Zit je nu hier te lobbyen voor de reldel award?quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef m@x het volgende:
Tuurlijk is mijn constatering geen nieuws. Ik vind het alleen een beetje hypocriet om dan hier te gaan roepen dat je het als mooie gelegenheid ziet om iemand eens in het zonnetje te zetten terwijl je die persoon hoogstwaarschijnlijk het godganse jaar in alle mogelijke topics al volstort met complimentjes, kusjes en kroeltjes.
Maar knuffel gerust verder
Ik zou je je award niet af durven pakkenquote:Op maandag 9 november 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zit je nu hier te lobbyen voor de reldel award?
nee toch?!quote:Op maandag 9 november 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zit je nu hier te lobbyen voor de reldel award?
Oe, ik ga je meteen ff fertidingesenquote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou je je award niet af durven pakken
jeumig, als dat echt allemaal naar mij toe gericht was (je quote immers mijn eerdere opmerking over in t zonnetje zetten)quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef m@x het volgende:
Tuurlijk is mijn constatering geen nieuws. Ik vind het alleen een beetje hypocriet om dan hier te gaan roepen dat je het als mooie gelegenheid ziet om iemand eens in het zonnetje te zetten terwijl je die persoon hoogstwaarschijnlijk het godganse jaar in alle mogelijke topics al volstort met complimentjes, kusjes en kroeltjes.
Das bin ichquote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Mien met het straight-from-the-book- geboortekaartje vallen in de normale topics al buiten de boot ("totaal niet mijn smaak maar wel leuk gedaan hoor"), laat staan in zo'n awardsronde.
Nou, ik vind het een hoop gezeur en ik vind dat jij gelijk hebtquote:Op maandag 9 november 2009 22:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeumig, als dat echt allemaal naar mij toe gericht was (je quote immers mijn eerdere opmerking over in t zonnetje zetten)
sorry hoor.![]()
ik probeerde dr alleen een positieve draai aan te gevenik voel me om eerlijk te zijn behoorlijk aangevallen nu hierover
welke award wil je hebben?quote:Op maandag 9 november 2009 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een hoop gezeur en ik vind dat jij gelijkt hebt![]()
.
quote:Op maandag 9 november 2009 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Grootste geduld. In het algemeen dan he.
Mag je best vinden, maar noem juist veel mensen die ik anders niet noem. Zal jouw naam weghalen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef m@x het volgende:
Nouhou, moet ik al bijna huilen van m@x (quote:Op maandag 9 november 2009 22:55 schreef lcicle het volgende:
Yppy (of wat het nou yppY?) Wat ontzettend liefIk moet huilen nu
Ik ben het trouwens met Yppy eens, maar ik lees zo'n stemtopic altijd zo van : " Oh ja, dat vond ik ook en die ook! En, oh ja...!"quote:Op maandag 9 november 2009 22:55 schreef lcicle het volgende:
Yppy (of wat het nou yppY?) Wat ontzettend liefIk moet huilen nu
Oh yeah, fertilize me babyquote:Op maandag 9 november 2009 22:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, ik ga je meteen ff fertidingesen
Wat zijn dat voor tijden?! Onmenselijk gewoon!quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet morgen om 8.00 uur weer. vergaderen
. Ik moet mijn krachten sparen
.
ik voel me daarover aangevallen omdat het voor mij redelijk uit de lucht komt vallen, ik heb me niet gerealiseerd dat ik schijnbaar ernstig kliekjesgedrag vertoon en daarbij mensen enorm stoor.quote:Op maandag 9 november 2009 22:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh yeah, fertilize me baby![]()
Het was niet alleen naar jou toe gericht Huup, maar jij bent idd wel één van de mensen die ik bedoel. Om je daar nou gelijk aangevallen over te voelen vind ik dan weer een beetje overdreven.
Oeh Yppy, als ik jou, de OUD-heilige, aan het huilen maak dan word ik straks helemaal met pek en veren dit subforum uitgejaagd. Hou eens op met dat gegrien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |