Je kan dit t beste doen met universele muurverf. Dat pakt echt overal op, en als het dan nog niet wit genoeg is kan je er weer met gewone latex overheen. Gewone latex valt van lakverf af, dus dat lijkt me niet zo praktischquote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stinkie gaat het plafond doen. Helaas is dat gelakt dus we willen eerst kijken of dat wil met een keertje of wat latex eroverheen. Wil dat niet dan gaan we er wrsch gipsplaat overheen zetten en dat latexen. Een plafond met een lakrollertje, inclusief al die messing-en tussen de schrootjes in zeg maar is echt te veel.
Wat een mooie kamer heeft jouw Danaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nog even Dana's nieuwe kamertje showenben zo blij dat ze nu een ruimer kamertje heeft!
Boven dr bedje komt waarschijnlijk nog haar naam in paars/ roze houten letters van 20 of 30 cm groot want die muur is nu zo kaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik mn klusteam voorquote:Op zondag 3 mei 2009 20:38 schreef Vicky het volgende:
glasvezelbehang kan je idd verven met gewone latex Nijna
en met een goed dekkende latex zou je 'm wit moeten krijgen, alleen zal je er minstens 2 lagen op moeten doen.
Thnxquote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef nikky het volgende:
Wat een mooie kamer heeft jouw Dana. Wat grappig is is dat mijn Dana dezelfde witte IKEA lijstjes op haar kamertje heeft met dezelfde eendjes van de IKEA erin
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |