ja! Je zal twee(!!!) Keer verliezen van een kloonquote:Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zie deze verkiezing als de incrowd die de incrowd in het zonnetje zet.
Misschien kan je er een boek over schrijven!quote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! Je zal twee(!!!) Keer verliezen van een kloon
oeh!! Goeie tip!! Wil jij mijn co-schrijver zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien kan je er een boek over schrijven!
wie?quote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
die was toen voor S-bloom geloof ik, zelf ingevoerd?
Ikquote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
Wie zijn er allemaal nieuw dit jaar, jij debuurvrouw?
uiteraard! Uw groundhogday awardwinning userquote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
Zo iemand die het hele jaar al aantekeningen maakt zeker!quote:
Maar ze kunnen wel langer zijn dan jijquote:Op maandag 9 november 2009 22:17 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zo iemand die het hele jaar al aantekeningen maakt zeker!
Jammer dat de categorieen vast staan. Anders ging ik voor langste-user-op-het-forum-die-pappa-is-award. Geloof niet dat er pappa's zijn (die hier posten) die een lager user-id zijn.
Ik had het eigenlijk helemaal niet grappig bedoeld. Laten we wel wezen. Die awards gaan uiteindelijk toch naar de kliekjes die iedere week tijdens allerlei mini-meets bij elkaar de deur plat lopen en zo wollig en zoet mogelijk kunnen omschrijven hoe blij ze wel niet zijn dat ze elkaarsquote:
Bert.quote:Op maandag 9 november 2009 22:17 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zo iemand die het hele jaar al aantekeningen maakt zeker!
Jammer dat de categorieen vast staan. Anders ging ik voor langste-user-op-het-forum-die-pappa-is-award. Geloof niet dat er pappa's zijn (die hier posten) die een lager user-id zijn.
Nou, ik vind dat ik juist maar heel weinig van mijn 'vriendinnetjes' heb genomineerd. Het is toch juist leuk om het speciale te nomineren, boeit het nou van wie dat is.quote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk helemaal niet grappig bedoeld. Laten we wel wezen. Die awards gaan uiteindelijk toch naar de kliekjes die iedere week tijdens allerlei mini-meets bij elkaar de deur plat lopen en zo wollig en zoet mogelijk kunnen omschrijven hoe blij ze wel niet zijn dat ze elkaarsvriendinnetjes
zijn. Mien met het straight-from-the-book- geboortekaartje en Truus met het standaard behangrandje vallen in de normale topics al buiten de boot ("totaal niet mijn smaak maar wel leuk gedaan hoor"
), laat staan in zo'n awardsronde.
Dus? Bij de MTV awards krijgt Total Roef ook geen prijs hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk helemaal niet grappig bedoeld. Laten we wel wezen. Die awards gaan uiteindelijk toch naar de kliekjes die iedere week tijdens allerlei mini-meets bij elkaar de deur plat lopen en zo wollig en zoet mogelijk kunnen omschrijven hoe blij ze wel niet zijn dat ze elkaarsvriendinnetjes
zijn. Mien met het straight-from-the-book- geboortekaartje en Truus met het standaard behangrandje vallen in de normale topics al buiten de boot ("totaal niet mijn smaak maar wel leuk gedaan hoor"
), laat staan in zo'n awardsronde.
Dus. Punt.quote:
Yps, niet alles gaat over jou he!quote:Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ik juist maar heel weinig van mijn 'vriendinnetjes' heb genomineerd. Het is toch juist leuk om het speciale te nomineren, boeit het nou van wie dat is.
Terwijl ik zeker wel irl vriendinnen heb die hier ook zitten (ja dames, inmiddels wel toch).quote:Op maandag 9 november 2009 22:29 schreef m@x het volgende:
Maar ik zie jou juist ook niet als onderdeel van zo'n kliekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |