quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:07 schreef Poppedein het volgende:
Kamertje is voor een groot deel ingericht nu, al zal alles nog wel 100x een ander plekje krijgenEr moeten nog een hoop kleine dingen gebeuren, nog 2 begangstroken in de beide hoeken van de blauwe muur en 1 boven de commode, een andere lamp, raamkozijn nog verven, rolgordijn en gordijntjes ophangen, wandplankje boven de commode ophangen en zo zijn er vast nog wel een hele boel andere dingetjes te vinden die ik ook nog anders wil, maar het begint nu écht gestalte te krijgen! Wat is het heerlijk om hier even naar binnen te lopen... er staat gewoon een babykamertje in ons huis, t maakt t allemaal gewoon echt heel bijzonder!!
quote:Op zondag 12 april 2009 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een leuk kamertje, Poppedein!Het kan zo in een catalogus!
Dat van ons is nog erg basic (oftewel, alleen de meubeltjes staan nog maar...) En omdat ie zo smal is, lastig op de foto te krijgen.
Vanwege het formaat maar even achter een linkje.![]()
http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02097.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02093.jpg
Grappig dat zo'n kamertje, zonder dat er ooit een kindje in gelegen heeft, al zoveel sereniteit kan uitstralen...![]()
Op de groene kamerdeur komt waarschijnlijk nog een tekening van een van de beestjes (de contouren dan), en op de gangkant komt straks de naam van de baby.quote:Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef DuchessX het volgende:
Serpente wat een lief kamertje
Wij zijn inmiddels ook al heel ver!
Onze inspiratiebron: Hemabeestjes
[ afbeelding ]
Het bedje, nu nog zonder matras(Wat voor matras is goed???
)
[ afbeelding ]
Mijn zelfgemaakte schilderijtjes
[ afbeelding ]
PS Hemeltje moet ik nog strijken hoor en ik ga er nog gekleurde vlindertjes op maken
De commode die bij de andere meubeltjes hoort
[ afbeelding ]
Lampje naast het bedje
[ afbeelding ]
Stukje kleerkast erbij
[ afbeelding ]
Nog es de kleerkast
[ afbeelding ]
De deur hebben we ook maar geschilderd
[ afbeelding ]
De 'water'commodeMet (nog) ongepoetste spiegel
![]()
[ afbeelding ]
Sinds vandaag staat er ook een fauteuille. Daar ga ik dus echt wel vaak in zitten wachtend tot ons meisje er is![]()
We hebben nog (over)gordijnen nodig en een matrasje en een lampje voor boven de watercommode. Weet iemand of de matrasjes van Ikea goed zijn?
Nee de commode wordt bewust wit gelaten omdat het anders te druk zou worden voor ons. Kamer is 336cm X 373cm X 230cm (Lengte X Breedte X Hoogte).quote:Op maandag 13 april 2009 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Heel leuk, Duchess & Juup. Wordt de witte commode ook nog geschilderd? Ziet er allemaal reuze handig uit trouwens. Vast ook een ruime kamer
Dank jequote:Op maandag 13 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:
Wat een ontzettend leuk, lief, vrolijk kamertje Duchess! En wat áf al!![]()
En wat heb je veel kleertjes![]()
ik ga jouw foto gebruiken tegen mijn moeder als ze weer es zegt dat ik niet zo veel kleertjes moet kopen.
![]()
Kuch, kuchquote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef DuchessX het volgende:
Het is toch gewoon onvoorstelbaar dat er straks echt een kindje in ligt?!En ook nog een kindje van mij!!! Wauw! *zucht ende zwijmel*
Whahaha!quote:Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee de commode wordt bewust wit gelaten omdat het anders te druk zou worden voor ons. Kamer is 336cm X 373cm X 230cm (Lengte X Breedte X Hoogte).
Ik heb op de box in de woonkamer ipv de saaie standaardknopjes 2 lieveheersbeestjes erop gedaan. En iedereen die op kraamvisite kwam zei er iets over!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:31 schreef Troel het volgende:
Leuke knopjes huup! Altijd grappig dat als je alleen knopjes aanpast dat er dan altijd al een groot verschil zichtbaar is, laat staan als je inderdaad ook een ander kleurtje geeft
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
He koninginnedag is een goed idee. Was alweer vergeten dat dat er nog aankomt.
ja die heb ik gezien! Ik vind emquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef innepin het volgende:
Huup, heb je ook dit kapstokje bij je commode?Ik zag 'm en moest aan jou denken
Daar probeer ik altijd hard voorbij te lopen/fietsenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Die link van de sprookjeskamer? Die winkel zit hier gewoon op de Nieuwezijds, dus ik kan live gaan shoppen
Ik loop er dagelijks langs en het is een zeeeeeeeeeeer verleidelijke winkelquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Die link van de sprookjeskamer? Die winkel zit hier gewoon op de Nieuwezijds, dus ik kan live gaan shoppen
IKEAquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef krijtlijk het volgende:
DuchessX! Waar heb je dat wandlampje vandaan? Erg mooi!!
Ja! die bedoelde ik. Dan moet ik binnenkort even naar Ikeaquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
IKEAMits jij dat groene lampje bedoeld
Kost ¤5,99
http://www.ikea.com/nl/nl(...)hildrens_ikea/10408/
Ons billendoekjesdoosje gaat al bijna 5 jaar mee. Als je er elke dag heel veel plezier van hebt, en je wilt meer kinderen, zijn de dagelijkse afschrijvingskosten dus ongeveer 14,95/(5*365) = 0,8 eurocent. Als dat geen forse overschrijding van jullie kinderkamerbudget inhoudt zou je deze investering in overweging kunnen nemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:33 schreef Madelieve het volgende:
Hoelang heb ik die doekjes nog nodig? 14,95 is toch geen slechte investering voor een stippendoos?
Leuke dingen hebben ze daar he? Helaas zit de winkel ook nog eens redelijk dicht bij mij en da's niet handig voor je portemonnaiequote:Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
hahaha mafkeesik hou me aanbevolen hoor voor leuke stippige dingen
![]()
Op die ene site www.desprookjeskamer.nl ofzo hebben ze ook echt superleuke dingen
Wat onwijs gaaf!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:35 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb vandaag zo iets walgelijk gaafs gekocht voor jarig vriendje... Wij rijden allebei motor en ik kwam zo'n ontzettend gave houten motorloopfiets tegen, knalroze! Veel te over de top natuurlijk, maar voor 1 keer mag t dan voor zn verjaardag, al kan zn dochter er pas op als ze een jaar of 2 isHij vond m helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
Ligt er aan hoe lang je zelf bent, wat je prettig vindt. Onze commode is 94cm hoog, dat is volgens mij best hoog, maar wij zijn allebei best lange mensen. Mijn broer heeft gewoon een plank op een lage ladenkast, dus ach.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Daarover nog een vraagje: hoe hoog moet een commode zijn? Anders moeten we em nog effe ophogen.
Die van ons is 95cm hoog gemaakt door mij. Ons keukenblad is al 94cm hoog omdat wij geen kleine mensen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Zo leuk om te zien dat iedereen zijn eigen stijltje heeft! Die loopmotor is gaaf, net als de stippen. En de berekening van de afschrijving van billendoekdoosjes helemaal hilarisch. Ik moet trouwens nog iemand (weet niet meer wie) bedanken voor de tip van de actie bij decorette. We hebben vandaag plisées besteld voor de babykamer. Uiteindelijk in wit, dan kunnen ze bij een volgend kamertje weer en met 25% korting.
We hebben de kleur groen net gekozen op een flexa staaltje en zondag gaan we maar eens beginnen met uitruimen van de kast die commode gaat worden, kan daarna het kamertje leeg en de commode geschilderd. Daarover nog een vraagje: hoe hoog moet een commode zijn? Anders moeten we em nog effe ophogen.
Oi!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je zelf bent, wat je prettig vindt. Onze commode is 94cm hoog, dat is volgens mij best hoog, maar wij zijn allebei best lange mensen. Mijn broer heeft gewoon een plank op een lage ladenkast, dus ach.![]()
Miss sly, lief die letters!
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is? Hoef je niet meteen te spanken hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oi!![]()
ik heb straks ook een plank op een ladenkast jah!Mijn commode gaat niet veel hoger dan dat hij nu is, lief en ik zijn allebei 1.68m dus hoger dan dat hij nu is is niet echt nodig verder.
Je kamertje is tof geworden
Lief! Het heeft ook geen haast verder. Zal Djeez maar ff de link van dit topic pm-en voor de zekerheid.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
inderdaad een goeie tip!
En bij de Xenos hebben ze deze week voor 5 euro nogwat een klamboe/hemel in de aanbieding, roze met dreaming erboven. (ook in het wit). Misschien ook wat voor jullie meisje-meisje? Zitten alleen geen stippels op dan
-edit-
[ afbeelding ]
deze bedoel ik. In wit en roze.
En ze hebben tafelkleden voor 1,50 ook met stippels, met een beetje behangplak enzo kun je daar wel een kastje ofzo mee transformeren
jawel! Slaan! Gelijk! Daarna pas vragen stellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is? Hoef je niet meteen te spanken hoorhoewel in het geval van mijn broer die plank toch echt wel even vastgezet mag worden, vind ik, maar ja
Ik gebruikte het juist als illustratie van het feit dat álles kan, wat je maar het prettigst vindt
Deze letters zijn niet zo groot, hoor, daar kun je ook best een iets langere naam mee spellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef huuphuup het volgende:
Miss_sly wat een lieve lettersergens vind k et soms wel jammer dat wij een wat langere naam hebben haha, gelijk die hele muur vol met letters
Oh ja jouw letters, ik wilde nog zeggen dat ik ze heel ergquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Ja he, zoet he?
Het is helemaal niet de bedoeling dat het kamertje enzo heel erg zoet worden, maar dit was te mooi en meisjeachtig en zoet om te laten liggen![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:16 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ons billendoekjesdoosje gaat al bijna 5 jaar mee. Als je er elke dag heel veel plezier van hebt, en je wilt meer kinderen, zijn de dagelijkse afschrijvingskosten dus ongeveer 14,95/(5*365) = 0,8 eurocent. Als dat geen forse overschrijding van jullie kinderkamerbudget inhoudt zou je deze investering in overweging kunnen nemen.
Plus: als je dit jaar nog gastouder wordt kun je uitrekenen hoeveel tijd je het doosje voor je gastkinderen hebt gebruikt, en daarvoor een evenredig percentage van de aanschafprijs aftrekken bij je belastingaangifte 2009.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef bixister het volgende:
innepin, wat een geweldige kamer is 't geworden. echt heel erg leuk, en ik vind 't ook niet te druk. leuk behang op die andere muur! (of heb je dat er ook met de hand op geschilderd?).
ja nou, ik had dus een set van 2 rode besteld. In overleg met lief. Gewoon effen rode zeg maar, zodat het geen overkill aan stippels zou worden. En ik had deze roze-met-witte die er nu op ligt eigenlijk gehaald voor het aankleedkussen wat we beneden leggen. Toen was die rode er eenmaal en toen begon meneer dat hij toch geen rode wilde en dat ie die roze leuker vondquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:24 schreef innepin het volgende:
Huup, wat leuk! Die commode, helemaal jouw projectje![]()
Gaaf hoor. Ben je al tevreden met je hoes of nog niet?
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik verheug me er al helemaal op: kleertjes wassen, opvouwen en ophangen, opruimen in de kast en commode, opnieuw wassen en opvouwen, verplaatsen, herinrichten
Kan het wiegje niet vinden op de website van Prenatalquote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Niet de babykamer nog, maar het babystukje op onze slaapkamer
Zo staat het wiegje perfect, kan ik zo even schommelen of haar eruit halen
[ afbeelding ]
En zo ziet het er opgemaakt uit
[ afbeelding ]
Dat opmaken valt nog niet mee, trouwens, daar moet ik nog wel op oefenen![]()
Omslagdoek met hartjes
[ afbeelding ]
En de luiertas. Een eenvoudige nog, waar ook schaap zonder schaamte mee kan lopen en die mee kan naar het kdv. Mijn zoektocht naar een zondagse supermooie voor mijzelf gaat gewoon door
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze het ook op de website verkopen. Wij hebben het voor het eerst in de winel gezien en zijn het daar gisteren ook gaan halen, met 20% korting. Dan wordt het 80 euro, dus dat vonden wij goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan het wiegje niet vinden op de website van Prenatal
Ah kijk es aan dat is interessant...! Geldt die korting vandaag nog?quote:Op donderdag 23 april 2009 07:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het ook op de website verkopen. Wij hebben het voor het eerst in de winel gezien en zijn het daar gisteren ook gaan halen, met 20% korting. Dan wordt het 80 euro, dus dat vonden wij goed te doen
Die korting geldt volgens mij tot en met zondag.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah kijk es aan dat is interessant...! Geldt die korting vandaag nog?
Ben er eik nog steeds niet uit of de beeb wel of niet bij ons op de slaapkamer in een wiegje komt
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schaap vroeg of het nou ook lekkerder sliep met dat wiegje naast me. Nou, ik heb niet beter geslapen, maar wel fijner wakker gelegen
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Schaap vroeg of het nou ook lekkerder sliep met dat wiegje naast me. Nou, ik heb niet beter geslapen, maar wel fijner wakker gelegen
Helaas is dit een wiegje waarvan de poten gewoon op de grond staan. Alleen het bedjesgedeelte kan zeg maar schommelen. Hij kan wel vastgezet worden met een ijzeren pin bedenk ik me nu netquote:Op donderdag 23 april 2009 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet hoe het oude wiegje precies is, maar bij ons wiegje kun je bijv de schommelgedeelten van de poten halen, zodat het recht op zijn pootjes staat. Misschien is dat bij jullie wiegje ook mogelijk?
Miss we hebben vandaag hetzelfde wiegje gekocht!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Niet de babykamer nog, maar het babystukje op onze slaapkamer
Zo staat het wiegje perfect, kan ik zo even schommelen of haar eruit halen
[ afbeelding ]
En zo ziet het er opgemaakt uit
[ afbeelding ]
Dat opmaken valt nog niet mee, trouwens, daar moet ik nog wel op oefenen![]()
Omslagdoek met hartjes
[ afbeelding ]
En de luiertas. Een eenvoudige nog, waar ook schaap zonder schaamte mee kan lopen en die mee kan naar het kdv. Mijn zoektocht naar een zondagse supermooie voor mijzelf gaat gewoon door
[ afbeelding ]
Ooh dat is ook een lief wiegje zegquote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm Stiemie, daar kun je ook geen risico's mee gaan lopen natuurlijk....
Pff ik weet ook niet zo goed wat je daarmee aan moet.
Een Linde-veilig bedje opsnorren!
Miss Sly, dat ziet er al cosy uit, zo lekker naast je.
Dit is het wiegje van ons kleintje....ik ben er zo verliefd op.
De rest van de kamer moet nog gedaan worden.
[ afbeelding ]
Leuk is dat he! Ik had bij Maud ook de letters al op haar kast en ging steeds even glurenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net de letters op de deur van Senna geplakt
Iedere keer dat ik nu naar het toilet ga, of naar de slaapkamer of de badkamer, zie ik de deur met haar naam![]()
![]()
Gaat het wel goed met je Bar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef _Bar_ het volgende:
miss als ik je stukjes lees schieten soms de tranen in mijn ogen
wij volgen elkaar beetje op, qua gevoelens lijkt het wel
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je Bar?
Ik zou het zo fijn vinden als je ook zo nu en dan kunt genieten van je zwangerschap
IKEAquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
waar heb je die leuke klamboe vandaan duchexx?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Wat mooi Duchess
Ik vind dat onderlakentje in het wiegje ook zo schattig! Komt dat ook van Prenatal?
Succesquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:08 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm Ikea noteeerd om weer eens te gaan kijken.
hier opzich buiten een commode na (al hebben we die ook staan) ook alle grote spullen wel al.
ben trouwens vanmorgen heel voorzichtig begonnen met het schuren van de onderste plinten. die zijn nu zwart en die moeten ook nog wit worden...
Senna raakt er verlegen van zo leuk zijn die lettersquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ]
de deur voor het kamertje van onze dochter
quote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef mefke79 het volgende:
Duchess, doe es niet zo eng...wij hebben precies dezelfde doomooseat, ook onze kinderwagen komt van van asten en ook wij mogen em ophalen in julli! Voor de rest wordt ons kamertje heel anders hoor, maar dit vond ik zooo toevallig! Leuke combi zo.
Toch geen limekleurige Mutsy 4Rider Single Spoke hé?quote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef mefke79 het volgende:
Duchess, doe es niet zo eng...wij hebben precies dezelfde doomooseat, ook onze kinderwagen komt van van asten en ook wij mogen em ophalen in julli! Voor de rest wordt ons kamertje heel anders hoor, maar dit vond ik zooo toevallig! Leuke combi zo.
En die letters van Senna, schattig!
Niet alles maar wel aardig wat. Er loopt idd een niet zo'n aardige oudere dame rond, en die man die daar schijnbaar leiding geeft is ook niet zo vriendelijk. Maar er werken blijkbaar ook mensen die wel aardig zijn, wij zijn over het algemeen goed geholpen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef mefke79 het volgende:
nuh, een maxo cosi mura 4...dat zou echt te toevallig zijn! HEbben jullie alles bij de prenatal op Ekkersrijt gehaald? (ik heb zo'n vermoeden dat je rond Eindhoven woont, vandaar). Ik vond ze daar namelijk helemaal niet aardig..
Die lamp is eigenlijk een plafondlamp en geen wandlamp zoals wij hem gaan gebruiken. Het nadeel was dat de lampjes dan het werkblad niet goed zouden verlichten, dus heb ik de lampjes gisteren gedemonteerd en 180 graden omgedraaid op het asje en nu verlicht het het werkblad wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef tessie het volgende:
Echt een leuk, vrolijk kamertje Duchess en Juup! Wij hebben die ikea lamp trouwens ookEn dat wiegje hebben we vrijdag ook van mijn mams gekregen
![]()
Aww Miss Sly en Fokschaap, die Senna letters zijn echt zo lief!
Is dat ook een Senna?quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Senna raakt er verlegen van zo leuk zijn die letters
[ afbeelding ]
Vanmiddag hang ik de lamp op, dus zal daarna wel foto's maken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef tessie het volgende:
Ah ja wij hebben hem gewoon aan het plafondVind hem wel heel cute.
Ben wel benieuwd naar hoe het er bij jullie aan de wand bij de commode uitziet nu dan!
Bij dezen:quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanmiddag hang ik de lamp op, dus zal daarna wel foto's maken.
Praxis komt naast de Gammaquote:Op maandag 27 april 2009 14:31 schreef samsuus het volgende:
Juup: gaaf zo!! Echt heel leuk geworden.
Bedankt voor alle linkjes! Ga even snuffelen![]()
Praxis zit hier helaas niet
Echt????quote:Op maandag 27 april 2009 14:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
Praxis komt naast de Gammaweet alleen niet wanneer t klaar is
Denk je er wel aan dat je kindje nu straks volop in die halogeen-lampjes ligt te kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij dezen:
[ afbeelding ]
Ik moet alleen het kabelgootje en de schakelaar nog blauw verven.
Bedankt, maar daar heb ik al contact mee gehad, kunnen wel bestellen maar me niks echts van te voren laten zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:57 schreef samsuus het volgende:
Flower: http://www.behangweb.nl/contact.htm
De lampjes zijn nu op het plafond gerichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat je kindje nu straks volop in die halogeen-lampjes ligt te kijken.Lijk mij niet zo heel prettig voor die kleine oogjes.
Mss kijken of je ze niet toch een andere kant op kan richten mss.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:29 schreef Stiemie het volgende:
Frisse kleur groen Mefke!
Zojuist de kamer van mijnmeisjes
weer wat verder aangekleed. Idee is eerlijk gepikt uit de woonbijlage van Kinderen van deze maand.
[ afbeelding ]
Joh gewoon doen. Kastje hadden we al en die spikkels koop je bij de kantoorboekhandel (soort papieren stickers). Als je wilt kan ik wel wat spikkels opsturen want ik kon ze alleen per 1056 spikkels kopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wat gaaf!!
ik wil het ook!![]()
misschien pik ik het idee wel weer van jou
"Wonen met kinderen" heet het. Het hoort bij Kinderen nummer 5quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:11 schreef samsuus het volgende:
Leuk dat stippenkastje!!
Maarre ik had geen bijlage bij de kinderen
ah da was vorige maand dus.. gister is t nieuwe nummer gekomen en daar zat ie dus niet bij. jammer dat nummer en dus de bijlage is alweer door naar een vriendin..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
"Wonen met kinderen" heet het. Het hoort bij Kinderen nummer 5
Oh ja dat zou best kunnen. Ik ben geen abonnee, maar gek op woonbladen. Vandaar dat ik deze gisteren nog had gekochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef samsuus het volgende:
[..]
ah da was vorige maand dus.. gister is t nieuwe nummer gekomen en daar zat ie dus niet bij. jammer dat nummer en dus de bijlage is alweer door naar een vriendin..
Nou Lois het zijn stickers dus met zo'n 7 minuutjes was het gepieptquote:Op zondag 3 mei 2009 12:26 schreef Lois het volgende:
Wauw die wieg![]()
Stiemie wat onwijs leuk dat stippeltjeskastjeHoe lang ben je daar nou mee bezig geweest?
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef mefke79 het volgende:
FTA, ben benieuwd naar je behangrand, kamertje is zo al gaaf!
Stiemie, beter goed gejat dan slecht bedacht, gaaf die stipjes!
Wij hebben vandaag een konijn toegevoegd aan het kamertje:
[ afbeelding ]
Plaat moet nog vast aan de muur en afgewerkt worden, maar het idee is er en ik vind het gaaf! Wel jammer dat het konijn de mazelen heeft als in luchtbelletjes onder de sticker...
Je kan dit t beste doen met universele muurverf. Dat pakt echt overal op, en als het dan nog niet wit genoeg is kan je er weer met gewone latex overheen. Gewone latex valt van lakverf af, dus dat lijkt me niet zo praktischquote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stinkie gaat het plafond doen. Helaas is dat gelakt dus we willen eerst kijken of dat wil met een keertje of wat latex eroverheen. Wil dat niet dan gaan we er wrsch gipsplaat overheen zetten en dat latexen. Een plafond met een lakrollertje, inclusief al die messing-en tussen de schrootjes in zeg maar is echt te veel.
Wat een mooie kamer heeft jouw Danaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nog even Dana's nieuwe kamertje showenben zo blij dat ze nu een ruimer kamertje heeft!
Boven dr bedje komt waarschijnlijk nog haar naam in paars/ roze houten letters van 20 of 30 cm groot want die muur is nu zo kaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik mn klusteam voorquote:Op zondag 3 mei 2009 20:38 schreef Vicky het volgende:
glasvezelbehang kan je idd verven met gewone latex Nijna
en met een goed dekkende latex zou je 'm wit moeten krijgen, alleen zal je er minstens 2 lagen op moeten doen.
Thnxquote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef nikky het volgende:
Wat een mooie kamer heeft jouw Dana. Wat grappig is is dat mijn Dana dezelfde witte IKEA lijstjes op haar kamertje heeft met dezelfde eendjes van de IKEA erin
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |