ik pas mijn trouwpak nog steedsquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zo van mannen in pak houd, vind ik het toch wel gepast bij een huwelijk
ik heb IRL mn jurk al klaar liggenmoet alleen nog op maakt gemaakt worden tzt..
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa poa![]()
* Dr_Flash] rijdt met de [url=http://www.okaza.nl/img/9c6be5d8cb_1.jpg]tractor[/url over de borsten van Nijns![]()
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopen![]()
Alles geod hier, ben ik nog op tijd voor de bruiloft?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gompie, nog steeds hetzelfde topic![]()
Jouw ava Wok![]()
beter?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
Ow Wok, ik mis nog een stropdas op je ava
Kijk eens aan, het meest urgente probleem van de Nederlandse politiek vandaag de dag.quote:Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken vraagt de douane onderzoek te doen naar de import van cosmeticaproducten van Ahava.
Ahava is een Israëlisch merk dat producten verkoopt die mogelijk worden gemaakt in bezet Palestijns gebied op de Westelijke Jordaanoever. SP-Kamerlid van Bommel heeft om het onderzoek gevraagd, zo stelt hij tegenover NU.nl.
Mochten de producten in bezet gebied worden geproduceerd, dan dragen ze ten onrechte het predikaat 'Made in Israël'.
OMGquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens aan, het meest urgente probleem van de Nederlandse politiek vandaag de dag.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
OMG
flessepesIk had jou nog niet afgelebberd
Tevens hoi terugquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:23 schreef Nijns het volgende:
Helemaal goed Wokje
Dankje LL en tevens hoi
* LL baas dan maar de deur uit werktquote:
GEFELICITEERD NIJNSquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu weer een baan, kan ik nieuwe kopen![]()
Alles geod hier, ben ik nog op tijd voor de bruiloft?
Oh ja, dat wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
GEFELICITEERD NIJNS![]()
Wie, wat, waar, waneer, hoe lang, etc?
Meurningquote:
heb ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Wok heb jij trouwens proefexamens van 70-640 toevallig?
Dat is wel fijn zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
Details volgens later vandaaghet is in ieder geval in Den Bosch dus lekker dicht bij huis
Hoi Nijnsquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Nijns het volgende:
Details volgens later vandaaghet is in ieder geval in Den Bosch dus lekker dicht bij huis
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
De RHCP gaan weer optreden
edit: ow hoi iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |