Op dinsdag dus nietquote:Op maandag 9 november 2009 22:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tijden?! Onmenselijk gewoon!
Bevalt het wel?
quote:Op maandag 9 november 2009 22:59 schreef m@x het volgende:
Oeh Yppy, als ik jou, de OUD-heilige, aan het huilen maak dan word ik straks helemaal met pek en veren dit subforum uitgejaagd. Hou eens op met dat gegrien
Eigenlijk vind ik dat er eerst een ronde moet komen om te nomineren en dan met argumenten enzo en dan je daarna uit de nominaties kunt kiezen als iedereen zichzelf nog eens gepresenteerd heeft. Er zijn zoveel leuke mensen hier en steeds blijk ik weer iemand vergeten te zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 22:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens met Yppy eens, maar ik lees zo'n stemtopic altijd zo van : " Oh ja, dat vond ik ook en die ook! En, oh ja...!".
Ja, wat een gezeik zeg. Zullen we maar users van het Vivaforum nomineren dan, om geen enkele verdenking op ons te laden?quote:Op maandag 9 november 2009 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Toch fijn om te weten dat de kliekjesrel altijd weer voorbij komt
Ach, ik ben nu vast niet meer welkom. Misschien moet ik me maar vermommen:quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef YPPY het volgende:
[..]Nu moet je me maar trakteren op een extra taartje van innepins vriend
jij krijgt mijn geen-award, deal?quote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil iedereen van het forum 'hiernaast' nomineren. Want ik doe niet aan kliekjes en vriendjespolitiek
Over m`n echte nominaties moet ik nog ff denken
De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: : Kleurdoos wegens bovenstaandquote:Op maandag 9 november 2009 23:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga morgenochtend
want op dit moment is mijn tepelschijf in gebruik en heb ik een voetje tegen mn luchtpijp gedrukt
Of we stemmen allemaal op mij, ik heb geen kliekquote:Op maandag 9 november 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, wat een gezeik zeg. Zullen we maar users van het Vivaforum nomineren dan, om geen enkele verdenking op ons te laden?
gaat dat niet meer door dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:42 schreef Estrys het volgende:
Kleurdoos ik stem op jou voor de leukste tante awardJe hebt je zeker bewezen in die ene week dat je dacht tante te worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |