quote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef zomaareennaam het volgende:
zat in de trein: tegenover mij meisje met een jongen - zij belde met iemand: "ja hoor - ik heb hem bij me - ik neem hem mee naar m'n kamer en ga allemaal heeeeeel lekkere dingen met hem doen"... hij heel neutral blijven kijken.
Zij weer: 'ja hoor - ik kan gerust alles zeggen want hij verstaat toch geen Nederlands...."
Hij had z´n riek bij de hoertjes in groningen laten liggenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef Mr_Dyslector het volgende:
In friesland gaat dat anders![]()
Boer1: Goddomme no wost net ljouwe wot my gebeurt is?
Boer2: Wot no?
Boer1: Ha ik godverdomme myn Riek in Grunn litte lizzen.
Boer2: Wot hyst do der te siekjen?
Boer1: Ik soe even by de Hoertjes dell.
Boer2: My dien Riek?
Voor de mensen die 't kunnen lezen, best wel triest
Graag even vertalen, we zitten hier niet op een Fries forumquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef Mr_Dyslector het volgende:
In friesland gaat dat anders![]()
Boer1: Goddomme no wost net ljouwe wot my gebeurt is?
Boer2: Wot no?
Boer1: Ha ik godverdomme myn Riek in Grunn litte lizzen.
Boer2: Wot hyst do der te siekjen?
Boer1: Ik soe even by de Hoertjes dell.
Boer2: My dien Riek?
Voor de mensen die 't kunnen lezen, best wel triest
als je dit al niet begrijpt....quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Graag even vertalen, we zitten hier niet op een Fries forum
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
In de trein zaten schuin tegenover me 2 jongens...
Jongen 1: Vrijdag ga ik niet naar school, dan heb ik een begrafenis.
Jongen 2: He bah!
Jongen 1: Mijn buurman heeft van de week een hartaanval gehad.
Jongen 2: Heeft hij het overleefd of is hij overleden?
Waarop ik dacht: "Welnee, ze begraven hem levend!".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg het ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als je dit al niet begrijpt....
Boer1: Godverdomme, weet je wat er met mijn riek is gebeurd?quote:
Klinkt als studenten.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
Meisje 1: ik ga van de week echt niet meer koken
Meisje 2: waarom niet?
Meisje 1: ik kom vanochtend beneden in ons studentenhuis, heeft een huisgenoot blijkbaar zijn vriendin neergestoken, alles helemaal onder het bloed! Echt smerig!
Meisje 2: wat erg! hoe is het met dat meisje?
Meisje 1: volgens mij leeft ze nog wel maar ik vind het echt smerig: wie gaat dat allemaal opruimen? Ik niet hoor, overal zit bloed..ongelooflijk maar waar..
dat meisje woonde dan ook in een studentenhuisquote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Klinkt als studenten.
Tevens TVP.
Fantastisch!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef zomaareennaam het volgende:
zat in de trein: tegenover mij meisje met een jongen - zij belde met iemand: "ja hoor - ik heb hem bij me - ik neem hem mee naar m'n kamer en ga allemaal heeeeeel lekkere dingen met hem doen"... hij heel neutral blijven kijken.
Zij weer: 'ja hoor - ik kan gerust alles zeggen want hij verstaat toch geen Nederlands...."
anonimiteit.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vraag me af wat jij dat vind waar ze zich voor te schamen had?
En als forumlid bespreek je een hoop dingen die veeeeel meer mensen kunnen meelezen en teruglezen dan een paar mensen in een treincoupe.
Was de grap dat jullie al voorbij station Weesp waren, of dat de trein A'dam - Utrecht helemaal niet langs Weesp komt?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef RealZeus het volgende:
In de trein van Amsterdam naar Utrecht. Er zit een vrouw verderop nogal luidruchtig te bellen en ik hoor haar zeggen:"Ja, de trein is bijna bij Weesp."
Ik:Op dat moment reden we namelijk bij Breukelen.
Even later beweerde ze weer dat we bijna bij Weesp waren. Op dat moment reden we bij Maarssen onder de ringweg van Utrecht door
Dat laatste natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Was de grap dat jullie al voorbij station Weesp waren, of dat de trein A'dam - Utrecht helemaal niet langs Weesp komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |