ik zou niet weten wat ik me daar bij moet voorstellenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemd woord. Maargoed, 'bi-gierig' zou een totaal verkeerde betekenis geven
.
normaal ben ik al onderweg naar huis.quote:
je bent te vroegquote:Op donderdag 12 november 2009 16:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
normaal ben ik al onderweg naar huis.
nu kan ik vast zwaaien naar oa
hihi die zijn leukquote:
zijn ze bij jou al begonnen metquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn ze bij jou al begonnen met [ afbeelding ]
mag er bij jou in de club gerookt worden?
ik weet dat ze vrij streng zijn in belgie
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dat begint om 7 uur
yup bij ons mag gewoon gerookt worden
wij vallen weer onder een aparte wet
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal met besloten club te maken hebben?
jij rookt thuis niet binnen?quote:
ze is zich aan het voor bereidenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat jouw bruid zenuwachtig is voor morgen![]()
we hebben d'r vandaag maar weinig gezien hier
ik zit nog op het werk, daar mag het niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij rookt thuis niet binnen?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
En sinds wanneer is de KSC een afwerkplek?.
DaMartquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
fritselquote:
ben je nog aan het werkenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is zich aan het voor bereiden![]()
[..]
ik zit nog op het werk, daar mag het niet.
en thuis rook ik ook niet in huis, ik heb een kruk, werkbank, asbak en radio in de schuur
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je nog aan het werken
je hebt nou genoeg uren voor je trouwdag morgenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ga nu afsluiten.
en je weet het,we mogen niet meer overwerken.
dat denk ik ook,kan bijna met vervroegt pensioenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt nou genoeg uren voor je trouwdag morgen
WOKquote:Op donderdag 12 november 2009 18:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat denk ik ook,kan bijna met vervroegt pensioen
maar nu Do svidaniya![]()
misschien tot vanavond, anders tot morgen
Huh?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef DaMart het volgende:
het is een hollanderquote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh?
Afgewerkt zijn is toch zeker en volstrekt normale uitdrukking voor klaar zijn met werken? Vanwaar dan jouw commentaar op de TT?
Nopequote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh?
Afgewerkt zijn is toch zeker en volstrekt normale uitdrukking voor klaar zijn met werken? Vanwaar dan jouw commentaar op de TT?
Right.....quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat het weer iets Limburgs is.
Idd, het is ook Brabantsquote:
Da komt goed uit, want ik kom ook van onder de rivierenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, het is ook Brabants
Maar verder wel van onder de rivieren
Zeker handig in dit gevalquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Da komt goed uit, want ik kom ook van onder de rivieren.
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat het weer iets Limburgs is.
Jij bent de enige die ik het in die context heb zien gebruiken. Verder kan het wel betekenen dat iets afgemaakt wordt, maar dan moet je meer denken aan de afwerking van bijvoorbeeld je badkamer. Maar in de betekenis van klaar zijn met werken, komt het verder niet echt veel voor.quote:
Nou in Brabant welquote:Op donderdag 12 november 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
Maar in de betekenis van klaar zijn met werken, komt het verder niet echt veel voor.
Het is dan dus zuidelijk dialect, en geen ABNquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou in Brabant wel![]()
Maar die zitten hier niet denk ik
heb je niet goed opgelet ik heb het ook een paar keer al gezegdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik het in die context heb zien gebruiken. Verder kan het wel betekenen dat iets afgemaakt wordt, maar dan moet je meer denken aan de afwerking van bijvoorbeeld je badkamer. Maar in de betekenis van klaar zijn met werken, komt het verder niet echt veel voor.
Ja, maar jij bent eigenaar van een afwerkplek, dus is het logisch dat ik het in die betekenis lees als jij het zegt!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je niet goed opgelet ik heb het ook een paar keer al gezegd
Zucht.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent eigenaar van een afwerkplek, dus is het logisch dat ik het in die betekenis lees als jij het zegt!
Algemeen Boere Nederlansquote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan dus zuidelijk dialect, en geen ABN.
Jazeker.quote:
En? Dan nog is het geen gangbare betekenis.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zucht.
De volgende personen hebben het zeker ook één of meerdere keren gebezigd in KSC:Nijns Crossover Kuukske
Ja dag hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Dan nog is het geen gangbare betekenis.
als ruim 1 miljoen mensen het zeggen welquote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Populaire PI vanavond!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dag hoordat Amerikanistische "Holland is de norm en de rest is de uitzondering" mag wel stoppen. Nu.
Maar er zijn dus genoeg mensen voor wie het wel gangbaar is.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zeggen 15 miljoen het nietquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ruim 1 miljoen mensen het zeggen wel
die spreken turksquote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zeggen 15 miljoen het niet.
Mensen van onder de grote rivieren ja, niet daarboven... en die betekenis staat als zodanig ook niet in de Van Dale, dus is het streektaal.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar er zijn dus genoeg mensen voor wie het wel gangbaar is.
Codecpack & juiste videodrivers.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef DaMart het volgende:
En Windows 7 is best leuk en zo, maar ik had in Vista na lang puzzelen eindelijk voor elkaar dat ik gedownloade series op de tv kon kijken, maar met Windows 7 lukt dat op de een of andere manier niet.
Wijze woorden, Fles, wijze woordenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dag hoordat Amerikanistische "Holland is de norm en de rest is de uitzondering" mag wel stoppen. Nu.
Nee, het heeft met de videokaartdrivers te maken. Op mijn monitor heb ik wel goed beeld, maar op tv zie ik alleen bureaubladachtergrond op helft van het schermquote:
het bewijs is geleverdquote:
Ik zat wel te denken aan Turkish Apple... heel toevalligquote:Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het bewijs is geleverd![]()
ze driken ook veel thee trouwens
Dat zijn domme bekrompen stadskinderen die denken dat melk uit een pak komtquote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog zeggen 15 miljoen het niet.
Behalve chocolademelk, want dat komt van bruine koeien!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn domme bekrompen stadskinderen die denken dat melk uit een pak komt
whehe MPG heeft snel zijn post geeditquote:Op donderdag 12 november 2009 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het heeft met de videokaartdrivers te maken. Op mijn monitor heb ik wel goed beeld, maar op tv zie ik alleen bureaubladachtergrond op helft van het scherm.
Mijn legohummer is ook grootquote:
Ja, van die broodmagere keniaanse neger-ossen. Ossen hebben geen uiers trouwens.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve chocolademelk, want dat komt van bruine koeien!.
Omdat iedereen die Monopoly speelde er goedkoop hele straten wilde kopen toen het nog Onsdorp heette.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, van die broodmagere keniaanse neger-ossen. Ossen hebben geen uiers trouwens.
Waarom heet Osdorp Osdorp?
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan dus zuidelijk dialect, en geen ABN.
old schoolquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)tnummer-playboy.html
Ah, leuk
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat iedereen die Monopoly speelde er goedkoop hele straten wilde kopen toen het nog Onsdorp heette.
quote:
oeh, doggy stylequote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie nu weer lief spelen met elkaar. Of moet ik de hond loslaten in het tpoic?
Joa poaquote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie nu weer lief spelen met elkaar. Of moet ik de hond loslaten in het tpoic?
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa poa![]()
* Dr_Flash] rijdt met de [url=http://www.okaza.nl/img/9c6be5d8cb_1.jpg]tractor[/url over de borsten van Nijns![]()
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waar het hart van vol is....quote:
Duh, wat wil je, met 3 van die Dwaallingen in huisquote:
Dat kloptquote:
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zettequote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zette![]()
Nu moet ik ze zelf kopen![]()
Niet dat ik een schoorsteen heb ook trouwens.
en terechtquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
De laatste keer dat ik het waagde mijn schoen bij de cvte zetten, kreeg ik er een fles afwasmiddel in
.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
GMTAquote:
Ah. JIJ was dus die koekebakker die me dat geflikt heeftquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook!
De laatste keer dat ik het waagde mijn schoen bij de cvte zetten, kreeg ik er een fles afwasmiddel in
.
Toen ik mijn schoen bij de open haard zette, had de kat 'm er in gezetquote:Op donderdag 12 november 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger KREEG ik dan legodoosjes als ik mijn schoen bij de schoorsteen zette![]()
Nu moet ik ze zelf kopen![]()
Niet dat ik een schoorsteen heb ook trouwens.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoen bij de open haard zette, had de kat 'm er in gezet
Fritselquote:
Vraag maar aan mn nichtjes of kijk in mijn FoBoquote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. JIJ was dus die koekebakker die me dat geflikt heeft.
Coolste piet, noemt dat zich dan.
Nee, die beesten slepen altijd met van alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |