Categorie: Meningen over OUDers:
Grappigste OUDer award Huup

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanatabu, geweldig hoe jij alles kan omschrijven, moet er altijd enorm om lachen

Helpende hand award BE, Davinia, Macka, Owlet
Reldel award KleurDoos

Hormonster award Ssserpente, ook vanwege de eerder genoemde post

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award MevrouwVanDalen
Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Lois
Leukste nieuwkomer award Oeke
Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, zo leuk om te zien hoe betrokken je was bij de zwangerschap van Duchess
Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Rocka
Categorie: De kinderen:
Praatjesmaker award de flesjes, zo lief en grappig die gesprekjes altijd

En Jolie heeft ook altijd zulke leuke praatjes

Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Jolie, zij is zo creatief.
Categorie: Zwanger & Bevallen
Grote geduld award Innepin
Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Leonieke, maar ook MissSly, Tan en Bar
Mooiste zwangere buik award Mama_Papa, maar ook Chan en Ssserpente en eigenlijk vind ik alle buikjes zo mooi

Bevallingsverhaal award Poppedein, dat was echt zo´n mooi verhaal (en ik moest er zo van huilen

)
Categorie: Creatief:
Treffendste signature award De Buurvrouw, maar dan wel die vorige over die cursus

Meest bijzondere quote/topic award Kinderfototopic

Mooiste geboortekaartje award Willow/Innepin, zo´n lief kaartje. En die van MissSly vond ik ook heel erg mooi, en die van Tex heel origineel en die van Twinkly super koel!
Leukste kinderkamer award Incantrix! Zo gaaf! En ik vind ook de kamertjes van Sorbootje (die kleuren!) en van BJ erg mooi.
De grappigste/leukste foto award Lilah, die staat er altijd zo leuk en grappig op! Die stringrugzak was geweldig!
Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Tan met die herfsttafel

Categorie: Overig:
De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Pvoess, zo enthousiast en ook altijd bereid om advies te geven en vragen te beantwoorden. En natuurlijk ook Macka en Webkim!
Meest trotse oom of tante award