abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74549431
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Er gewoon vanuit gaan dat je niets krijgt en gewoon zelf je best doen om zo eerlijk en origineel mogelijk te stemmen dat vind ik t leukst
stemmen \ /
same!
ik hou van stemmen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74549792
zullen we dan maar op elkaar stemmen
ohnee jij had vorig jaar al een award
pi_74549802
Ik zou niet weten wie ik moet nomineren, voor je het weet heten ze weer anders

Nouja, eigenlijk weet ik het wel, ik nomineer gewoon voor alle van toepassing zijnde categoriën de volgende user: BOINGKERSTGOING
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_74549917
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
zullen we dan maar op elkaar stemmen
ohnee jij had vorig jaar al een award

ben jij nog nieuwkomer? Dan nomineer ik je voor die
of ehm... ik ben wel voor een vreetschuur-award voor jou ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74550025
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ben jij nog nieuwkomer? Dan nomineer ik je voor die
of ehm... ik ben wel voor een vreetschuur-award voor jou ofzo
neej, ik was hier vorig jaar al
vreetschuuraward
pi_74550205
Wat in hemelsnaam is: Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Kan iemand dat uitleggen?

En verder is het bij mij een beetje een kruising tussen wat Innepin zegt (m'n verleden zit me niet mee ) en het aan de andere kant heel grappig vinden van dit soort dingen.

Ik mis trouwens de 'mooiste kind award'
Of is het niet ethisch om daarover te stemmen?

En gaan de stemmen per PM of openbaar?
pi_74550294
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:

En verder is het bij mij een beetje een kruising tussen wat Innepin zegt (m'n verleden zit me niet mee ) en het aan de andere kant heel grappig vinden van dit soort dingen.

alleen als lelijkste kind er ook bij mag gehehe nee hoor.
en euhm supercaliblabla is toch zeg maar een ouder die van alle markten thuis is en een beetje gek en superfun enzo?

stemmen gingen vorig jaar openbaar
  maandag 9 november 2009 @ 19:34:11 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74550484
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef innepin het volgende:

[..]

Goed plan
Eigenlijk hè, word ik er een beetje onzeker van, dit soort dingen. Of, tenminste, het roept onzekerheden van vroeger weer op, van 'erbij horen' en vooral het niet erbij horen enzo. Het bewijst voor mij een beetje hoe incrowd OUD af en toe kan zijn. Maar goed, het is een luchtige traditie, ik zal wel overdrijven
*eerlijk mode...
Dit heb ik dus idd ook een beetje.
Daarom laat ik ze dus meestal ook links liggen...
Ik kijk alleen af en toe mee voor het geval er nog iets te modden valt.
pi_74550563
Het geven is toch net zo leuk als het ontvangen. En dat zeg ik heus niet omdat niemand mij zal nomineren
  maandag 9 november 2009 @ 19:36:32 #35
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74550582
Het stemmen gaat openbaar en sommige users zijn omkoopbaar, wat dat betreft.

Ach joh, het is toch grappig bedoeld. En dat incrowd valt ook nog best wel mee, zelfs ík heb er vorig jaar 1 gewonnen.

edit: Ik wil niet aan mensen hun gevoelens voorbij gaan hoor, maar ik relativeer nu eenmaal graag. En ik til er zelf echt helemaal niet aan, vandaar.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74550605
zal ik dan voor iedereen een award maken
  maandag 9 november 2009 @ 19:37:23 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74550611
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:

Dit is het topic van vorig jaar waarin de diverse categorieen besproken werden:
Fok! OUD awards SC Topic
pi_74550718
Ik weet van vorig jaar dat de sfeer omtrent de awards heel erg leuk en gezellig was, sarcastische opmerkingen, humoristische opmerkingen, ik vond het leuk om te lezen.
  maandag 9 november 2009 @ 19:40:36 #39
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74550758
Ik vind het best grappig, gooi maar op die awards Ik vraag me wel één ding af: mag je ook awards open laten bij het stemmen als je het gewoon echt niet weet? Ik heb bijv. geen idee wie nieuwkomer zijn (ja, ok, ik, maar verder?).
3!
  maandag 9 november 2009 @ 19:43:23 #40
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74550878
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het best grappig, gooi maar op die awards Ik vraag me wel één ding af: mag je ook awards open laten bij het stemmen als je het gewoon echt niet weet? Ik heb bijv. geen idee wie nieuwkomer zijn (ja, ok, ik, maar verder?).
ik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74550903
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet van vorig jaar dat de sfeer omtrent de awards heel erg leuk en gezellig was, sarcastische opmerkingen, humoristische opmerkingen, ik vond het leuk om te lezen.
Als er awards komen dit jaar, dan doe ik wrs wel mee
pi_74550973
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef Incantrix het volgende:
werd vorig jaar wel gedaan en Icantrix, logisch, jij hebt de leukste kinderkamer
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 19:46:22 #43
5428 crew  miss_sly
pi_74550994
Gewoon stemmen voor de leuk, op awards waar je iets mee hebt.
Probeer het niet groter te maken dan het is: het is geen incrowd, er zullen meer users geen awards krijgen dan er wel een award krijgen en het is vooral leuk en luchtig bedoeld!

Ik ga bijvoorbeeld dit jaar nu eens eindeiljk voor: bijzondere zwangerschap, mooiste buik, mooisgte kinderkamer, mooiste bevallingsverhaal, mooiste kind, mooiste kinderfoto, creabea....Ik kom eindliejk voor iets meer in aanmerking dan die ene En alleen al daarom hoef ik geen award, ik ga mijn eigenste award zo in bed leggen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74551063
Vorig jaar was ik nog een lurker
  maandag 9 november 2009 @ 19:49:06 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74551080
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef miss_sly het volgende:
Gewoon stemmen voor de leuk, op awards waar je iets mee hebt.
Probeer het niet groter te maken dan het is: het is geen incrowd, er zullen meer users geen awards krijgen dan er wel een award krijgen en het is vooral leuk en luchtig bedoeld!

Ik ga bijvoorbeeld dit jaar nu eens eindeiljk voor: bijzondere zwangerschap, mooiste buik, mooisgte kinderkamer, mooiste bevallingsverhaal, mooiste kind, mooiste kinderfoto, creabea....Ik kom eindliejk voor iets meer in aanmerking dan die ene En alleen al daarom hoef ik geen award, ik ga mijn eigenste award zo in bed leggen

@ BJ, haha, kijk, da's wel handig om te weten

En Kleurdoos, whaha, dat moesten we nog zien, ik heb nog flink wat ander moois voorbij zien komen

Maar ok, goed om te weten dat ik ook gewoon dingen open kan laten. In dat geval: count me in!
3!
  maandag 9 november 2009 @ 19:52:30 #46
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74551205
Als ik verder ergens mee kan helpen (bijv. ideetjes en uitvoering van de ava's) dan hoor ik het graag

Wat mij betreft kan die leukste moeder-award er wel uit gesloopt worden. We weten allemaal wel wie dat is
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 9 november 2009 @ 19:54:36 #47
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74551300
Innepin ea, ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Ik heb zelf niet zo'n last van onzekerheid, maar ik heb het ook nooit zo leuk gevonden om de mensen met wie ik dag in dag uit (tegenwoordig ietsje minder ) plezier mee beleef en best veel deel/gedeeld heb te 'rangschikken'.
Dus wat mij betreft is het geen overtrokken reactie hoor, ook al is het maar 'voor de leuk' bedoeld.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 9 november 2009 @ 19:59:19 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74551469
De " mooiste -kind-award" hebben we er verleden jaar uitgehaald en dat lijkt me eerlijk gezegd een goed plan om dat zo te houden. De kinderen kiezen er tenslotte niet voor om hier aan mee te doen en zeker niet om op hun uiterlijk beoordeeld te worden.

Buiten het feit dat die van mij het knapst is natuurlijk .

Verder: leuk!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 november 2009 @ 19:59:54 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74551499
Jaaaaa!

En zoals al meerdere mensen aangaven: je moet het gewoon zien als een geintje. Als je geen award wint, dan hoor je er nog steeds bij. OUD is alleen maar OUD omdat iedereen er aan mee doet en niet alleen de award winnaars. Zonder de anderen, zouden de winnaars er niet zijn
naar analogie van: zonder volgers is er geen leider
pi_74551770
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:54 schreef Moonah het volgende:
Innepin ea, ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Ik heb zelf niet zo'n last van onzekerheid, maar ik heb het ook nooit zo leuk gevonden om de mensen met wie ik dag in dag uit (tegenwoordig ietsje minder ) plezier mee beleef en best veel deel/gedeeld heb te 'rangschikken'.
Dus wat mij betreft is het geen overtrokken reactie hoor, ook al is het maar 'voor de leuk' bedoeld.
oh ik zie het eerlijk gezegd juist andersom, niet om te rangschikken, maar om iemand eens een klein beetje extra in het zonnetje te zetten, zonder daarbij afbreuk te doen aan hoe leuk ik de rest van dit subforum vind. Want leuk zijn jullie allemaal, stuk voor stuk.
En Innepins, van mij krijg je sowieso de grote geduld award hoor, die heb je wel verdiend

Oh en verder ben ik het wel met vivi eens ook.
Die award is er vorig jaar toen met een goede reden uitgehaald.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')