quote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
maar niet tegen mijn kinderen zeggen hoor!![]()
ik houd de schijn op en werk het toch naar binnen.
Sommige mensen denken als iets zoet is meteen fruit is lolquote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aardbei is wel groente en tomaat is officeel fruit
Dank!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit
quote:Een bekende uitzondering is de aardbei, die aan een kruidachtige plant groeit, maar tot het fruit wordt gerekend
Nee hoor. Maar aardbeien zijn gewoon vruchten van een plant, en dus fruit. Als het groente was, dan at ik ze wel bij de aardappels, en dat is niet echt een goede combi, lijkt mequote:Op woensdag 9 september 2009 13:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Sommige mensen denken als iets zoet is meteen fruit is lol
Je bent nooit te jong om te leren
een tomaat is ook een vruchtquote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, een aardbei is een vrucht en dus fruit... en dus geen groente.
zoek maar eens naar aardbei op wikiquote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
[..]
[..]
Nee hoor. Maar aardbeien zijn gewoon vruchten van een plant, en dus fruit. Als het groente was, dan at ik ze wel bij de aardappels, en dat is niet echt een goede combi, lijkt me.
Ja, maar dat is een bekende uitzondering... die heb ik ook nooit als fruit gezien. Jij bent echt de eerste die ik aardbei groente zie noemenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tomaat is ook een vrucht
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tomaat is ook een vrucht
een tomaat is allesquote:De tomaat is een populaire vrucht, afkomstig van de tomatenplant (Solanum lycopersicum, syn. Lycopersicon esculentum). De vrucht is culinair gezien een groente.
Ja nu raak ik in de warquote:
Mij is dat al geleerd op de basisschool, dat het groente is, maar door het volk als fruit wordt gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een bekende uitzondering... die heb ik ook nooit als fruit gezien. Jij bent echt de eerste die ik aardbei groente zie noemen.
Zal wel weer iets Limburgs zijn... net als jullie vreemde spelling van patatquote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij is dat al geleerd op de basisschool, dat het groente is, maar door het volk als fruit wordt gezien
Een teler teelt het ook als groente en niet als fruit, maar goed, Wiki is waarheid blijkbaar
Dus ik pas mn kennis aan
Vast wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Limburgs zijn... net als jullie vreemde spelling van patat.
Nee hoor, voor mij blijft een aardbei gewoon fruit! Waarom zouden ze het anders in de fruitsalade stoppenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Er staat ook in wiki (ff geen zin om te linken) dat het verschil een kwestie van cultuur is, dus wat iedereen gewend is.
Boeit het eigenlijk?
Ja, naast de appelen, peren en sinaasappelsquote:Op woensdag 9 september 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast wel.
Het is niet boeiend.
Trouwens ff een weetje: in de meeste supermarkten liggen de aardbeien bij de groente.
mooi zoquote:Op woensdag 9 september 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mij blijft een aardbei gewoon fruit! Waarom zouden ze het anders in de fruitsalade stoppen.
hmm volgens mij zeggen in belgie friet, in limburg,in amerika enzquote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Limburgs zijn... net als jullie vreemde spelling van patat.
wat ik wel boeiend vind is dat een aardbei zijn zaad aan de buitenkant heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Er staat ook in wiki (ff geen zin om te linken) dat het verschil een kwestie van cultuur is, dus wat iedereen gewend is.
Boeit het eigenlijk?
bij ons ligt ie tussen de boontjes en de bloemkoolquote:Op woensdag 9 september 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, naast de appelen, peren en sinaasappels.
Ik ook!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi zo
En nou heb ik zin in aardbeien
Ook daarvoor geldt:quote:Op woensdag 9 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij ons ligt ie tussen de boontjes en de bloemkool
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Limburgs zijn...
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef john-frusciante het volgende:
Een aardbei is vanaf nu vroente of een grucht zo
maar wel lekker
En dan is het vanaf nu zeker ook fratat of piet?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef john-frusciante het volgende:
Een aardbei is vanaf nu vroente of een grucht zo
maar wel lekker
moet je maar betalen voor zon lolquote:
als je dat harop zegt klinkt het alof je een splaakgeblek hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is het vanaf nu zeker ook fratat of piet?.
Dat wordt dus gewoon twee keer de 32-bitsversie installerenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
ff voor de nerds![]()
teamleider komt net binnen; kan jij vandaag nog een 64bits windows 2000 server inrichten?
ik: nee, dat kan niet. wel windows 2003
hij: Want?
ik: windows 2000 64 bits bestaat niet.
hij: doe toch maar *loopt weg.
ik: ?huh?![]()
moraal: niemand luistert naar mij
Of je bestelt een pietje met bij de snackbar, en je krijgt een of andere vent met mayonaise op zijn hoofd meequote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je dat harop zegt klinkt het alof je een splaakgeblek hebt
Tja intelligentie straalt er vanafquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
ff voor de nerds![]()
teamleider komt net binnen; kan jij vandaag nog een 64bits windows 2000 server inrichten?
daar ging me koffiequote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je bestelt een pietje met bij de snackbar, en je krijgt een of andere vent met mayonaise op zijn hoofd mee.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon twee keer de 32-bitsversie installeren.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je thoffie bedoel je... ga ik even een kop kee halen.
beantwoord de pm eensquote:
Niet mijn vent stiekum mee uit vragen hequote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet mijn vent stiekum mee uit vragen he
Ik weet dat je um sexie vindt
Pff nog 2 uur
totaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin vandaag
volgens mij jat je ook mn lingerie he?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb speciale lippenstift gekocht
Het indragen kan soms erg pijn doen vooral op kantoor.... dus met liefde draag ik ze inquote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij jat je ook mn lingerie he?
mn strings beginnen steeds losser te zitten
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is maar: alles wat om een pit groeit is in wezen fruit. De rest dus groente. Volgens die logica is aardbei wel een groente en geen fruit. Bananen, kersen en kiwi's hebben bijvoorbeeld allemaal een vorm van 'pitjes' in het midden. Daarom is komkommer en tomaat ook officieel een fruit/vrucht.
het bestaat alle twee niet, probleem opgelost.quote:Noch groente noch fruit zijn plantkundige termen.
zolang je mn speeltjes maar afwast als ze je gebruiktquote:Op woensdag 9 september 2009 14:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Het indragen kan soms erg pijn doen vooral op kantoor.... dus met liefde draag ik ze in
speciaal gekocht voor de travestie avondquote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb speciale lippenstift gekocht
en je bh's?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij jat je ook mn lingerie he?
mn strings beginnen steeds losser te zitten
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
ff voor de nerds![]()
wat je maar wiltquote:
GMTA LL, ik postte wat jij zei (maar dan iets later en zonder te lezenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je mn speeltjes maar afwast als ze je gebruikt
Oeh een popcorn-topic
Iemand als hoerenloper betrapt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je mn speeltjes maar afwast als ze je gebruikt
Oeh een popcorn-topic
Iemand als hoerenloper betrapt.
Hebben we best vaak last van hequote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
GMTA LL, ik postte wat jij zei (maar dan iets later en zonder te lezen)
Nog beter dan de krentenbol reeksquote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb ik ook al gelezen wordt nou net een soapserie
Er is te veel goed leesvoer de laatste tijdquote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog beter dan de krentenbol reeks
het gras moet hier nog worden gemaaid en de hagen moeten ook nodig worden gesnoeidquote:
Gisterenavond had ik nieteens tijd om te posten, moest bijlezenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is te veel goed leesvoer de laatste tijd
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben we best vaak last van he
welnee, het is al bijna herfst.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gras moet hier nog worden gemaaid en de hagen moeten ook nodig worden gesnoeid
marcquote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet zo zeggen hoor
Bijna ontknoping, jammer dat mn popcorn op isquote:
okay okay, mits matrasquote:
zie mijn antwoord aan wel.ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet zo zeggen hoor
Haal en schroef zequote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen en schroeven halen
Die matras of fysio is helemaal niet nodig hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bijna ontknoping, jammer dat mn popcorn op is
[..]
okay okay, mits matras
[..]
zie mijn antwoord aan wel.ok.
Oooooooooooooooh gelukkigquote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die matras of fysio is helemaal niet nodig hoor
Dit zou ik zo niet zeggen hoor LL, ik denk niet dat je een internetheld wìl zijnquote:Trouwens ik had alles geprint en was al bij haar aan de deur, maar ik ben ook dan een echte internetheld volgens sommigen
(of gewoon een goede vriendin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |