moeten er nog categorien af of bij??quote:Op donderdag 13 november 2008 14:07 schreef Maneki.Neko het volgende:Er mag gestemd worden
Hieronder de lijst met categorieën, kopieer deze en vul in hoe je wil. Een toelichting geven wordt op prijs gesteld, maar is niet verplicht. Je mag meerdere mensen noemen, maar de eerstgenoemde wordt meegeteld in de score.
Slowchatten, campagne voeren en het niet eens zijn met de categorieën is allemaal toegestaan, maar wel in 'dat andere' topic, zo houden we het hier overzichtelijk.
Stemmen kan tot vrijdag 21 november 21.00 uur, daarna zal het topis gesloten worden en kan het tellen beginnen. De uitslag zal dan snel volgen.
Succes ermee!
Categorie: Meningen over OUDers:Grappigste OUDer award Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Helpende hand award Reldel award Hormonster award Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Leukste nieuwkomer award Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
Categorie: De kinderen:Praatjesmaker award Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
Categorie: Zwanger & BevallenGrote geduld award Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Mooiste zwangere buik award Bevallingsverhaal award
Categorie: Creatief:Treffendste signature award Meest bijzondere quote/topic award Mooiste geboortekaartje award Leukste kinderkamer award De grappigste/leukste foto award Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
Categorie: Overig:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Meest trotse oom of tante award
Succes y'all!
Dat snappen wij ook wel, maar hiermee willen we ons animo aangevenquote:
En tevens hele slechte TVP's plaatsenquote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat snappen wij ook wel, maar hiermee willen we ons animo aangeven
Dit was vorig jaar. Er mag van alles aan veranderd worden. Kom maar met ideenquote:Op maandag 9 november 2009 18:30 schreef innepin het volgende:
Wow, wat een categorieën..
Sommige vind ik best logisch hoor, maar de Vergulde Tepelschijf? Seriously?
Waarom niet gewoon zo houden als vorig jaar?quote:Op maandag 9 november 2009 18:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar. Er mag van alles aan veranderd worden. Kom maar met ideen
die vind ik goedquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef bikinistringding het volgende:
Of we verzinnen bij elke ouder een award.
Tvp
het maakt mij helemaal niks uitquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zo houden als vorig jaar?
Dat is toch juist de lol van awards, dat je ze jaar in jaar uit kan winnen? Ipv dat er een award per gelegenheid verzonnen wordt?
Waarom geef ik mijn mening eigenlijk, ik heb er niks mee.
Goed planquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef bikinistringding het volgende:
Of we verzinnen bij elke ouder een award.
Tvp
mwoah t valt wel mee denk ik, er zijn zo weinig awards weg te geven en zoveel ouders dat de kans dat je er geen krijgt 80 % groter is dan dat je er wel een zou krijgenquote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk hè, word ik er een beetje onzeker van, dit soort dingen. Of, tenminste, het roept onzekerheden van vroeger weer op, van 'erbij horen' en vooral het niet erbij horen enzo. Het bewijst voor mij een beetje hoe incrowd OUD af en toe kan zijn. Maar goed, het is een luchtige traditie, ik zal wel overdrijven
Er gewoon vanuit gaan dat je niets krijgt en gewoon zelf je best doen om zo eerlijk en origineel mogelijk te stemmenquote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef innepin het volgende:
Mja maar KD dat maakt het natuurlijk nog veel erger als je er géén krijgt![]()
En ik ben niet zo'n SC-er want dat vind ik dus ook nog best eng af en toe![]()
</offtopic>
same!quote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Er gewoon vanuit gaan dat je niets krijgt en gewoon zelf je best doen om zo eerlijk en origineel mogelijk te stemmendat vind ik t leukst
stemmen \/
quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
zullen we dan maar op elkaar stemmen
ohnee jij had vorig jaar al een award
neej, ik was hier vorig jaar alquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ben jij nog nieuwkomer? Dan nomineer ik je voor die
of ehm... ik ben wel voor een vreetschuur-award voor jou ofzo
alleen als lelijkste kind er ook bij magquote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
Wat in hemelsnaam is: Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Kan iemand dat uitleggen?
En verder is het bij mij een beetje een kruising tussen wat Innepin zegt (m'n verleden zit me niet mee) en het aan de andere kant heel grappig vinden van dit soort dingen.
Ik mis trouwens de 'mooiste kind award'
Of is het niet ethisch om daarover te stemmen?
En gaan de stemmen per PM of openbaar?
*eerlijk mode...quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed plan
Eigenlijk hè, word ik er een beetje onzeker van, dit soort dingen. Of, tenminste, het roept onzekerheden van vroeger weer op, van 'erbij horen' en vooral het niet erbij horen enzo. Het bewijst voor mij een beetje hoe incrowd OUD af en toe kan zijn. Maar goed, het is een luchtige traditie, ik zal wel overdrijven
Dit is het topic van vorig jaar waarin de diverse categorieen besproken werden:quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
Wat in hemelsnaam is: Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Kan iemand dat uitleggen?
En verder is het bij mij een beetje een kruising tussen wat Innepin zegt (m'n verleden zit me niet mee) en het aan de andere kant heel grappig vinden van dit soort dingen.
Ik mis trouwens de 'mooiste kind award'
Of is het niet ethisch om daarover te stemmen?
En gaan de stemmen per PM of openbaar?
ikquote:Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het best grappig, gooi maar op die awardsIk vraag me wel één ding af: mag je ook awards open laten bij het stemmen als je het gewoon echt niet weet? Ik heb bijv. geen idee wie nieuwkomer zijn (ja, ok, ik, maar verder?).
Als er awards komen dit jaar, dan doe ik wrs wel meequote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet van vorig jaar dat de sfeer omtrent de awards heel erg leuk en gezellig was, sarcastische opmerkingen, humoristische opmerkingen, ik vond het leuk om te lezen.
werd vorig jaar wel gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het best grappig, gooi maar op die awardsIk vraag me wel één ding af: mag je ook awards open laten bij het stemmen als je het gewoon echt niet weet? Ik heb bijv. geen idee wie nieuwkomer zijn (ja, ok, ik, maar verder?).
quote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef miss_sly het volgende:
Gewoon stemmen voor de leuk, op awards waar je iets mee hebt.
Probeer het niet groter te maken dan het is: het is geen incrowd, er zullen meer users geen awards krijgen dan er wel een award krijgen en het is vooral leuk en luchtig bedoeld!
Ik ga bijvoorbeeld dit jaar nu eens eindeiljk voor: bijzondere zwangerschap, mooiste buik, mooisgte kinderkamer, mooiste bevallingsverhaal, mooiste kind, mooiste kinderfoto, creabea....Ik kom eindliejk voor iets meer in aanmerking dan die eneEn alleen al daarom hoef ik geen award, ik ga mijn eigenste award zo in bed leggen
oh ik zie het eerlijk gezegd juist andersom, niet om te rangschikken, maar om iemand eens een klein beetje extra in het zonnetje te zetten, zonder daarbij afbreuk te doen aan hoe leuk ik de rest van dit subforum vind. Want leuk zijn julliequote:Op maandag 9 november 2009 19:54 schreef Moonah het volgende:
Innepin ea, ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Ik heb zelf niet zo'n last van onzekerheid, maar ik heb het ook nooit zo leuk gevonden om de mensen met wie ik dag in dag uit (tegenwoordig ietsje minder) plezier mee beleef en best veel deel/gedeeld heb te 'rangschikken'.
Dus wat mij betreft is het geen overtrokken reactie hoor, ook al is het maar 'voor de leuk' bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |