Execute betekent ook wel uitvoeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt MPG executeren als hij over taalfouten begint? Dat is ook niet aardig![]()
.
Dan doe ik niet mee als jij het woord opschrijft dat we moeten raden... ik ben nog niet levensmoe namelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Execute betekent ook wel uitvoeren.Executeren
beetje ouderwets galgje spelen. Met een echte galg!
Nee, het zal je misschien opvallen dat ik erg lange woorden afkort (even is wel ff.. dat wel...) maar zeker bevat geen c dus ook de afkorting niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?
kijk maar uit dat geen broek uit de scheur komtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, waar ligt de grens.
als je broek blijft hangen en ik trek jou naar me toe, scheur jij dan uit je broek of scheur ik jou uit je broek?
Gewoon een knietje in iemand planten als je Nee bedoeltquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, het zal je misschien opvallen dat ik erg lange woorden afkort (even is wel ff.. dat wel...) maar zeker bevat geen c dus ook de afkorting niet.
Ik ben geen breezah, maar hou wel van kort en krachtig
Maar echte grammaticafouten maak ik toch niet echt dacht ik
smakelijk wokquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat?! LL met d'r scheur uit de broek?
Dankje voor dit Topic geniaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijk maar uit dat geen broek uit de scheur komt![]()
leuk topic: Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
nijnsquote:
smakelijkquote:
Eetsmakelijk!quote:
dankjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
proficiat met je baan
ik heb geen lunchquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eetsmakelijk!
Ik heb mijn lunch net op... en mijn lunchpauze begint eigenlijk pas over 3 minuten.
Sterkte met je schoonoudersquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb geen lunchVanavond extra grote portie patat.
bij mijn schoonpa en schoonma. beide ongeneselijk ziek .![]()
Maarja, je kan er niks aan doen.
Ja de schoonmoeder heeft MS, en de schoonpa de andere ziekte die men altijd op house noemt. afweerziekte dat de afweer jezelf bevecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |