quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
De RHCP gaan weer optreden
edit: ow hoi iedereen![]()
Een mens maakt wat mee zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Geweldige morgen,![]()
Vanochtend moest een mede stage medewerker met de bestelbus van de baas een medewerker van het bedrijf ophalen.Eenmaal bij zijn huis aangekomen (10 km verderop ) bleek die persoon ziek te zijn.![]()
Dit had hij dus ook niet even kunnen melden. A fijn rijd hij terug naar het werk toe. Probeert hij de auto in te parkeren, rijdt hij de blauwe ijzeren container van het werk aan![]()
1 Kapotte achterruit als gevolg! "Carglass repareert , Carglass vervangt!"![]()
Niks in de stage inhoud zegt dat wij medewerkers moeten rond rijden of ophalen!
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.quote:
Het is een complotquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb ineens vet veel werk. Wordt er niet goed van!
maar dat gaat wel gebeuren vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.
zolang ik maar niet uit mn broek schreur vind ik het goed
valt hier wel mee, ik was ook laat gisteren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is een complot
hier ook al druk druk druk.
Vanmiddag maar eens niksen
eruit scheuren en eruit gescheurd worden, zijn 2 totaal verschilldende dingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat gaat wel gebeuren vandaag
hmm, waar ligt de grens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eruit scheuren en eruit gescheurd worden, zijn 2 totaal verschilldende dingen![]()
En dat voor een redacteurquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb ineens vet veel werk. Wordt er niet goed van!
Ligt eraan of jij mn broek vast hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, waar ligt de grens.
als je broek blijft hangen en ik trek jou naar me toe, scheur jij dan uit je broek of scheur ik jou uit je broek?
Let op je spelling!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn ongeluk aant wachten.
zolang ik maar niet uit mn broek schreur vind ik het goed
neequote:
Je moet het eens een keer doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM die op incorrecte spelling gaat wijzen, gekker moet het niet worden![]()
.
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Sommige dingen spel ik expres zo
aan het - aant ...
mijn - mn...
dat soort dingen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM die op incorrecte spelling gaat wijzen, gekker moet het niet worden![]()
.
Reactie(varchar $tekst)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
ff w8en en ut wordt cker dit soort txt?
Je wilt MPG executeren als hij over taalfouten begint? Dat is ook niet aardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Reactie(varchar $tekst)
{
if(contains($fouten, $tekst))
{
execute MPG-spellings-programma();
}
}
Schopje originele taalfouten!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Eventjes een nieuwe avatar en zonder kerstmist sinterklaas gedoe![]()
Lekker oldschool Pokemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |