Ja, als je erover nadenkt, dan boeit dat natuurlijk weinig. Ik denk wel dat het gevoel van verraad harder binnenkomt, maar toch is dat ook wel vooral een kwestie van hoe je het zelf ziet. Als je je niet bedreigd voelt door mannen, dan maakt het geen reet uit of je vriendin er met een man of een vrouw vandoor gaat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar is dat echt zoveel erger dan dat ze er met een vrouw vandoor gaat?
Een beetje. Maar ik doelde meer op het feit dat ik gebruikt werd als een soort experiment. En dan gaat ze er snel vandoor als blijkt dat ze toch de pik mist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar is dat echt zoveel erger dan dat ze er met een vrouw vandoor gaat?
het gevoel dat je daar oneerlijke concurentie in hebt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik doelde meer op het feit dat ik gebruikt werd als een soort experiment. En dan gaat ze er snel vandoor als blijkt dat ze toch de pik mist.Terwijl het voor mij soms echt meer leek dan dat. Is misschien ook m'n eigen schuld, maar daarom is het zo pijnlijk als blijkt dat het voor de ander alleen een leuk experimentje was. Of alleen om de ex-vriend jaloers te maken.
Ach, de 'experimenten' op zich waren soms best vermakelijk.Maar daarom zeg ik dus dat ik alleen nog ga voor vrouwen die voor zover mogelijk zeker zijn van hun seksualiteit.
Denk dat dát het juist lastig maakt. Omdat je nadien sterker het gevoel hebt gebruikt te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik doelde meer op het feit dat ik gebruikt werd als een soort experiment. En dan gaat ze er snel vandoor als blijkt dat ze toch de pik mist.Terwijl het voor mij soms echt meer leek dan dat. Is misschien ook m'n eigen schuld, maar daarom is het zo pijnlijk als blijkt dat het voor de ander alleen een leuk experimentje was. Of alleen om de ex-vriend jaloers te maken.
Ach, de 'experimenten' op zich waren soms best vermakelijk.Maar daarom zeg ik dus dat ik alleen nog ga voor vrouwen die voor zover mogelijk zeker zijn van hun seksualiteit.
Maar in welk opzicht doe je dan onder voor mannen? Het lijkt me dat het ontbreken van een pik ruimschoots gecompenseerd wordt door tieten, taille, kont enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:30 schreef Avey het volgende:
Jep, dat is het inderdaad. Voor de meeste vrouwen hebben mannen veel meer te bieden dan ik. Kan ik niet zoveel aan doen en dat vind ik zeker niet erg. Maar het is wel jammer dat ze dan mij moeten gebruiken om daar achter te komen.
Maar ik ben niet bitter hoor
want een man heeft geen kont?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar in welk opzicht doe je dan onder voor mannen? Het lijkt me dat het ontbreken van een pik ruimschoots gecompenseerd wordt door tieten, taille, kont enzo.
Maar van iemand verliezen die doping gebruikt (om maar een analogie te gebruiken) is toch minder erg dan iemand die net als jij hard getraind heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gevoel dat je daar oneerlijke concurentie in hebt...
Van een andere vrouw verliezen.. das gelijkwaardig verliezen....
Heel veel mannen niet, neequote:
tuulk niet. Dan weet je dat jij gewoon beter bent dan die valsspelert.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:41 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen ja.
[..]
Maar van iemand verliezen die doping gebruikt (om maar een analogie te gebruiken) is toch minder erg dan iemand die net als jij hard getraind heeft?
oke je bedoelde mooier.... dat zei je nietquote:
van rug naar benen zonder iets er tussen? vaag.... nooit gemerkt ookquote:
quote:
Aah, jaloers! Ik maak ze altijd met pita-broodjes en die zijn nu op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Welterusten Nizno.
Ik zit aan de tosti
Nou dan. De man is de dopinggebruikert, die heeft gewoon iets dat jij nooit kunt hebben. Lijkt me niet lastig verliezen. Als je van een vrouw verliest, bij jij blijkbaar als vrouw niet goed genoeg. Dat zou ik persoonlijk een stuk erger vinden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk niet. Dan weet je dat jij gewoon beter bent dan die valsspelert.
Yep. Zeker bij mannen die niet sporten. Meer dan een handvol is het dan nietquote:van rug naar benen zonder iets er tussen? vaag.... nooit gemerkt ook
en vrouwen zoenen veeeeeeeeeeel beter en ik zoen graagquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar in welk opzicht doe je dan onder voor mannen? Het lijkt me dat het ontbreken van een pik ruimschoots gecompenseerd wordt door tieten, taille, kont enzo.
Hetero's weest gewaarschuwd! Ik doe het wel (er iets van zeggen).quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Qebbel het volgende:
niemand vreemd doet als je zit te tongen in een restaurant
quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en vrouwen zoenen veeeeeeeeeeel beter en ik zoen graag
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hetero's weest gewaarschuwd! Ik doe het wel (er iets van zeggen).
We hebben al ooit staan bakkesen tegen een stel in de IKEA, wij deinzen nergens voor terug
en heb je t dan over tongzoenen met een stel?quote:
Nee, dat is eigenlijk ruziemaken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en heb je t dan over tongzoenen met een stel?
Dat had ik natuurlijk wel door... maar t leek zo leukquote:
wanna try me?quote:
Sinds Boer Zoekt Vrouw ben ik bekend met het woord 'bakkes'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, da's een brabants woord
http://www.cubra.nl/braba(...)0de%20Ven_Bakkes.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Qebbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]Je hebt pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
regel jij wat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef lezzer het volgende:
Kunnen jullie het alsjeblieft effe een keer goed doen?
alleen als je mee doetquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Seven. het volgende:.
Threesome met Kz en Logi. Waarom spreekt dit zo tot de verbeelding?
Mag ik mee doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Seven. het volgende:.
geen idee... waarom spreekt dit zo tot de verbeelding?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Seven. het volgende:
.
quote:
Ik dacht dat ik de enige was met die opvattingquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Qebbel het volgende:
Misschien sowieso die mensen die wel seks hebben met het eigen geslacht, maar geen relatie, vind ik eigenlijk geen bi's.
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die opvatting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |