Of je bestelt een pietje met bij de snackbar, en je krijgt een of andere vent met mayonaise op zijn hoofd meequote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je dat harop zegt klinkt het alof je een splaakgeblek hebt
Tja intelligentie straalt er vanafquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
ff voor de nerds![]()
teamleider komt net binnen; kan jij vandaag nog een 64bits windows 2000 server inrichten?
ik: nee, dat kan niet. wel windows 2003
hij: Want?
ik: windows 2000 64 bits bestaat niet.
hij: doe toch maar *loopt weg.
ik: ?huh?![]()
moraal: niemand luistert naar mij
daar ging me koffiequote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je bestelt een pietje met bij de snackbar, en je krijgt een of andere vent met mayonaise op zijn hoofd mee.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon twee keer de 32-bitsversie installeren.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je thoffie bedoel je... ga ik even een kop kee halen.
beantwoord de pm eensquote:
Niet mijn vent stiekum mee uit vragen hequote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet mijn vent stiekum mee uit vragen he
Ik weet dat je um sexie vindt
Pff nog 2 uur
totaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin vandaag
volgens mij jat je ook mn lingerie he?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb speciale lippenstift gekocht
Het indragen kan soms erg pijn doen vooral op kantoor.... dus met liefde draag ik ze inquote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij jat je ook mn lingerie he?
mn strings beginnen steeds losser te zitten
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is maar: alles wat om een pit groeit is in wezen fruit. De rest dus groente. Volgens die logica is aardbei wel een groente en geen fruit. Bananen, kersen en kiwi's hebben bijvoorbeeld allemaal een vorm van 'pitjes' in het midden. Daarom is komkommer en tomaat ook officieel een fruit/vrucht.
het bestaat alle twee niet, probleem opgelost.quote:Noch groente noch fruit zijn plantkundige termen.
zolang je mn speeltjes maar afwast als ze je gebruiktquote:Op woensdag 9 september 2009 14:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Het indragen kan soms erg pijn doen vooral op kantoor.... dus met liefde draag ik ze in
speciaal gekocht voor de travestie avondquote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb speciale lippenstift gekocht
en je bh's?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij jat je ook mn lingerie he?
mn strings beginnen steeds losser te zitten
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
ff voor de nerds![]()
teamleider komt net binnen; kan jij vandaag nog een 64bits windows 2000 server inrichten?
ik: nee, dat kan niet. wel windows 2003
hij: Want?
ik: windows 2000 64 bits bestaat niet.
hij: doe toch maar *loopt weg.
ik: ?huh?![]()
moraal: niemand luistert naar mij
wat je maar wiltquote:
GMTA LL, ik postte wat jij zei (maar dan iets later en zonder te lezenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je mn speeltjes maar afwast als ze je gebruikt
Oeh een popcorn-topic
Iemand als hoerenloper betrapt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je mn speeltjes maar afwast als ze je gebruikt
Oeh een popcorn-topic
Iemand als hoerenloper betrapt.
Hebben we best vaak last van hequote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
GMTA LL, ik postte wat jij zei (maar dan iets later en zonder te lezen)
Nog beter dan de krentenbol reeksquote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb ik ook al gelezen wordt nou net een soapserie
Er is te veel goed leesvoer de laatste tijdquote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog beter dan de krentenbol reeks
het gras moet hier nog worden gemaaid en de hagen moeten ook nodig worden gesnoeidquote:
Gisterenavond had ik nieteens tijd om te posten, moest bijlezenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is te veel goed leesvoer de laatste tijd
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben we best vaak last van he
welnee, het is al bijna herfst.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gras moet hier nog worden gemaaid en de hagen moeten ook nodig worden gesnoeid
marcquote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet zo zeggen hoor
Bijna ontknoping, jammer dat mn popcorn op isquote:
okay okay, mits matrasquote:
zie mijn antwoord aan wel.ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet zo zeggen hoor
Haal en schroef zequote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen en schroeven halen
Die matras of fysio is helemaal niet nodig hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna ontknoping, jammer dat mn popcorn op is
[..]
okay okay, mits matras
[..]
zie mijn antwoord aan wel.ok.
Oooooooooooooooh gelukkigquote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die matras of fysio is helemaal niet nodig hoor
Dit zou ik zo niet zeggen hoor LL, ik denk niet dat je een internetheld wìl zijnquote:Trouwens ik had alles geprint en was al bij haar aan de deur, maar ik ben ook dan een echte internetheld volgens sommigen
(of gewoon een goede vriendin)
Volgens Anthrax welquote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit zou ik zo niet zeggen hoor LL, ik denk niet dat je een internetheld wìl zijn![]()
Maar je weet toch wel wat een internetheld is lieverd?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens Anthrax wel
nja ik had echt die vriendin face to face gesproken, dit doe je toch niet via mail en foon?
Anthrax ook al hier?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens Anthrax wel
nja ik had echt die vriendin face to face gesproken, dit doe je toch niet via mail en foon?
truequote:Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel wat een internetheld is lieverd?in jouw post lijkt het net of je er trots op bent
Je weet niet waar/hoe ver ze (van elkaar) wonen en waar de TS was (wellicht had ze geen mogelijkheid er naar toe te gaan)
quote:
dat dusquote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef Nijns het volgende:
En die kerel heet trouwens Aneurism, walgelijke user
jaja, je gaat zeker naar de hoerenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
Aneurism, Anthrax kunnen alle twee dodelijk zijn.
ik moet vanavond weer fitnes les geven
dan is je gedachte logischquote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
Nja mijn vriendinnen wonen in de buurt, daar ging ik voor het gemak even vanuit
en volgens mij is een internetheld iemand die IRL niets voorstelt maar op internet alles durft te zeggen en beweren?
(ik kan het fout hebben, heb de definitie nog nooit opgezocht)
Nee dat weet ik zelf ook welquote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan is je gedachte logisch![]()
de mijne niet dus ik kan me best voorstellen dat je er niet stel op sprong naartoe kan
ja, kloptbeetje zoals Aneurism zelf
maar jij bent er geen hoor LL
zo rijk ben ik nietquote:Op woensdag 9 september 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaja, je gaat zeker naar de hoeren
hoe laat was je ook alweer bij me?
En je bent geen vies mannetjequote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo rijk ben ik niet![]()
rond 21:00, neem ik het zadel mee?
gewoon scheef erin draaien.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ze hadden mijn schroeven niet
Ik wist dat je een schroefje kwijt was, maar wist niet dat je die in de winkel kon kopenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon scheef erin draaien.
of niet helemaal en het laatste stuk krom meppen.
hij zou een uur na mij bij je zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaja, je gaat zeker naar de hoeren
hoe laat was je ook alweer bij me?
Al die onnodige 2-posts-achter-elkaar van jouquote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ze hadden mijn schroeven niet
Dat is morgen manquote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zou een uur na mij bij je zijn
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En je bent geen vies mannetje
Ja, ik zorg voor de condooms, voordat je vriendin ze weer vindt
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist dat je een schroefje kwijt was, maar wist niet dat je die in de winkel kon kopen
Whehehe het zou wat zijn....quote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
goed idee, anders gaat die vriendin me weer verlinken
hij probeert pheno bij te houdenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Al die onnodige 2-posts-achter-elkaar van joudit soort dingen kunnen toch ook in 1 post? Het post-aantal bepaald echt niet of je 'baas' bent hoor gf
(al doen sommigen overkomen van wel..)
Lekker is datquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon scheef erin draaien.
of niet helemaal en het laatste stuk krom meppen.
als mijn postuur ziet dan ben ik kansloos als fitness instructeur.quote:
wat zou je graag willen nijns?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
Waarom seksen jullie wel allemaal en ik niet?
ik vergeet soms dingen in 1 post te zettenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Al die onnodige 2-posts-achter-elkaar van joudit soort dingen kunnen toch ook in 1 post? Het post-aantal bepaald echt niet of je 'baas' bent hoor gf
Jij bént de baas van LL!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vergeet soms dingen in 1 post te zetten![]()
en hoeveel ik post zal me een reet roesten![]()
of zoals de baas van LL zegt het zegt het "mijn anus oxideren"
quote:
quote:
een beurtquote:
newsflash: LL werkt niet meer bij gfquote:
alleen nog maar als de rest van het personeel echt niet kan komen werkenquote:
JA IEDEREEN EVEN STIL NU !quote:Op woensdag 9 september 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
een beurt
[..]
newsflash: LL werkt niet meer bij gf
Hij wilt tong80 worden. Of zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
(ik moet HEEL veel moeite doen om niet keihard in lachen uit te barsten)quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA IEDEREEN EVEN STIL NU !![]()
Nijns is aan de beurt.![]()
ga je gang nijns, het is jouw beurt
HOAX niemand wil tong80 wordenquote:
Hij typte het al, maar ik dacht hetquote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
(ik moet HEEL veel moeite doen om niet keihard in lachen uit te barsten)
ik wil ook seks
Je wat?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
HOAX niemand wil tong80 worden![]()
(waarom steel jij mijn thunder? ik was aan de beurt ja)
Jij wilt niet meetenquote:
klopt,quote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij typte het al, maar ik dacht het
sex is te koop, vraag maar na
maar ik wil er niet voor betalenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij typte het al, maar ik dacht het
sex is te koop, vraag maar na
je bent toch exclusief van je vriendquote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
(ik moet HEEL veel moeite doen om niet keihard in lachen uit te barsten)
ik wil ook seks
ik ben bang voor jouquote:
ik weet wat!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar ik wil er niet voor betalenheb geen geld
Moet jij niet iets bekennen? "Krentebol-Nijns" ?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ben bang voor jou
mijn gulp is net kapot gegaan
en ze heeft grote tettenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik weet wat!
Ga op de hoek van een straat staan met een heeeeeeeeel kort rokje aan, wedden dat je dan niet hoeft te betalen?
En je boft! het is mooi weer
hier welquote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het geen mooi weer
zal ik de regen jouw kant opsturenquote:
Welke hoek nijns?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik weet wat!
Ga op de hoek van een straat staan met een heeeeeeeeel kort rokje aan, wedden dat je dan niet hoeft te betalen?
En je boft! het is mooi weer
ja, misschien wil die wel seks en leest hij mijn oproep hierquote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent toch exclusief van je vriend
Dat is iedereenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ben bang voor jou
mijn gulp is net kapot gegaan
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Welke hoek nijns?
vier uur, ik ga rijden.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, misschien wil die wel seks en leest hij mijn oproep hier
niet iedereenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is iedereen
Zelfs sushi slaan ze af.
Ik ben niet bang voor jou, ik hou alleen niet zo van sushiquote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is iedereen
Zelfs sushi slaan ze af.
OA kan trots op je zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo 1 post gemaakt wat er 3 hadden kunnen zijn
een sms is ook makkelijk te typen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, misschien wil die wel seks en leest hij mijn oproep hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |