duh dan kies je toch voor mij en mijn geboortekaartje voor je spruit 2quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef freecell het volgende:
Geniaal! BJ? De buikfoto's met plant?
Whehe!
[..]
idem dit
Daarom heb ik creatiefste maar helemaal open gelaten, zowel bij kinderen als bij mama's. Er borrelen zo 34 namen bij me op zeg maar
Ojaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
duh dan kies je toch voor mij en mijn geboortekaartje voor je spruit 2remeber?
Inca, dit raakt me enorm! Moest er zelfs een beetje van huilen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Incantrix het volgende:
En ik verzin er zelf nog eentje bij: de moedige vrouw-award voor Flugeltje. Meid, ik hoop hier volgend jaar 'zwangerschap met een sterretje' van te kunnen maken
En van mijn award niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inca, dit raakt me enorm! Moest er zelfs een beetje van huilen...
Dank meis
Die van jou ook uiteraardquote:
Ja, terwijl die baby van jou niet verder komt dan likken aan de vuilnisbakquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef innepin het volgende:
Estrys begint er gewoon over omdat ze aan 't lobbyen is voor Seb met z'n meesterwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja, terwijl die baby van jou niet verder komt dan likken aan de vuilnisbak![]()
![]()
[..]
valt het op...
niet ik HEB, ik BEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarbij heeft mevrouw anders al een keitoffe tekening voor Kobus gemaakt![]()
Hééé, dat kan ik ook, hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef innepin het volgende:De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
Kleurdoos, om haar verhaaltje hoe ze Elin in de draagdoek wist te voedenHoe krijg je het voor elkaar
het is dat ik te lui ben om al die foto's te postenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor wie nog géén idee heeft wie ze voor de Handige Harry award zou kunnen nomineren, ik kan niet alleen haken, maar ook heerlijke taarten maken en knuffeldiertjes naaien.Een kleine selectie uit mijn fröbelwerk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de moeder die-zich-zelf-het-stoerste-door-huilbuien-heen-vecht awardquote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
Als ik Vicky wil nomineren vanwege alles wat ze heeft meegemaakt in het begin van het leven van Tess, waar nomineer ik haar dan voor?
oke, maar ik heb mij aan het plot gehoudenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor de moeder die-zich-zelf-het-stoerste-door-huilbuien-heen-vecht award
Voor de grootste-Robbie-Williams-fan award
Voor de moeder van-de-mooiste-twee-meiden-wiens-namen-beginnen-met-een-A-en-een-T-award
Of bedenk wat anders, keuze genoeg joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |