abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 09:58:15 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68262564
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik verheug me er al helemaal op: kleertjes wassen, opvouwen en ophangen, opruimen in de kast en commode, opnieuw wassen en opvouwen, verplaatsen, herinrichten
En de hele dag met je neus boven een fles Zwitsal hangen!
Have fun Sly...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:00:21 #127
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68266410
aangezien er in de titel foto staat, maar eens wat foto's geschoten van het kinderkamertje, ook voor ons voor later leuk om terug te zien.

het beruchte planfond

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 22-04-2009 12:03:26 (foto gedraaid) ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:30:31 #128
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68267377
Zo, lang niet in dit topic geweest. Gave letters miss_sly. Heel leuk!

En innepin, jullie kamertje
Niet mieten! Door gieten!
pi_68267928
Nijna, wij hadden eerst een dekbed van de Ikea, daar pastte de "babydekbedovertrekken" ook nog overheen maar toen werd dat te kort en nu heeft Amber een dekbed van 2 meter lang.
Hoeslakens haalde ik bij de Hema die pastte prima om het peuterbed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 20:57:58 #130
5428 crew  miss_sly
pi_68283226
Niet de babykamer nog, maar het babystukje op onze slaapkamer

Zo staat het wiegje perfect, kan ik zo even schommelen of haar eruit halen

En zo ziet het er opgemaakt uit

Dat opmaken valt nog niet mee, trouwens, daar moet ik nog wel op oefenen

Omslagdoek met hartjes

En de luiertas. Een eenvoudige nog, waar ook schaap zonder schaamte mee kan lopen en die mee kan naar het kdv. Mijn zoektocht naar een zondagse supermooie voor mijzelf gaat gewoon door
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68283294
Ohhhhhhh Miss_sly, wat écht zeg! Héél erg leuk wiegje! die had ik zelf ook gekocht als we niet een familiewiegje hadden... Dit maakt t zó helemaal echt dat er echt een klein baby-tje komt bij jullie! De tas vind ik ook erg leuk! Ik hou wel van dat stoere!!

Huups...jouw fotootjes kan ik niet meer zien Ik ben benieuwd naar t eidresultaat strakkies!

Hier is t kamertje een mooi PIPbehangetje en kroonluchter met echte meisjeslampekapjes rijker
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68283356
Wat een schatje dat lakentje is echt heel tof!
Mooie spulletjes ik ben benieuwd naar haar eigen kamertje als het af is!
en dat van die luiertas klinkt bekend
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 april 2009 @ 21:05:36 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68283450
Oh wauw! Wat mooi en wat echt miss_sly!
pi_68283612
Miss_sly nog eventjes en er ligt een klein meiske in dat wiegje
Fake it till you make it...
pi_68283656
Super Miss Sly! Erg leuk ook dat wiegje naast je bed. De mijne lijkt op die van jouw, alleen heb ik een koeien print er op aan de voorkant. Ze kunnen tot ongeveer 6 maanden in die wieg liggen. Zo gezellig naast je.
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 21:12:47 #136
5428 crew  miss_sly
pi_68283690
Ik vind het ook ineens zo echt
Tijdens het in elkaar zetten zei ik ineens tegen schaap: weet je wat we aan het doen zijn?
En toen hij me een beetje verdwaasd aankeek ,zei ik: het wiegje van onze dochter in elkaar aan het zetten

En het past zoo perfect naast het bed
pi_68283854
Aww wat een lief wiegje Miss Sly en wat een heerlijk beeld om zo naast je bed te zien staan he ?
  woensdag 22 april 2009 @ 21:23:40 #138
100412 mefke79
komt goed!
pi_68284102
Miss Sly, wat gaaf! En zo echt...ik wou dat wij al zover waren.
Vanavond begonnen met het opruimen van het kamertje dat de kamer van driekus gaat worden. Voorlopig wordt de rotzooi alleen maar groter. Pff, waar laat ik alles?!
En gisteren hebben we verf gekocht voor het kamertje. De opmerking van de verfmengmeneer van de Praxis: nou mevrouw, dat is zo groen, daar kun je niet omheen. Hihi...dat was de bedoeling!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68285702
Leuk mefke, ik ben er voor de kamer van Mirte nog niet helemaal uit...
Ik blijf steeds met fuchsia, oranje en lila in mn hoofd zitten... maar zou dat niet hysterisch worden als we dat op de muur kwakken?

Babykamer heb ik wel een idee voor.
pi_68288161
Aw Miss_Sly dat wiegje Wat ziet het er mooi uit! En ja over een maand of 3 ligt daar je dochter Senna in
#geen
pi_68288447
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Niet de babykamer nog, maar het babystukje op onze slaapkamer

Zo staat het wiegje perfect, kan ik zo even schommelen of haar eruit halen
[ afbeelding ]

En zo ziet het er opgemaakt uit
[ afbeelding ]
Dat opmaken valt nog niet mee, trouwens, daar moet ik nog wel op oefenen

Omslagdoek met hartjes
[ afbeelding ]

En de luiertas. Een eenvoudige nog, waar ook schaap zonder schaamte mee kan lopen en die mee kan naar het kdv. Mijn zoektocht naar een zondagse supermooie voor mijzelf gaat gewoon door
[ afbeelding ]
Kan het wiegje niet vinden op de website van Prenatal
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 07:38:19 #142
5428 crew  miss_sly
pi_68292979
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kan het wiegje niet vinden op de website van Prenatal
Ik weet niet of ze het ook op de website verkopen. Wij hebben het voor het eerst in de winel gezien en zijn het daar gisteren ook gaan halen, met 20% korting. Dan wordt het 80 euro, dus dat vonden wij goed te doen
pi_68293929
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze het ook op de website verkopen. Wij hebben het voor het eerst in de winel gezien en zijn het daar gisteren ook gaan halen, met 20% korting. Dan wordt het 80 euro, dus dat vonden wij goed te doen
Ah kijk es aan dat is interessant...! Geldt die korting vandaag nog?
Ben er eik nog steeds niet uit of de beeb wel of niet bij ons op de slaapkamer in een wiegje komt
#geen
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 09:03:25 #144
5428 crew  miss_sly
pi_68294013
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ah kijk es aan dat is interessant...! Geldt die korting vandaag nog?
Ben er eik nog steeds niet uit of de beeb wel of niet bij ons op de slaapkamer in een wiegje komt
Die korting geldt volgens mij tot en met zondag.
Ik weet ook nog niet of het gaat bevallen dat ze in het begin bij ons slaapt, maar voor 80 euro vonden wij dat we de gok wel konden wagen. Ik zou er geen superduur wiegje voor kopen, maar dit vonden wij nog acceptabel. En de eerste dagen lijkt het me sowieso fijn, als ik zelf nog misschien veel in bed lig, dat ze dan bij me ligt. Ook als er bezoek is!

Schaap vroeg of het nou ook lekkerder sliep met dat wiegje naast me. Nou, ik heb niet beter geslapen, maar wel fijner wakker gelegen
  donderdag 23 april 2009 @ 09:05:59 #145
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68294057
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Schaap vroeg of het nou ook lekkerder sliep met dat wiegje naast me. Nou, ik heb niet beter geslapen, maar wel fijner wakker gelegen
.

Erg schattig, dat wiegje Miss. Stella heeft één maand uiteindelijk bij mij op bed geslapen, op een aankleedkussen. Maar zo'n wiegje naast mijn bed lijkt me toch fijner .
pi_68294125
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:

mijn voorkeur zou uitgaan naar slapen, maar als je dan toch wakker bent is zo'n uitzicht toch ook lekker .

Wij hebben mijn oude (rieten) wiegje nog, voor Mirte ook gebruikt. Straks als het goed is een grotere kamer waar het allemaal wat makkelijker past. Hier was het zo dat het wiegje tussen bed en kleerkast stond en je moest 's avonds echt even bedenken wat je de volgende dag aan wilde en dat uit de kast plukken voordat Mirte weer de wieg in ging.
Maar het had wel wat
  donderdag 23 april 2009 @ 11:51:00 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68299113
lief wiegje Miss_Sly en schaap
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68299706
Bar ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van jullie kamertje!!

Miss_Sly wat een schattig wiegje!

Nog een weekje en dan mag ik ook aan de slag

Een wiegdeken is dat ook nodig in de zomer als je ook een slaapzak hebt?
pi_68299874
Oh miss sly wat staat dat al "echt" zo

Hier twijfelen we nog steeds. Linde gaat de kamer met de baby delen, maar omdat de baby in het begin natuurlijk ook 's nachts nog drinken moet, gaat hij/zij zolang 's nachts bij ons op de kamer slapen. Overdag kan de baby dan wel in een bedje op de gedeelde kamer liggen. Nu weten we niet of we daar een apart wiegje voor willen kopen. Linde blijft in ieder geval in haar eigen ledikant want ik durf haar toch nog niet in een peuterbedje te leggen als ze overdag samen met de baby op 1 kamer ligt. Ben te bang dat ze eruit gaat en gaat spoken.

Het wiegje dat we voor Linde hebben gebruikt, willen we liever niet gebruiken want dat is heel laag en open en daar kan Linde dan ook makkelijk bij. Bovendien is het een ouderwetse schommelwieg die ze makkelijk te ver door kan laten schommelen zeg maar... Bij Linde zijn we snel overgegaan op een bedje omdat ik het idee had dat ze makkelijk uit de wieg kon vallen

Hoe hebben anderen dit opgelost? Of misschien tips?
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 12:22:46 #150
5428 crew  miss_sly
pi_68300053
Ik weet niet hoe het oude wiegje precies is, maar bij ons wiegje kun je bijv de schommelgedeelten van de poten halen, zodat het recht op zijn pootjes staat. Misschien is dat bij jullie wiegje ook mogelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')