is ook een inkoppertjequote:
Jij als brabo moet toch wel weten dat deze TT volstrekt onschuldig isquote:
Smakelijk!quote:
vind ik van welquote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij als brabo moet toch wel weten dat deze TT volstrekt onschuldig is.
afgewerkt... hmm. ^^quote:Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik van wel
nou lees ik de TT pas op de manier van de hollanders
gaat de goede kant opquote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
Ik zit op een goede koffie-wave![]()
.
Vanaf 7 uur vanochtend elk uur een kop![]()
![]()
![]()
.
Is deze TT ook op een andere manier te lezen dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik van wel
nou lees ik de TT pas op de manier van de hollanders
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat nou weer op?Verwar je mij met LL?
quote:Op maandag 21 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, net.. ik zat nog te wachten op de volgende maar er kwam niemand meer
[..]
ja hoor [arrogantmodus] ben ik wel gewend [arrogantmodus]
[..]
phenooooomac
[..]
wat is er met je tietjes?
Ha fles
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Precies, ik ga ook absoluut niet wekelijks, niet eens maandelijks maar ik doe het echt voor de ontspanning, er is niets waar ik rustiger van word (ja, seks, maar goed..) dat ik er een mooi kleurtje van krijg, is een mooie bijkomstigheid.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
Waarom seksen jullie wel allemaal en ik niet?
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
een beurt
[..]
newsflash: LL werkt niet meer bij gf
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
(ik moet HEEL veel moeite doen om niet keihard in lachen uit te barsten)
ik wil ook seks
en dan ook nog deze TT ......quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, misschien wil die wel seks en leest hij mijn oproep hier
duidelijk van welquote:Op donderdag 12 november 2009 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Is deze TT ook op een andere manier te lezen dan?
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik verwar je niet met mijn aanstaande
kijk hier maar even:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan ook nog deze TT ......
Goed speurwerkquote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik verwar je niet met mijn aanstaande
kijk hier maar even:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan ook nog deze TT ......
Zuiderlingen...quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Is deze TT ook op een andere manier te lezen dan?
Klopt. Ik was vanochtend om half acht aangeredenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zuiderlingen...![]()
Net als 'ik ben aangereden'. Hier is dat pijnlijk, bij jullie is het normaal
of ons mamquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zuiderlingen...![]()
in belgie hebben ze nog meer van dat soort "rare" uitdrukkingenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zuiderlingen...![]()
Zeker en vast!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie hebben ze nog meer van dat soort "rare" uitdrukkingen
wij gaan doorquote:
Vast in d'r poepquote:Op donderdag 12 november 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
Zeg GF hebt gij al met de kuisvrouw geklapt?
die kuisvrouw wil toch geen nen bolle keesquote:Op donderdag 12 november 2009 13:51 schreef MPG het volgende:
Zeg GF hebt gij al met de kuisvrouw geklapt?
niet te hopenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
Ik dacht daarnet: ik ga es wat koken.
Dus ik pak wat een kip kieken uit den frigo.
Met mee dat ik die kip dat kieken aan het bakken was, bleek de dampkap niet te werken.
Dat vond ik nogal ambetant, dus heb ik het hele zaakje maar in een vuilniszak vuilzak gesmeten.
Het aanrecht ff gekuist, en daarna rap naar het frietkot.
Ik zei: doe deze dezen bolle kees ollander maar een frieteke frit en een croque monsieur met bacon!
Mot gij een toek op u bakkes zei die frietkotexploitant.
Dat was al even ambetant!
dat is brabantsquote:
vergader zequote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
ff vergaderen
eend is op vakantie en iemand moet het doen
Reservebelgen.quote:
Nee hoor, echt nietquote:
duidelijk jaloersquote:
is het wel hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee hoor, echt nietWij waren een keer op vakantie in Belgie en toen hoorden we op de Belgische radio: 3 km file bij Brussel, het verkeer moet daar over de pechstrook.
Mijn zusje en ik kunnen er nu soms nog om lachen
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het wel hoor.
tenminste bij ons in de buurt is het een normale uitdrukking.
Ik ken het echt alleen als Vlaams voor vluchtstrook hoor..quote:
jij woont een stuk noorderlijker dan wij.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het echt alleen als Vlaams voor vluchtstrook hoor..
Ja, jij woont in Belgiequote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij woont een stuk noorderlijker dan wij.
in eindhoven zeggen we dus wel pechstrook ook vluchtstrook maar over het aalgemeen zeggen we pechstrookquote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, jij woont in BelgieIn Eindhoven spreken ze toch geen nep-Vlaams? Of kwam je uit Budel ofzo?
Jij bent nog niet afgewerkt?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:29 schreef DaMart het volgende:
Even snel een TVP in een MPNinjatopic!
*proestquote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het herfst. Twee grote bladeren en een meervoudige eikeldop worden met zwaar materieel aan de kant geruimd.
[ afbeelding ]
nou niet meer ik ben weer terugquote:
Kan je weer tegen jezelf spammenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou niet meer ik ben weer terug
Werkwerkwerkquote:
OAquote:
Oh jawel hoorquote:
Mot jij niet werken ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het herfst. Twee grote bladeren en een meervoudige eikeldop worden met zwaar materieel aan de kant geruimd.
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel. Kom maar hierheenquote:
oeh, ik wil op de tractorquote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoorGa je mee grote zware eikenbladeren ruimen in de tuin?
Ik heb ook nog wel een tractor met een laadschop, maar die staat thuis nu
Vanavond weerquote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Kom maar hierheen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij p0wnt bladeren, ik p0wn bladeren
Hoe laat?quote:
Na het avondetenquote:
Vanavond weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hmmm, dat duurt me te lang, ik ga voor het eten al op huis aanquote:Op donderdag 12 november 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Na het avondetenkom ik weer die kant op (zoals ieder weekend)
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch Venlo? Dan gaan we toch dezelfde kant op..?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm, dat duurt me te lang, ik ga voor het eten al op huis aan.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ja, maar ik ga voor het eten al die kant opquote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is toch Venlo? Dan gaan we toch dezelfde kant op..?
Nou en? Ik daarnaquote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga voor het eten al die kant op![]()
lang weekend heb je trouwensquote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou en? Ik daarnaDan ben je daar toch nog...? Slaap ik vanavond dicht bij jou, maar nog dichter bij mijn vriend
Ja, mijn vriend heeft morgen een vrije dag dus ik ga vanavond al naar hem toe om lekker weekend te vieren.quote:
je komt morgen toch wel op de bruiloft?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend heeft morgen een vrije dag dus ik ga vanavond al naar hem toe om lekker weekend te vieren.Verder heb ik als werkloze sowieso veel vrije tijd
Waar is hij?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je komt morgen toch wel op de bruiloft?
we beginnen in de ksc en daarna bij GFquote:
nou, wellicht heb ik wel even tijdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we beginnen in de ksc en daarna bij GF
je weet het thema vrijdag bij GF
Das waarquote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou en? Ik daarnaDan ben je daar toch nog...? Slaap ik vanavond dicht bij jou, maar nog dichter bij mijn vriend
Een schrijfwijze die in ieder geval iets minder stom uitziet dan sgierigquote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef OA het volgende:
MPG, wat is 'schierig'?
Alle media schrijven het zo hoor, maar het is toch ook niet 'nieuwschierig'?
Ik vind het maar vreemdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Een schrijfwijze die in ieder geval iets minder stom uitziet dan sgierig. Het staat dan ook niet voor niets tussen 'aanhalingstekens'.
Vrouwen vaker 'bi-schierig'
donderdag is GB vrijdag heeft hijquote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
nou, wellicht heb ik wel even tijdeerst uitslapen
de GB is op donderdag he?
Het is sowieso een vreemd woordquote:Op donderdag 12 november 2009 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd![]()
Het moet dan trouwens 'gierig' zijn en niet 'sgierig'...
Walking fridgequote:Op donderdag 12 november 2009 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar weer eens langzaam afsluiten en naar huis. Vanavond eens kijken of ik ook een Groot Bierhaal Apparaat van Technisch Lego kan bouwen
ik heb jouw nou tochquote:
ik ookquote:
ik weet nergens vanquote:
kloptquote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we beginnen in de ksc en daarna bij GF
je weet het thema vrijdag bij GF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |