quote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die beesten slepen altijd met van alles.![]()
De haard was trouwens niet aan.
mazzel hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die beesten slepen altijd met van alles.![]()
De haard was trouwens niet aan.
trustenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 goldfinger1963
02. 059 wel.o.k
03. 038 Nijns
04. 035 Dr_Flash
05. 033 MPG
06. 027 OA
07. 019 DaMart
08. 012 marcb1974
09. 005 Ladylike
10. 002 indahnesia.com
11. 002 TJDoornbos
12. 002 vrolijke-frits
13. 001 FFSletop
14. 001 Jo0Lz
Reeks-statistieken!
quote:
Joolz!quote:
O jaquote:
Ll, vrouwquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]idd
[..]
Joolz!
mogguh rest![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hey hunquote:
kan niet wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk
[..]
Hey hun
Vanavond mogen we eindelijk [ link | afbeelding ]
Ondanks dat ik niet zo van mannen in pak houd, vind ik het toch wel gepast bij een huwelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan niet wachten [ afbeelding ]
speciaal voor jou mijn hoge hoed opgezet.![]()
ik pas mijn trouwpak nog steedsquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zo van mannen in pak houd, vind ik het toch wel gepast bij een huwelijk
ik heb IRL mn jurk al klaar liggenmoet alleen nog op maakt gemaakt worden tzt..
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa poa![]()
* Dr_Flash] rijdt met de [url=http://www.okaza.nl/img/9c6be5d8cb_1.jpg]tractor[/url over de borsten van Nijns![]()
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopen![]()
Alles geod hier, ben ik nog op tijd voor de bruiloft?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gompie, nog steeds hetzelfde topic![]()
Jouw ava Wok![]()
beter?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
Ow Wok, ik mis nog een stropdas op je ava
Kijk eens aan, het meest urgente probleem van de Nederlandse politiek vandaag de dag.quote:Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken vraagt de douane onderzoek te doen naar de import van cosmeticaproducten van Ahava.
Ahava is een Israëlisch merk dat producten verkoopt die mogelijk worden gemaakt in bezet Palestijns gebied op de Westelijke Jordaanoever. SP-Kamerlid van Bommel heeft om het onderzoek gevraagd, zo stelt hij tegenover NU.nl.
Mochten de producten in bezet gebied worden geproduceerd, dan dragen ze ten onrechte het predikaat 'Made in Israël'.
OMGquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens aan, het meest urgente probleem van de Nederlandse politiek vandaag de dag.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
OMG
flessepesIk had jou nog niet afgelebberd
Tevens hoi terugquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:23 schreef Nijns het volgende:
Helemaal goed Wokje
Dankje LL en tevens hoi
* LL baas dan maar de deur uit werktquote:
GEFELICITEERD NIJNSquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopen![]()
Alles geod hier, ben ik nog op tijd voor de bruiloft?
Oh ja, dat wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
GEFELICITEERD NIJNS![]()
Wie, wat, waar, waneer, hoe lang, etc?
Meurningquote:
heb ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Wok heb jij trouwens proefexamens van 70-640 toevallig?
Dat is wel fijn zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
Details volgens later vandaaghet is in ieder geval in Den Bosch dus lekker dicht bij huis
Hoi Nijnsquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
Details volgens later vandaaghet is in ieder geval in Den Bosch dus lekker dicht bij huis
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
De RHCP gaan weer optreden
edit: ow hoi iedereen![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
De RHCP gaan weer optreden
edit: ow hoi iedereen![]()
Een mens maakt wat mee zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Geweldige morgen,![]()
Vanochtend moest een mede stage medewerker met de bestelbus van de baas een medewerker van het bedrijf ophalen.Eenmaal bij zijn huis aangekomen (10 km verderop ) bleek die persoon ziek te zijn.![]()
Dit had hij dus ook niet even kunnen melden. A fijn rijd hij terug naar het werk toe. Probeert hij de auto in te parkeren, rijdt hij de blauwe ijzeren container van het werk aan![]()
1 Kapotte achterruit als gevolg! "Carglass repareert , Carglass vervangt!"![]()
Niks in de stage inhoud zegt dat wij medewerkers moeten rond rijden of ophalen!
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.quote:
Het is een complotquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb ineens vet veel werk. Wordt er niet goed van!
maar dat gaat wel gebeuren vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.
zolang ik maar niet uit mn broek schreur vind ik het goed
valt hier wel mee, ik was ook laat gisteren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is een complot
hier ook al druk druk druk.
Vanmiddag maar eens niksen
eruit scheuren en eruit gescheurd worden, zijn 2 totaal verschilldende dingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat gaat wel gebeuren vandaag
hmm, waar ligt de grens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eruit scheuren en eruit gescheurd worden, zijn 2 totaal verschilldende dingen![]()
En dat voor een redacteurquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb ineens vet veel werk. Wordt er niet goed van!
Ligt eraan of jij mn broek vast hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, waar ligt de grens.
als je broek blijft hangen en ik trek jou naar me toe, scheur jij dan uit je broek of scheur ik jou uit je broek?
Let op je spelling!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.
zolang ik maar niet uit mn broek schreur vind ik het goed
neequote:
Je moet het eens een keer doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM die op incorrecte spelling gaat wijzen, gekker moet het niet worden![]()
.
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Sommige dingen spel ik expres zo
aan het - aant ...
mijn - mn...
dat soort dingen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM die op incorrecte spelling gaat wijzen, gekker moet het niet worden![]()
.
Reactie(varchar $tekst)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?
Je wilt MPG executeren als hij over taalfouten begint? Dat is ook niet aardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Reactie(varchar $tekst)
{
if(contains($fouten, $tekst))
{
execute MPG-spellings-programma();
}
}
Schopje originele taalfouten!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Eventjes een nieuwe avatar en zonder kerstmist sinterklaas gedoe![]()
Lekker oldschool Pokemon
Execute betekent ook wel uitvoeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt MPG executeren als hij over taalfouten begint? Dat is ook niet aardig![]()
.
Dan doe ik niet mee als jij het woord opschrijft dat we moeten raden... ik ben nog niet levensmoe namelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Execute betekent ook wel uitvoeren.Executeren
beetje ouderwets galgje spelen. Met een echte galg!
Nee, het zal je misschien opvallen dat ik erg lange woorden afkort (even is wel ff.. dat wel...) maar zeker bevat geen c dus ook de afkorting niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?
kijk maar uit dat geen broek uit de scheur komtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, waar ligt de grens.
als je broek blijft hangen en ik trek jou naar me toe, scheur jij dan uit je broek of scheur ik jou uit je broek?
Gewoon een knietje in iemand planten als je Nee bedoeltquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, het zal je misschien opvallen dat ik erg lange woorden afkort (even is wel ff.. dat wel...) maar zeker bevat geen c dus ook de afkorting niet.
Ik ben geen breezah, maar hou wel van kort en krachtig
Maar echte grammaticafouten maak ik toch niet echt dacht ik
smakelijk wokquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat?! LL met d'r scheur uit de broek?
Dankje voor dit Topic geniaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijk maar uit dat geen broek uit de scheur komt![]()
leuk topic: Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
nijnsquote:
smakelijkquote:
Eetsmakelijk!quote:
dankjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
proficiat met je baan
ik heb geen lunchquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eetsmakelijk!
Ik heb mijn lunch net op... en mijn lunchpauze begint eigenlijk pas over 3 minuten.
Sterkte met je schoonoudersquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb geen lunchVanavond extra grote portie patat.
bij mijn schoonpa en schoonma. beide ongeneselijk ziek .![]()
Maarja, je kan er niks aan doen.
Ja de schoonmoeder heeft MS, en de schoonpa de andere ziekte die men altijd op house noemt. afweerziekte dat de afweer jezelf bevecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |