quote:Op woensdag 22 april 2009 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik verheug me er al helemaal op: kleertjes wassen, opvouwen en ophangen, opruimen in de kast en commode, opnieuw wassen en opvouwen, verplaatsen, herinrichten
Kan het wiegje niet vinden op de website van Prenatalquote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Niet de babykamer nog, maar het babystukje op onze slaapkamer
Zo staat het wiegje perfect, kan ik zo even schommelen of haar eruit halen
[ afbeelding ]
En zo ziet het er opgemaakt uit
[ afbeelding ]
Dat opmaken valt nog niet mee, trouwens, daar moet ik nog wel op oefenen![]()
Omslagdoek met hartjes
[ afbeelding ]
En de luiertas. Een eenvoudige nog, waar ook schaap zonder schaamte mee kan lopen en die mee kan naar het kdv. Mijn zoektocht naar een zondagse supermooie voor mijzelf gaat gewoon door
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze het ook op de website verkopen. Wij hebben het voor het eerst in de winel gezien en zijn het daar gisteren ook gaan halen, met 20% korting. Dan wordt het 80 euro, dus dat vonden wij goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan het wiegje niet vinden op de website van Prenatal
Ah kijk es aan dat is interessant...! Geldt die korting vandaag nog?quote:Op donderdag 23 april 2009 07:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het ook op de website verkopen. Wij hebben het voor het eerst in de winel gezien en zijn het daar gisteren ook gaan halen, met 20% korting. Dan wordt het 80 euro, dus dat vonden wij goed te doen
Die korting geldt volgens mij tot en met zondag.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah kijk es aan dat is interessant...! Geldt die korting vandaag nog?
Ben er eik nog steeds niet uit of de beeb wel of niet bij ons op de slaapkamer in een wiegje komt
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schaap vroeg of het nou ook lekkerder sliep met dat wiegje naast me. Nou, ik heb niet beter geslapen, maar wel fijner wakker gelegen
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Schaap vroeg of het nou ook lekkerder sliep met dat wiegje naast me. Nou, ik heb niet beter geslapen, maar wel fijner wakker gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |