Vast in d'r poepquote:Op donderdag 12 november 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
Zeg GF hebt gij al met de kuisvrouw geklapt?
die kuisvrouw wil toch geen nen bolle keesquote:Op donderdag 12 november 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
Zeg GF hebt gij al met de kuisvrouw geklapt?
niet te hopenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
Ik dacht daarnet: ik ga es wat koken.
Dus ik pak wat een kip kieken uit den frigo.
Met mee dat ik die kip dat kieken aan het bakken was, bleek de dampkap niet te werken.
Dat vond ik nogal ambetant, dus heb ik het hele zaakje maar in een vuilniszak vuilzak gesmeten.
Het aanrecht ff gekuist, en daarna rap naar het frietkot.
Ik zei: doe deze dezen bolle kees ollander maar een frieteke frit en een croque monsieur met bacon!
Mot gij een toek op u bakkes zei die frietkotexploitant.
Dat was al even ambetant!
dat is brabantsquote:
vergader zequote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
ff vergaderen
eend is op vakantie en iemand moet het doen
Reservebelgen.quote:
Nee hoor, echt nietquote:
duidelijk jaloersquote:
is het wel hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee hoor, echt nietWij waren een keer op vakantie in Belgie en toen hoorden we op de Belgische radio: 3 km file bij Brussel, het verkeer moet daar over de pechstrook.
Mijn zusje en ik kunnen er nu soms nog om lachen
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het wel hoor.
tenminste bij ons in de buurt is het een normale uitdrukking.
Ik ken het echt alleen als Vlaams voor vluchtstrook hoor..quote:
jij woont een stuk noorderlijker dan wij.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het echt alleen als Vlaams voor vluchtstrook hoor..
Ja, jij woont in Belgiequote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij woont een stuk noorderlijker dan wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |