het gras moet hier nog worden gemaaid en de hagen moeten ook nodig worden gesnoeidquote:
Gisterenavond had ik nieteens tijd om te posten, moest bijlezenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is te veel goed leesvoer de laatste tijd
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben we best vaak last van he
welnee, het is al bijna herfst.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gras moet hier nog worden gemaaid en de hagen moeten ook nodig worden gesnoeid
marcquote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet zo zeggen hoor
Bijna ontknoping, jammer dat mn popcorn op isquote:
okay okay, mits matrasquote:
zie mijn antwoord aan wel.ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet zo zeggen hoor
Haal en schroef zequote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen en schroeven halen
Die matras of fysio is helemaal niet nodig hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna ontknoping, jammer dat mn popcorn op is
[..]
okay okay, mits matras
[..]
zie mijn antwoord aan wel.ok.
Oooooooooooooooh gelukkigquote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die matras of fysio is helemaal niet nodig hoor
Dit zou ik zo niet zeggen hoor LL, ik denk niet dat je een internetheld wìl zijnquote:Trouwens ik had alles geprint en was al bij haar aan de deur, maar ik ben ook dan een echte internetheld volgens sommigen
(of gewoon een goede vriendin)
Volgens Anthrax welquote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit zou ik zo niet zeggen hoor LL, ik denk niet dat je een internetheld wìl zijn![]()
Maar je weet toch wel wat een internetheld is lieverd?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens Anthrax wel
nja ik had echt die vriendin face to face gesproken, dit doe je toch niet via mail en foon?
Anthrax ook al hier?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens Anthrax wel
nja ik had echt die vriendin face to face gesproken, dit doe je toch niet via mail en foon?
truequote:Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel wat een internetheld is lieverd?in jouw post lijkt het net of je er trots op bent
Je weet niet waar/hoe ver ze (van elkaar) wonen en waar de TS was (wellicht had ze geen mogelijkheid er naar toe te gaan)
quote:
dat dusquote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef Nijns het volgende:
En die kerel heet trouwens Aneurism, walgelijke user
jaja, je gaat zeker naar de hoerenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
Aneurism, Anthrax kunnen alle twee dodelijk zijn.
ik moet vanavond weer fitnes les geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |