haar interesse vriendschappelijk is of niet. Ik weet niet of ze veroverd wil worden of juist op het onbereikbare type valt. Ik vermoed dat laatste, gezien het verhaal over die andere dame.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:42 schreef Avey het volgende:
Play hard to get?
Maar wel jammer dat het zo gelopen is, je had op meer gehoopt dan een zoen op de wang neem ik aan?
OK. Ze is duidelijk gereserveerder dan ik ben. Na de radiostilte dan maar eens een dansvloeravondje houden, dan gaan die dingen al veel makkelijker. We waren ook niet echt in een café waar je uitgebreid gaat zoenen als 2 dames zijndequote:Op donderdag 19 november 2009 01:51 schreef wonderer het volgende:
Misschien hoopte ze juist wel dat jij haar zou zoenen. Als ze al moeite heeft met haar gevoelens tonen, zal ze toch niet zo snel duidelijk maken wat ze voelt door je te zoenen?
Dat kán. Maar ik heb toch wel duidelijk aangegeven dat zij wat mij betreft een paar pluspunten heeft en die zitten niet in haar BH. Eigenlijk had ik 5 minuten nadien aan moeten kloppen en zodra ze open deed niets zeggen maar gewoon doen. Bedenk ik mij nu.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:56 schreef Avey het volgende:
Al die spelletjes, ik ben daar zo slecht in. Misschien zit zij nou ook wel exact hetzelfde te denken als jij
Rustig aan lijkt me verstandig, als je haar echt leuk vindt en dat is wederzijds komt het wel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 02:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kán. Maar ik heb toch wel duidelijk aangegeven dat zij wat mij betreft een paar pluspunten heeft en die zitten niet in haar BH. Eigenlijk had ik 5 minuten nadien aan moeten kloppen en zodra ze open deed niets zeggen maar gewoon doen. Bedenk ik mij nu.
OK, er is geen man overboord, we doen gewoon rustig aan.
Aha! Je hebt een vriendinquote:Op donderdag 19 november 2009 02:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Rustig aan lijkt me verstandig, als je haar echt leuk vindt en dat is wederzijds komt het wel goed
Ik kan hier eigenlijk niet over meepraten, de dag dat ik m'n vriendin echt leerde kennen eindigde samen in bed![]()
OK, vieze peuk is op. Thanks wonderer en Avey! Ik heb ze weer op een rijtje Hoestdrankje en slapen nu.quote:
Bijna 7 maandjes nuquote:Op donderdag 19 november 2009 02:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha! Je hebt een vriendin. Tofheid. En zo leren we langzaam meer over Evy.
Ik ben vaak genoeg op hetero meisjes gevallen, die friendzone is echt afschuwelijk.quote:Goed, plan van aanpak: even afkoelen en dan maar zien hoe het loopt. Als het initiatief van haar kant uit ontbreekt, dan ga ik er zélf gewoon voor. Ik ben allang blij dat ze zich comfortabel genoeg voelt om bepaalde dingen over haar verleden te vertellen enzo. Of is dat een slecht teken in dit geval?![]()
Friendzone en lesbo's werkt toch anders, alleen ik heb geen idee hoe.![]()
[/noob]
en de wekker gaat om 8 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |