is ook een inkoppertjequote:
Jij als brabo moet toch wel weten dat deze TT volstrekt onschuldig isquote:
Smakelijk!quote:
vind ik van welquote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij als brabo moet toch wel weten dat deze TT volstrekt onschuldig is.
afgewerkt... hmm. ^^quote:Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik van wel
nou lees ik de TT pas op de manier van de hollanders
gaat de goede kant opquote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
Ik zit op een goede koffie-wave![]()
.
Vanaf 7 uur vanochtend elk uur een kop![]()
![]()
![]()
.
Is deze TT ook op een andere manier te lezen dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik van wel
nou lees ik de TT pas op de manier van de hollanders
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat nou weer op?Verwar je mij met LL?
quote:Op maandag 21 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, net.. ik zat nog te wachten op de volgende maar er kwam niemand meer
[..]
ja hoor [arrogantmodus] ben ik wel gewend [arrogantmodus]
[..]
phenooooomac
[..]
wat is er met je tietjes?
Ha fles
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Precies, ik ga ook absoluut niet wekelijks, niet eens maandelijks maar ik doe het echt voor de ontspanning, er is niets waar ik rustiger van word (ja, seks, maar goed..) dat ik er een mooi kleurtje van krijg, is een mooie bijkomstigheid.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
Waarom seksen jullie wel allemaal en ik niet?
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
een beurt
[..]
newsflash: LL werkt niet meer bij gf
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
(ik moet HEEL veel moeite doen om niet keihard in lachen uit te barsten)
ik wil ook seks
en dan ook nog deze TT ......quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, misschien wil die wel seks en leest hij mijn oproep hier
duidelijk van welquote:Op donderdag 12 november 2009 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Is deze TT ook op een andere manier te lezen dan?
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik verwar je niet met mijn aanstaande
kijk hier maar even:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan ook nog deze TT ......
Goed speurwerkquote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik verwar je niet met mijn aanstaande
kijk hier maar even:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan ook nog deze TT ......
Zuiderlingen...quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Is deze TT ook op een andere manier te lezen dan?
Klopt. Ik was vanochtend om half acht aangeredenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zuiderlingen...![]()
Net als 'ik ben aangereden'. Hier is dat pijnlijk, bij jullie is het normaal
of ons mamquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zuiderlingen...![]()
in belgie hebben ze nog meer van dat soort "rare" uitdrukkingenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zuiderlingen...![]()
Zeker en vast!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie hebben ze nog meer van dat soort "rare" uitdrukkingen
wij gaan doorquote:
Vast in d'r poepquote:Op donderdag 12 november 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
Zeg GF hebt gij al met de kuisvrouw geklapt?
die kuisvrouw wil toch geen nen bolle keesquote:Op donderdag 12 november 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
Zeg GF hebt gij al met de kuisvrouw geklapt?
niet te hopenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
Ik dacht daarnet: ik ga es wat koken.
Dus ik pak wat een kip kieken uit den frigo.
Met mee dat ik die kip dat kieken aan het bakken was, bleek de dampkap niet te werken.
Dat vond ik nogal ambetant, dus heb ik het hele zaakje maar in een vuilniszak vuilzak gesmeten.
Het aanrecht ff gekuist, en daarna rap naar het frietkot.
Ik zei: doe deze dezen bolle kees ollander maar een frieteke frit en een croque monsieur met bacon!
Mot gij een toek op u bakkes zei die frietkotexploitant.
Dat was al even ambetant!
dat is brabantsquote:
vergader zequote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
ff vergaderen
eend is op vakantie en iemand moet het doen
Reservebelgen.quote:
Nee hoor, echt nietquote:
duidelijk jaloersquote:
is het wel hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee hoor, echt nietWij waren een keer op vakantie in Belgie en toen hoorden we op de Belgische radio: 3 km file bij Brussel, het verkeer moet daar over de pechstrook.
Mijn zusje en ik kunnen er nu soms nog om lachen
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het wel hoor.
tenminste bij ons in de buurt is het een normale uitdrukking.
Ik ken het echt alleen als Vlaams voor vluchtstrook hoor..quote:
jij woont een stuk noorderlijker dan wij.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het echt alleen als Vlaams voor vluchtstrook hoor..
Ja, jij woont in Belgiequote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij woont een stuk noorderlijker dan wij.
in eindhoven zeggen we dus wel pechstrook ook vluchtstrook maar over het aalgemeen zeggen we pechstrookquote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, jij woont in BelgieIn Eindhoven spreken ze toch geen nep-Vlaams? Of kwam je uit Budel ofzo?
Jij bent nog niet afgewerkt?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:29 schreef DaMart het volgende:
Even snel een TVP in een MPNinjatopic!
*proestquote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het herfst. Twee grote bladeren en een meervoudige eikeldop worden met zwaar materieel aan de kant geruimd.
[ afbeelding ]
nou niet meer ik ben weer terugquote:
Kan je weer tegen jezelf spammenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou niet meer ik ben weer terug
Werkwerkwerkquote:
OAquote:
Oh jawel hoorquote:
Mot jij niet werken ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het herfst. Twee grote bladeren en een meervoudige eikeldop worden met zwaar materieel aan de kant geruimd.
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel. Kom maar hierheenquote:
oeh, ik wil op de tractorquote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoorGa je mee grote zware eikenbladeren ruimen in de tuin?
Ik heb ook nog wel een tractor met een laadschop, maar die staat thuis nu
Vanavond weerquote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Kom maar hierheen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij p0wnt bladeren, ik p0wn bladeren
Hoe laat?quote:
Na het avondetenquote:
Vanavond weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hmmm, dat duurt me te lang, ik ga voor het eten al op huis aanquote:Op donderdag 12 november 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Na het avondetenkom ik weer die kant op (zoals ieder weekend)
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch Venlo? Dan gaan we toch dezelfde kant op..?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm, dat duurt me te lang, ik ga voor het eten al op huis aan.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ja, maar ik ga voor het eten al die kant opquote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is toch Venlo? Dan gaan we toch dezelfde kant op..?
Nou en? Ik daarnaquote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga voor het eten al die kant op![]()
lang weekend heb je trouwensquote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou en? Ik daarnaDan ben je daar toch nog...? Slaap ik vanavond dicht bij jou, maar nog dichter bij mijn vriend
Ja, mijn vriend heeft morgen een vrije dag dus ik ga vanavond al naar hem toe om lekker weekend te vieren.quote:
je komt morgen toch wel op de bruiloft?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend heeft morgen een vrije dag dus ik ga vanavond al naar hem toe om lekker weekend te vieren.Verder heb ik als werkloze sowieso veel vrije tijd
Waar is hij?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je komt morgen toch wel op de bruiloft?
we beginnen in de ksc en daarna bij GFquote:
nou, wellicht heb ik wel even tijdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we beginnen in de ksc en daarna bij GF
je weet het thema vrijdag bij GF
Das waarquote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou en? Ik daarnaDan ben je daar toch nog...? Slaap ik vanavond dicht bij jou, maar nog dichter bij mijn vriend
Een schrijfwijze die in ieder geval iets minder stom uitziet dan sgierigquote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef OA het volgende:
MPG, wat is 'schierig'?
Alle media schrijven het zo hoor, maar het is toch ook niet 'nieuwschierig'?
Ik vind het maar vreemdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Een schrijfwijze die in ieder geval iets minder stom uitziet dan sgierig. Het staat dan ook niet voor niets tussen 'aanhalingstekens'.
Vrouwen vaker 'bi-schierig'
donderdag is GB vrijdag heeft hijquote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
nou, wellicht heb ik wel even tijdeerst uitslapen
de GB is op donderdag he?
Het is sowieso een vreemd woordquote:Op donderdag 12 november 2009 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd![]()
Het moet dan trouwens 'gierig' zijn en niet 'sgierig'...
Walking fridgequote:Op donderdag 12 november 2009 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar weer eens langzaam afsluiten en naar huis. Vanavond eens kijken of ik ook een Groot Bierhaal Apparaat van Technisch Lego kan bouwen
ik heb jouw nou tochquote:
ik ookquote:
ik weet nergens vanquote:
kloptquote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we beginnen in de ksc en daarna bij GF
je weet het thema vrijdag bij GF
2x de helftquote:
ik zou niet weten wat ik me daar bij moet voorstellenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemd woord. Maargoed, 'bi-gierig' zou een totaal verkeerde betekenis geven
.
normaal ben ik al onderweg naar huis.quote:
je bent te vroegquote:Op donderdag 12 november 2009 16:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
normaal ben ik al onderweg naar huis.
nu kan ik vast zwaaien naar oa
hihi die zijn leukquote:
zijn ze bij jou al begonnen metquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn ze bij jou al begonnen met [ afbeelding ]
mag er bij jou in de club gerookt worden?
ik weet dat ze vrij streng zijn in belgie
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dat begint om 7 uur
yup bij ons mag gewoon gerookt worden
wij vallen weer onder een aparte wet
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal met besloten club te maken hebben?
jij rookt thuis niet binnen?quote:
ze is zich aan het voor bereidenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat jouw bruid zenuwachtig is voor morgen![]()
we hebben d'r vandaag maar weinig gezien hier
ik zit nog op het werk, daar mag het niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij rookt thuis niet binnen?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
En sinds wanneer is de KSC een afwerkplek?.
DaMartquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
fritselquote:
ben je nog aan het werkenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is zich aan het voor bereiden![]()
[..]
ik zit nog op het werk, daar mag het niet.
en thuis rook ik ook niet in huis, ik heb een kruk, werkbank, asbak en radio in de schuur
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je nog aan het werken
je hebt nou genoeg uren voor je trouwdag morgenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ga nu afsluiten.
en je weet het,we mogen niet meer overwerken.
dat denk ik ook,kan bijna met vervroegt pensioenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt nou genoeg uren voor je trouwdag morgen
WOKquote:Op donderdag 12 november 2009 18:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat denk ik ook,kan bijna met vervroegt pensioen
maar nu Do svidaniya![]()
misschien tot vanavond, anders tot morgen
Huh?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
het is een hollanderquote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh?
Afgewerkt zijn is toch zeker en volstrekt normale uitdrukking voor klaar zijn met werken? Vanwaar dan jouw commentaar op de TT?
Nopequote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh?
Afgewerkt zijn is toch zeker en volstrekt normale uitdrukking voor klaar zijn met werken? Vanwaar dan jouw commentaar op de TT?
Right.....quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat het weer iets Limburgs is.
Idd, het is ook Brabantsquote:
Da komt goed uit, want ik kom ook van onder de rivierenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, het is ook Brabants
Maar verder wel van onder de rivieren
Zeker handig in dit gevalquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Da komt goed uit, want ik kom ook van onder de rivieren.
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat het weer iets Limburgs is.
Jij bent de enige die ik het in die context heb zien gebruiken. Verder kan het wel betekenen dat iets afgemaakt wordt, maar dan moet je meer denken aan de afwerking van bijvoorbeeld je badkamer. Maar in de betekenis van klaar zijn met werken, komt het verder niet echt veel voor.quote:
Nou in Brabant welquote:Op donderdag 12 november 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
Maar in de betekenis van klaar zijn met werken, komt het verder niet echt veel voor.
Het is dan dus zuidelijk dialect, en geen ABNquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou in Brabant wel![]()
Maar die zitten hier niet denk ik
heb je niet goed opgelet ik heb het ook een paar keer al gezegdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik het in die context heb zien gebruiken. Verder kan het wel betekenen dat iets afgemaakt wordt, maar dan moet je meer denken aan de afwerking van bijvoorbeeld je badkamer. Maar in de betekenis van klaar zijn met werken, komt het verder niet echt veel voor.
Ja, maar jij bent eigenaar van een afwerkplek, dus is het logisch dat ik het in die betekenis lees als jij het zegt!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je niet goed opgelet ik heb het ook een paar keer al gezegd
Zucht.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent eigenaar van een afwerkplek, dus is het logisch dat ik het in die betekenis lees als jij het zegt!
Algemeen Boere Nederlansquote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan dus zuidelijk dialect, en geen ABN.
Jazeker.quote:
En? Dan nog is het geen gangbare betekenis.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zucht.
De volgende personen hebben het zeker ook één of meerdere keren gebezigd in KSC:Nijns Crossover Kuukske
Ja dag hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Dan nog is het geen gangbare betekenis.
als ruim 1 miljoen mensen het zeggen welquote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Populaire PI vanavond!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dag hoordat Amerikanistische "Holland is de norm en de rest is de uitzondering" mag wel stoppen. Nu.
Maar er zijn dus genoeg mensen voor wie het wel gangbaar is.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zeggen 15 miljoen het nietquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ruim 1 miljoen mensen het zeggen wel
die spreken turksquote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zeggen 15 miljoen het niet.
Mensen van onder de grote rivieren ja, niet daarboven... en die betekenis staat als zodanig ook niet in de Van Dale, dus is het streektaal.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar er zijn dus genoeg mensen voor wie het wel gangbaar is.
Codecpack & juiste videodrivers.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef DaMart het volgende:
En Windows 7 is best leuk en zo, maar ik had in Vista na lang puzzelen eindelijk voor elkaar dat ik gedownloade series op de tv kon kijken, maar met Windows 7 lukt dat op de een of andere manier niet.
Wijze woorden, Fles, wijze woordenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dag hoordat Amerikanistische "Holland is de norm en de rest is de uitzondering" mag wel stoppen. Nu.
Nee, het heeft met de videokaartdrivers te maken. Op mijn monitor heb ik wel goed beeld, maar op tv zie ik alleen bureaubladachtergrond op helft van het schermquote:
het bewijs is geleverdquote:
Ik zat wel te denken aan Turkish Apple... heel toevalligquote:Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het bewijs is geleverd![]()
ze driken ook veel thee trouwens
Dat zijn domme bekrompen stadskinderen die denken dat melk uit een pak komtquote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zeggen 15 miljoen het niet.
Behalve chocolademelk, want dat komt van bruine koeien!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn domme bekrompen stadskinderen die denken dat melk uit een pak komt
whehe MPG heeft snel zijn post geeditquote:Op donderdag 12 november 2009 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het heeft met de videokaartdrivers te maken. Op mijn monitor heb ik wel goed beeld, maar op tv zie ik alleen bureaubladachtergrond op helft van het scherm.
Mijn legohummer is ook grootquote:
Ja, van die broodmagere keniaanse neger-ossen. Ossen hebben geen uiers trouwens.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve chocolademelk, want dat komt van bruine koeien!.
Omdat iedereen die Monopoly speelde er goedkoop hele straten wilde kopen toen het nog Onsdorp heette.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, van die broodmagere keniaanse neger-ossen. Ossen hebben geen uiers trouwens.
Waarom heet Osdorp Osdorp?
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan dus zuidelijk dialect, en geen ABN.
old schoolquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)tnummer-playboy.html
Ah, leuk
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat iedereen die Monopoly speelde er goedkoop hele straten wilde kopen toen het nog Onsdorp heette.
quote:
oeh, doggy stylequote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie nu weer lief spelen met elkaar. Of moet ik de hond loslaten in het tpoic?
Joa poaquote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie nu weer lief spelen met elkaar. Of moet ik de hond loslaten in het tpoic?
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa poa![]()
* Dr_Flash] rijdt met de [url=http://www.okaza.nl/img/9c6be5d8cb_1.jpg]tractor[/url over de borsten van Nijns![]()
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waar het hart van vol is....quote:
Duh, wat wil je, met 3 van die Dwaallingen in huisquote:
Dat kloptquote:
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zettequote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zette![]()
Nu moet ik ze zelf kopen![]()
Niet dat ik een schoorsteen heb ook trouwens.
en terechtquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
De laatste keer dat ik het waagde mijn schoen bij de cvte zetten, kreeg ik er een fles afwasmiddel in
.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
GMTAquote:
Ah. JIJ was dus die koekebakker die me dat geflikt heeftquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook!
De laatste keer dat ik het waagde mijn schoen bij de cvte zetten, kreeg ik er een fles afwasmiddel in
.
Toen ik mijn schoen bij de open haard zette, had de kat 'm er in gezetquote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zette![]()
Nu moet ik ze zelf kopen![]()
Niet dat ik een schoorsteen heb ook trouwens.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoen bij de open haard zette, had de kat 'm er in gezet
Fritselquote:
Vraag maar aan mn nichtjes of kijk in mijn FoBoquote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. JIJ was dus die koekebakker die me dat geflikt heeft.
Coolste piet, noemt dat zich dan.
Nee, die beesten slepen altijd met van alles.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die beesten slepen altijd met van alles.![]()
De haard was trouwens niet aan.
mazzel hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die beesten slepen altijd met van alles.![]()
De haard was trouwens niet aan.
trustenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 goldfinger1963
02. 059 wel.o.k
03. 038 Nijns
04. 035 Dr_Flash
05. 033 MPG
06. 027 OA
07. 019 DaMart
08. 012 marcb1974
09. 005 Ladylike
10. 002 indahnesia.com
11. 002 TJDoornbos
12. 002 vrolijke-frits
13. 001 FFSletop
14. 001 Jo0Lz
Reeks-statistieken!
quote:
Joolz!quote:
O jaquote:
Ll, vrouwquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]idd
[..]
Joolz!
mogguh rest![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hey hunquote:
kan niet wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk
[..]
Hey hun
Vanavond mogen we eindelijk [ link | afbeelding ]
Ondanks dat ik niet zo van mannen in pak houd, vind ik het toch wel gepast bij een huwelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan niet wachten [ afbeelding ]
speciaal voor jou mijn hoge hoed opgezet.![]()
ik pas mijn trouwpak nog steedsquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zo van mannen in pak houd, vind ik het toch wel gepast bij een huwelijk
ik heb IRL mn jurk al klaar liggenmoet alleen nog op maakt gemaakt worden tzt..
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa poa![]()
* Dr_Flash] rijdt met de [url=http://www.okaza.nl/img/9c6be5d8cb_1.jpg]tractor[/url over de borsten van Nijns![]()
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopen![]()
Alles geod hier, ben ik nog op tijd voor de bruiloft?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gompie, nog steeds hetzelfde topic![]()
Jouw ava Wok![]()
beter?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
Ow Wok, ik mis nog een stropdas op je ava
Kijk eens aan, het meest urgente probleem van de Nederlandse politiek vandaag de dag.quote:Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken vraagt de douane onderzoek te doen naar de import van cosmeticaproducten van Ahava.
Ahava is een Israëlisch merk dat producten verkoopt die mogelijk worden gemaakt in bezet Palestijns gebied op de Westelijke Jordaanoever. SP-Kamerlid van Bommel heeft om het onderzoek gevraagd, zo stelt hij tegenover NU.nl.
Mochten de producten in bezet gebied worden geproduceerd, dan dragen ze ten onrechte het predikaat 'Made in Israël'.
OMGquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens aan, het meest urgente probleem van de Nederlandse politiek vandaag de dag.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
OMG
flessepesIk had jou nog niet afgelebberd
Tevens hoi terugquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:23 schreef Nijns het volgende:
Helemaal goed Wokje
Dankje LL en tevens hoi
* LL baas dan maar de deur uit werktquote:
GEFELICITEERD NIJNSquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopen![]()
Alles geod hier, ben ik nog op tijd voor de bruiloft?
Oh ja, dat wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
GEFELICITEERD NIJNS![]()
Wie, wat, waar, waneer, hoe lang, etc?
Meurningquote:
heb ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Wok heb jij trouwens proefexamens van 70-640 toevallig?
Dat is wel fijn zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
Details volgens later vandaaghet is in ieder geval in Den Bosch dus lekker dicht bij huis
Hoi Nijnsquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
Details volgens later vandaaghet is in ieder geval in Den Bosch dus lekker dicht bij huis
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
De RHCP gaan weer optreden
edit: ow hoi iedereen![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
De RHCP gaan weer optreden
edit: ow hoi iedereen![]()
Een mens maakt wat mee zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Geweldige morgen,![]()
Vanochtend moest een mede stage medewerker met de bestelbus van de baas een medewerker van het bedrijf ophalen.Eenmaal bij zijn huis aangekomen (10 km verderop ) bleek die persoon ziek te zijn.![]()
Dit had hij dus ook niet even kunnen melden. A fijn rijd hij terug naar het werk toe. Probeert hij de auto in te parkeren, rijdt hij de blauwe ijzeren container van het werk aan![]()
1 Kapotte achterruit als gevolg! "Carglass repareert , Carglass vervangt!"![]()
Niks in de stage inhoud zegt dat wij medewerkers moeten rond rijden of ophalen!
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.quote:
Het is een complotquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb ineens vet veel werk. Wordt er niet goed van!
maar dat gaat wel gebeuren vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.
zolang ik maar niet uit mn broek schreur vind ik het goed
valt hier wel mee, ik was ook laat gisteren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is een complot
hier ook al druk druk druk.
Vanmiddag maar eens niksen
eruit scheuren en eruit gescheurd worden, zijn 2 totaal verschilldende dingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat gaat wel gebeuren vandaag
hmm, waar ligt de grens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eruit scheuren en eruit gescheurd worden, zijn 2 totaal verschilldende dingen![]()
En dat voor een redacteurquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb ineens vet veel werk. Wordt er niet goed van!
Ligt eraan of jij mn broek vast hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, waar ligt de grens.
als je broek blijft hangen en ik trek jou naar me toe, scheur jij dan uit je broek of scheur ik jou uit je broek?
Let op je spelling!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.
zolang ik maar niet uit mn broek schreur vind ik het goed
neequote:
Je moet het eens een keer doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM die op incorrecte spelling gaat wijzen, gekker moet het niet worden![]()
.
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Sommige dingen spel ik expres zo
aan het - aant ...
mijn - mn...
dat soort dingen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM die op incorrecte spelling gaat wijzen, gekker moet het niet worden![]()
.
Reactie(varchar $tekst)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?
Je wilt MPG executeren als hij over taalfouten begint? Dat is ook niet aardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Reactie(varchar $tekst)
{
if(contains($fouten, $tekst))
{
execute MPG-spellings-programma();
}
}
Schopje originele taalfouten!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Eventjes een nieuwe avatar en zonder kerstmist sinterklaas gedoe![]()
Lekker oldschool Pokemon
Execute betekent ook wel uitvoeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt MPG executeren als hij over taalfouten begint? Dat is ook niet aardig![]()
.
Dan doe ik niet mee als jij het woord opschrijft dat we moeten raden... ik ben nog niet levensmoe namelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Execute betekent ook wel uitvoeren.Executeren
beetje ouderwets galgje spelen. Met een echte galg!
Nee, het zal je misschien opvallen dat ik erg lange woorden afkort (even is wel ff.. dat wel...) maar zeker bevat geen c dus ook de afkorting niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?
kijk maar uit dat geen broek uit de scheur komtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, waar ligt de grens.
als je broek blijft hangen en ik trek jou naar me toe, scheur jij dan uit je broek of scheur ik jou uit je broek?
Gewoon een knietje in iemand planten als je Nee bedoeltquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, het zal je misschien opvallen dat ik erg lange woorden afkort (even is wel ff.. dat wel...) maar zeker bevat geen c dus ook de afkorting niet.
Ik ben geen breezah, maar hou wel van kort en krachtig
Maar echte grammaticafouten maak ik toch niet echt dacht ik
smakelijk wokquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat?! LL met d'r scheur uit de broek?
Dankje voor dit Topic geniaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijk maar uit dat geen broek uit de scheur komt![]()
leuk topic: Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
nijnsquote:
smakelijkquote:
Eetsmakelijk!quote:
dankjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
proficiat met je baan
ik heb geen lunchquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eetsmakelijk!
Ik heb mijn lunch net op... en mijn lunchpauze begint eigenlijk pas over 3 minuten.
Sterkte met je schoonoudersquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb geen lunchVanavond extra grote portie patat.
bij mijn schoonpa en schoonma. beide ongeneselijk ziek .![]()
Maarja, je kan er niks aan doen.
Ja de schoonmoeder heeft MS, en de schoonpa de andere ziekte die men altijd op house noemt. afweerziekte dat de afweer jezelf bevecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |