moeten er nog categorien af of bij??quote:Op donderdag 13 november 2008 14:07 schreef Maneki.Neko het volgende:Er mag gestemd worden
Hieronder de lijst met categorieën, kopieer deze en vul in hoe je wil. Een toelichting geven wordt op prijs gesteld, maar is niet verplicht. Je mag meerdere mensen noemen, maar de eerstgenoemde wordt meegeteld in de score.
Slowchatten, campagne voeren en het niet eens zijn met de categorieën is allemaal toegestaan, maar wel in 'dat andere' topic, zo houden we het hier overzichtelijk.
Stemmen kan tot vrijdag 21 november 21.00 uur, daarna zal het topis gesloten worden en kan het tellen beginnen. De uitslag zal dan snel volgen.
Succes ermee!
Categorie: Meningen over OUDers:Grappigste OUDer award Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Helpende hand award Reldel award Hormonster award Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Leukste nieuwkomer award Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
Categorie: De kinderen:Praatjesmaker award Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
Categorie: Zwanger & BevallenGrote geduld award Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Mooiste zwangere buik award Bevallingsverhaal award
Categorie: Creatief:Treffendste signature award Meest bijzondere quote/topic award Mooiste geboortekaartje award Leukste kinderkamer award De grappigste/leukste foto award Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
Categorie: Overig:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Meest trotse oom of tante award
Succes y'all!
Dat snappen wij ook wel, maar hiermee willen we ons animo aangevenquote:
En tevens hele slechte TVP's plaatsenquote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat snappen wij ook wel, maar hiermee willen we ons animo aangeven
Dit was vorig jaar. Er mag van alles aan veranderd worden. Kom maar met ideenquote:Op maandag 9 november 2009 18:30 schreef innepin het volgende:
Wow, wat een categorieën..
Sommige vind ik best logisch hoor, maar de Vergulde Tepelschijf? Seriously?
Waarom niet gewoon zo houden als vorig jaar?quote:Op maandag 9 november 2009 18:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar. Er mag van alles aan veranderd worden. Kom maar met ideen
die vind ik goedquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef bikinistringding het volgende:
Of we verzinnen bij elke ouder een award.
Tvp
het maakt mij helemaal niks uitquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zo houden als vorig jaar?
Dat is toch juist de lol van awards, dat je ze jaar in jaar uit kan winnen? Ipv dat er een award per gelegenheid verzonnen wordt?
Waarom geef ik mijn mening eigenlijk, ik heb er niks mee.
Goed planquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef bikinistringding het volgende:
Of we verzinnen bij elke ouder een award.
Tvp
mwoah t valt wel mee denk ik, er zijn zo weinig awards weg te geven en zoveel ouders dat de kans dat je er geen krijgt 80 % groter is dan dat je er wel een zou krijgenquote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk hè, word ik er een beetje onzeker van, dit soort dingen. Of, tenminste, het roept onzekerheden van vroeger weer op, van 'erbij horen' en vooral het niet erbij horen enzo. Het bewijst voor mij een beetje hoe incrowd OUD af en toe kan zijn. Maar goed, het is een luchtige traditie, ik zal wel overdrijven
Er gewoon vanuit gaan dat je niets krijgt en gewoon zelf je best doen om zo eerlijk en origineel mogelijk te stemmenquote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef innepin het volgende:
Mja maar KD dat maakt het natuurlijk nog veel erger als je er géén krijgt![]()
En ik ben niet zo'n SC-er want dat vind ik dus ook nog best eng af en toe![]()
</offtopic>
same!quote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Er gewoon vanuit gaan dat je niets krijgt en gewoon zelf je best doen om zo eerlijk en origineel mogelijk te stemmendat vind ik t leukst
stemmen \/
quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
zullen we dan maar op elkaar stemmen
ohnee jij had vorig jaar al een award
neej, ik was hier vorig jaar alquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben jij nog nieuwkomer? Dan nomineer ik je voor die
of ehm... ik ben wel voor een vreetschuur-award voor jou ofzo
alleen als lelijkste kind er ook bij magquote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
Wat in hemelsnaam is: Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Kan iemand dat uitleggen?
En verder is het bij mij een beetje een kruising tussen wat Innepin zegt (m'n verleden zit me niet mee) en het aan de andere kant heel grappig vinden van dit soort dingen.
Ik mis trouwens de 'mooiste kind award'
Of is het niet ethisch om daarover te stemmen?
En gaan de stemmen per PM of openbaar?
*eerlijk mode...quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk hè, word ik er een beetje onzeker van, dit soort dingen. Of, tenminste, het roept onzekerheden van vroeger weer op, van 'erbij horen' en vooral het niet erbij horen enzo. Het bewijst voor mij een beetje hoe incrowd OUD af en toe kan zijn. Maar goed, het is een luchtige traditie, ik zal wel overdrijven
Dit is het topic van vorig jaar waarin de diverse categorieen besproken werden:quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
Wat in hemelsnaam is: Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Kan iemand dat uitleggen?
En verder is het bij mij een beetje een kruising tussen wat Innepin zegt (m'n verleden zit me niet mee) en het aan de andere kant heel grappig vinden van dit soort dingen.
Ik mis trouwens de 'mooiste kind award'
Of is het niet ethisch om daarover te stemmen?
En gaan de stemmen per PM of openbaar?
ikquote:Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het best grappig, gooi maar op die awardsIk vraag me wel één ding af: mag je ook awards open laten bij het stemmen als je het gewoon echt niet weet? Ik heb bijv. geen idee wie nieuwkomer zijn (ja, ok, ik, maar verder?).
Als er awards komen dit jaar, dan doe ik wrs wel meequote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet van vorig jaar dat de sfeer omtrent de awards heel erg leuk en gezellig was, sarcastische opmerkingen, humoristische opmerkingen, ik vond het leuk om te lezen.
werd vorig jaar wel gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het best grappig, gooi maar op die awardsIk vraag me wel één ding af: mag je ook awards open laten bij het stemmen als je het gewoon echt niet weet? Ik heb bijv. geen idee wie nieuwkomer zijn (ja, ok, ik, maar verder?).
quote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef miss_sly het volgende:
Gewoon stemmen voor de leuk, op awards waar je iets mee hebt.
Probeer het niet groter te maken dan het is: het is geen incrowd, er zullen meer users geen awards krijgen dan er wel een award krijgen en het is vooral leuk en luchtig bedoeld!
Ik ga bijvoorbeeld dit jaar nu eens eindeiljk voor: bijzondere zwangerschap, mooiste buik, mooisgte kinderkamer, mooiste bevallingsverhaal, mooiste kind, mooiste kinderfoto, creabea....Ik kom eindliejk voor iets meer in aanmerking dan die eneEn alleen al daarom hoef ik geen award, ik ga mijn eigenste award zo in bed leggen
oh ik zie het eerlijk gezegd juist andersom, niet om te rangschikken, maar om iemand eens een klein beetje extra in het zonnetje te zetten, zonder daarbij afbreuk te doen aan hoe leuk ik de rest van dit subforum vind. Want leuk zijn julliequote:Op maandag 9 november 2009 19:54 schreef Moonah het volgende:
Innepin ea, ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Ik heb zelf niet zo'n last van onzekerheid, maar ik heb het ook nooit zo leuk gevonden om de mensen met wie ik dag in dag uit (tegenwoordig ietsje minder) plezier mee beleef en best veel deel/gedeeld heb te 'rangschikken'.
Dus wat mij betreft is het geen overtrokken reactie hoor, ook al is het maar 'voor de leuk' bedoeld.
quote:Op maandag 9 november 2009 20:06 schreef huuphuup het volgende:
En Innepins, van mij krijg je sowieso de grote geduld award hoor, die heb je wel verdiend![]()
![]()
Herkenbaar!quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed plan
nie zeiken, van mij krijg je emquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef innepin het volgende:
[..]Welnee joh, die is toch meer voor mensen die heel veel geduld moesten hebben voor een zwangerschap? Iemand die jaren bezig is om zwanger te raken, heeft veel meer geduld nodig dan iemand die twee weken overtijd loopt vind ik.
Asy, ik neem het ook heus niet zo serieus dat ik er slapeloze nachten van heb ofzo hoor.
hey hey, mijn zwangerschap telt ook nog mee (3 januari 2009, dit jaar \O/) ik lag vanaf week 34 plat en ging 10 dagen overtijdquote:Op maandag 9 november 2009 20:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nie zeiken, van mij krijg je em
dat iemand anders langer moest wachten neemt niet weg dat ik vind dat jij ook veel geduld hebt moeten hebben op t laassie![]()
het ligt er natuurlijk ook wel aan hoeveel en hoevaak je post en waar je post natuurlijk (denk ik)quote:Op maandag 9 november 2009 20:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Overigens wel een leuk idee hoor, maar kan het niet helpen me soms een beetje ondergesneeuwd te voelen
Oh tuurlijk!quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Maar wel doen dan, en diegene die er geen zin in hebben doen gewoon niet mee?
Ik zie deze verkiezing als de incrowd die de incrowd in het zonnetje zet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik zie het eerlijk gezegd juist andersom, niet om te rangschikken, maar om iemand eens een klein beetje extra in het zonnetje te zetten, zonder daarbij afbreuk te doen aan hoe leuk ik de rest van dit subforum vind. Want leuk zijn jullieallemaal, stuk voor stuk.
En Innepins, van mij krijg je sowieso de grote geduld award hoor, die heb je wel verdiend![]()
![]()
Oh en verder ben ik het wel met vivi eens ook.
Die award is er vorig jaar toen met een goede reden uitgehaald.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zie deze verkiezing als de incrowd die de incrowd in het zonnetje zet.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef m@x het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 18:30 schreef flugeltje het volgende:
A-ni-mo
Maar alleen als ik er eentje win hoor, anders doe ik niet mee
ja! Je zal twee(!!!) Keer verliezen van een kloonquote:Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Misschien kan je er een boek over schrijven!quote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! Je zal twee(!!!) Keer verliezen van een kloon
oeh!! Goeie tip!! Wil jij mijn co-schrijver zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien kan je er een boek over schrijven!
wie?quote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
die was toen voor S-bloom geloof ik, zelf ingevoerd?
Ikquote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
Wie zijn er allemaal nieuw dit jaar, jij debuurvrouw?
uiteraard! Uw groundhogday awardwinning userquote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
Zo iemand die het hele jaar al aantekeningen maakt zeker!quote:
Maar ze kunnen wel langer zijn dan jijquote:Op maandag 9 november 2009 22:17 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zo iemand die het hele jaar al aantekeningen maakt zeker!
Jammer dat de categorieen vast staan. Anders ging ik voor langste-user-op-het-forum-die-pappa-is-award. Geloof niet dat er pappa's zijn (die hier posten) die een lager user-id zijn.
Ik had het eigenlijk helemaal niet grappig bedoeld. Laten we wel wezen. Die awards gaan uiteindelijk toch naar de kliekjes die iedere week tijdens allerlei mini-meets bij elkaar de deur plat lopen en zo wollig en zoet mogelijk kunnen omschrijven hoe blij ze wel niet zijn dat ze elkaarsquote:
Bert.quote:Op maandag 9 november 2009 22:17 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zo iemand die het hele jaar al aantekeningen maakt zeker!
Jammer dat de categorieen vast staan. Anders ging ik voor langste-user-op-het-forum-die-pappa-is-award. Geloof niet dat er pappa's zijn (die hier posten) die een lager user-id zijn.
Nou, ik vind dat ik juist maar heel weinig van mijn 'vriendinnetjes' heb genomineerd. Het is toch juist leuk om het speciale te nomineren, boeit het nou van wie dat is.quote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk helemaal niet grappig bedoeld. Laten we wel wezen. Die awards gaan uiteindelijk toch naar de kliekjes die iedere week tijdens allerlei mini-meets bij elkaar de deur plat lopen en zo wollig en zoet mogelijk kunnen omschrijven hoe blij ze wel niet zijn dat ze elkaarsvriendinnetjes
zijn. Mien met het straight-from-the-book- geboortekaartje en Truus met het standaard behangrandje vallen in de normale topics al buiten de boot ("totaal niet mijn smaak maar wel leuk gedaan hoor"
), laat staan in zo'n awardsronde.
Dus? Bij de MTV awards krijgt Total Roef ook geen prijs hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk helemaal niet grappig bedoeld. Laten we wel wezen. Die awards gaan uiteindelijk toch naar de kliekjes die iedere week tijdens allerlei mini-meets bij elkaar de deur plat lopen en zo wollig en zoet mogelijk kunnen omschrijven hoe blij ze wel niet zijn dat ze elkaarsvriendinnetjes
zijn. Mien met het straight-from-the-book- geboortekaartje en Truus met het standaard behangrandje vallen in de normale topics al buiten de boot ("totaal niet mijn smaak maar wel leuk gedaan hoor"
), laat staan in zo'n awardsronde.
Dus. Punt.quote:
Yps, niet alles gaat over jou he!quote:Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ik juist maar heel weinig van mijn 'vriendinnetjes' heb genomineerd. Het is toch juist leuk om het speciale te nomineren, boeit het nou van wie dat is.
Terwijl ik zeker wel irl vriendinnen heb die hier ook zitten (ja dames, inmiddels wel toch).quote:Op maandag 9 november 2009 22:29 schreef m@x het volgende:
Maar ik zie jou juist ook niet als onderdeel van zo'n kliekje
Zit je nu hier te lobbyen voor de reldel award?quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef m@x het volgende:
Tuurlijk is mijn constatering geen nieuws. Ik vind het alleen een beetje hypocriet om dan hier te gaan roepen dat je het als mooie gelegenheid ziet om iemand eens in het zonnetje te zetten terwijl je die persoon hoogstwaarschijnlijk het godganse jaar in alle mogelijke topics al volstort met complimentjes, kusjes en kroeltjes.
Maar knuffel gerust verder
Ik zou je je award niet af durven pakkenquote:Op maandag 9 november 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zit je nu hier te lobbyen voor de reldel award?
nee toch?!quote:Op maandag 9 november 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zit je nu hier te lobbyen voor de reldel award?
Oe, ik ga je meteen ff fertidingesenquote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou je je award niet af durven pakken
jeumig, als dat echt allemaal naar mij toe gericht was (je quote immers mijn eerdere opmerking over in t zonnetje zetten)quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef m@x het volgende:
Tuurlijk is mijn constatering geen nieuws. Ik vind het alleen een beetje hypocriet om dan hier te gaan roepen dat je het als mooie gelegenheid ziet om iemand eens in het zonnetje te zetten terwijl je die persoon hoogstwaarschijnlijk het godganse jaar in alle mogelijke topics al volstort met complimentjes, kusjes en kroeltjes.
Das bin ichquote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Mien met het straight-from-the-book- geboortekaartje vallen in de normale topics al buiten de boot ("totaal niet mijn smaak maar wel leuk gedaan hoor"), laat staan in zo'n awardsronde.
Nou, ik vind het een hoop gezeur en ik vind dat jij gelijk hebtquote:Op maandag 9 november 2009 22:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeumig, als dat echt allemaal naar mij toe gericht was (je quote immers mijn eerdere opmerking over in t zonnetje zetten)
sorry hoor.![]()
ik probeerde dr alleen een positieve draai aan te gevenik voel me om eerlijk te zijn behoorlijk aangevallen nu hierover
welke award wil je hebben?quote:Op maandag 9 november 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een hoop gezeur en ik vind dat jij gelijkt hebt![]()
.
quote:Op maandag 9 november 2009 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Grootste geduld. In het algemeen dan he.
Mag je best vinden, maar noem juist veel mensen die ik anders niet noem. Zal jouw naam weghalen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef m@x het volgende:
Nouhou, moet ik al bijna huilen van m@x (quote:Op maandag 9 november 2009 22:55 schreef lcicle het volgende:
Yppy (of wat het nou yppY?) Wat ontzettend liefIk moet huilen nu
Ik ben het trouwens met Yppy eens, maar ik lees zo'n stemtopic altijd zo van : " Oh ja, dat vond ik ook en die ook! En, oh ja...!"quote:Op maandag 9 november 2009 22:55 schreef lcicle het volgende:
Yppy (of wat het nou yppY?) Wat ontzettend liefIk moet huilen nu
Oh yeah, fertilize me babyquote:Op maandag 9 november 2009 22:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, ik ga je meteen ff fertidingesen
Wat zijn dat voor tijden?! Onmenselijk gewoon!quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet morgen om 8.00 uur weer. vergaderen
. Ik moet mijn krachten sparen
.
ik voel me daarover aangevallen omdat het voor mij redelijk uit de lucht komt vallen, ik heb me niet gerealiseerd dat ik schijnbaar ernstig kliekjesgedrag vertoon en daarbij mensen enorm stoor.quote:Op maandag 9 november 2009 22:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh yeah, fertilize me baby![]()
Het was niet alleen naar jou toe gericht Huup, maar jij bent idd wel één van de mensen die ik bedoel. Om je daar nou gelijk aangevallen over te voelen vind ik dan weer een beetje overdreven.
Oeh Yppy, als ik jou, de OUD-heilige, aan het huilen maak dan word ik straks helemaal met pek en veren dit subforum uitgejaagd. Hou eens op met dat gegrien
Op dinsdag dus nietquote:Op maandag 9 november 2009 22:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tijden?! Onmenselijk gewoon!
Bevalt het wel?
quote:Op maandag 9 november 2009 22:59 schreef m@x het volgende:
Oeh Yppy, als ik jou, de OUD-heilige, aan het huilen maak dan word ik straks helemaal met pek en veren dit subforum uitgejaagd. Hou eens op met dat gegrien
Eigenlijk vind ik dat er eerst een ronde moet komen om te nomineren en dan met argumenten enzo en dan je daarna uit de nominaties kunt kiezen als iedereen zichzelf nog eens gepresenteerd heeft. Er zijn zoveel leuke mensen hier en steeds blijk ik weer iemand vergeten te zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 22:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens met Yppy eens, maar ik lees zo'n stemtopic altijd zo van : " Oh ja, dat vond ik ook en die ook! En, oh ja...!".
Ja, wat een gezeik zeg. Zullen we maar users van het Vivaforum nomineren dan, om geen enkele verdenking op ons te laden?quote:Op maandag 9 november 2009 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Toch fijn om te weten dat de kliekjesrel altijd weer voorbij komt
Ach, ik ben nu vast niet meer welkom. Misschien moet ik me maar vermommen:quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef YPPY het volgende:
[..]Nu moet je me maar trakteren op een extra taartje van innepins vriend
jij krijgt mijn geen-award, deal?quote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil iedereen van het forum 'hiernaast' nomineren. Want ik doe niet aan kliekjes en vriendjespolitiek
Over m`n echte nominaties moet ik nog ff denken
De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: : Kleurdoos wegens bovenstaandquote:Op maandag 9 november 2009 23:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga morgenochtend
want op dit moment is mijn tepelschijf in gebruik en heb ik een voetje tegen mn luchtpijp gedrukt
Of we stemmen allemaal op mij, ik heb geen kliekquote:Op maandag 9 november 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, wat een gezeik zeg. Zullen we maar users van het Vivaforum nomineren dan, om geen enkele verdenking op ons te laden?
gaat dat niet meer door dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:42 schreef Estrys het volgende:
Kleurdoos ik stem op jou voor de leukste tante awardJe hebt je zeker bewezen in die ene week dat je dacht tante te worden
![]()
Heb je die van Oxy al gezien???quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Joshua
en wat hebben jullie allemaal stomme signatures..ik maar denken en denkenik laat hem wel lekker open.
De mijne is leukquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Joshua
en wat hebben jullie allemaal stomme signatures..ik maar denken en denkenik laat hem wel lekker open.
hoezo nieuw jaartal? 2001 bestaat alweer een poosje hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:07 schreef freecell het volgende:
Trui heeft ook een heel nieuw jaartal in haar profielIs zij nu ook nieuwkomer?
mja die van jou kende ik al, maar die is dan wel weer grappigquote:
Ojaquote:
hihi. +1 grappigste user.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
wel als ik m voor het sluiten van t stemtopic weghaal
Het moet ook nog vernieuwend zijn?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja die van jou kende ik al, maar die is dan wel weer grappig
en je staat er nog niet in, dus dan mag jij
awards weggeeft*
Als je post kleeft er altijd wel iets rellerigs aan je, als ik een topic open waar jij t laatst hebt gepost dan gaat mn hartje altijd sneller kloppen, spannend spannendquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een beetje sad dat ik voor reldel word genomineerd terwijl ik nhet hele jaar geen enkele rel heb geschopt... Maar ja, het zal wel aan me kleven ofzo
.
Mwah, ook dat zullen er niet veel zijn met mijn 2.00mquote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef Macka66 het volgende:
Maar ze kunnen wel langer zijn dan jij
Esther Warlicht toch? In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het moet ook nog vernieuwend zijn?![]()
ik ben al tijden aan het denken wat ik nou eerder had. Lily had het er laatst over en ik weet het niet meer.En nu wil ik het weten natuurlijk.
Ik heb je genomineerd, niet omdat je bewust relt, maar omdat je eerlijk bent en recht voor zijn raap.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een beetje sad dat ik voor reldel word genomineerd terwijl ik nhet hele jaar geen enkele rel heb geschopt... Maar ja, het zal wel aan me kleven ofzo
.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als je post kleeft er altijd wel iets rellerigs aan je, als ik een topic open waar jij t laatst hebt gepost dan gaat mn hartje altijd sneller kloppen, spannend spannend
dat zegt meer over de anderen dan over mij, ik rel nooit bewustquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd, niet omdat je bewust relt, maar omdat je eerlijk bent en recht voor zijn raap.
Niet iedereen waardeert dat, dus er vallen nogal eens wat mensen over een post van je. Idem kleurdoos trouwens
Het is niet dat je relt om het rellen
Tsk, heb ik me daar een jaar voor ingehouden, dat doe'k dus ook niet meerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd, niet omdat je bewust relt, maar omdat je eerlijk bent en recht voor zijn raap.
Niet iedereen waardeert dat, dus er vallen nogal eens wat mensen over een post van je. Idem kleurdoos trouwens
Het is niet dat je relt om het rellen
Macka!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Esther Warlicht toch? In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola.
Dat ga je verliezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik nomineer mezelf voor de "Kind met nu al de allermeeste en leukste kleding'' award
![]()
Nah, ik stem eens een keertje niet. Wel vind ik het grappig om inzendingen van anderen te lezen, maar van mij hoeft dit hele gedoe niet zo.
Inderdaad, mijn kind heeft 30 broeken in de maat die hij nu pastquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ga je verliezen
*9 volle vuilniszakken in de gang heeft staan*
Hebbe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ga je verliezen
Ja, ik de jouwe ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moet ik mijn nominatie voor jou weghalen
Oeh, ik wil komen graaien!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ga je verliezen
Ik had nog wel zó gehoopt van jou een nominatie te krijgen voor de Handige Harry award.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Poppejans het volgende:
Nah, ik stem eens een keertje niet. Wel vind ik het grappig om inzendingen van anderen te lezen, maar van mij hoeft dit hele gedoe niet zo.
Maar die heb je dan gelukkig wel weer van mij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik had nog wel zó gehoopt van jou een nominatie te krijgen voor de Handige Harry award.
Oh! Jeetje! Ik heb niet bijgelezen dus wist het niet. Sterkte!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb 4 weken na dato een ontsteking die mijn kaak weer zo dik maakt, PM-girl. As we speak dus.
Nee, dat heet dan de doorbijters-award!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:47 schreef YPPY het volgende:
Misschien gaan we volgend jaar wel voor de meeste-mislukkingen-award, samen met onze knutsels. Die categorie moeten we wel winnen.
Nou eigenlijk zou er gewoon een aparte award moeten komen voor Incantrix. Meest complete en attente poster ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
Incantrix, niet zozeer dat ze nou al een eeuwigheid in OUD post, meer wel vanwege haar trouwe opsomposts waarin ze heel lief op werkelijk iedereen reageert en waardoor je niet hoeft terug te lezenhaar post lezen is voldoende.
Maar ik post de mislukkingen ook, dat is ons verschil, weet je die geschifte taart nog?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef cattie het volgende:
Nou YPPY, daar zou ik niet te hard voor gaan. Als je ziet wat ik knutsel met Ive.
Ik dacht dat je als moeder ineens ook wonderbaarlijke knutsel- en tekenvaardigheden kreeg....dat is niet zo dus?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef cattie het volgende:
Nou YPPY, daar zou ik niet te hard voor gaan. Als je ziet wat ik knutsel met Ive.
Het is 5 jaar mijn werk geweest (en 4 jaar een studie) en heb je gezien wat ik maak?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht dat je als moeder ineens ook wonderbaarlijke knutsel- en tekenvaardigheden kreeg....dat is niet zo dus?
Nee. Wel de behoefte en dus ga je dingen aanschaffen. Maar het resultaat is niet altijd wat je ervan gehoopt had.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht dat je als moeder ineens ook wonderbaarlijke knutsel- en tekenvaardigheden kreeg....dat is niet zo dus?
Het gaat om het proces.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee. Wel de behoefte en dus ga je dingen aanschaffen. Maar het resultaat is niet altijd wat je ervan gehoopt had.![]()
hij blijft geniaal die luierquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar ik post de mislukkingen ook, dat is ons verschil, weet je die geschifte taart nog?![]()
![]()
Of m'n luier
[ afbeelding ]
Zullen we een keer oefenen? Je kunt echt heel simpel een poes/leeuw/tijger maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef trui het volgende:
haha PMgirl, dat heb ik met de schmink doos, ik dacht 'als ik nou dure Grimas schmink koop, dan kan ik vast ook meteen heel goed schminken.nou.... niet dus!
![]()
en yppy, waar ik nog wel benieuwd naar was: past de luier?
Dat is het ergste: hij past perfect. Hij is alleen te lelijk en zelfs mislukt. Zelfs mijn bloedeigen dochter ziet dat terwijl ze zelf vertelt dat ze mij heeft uitgekozen als mama.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef trui het volgende:
en yppy, waar ik nog wel benieuwd naar was: past de luier?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Maar jullie kinderen vinden vast alles wat jullie gemaakt hebben fantastisch, toch?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is het ergste: hij past perfect. Hij is alleen te lelijk en zelfs mislukt. Zelfs mijn bloedeigen dochter ziet dat terwijl ze zelf vertelt dat ze mij heeft uitgekozen als mama.
Zoiets. Daar ben ik echt goed in, iets creatiefs proberen, al zeg ik het zelf. Alleen is het resultaat niet altijd, nou ja, heel erg geslaagd. Om het zacht uit te drukken. Maar het is wel leuk en Anna beleeft er plezier aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:06 schreef Brighteyes het volgende:Yppy!
Hoe zeggen ze dat dan? Een 10 voor de moeite?
Haha, nou als zelfs JIJ het herkent!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef trui het volgende:
haha PMgirl, dat heb ik met de schmink doos, ik dacht 'als ik nou dure Grimas schmink koop, dan kan ik vast ook meteen heel goed schminken.nou.... niet dus!
![]()
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.quote:
heu, hoe bedoeludie 'zelfs'??quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef PM-girl het volgende:
Haha, nou als zelfs JIJ het herkent!
ah, precies wat er in mij om ging toen ik het zag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.
Whahahahaaa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.
Nou, dat is een verkapt complimentquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Haha YP, wat een briljante creatie! Ik vind je nu al geweldig als schoonmoeder voor mijn peuter! Jij mag de trouwkaarten filigranen!
ah! tnx!quote:
hahahahahahaha.quote:Ik ben altijd iemand die impulsief iets bedenkt (lees: na-aapt), voorbereidt en uitvoert zonder bedenktijd of het scheppen van reële verwachtingen. En dan valt het dus wel eens tegen.
Ik schaar jou in een andere categorie mensen/moeders. Nadenkend, weloverwogen en dus voorbereid op elk resultaat.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Haha YP, wat een briljante creatie! Ik vind je nu al geweldig als schoonmoeder voor mijn peuter! Jij mag de trouwkaarten filigranen!
Dat denk ik wel, maar dat vind ik lastig, ik vind al die tekeningen en verfwerkjes zo leuk. Maar ook kindjes die een hele vloer vol met rode streepjes tekenen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef Estrys het volgende:
Ik zie dat veel stemmers in de categorie 'de kinderen' en dan de award voor creatiefste type moeders nomineren. Wordt met deze award niet bedoeld wie het creatiefste type is van de kinderen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar dat vind ik lastig, ik vind al die tekeningen en verfwerkjes zo leuk. Maar ook kindjes die een hele vloer vol met rode streepjes tekenen.
duh dan kies je toch voor mij en mijn geboortekaartje voor je spruit 2quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef freecell het volgende:
Geniaal! BJ? De buikfoto's met plant?
Whehe!
[..]
idem dit
Daarom heb ik creatiefste maar helemaal open gelaten, zowel bij kinderen als bij mama's. Er borrelen zo 34 namen bij me op zeg maar
Ojaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
duh dan kies je toch voor mij en mijn geboortekaartje voor je spruit 2remeber?
Inca, dit raakt me enorm! Moest er zelfs een beetje van huilen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Incantrix het volgende:
En ik verzin er zelf nog eentje bij: de moedige vrouw-award voor Flugeltje. Meid, ik hoop hier volgend jaar 'zwangerschap met een sterretje' van te kunnen maken
En van mijn award niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inca, dit raakt me enorm! Moest er zelfs een beetje van huilen...
Dank meis
Die van jou ook uiteraardquote:
Ja, terwijl die baby van jou niet verder komt dan likken aan de vuilnisbakquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef innepin het volgende:
Estrys begint er gewoon over omdat ze aan 't lobbyen is voor Seb met z'n meesterwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja, terwijl die baby van jou niet verder komt dan likken aan de vuilnisbak![]()
![]()
[..]
valt het op...
niet ik HEB, ik BEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarbij heeft mevrouw anders al een keitoffe tekening voor Kobus gemaakt![]()
Hééé, dat kan ik ook, hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef innepin het volgende:De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
Kleurdoos, om haar verhaaltje hoe ze Elin in de draagdoek wist te voedenHoe krijg je het voor elkaar
het is dat ik te lui ben om al die foto's te postenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor wie nog géén idee heeft wie ze voor de Handige Harry award zou kunnen nomineren, ik kan niet alleen haken, maar ook heerlijke taarten maken en knuffeldiertjes naaien.Een kleine selectie uit mijn fröbelwerk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de moeder die-zich-zelf-het-stoerste-door-huilbuien-heen-vecht awardquote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
Als ik Vicky wil nomineren vanwege alles wat ze heeft meegemaakt in het begin van het leven van Tess, waar nomineer ik haar dan voor?
oke, maar ik heb mij aan het plot gehoudenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor de moeder die-zich-zelf-het-stoerste-door-huilbuien-heen-vecht award
Voor de grootste-Robbie-Williams-fan award
Voor de moeder van-de-mooiste-twee-meiden-wiens-namen-beginnen-met-een-A-en-een-T-award
Of bedenk wat anders, keuze genoeg joh.
Ja sorry hoor, ik las dat toevallig. Ik hou me verder niet zo bezig met borstvoedingsprestaties en al helemaal niet met het bijbehorende topicquote:
Hee, we delen een passie voor boetseren en beeldhouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het is dat ik te lui ben om al die foto's te postenmaar ik:
schilder, maak vogelhuisjes,portomonneetjes, lappenpoppen, jurkjes, ik haak, teken, ik bak (niet zulke mooie taarten helaas) ik boetseer en kan beeldhouwen
U staat er bij mevroi.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor wie nog géén idee heeft wie ze voor de Handige Harry award zou kunnen nomineren, ik kan niet alleen haken, maar ook heerlijke taarten maken en knuffeldiertjes naaien.Een kleine selectie uit mijn fröbelwerk:
En een voor haken!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, we delen een passie voor boetseren en beeldhouwen
Het werkt!quote:
Dat uiteraard ook.quote:
je moet eens een vogelhuisje proberenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook.Maar van de dingen die Kleurdoos opnoemt, houd ik er ook erg van om te beeldhouwen en boetseren.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
HeyyyyJoshua kom je nog naar de meet zodat we je kunnen leren kennen en zien dat je in het echt heel normaal bent echt waar hoor echt echt echt.
?
quote:
Verwijderd uit het stemtopicquote:
Zal ik een foto plaatsen?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je moet eens een vogelhuisje proberen
wat leukquote:Op donderdag 12 november 2009 09:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zal ik een foto plaatsen?Ik heb dat namelijk ook eens gedaan (ok, het was een bouwpakket, dus niet zelf gezaagd
), en daarna beschilderd. Van een spons een klein rechthoekje gesneden, en dat als stempel voor baksteentjes gebruikt. Zo leek het net een stenen huisje!
De liefdesverklaring van spuug aan mij, zomaar verwijderdquote:Op donderdag 12 november 2009 08:45 schreef Lois het volgende:
Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Love you!!!
Verwijderd uit het stemtopic![]()
Ik ben niet zo awarderig maar ik vind dat deze gewoon voor jou moet zijn. De liefde aandacht en passie die in jouw creaties zitten verdienen een award meer dan de inelkaargeflanste massa geproduceerde fröbelwerkjes die ik ook wel eens voorbij zie komenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Love you!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |