De mijne is leukquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Joshua
en wat hebben jullie allemaal stomme signatures..ik maar denken en denkenik laat hem wel lekker open.
hoezo nieuw jaartal? 2001 bestaat alweer een poosje hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:07 schreef freecell het volgende:
Trui heeft ook een heel nieuw jaartal in haar profielIs zij nu ook nieuwkomer?
mja die van jou kende ik al, maar die is dan wel weer grappigquote:
Ojaquote:
hihi. +1 grappigste user.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
wel als ik m voor het sluiten van t stemtopic weghaal
Het moet ook nog vernieuwend zijn?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja die van jou kende ik al, maar die is dan wel weer grappig
en je staat er nog niet in, dus dan mag jij
awards weggeeft*
Als je post kleeft er altijd wel iets rellerigs aan je, als ik een topic open waar jij t laatst hebt gepost dan gaat mn hartje altijd sneller kloppen, spannend spannendquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een beetje sad dat ik voor reldel word genomineerd terwijl ik nhet hele jaar geen enkele rel heb geschopt... Maar ja, het zal wel aan me kleven ofzo
.
Mwah, ook dat zullen er niet veel zijn met mijn 2.00mquote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef Macka66 het volgende:
Maar ze kunnen wel langer zijn dan jij
Esther Warlicht toch? In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het moet ook nog vernieuwend zijn?![]()
ik ben al tijden aan het denken wat ik nou eerder had. Lily had het er laatst over en ik weet het niet meer.En nu wil ik het weten natuurlijk.
Ik heb je genomineerd, niet omdat je bewust relt, maar omdat je eerlijk bent en recht voor zijn raap.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een beetje sad dat ik voor reldel word genomineerd terwijl ik nhet hele jaar geen enkele rel heb geschopt... Maar ja, het zal wel aan me kleven ofzo
.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als je post kleeft er altijd wel iets rellerigs aan je, als ik een topic open waar jij t laatst hebt gepost dan gaat mn hartje altijd sneller kloppen, spannend spannend
dat zegt meer over de anderen dan over mij, ik rel nooit bewustquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd, niet omdat je bewust relt, maar omdat je eerlijk bent en recht voor zijn raap.
Niet iedereen waardeert dat, dus er vallen nogal eens wat mensen over een post van je. Idem kleurdoos trouwens
Het is niet dat je relt om het rellen
Tsk, heb ik me daar een jaar voor ingehouden, dat doe'k dus ook niet meerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd, niet omdat je bewust relt, maar omdat je eerlijk bent en recht voor zijn raap.
Niet iedereen waardeert dat, dus er vallen nogal eens wat mensen over een post van je. Idem kleurdoos trouwens
Het is niet dat je relt om het rellen
Macka!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Esther Warlicht toch? In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola.
Dat ga je verliezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik nomineer mezelf voor de "Kind met nu al de allermeeste en leukste kleding'' award
![]()
Nah, ik stem eens een keertje niet. Wel vind ik het grappig om inzendingen van anderen te lezen, maar van mij hoeft dit hele gedoe niet zo.
Inderdaad, mijn kind heeft 30 broeken in de maat die hij nu pastquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ga je verliezen
*9 volle vuilniszakken in de gang heeft staan*
Hebbe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ga je verliezen
Ja, ik de jouwe ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
nou moet ik mijn nominatie voor jou weghalen
Oeh, ik wil komen graaien!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ga je verliezen
Ik had nog wel zó gehoopt van jou een nominatie te krijgen voor de Handige Harry award.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Poppejans het volgende:
Nah, ik stem eens een keertje niet. Wel vind ik het grappig om inzendingen van anderen te lezen, maar van mij hoeft dit hele gedoe niet zo.
Maar die heb je dan gelukkig wel weer van mij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik had nog wel zó gehoopt van jou een nominatie te krijgen voor de Handige Harry award.
Oh! Jeetje! Ik heb niet bijgelezen dus wist het niet. Sterkte!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb 4 weken na dato een ontsteking die mijn kaak weer zo dik maakt, PM-girl. As we speak dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |