quote:
oeh, doggy stylequote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie nu weer lief spelen met elkaar. Of moet ik de hond loslaten in het tpoic?
Joa poaquote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie nu weer lief spelen met elkaar. Of moet ik de hond loslaten in het tpoic?
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa poa![]()
* Dr_Flash] rijdt met de [url=http://www.okaza.nl/img/9c6be5d8cb_1.jpg]tractor[/url over de borsten van Nijns![]()
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Viezurdquote:
Waar het hart van vol is....quote:
Duh, wat wil je, met 3 van die Dwaallingen in huisquote:
Dat kloptquote:
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zettequote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zette![]()
Nu moet ik ze zelf kopen![]()
Niet dat ik een schoorsteen heb ook trouwens.
en terechtquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
De laatste keer dat ik het waagde mijn schoen bij de cvte zetten, kreeg ik er een fles afwasmiddel in
.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
GMTAquote:
Ah. JIJ was dus die koekebakker die me dat geflikt heeftquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook!
De laatste keer dat ik het waagde mijn schoen bij de cvte zetten, kreeg ik er een fles afwasmiddel in
.
Toen ik mijn schoen bij de open haard zette, had de kat 'm er in gezetquote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zette![]()
Nu moet ik ze zelf kopen![]()
Niet dat ik een schoorsteen heb ook trouwens.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoen bij de open haard zette, had de kat 'm er in gezet
Fritselquote:
Vraag maar aan mn nichtjes of kijk in mijn FoBoquote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. JIJ was dus die koekebakker die me dat geflikt heeft.
Coolste piet, noemt dat zich dan.
Nee, die beesten slepen altijd met van alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |