Bedankt, maar daar heb ik al contact mee gehad, kunnen wel bestellen maar me niks echts van te voren laten zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:57 schreef samsuus het volgende:
Flower: http://www.behangweb.nl/contact.htm
De lampjes zijn nu op het plafond gerichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat je kindje nu straks volop in die halogeen-lampjes ligt te kijken.Lijk mij niet zo heel prettig voor die kleine oogjes.
Mss kijken of je ze niet toch een andere kant op kan richten mss.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:29 schreef Stiemie het volgende:
Frisse kleur groen Mefke!
Zojuist de kamer van mijnmeisjes
weer wat verder aangekleed. Idee is eerlijk gepikt uit de woonbijlage van Kinderen van deze maand.
[ afbeelding ]
Joh gewoon doen. Kastje hadden we al en die spikkels koop je bij de kantoorboekhandel (soort papieren stickers). Als je wilt kan ik wel wat spikkels opsturen want ik kon ze alleen per 1056 spikkels kopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wat gaaf!!
ik wil het ook!![]()
misschien pik ik het idee wel weer van jou
"Wonen met kinderen" heet het. Het hoort bij Kinderen nummer 5quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:11 schreef samsuus het volgende:
Leuk dat stippenkastje!!
Maarre ik had geen bijlage bij de kinderen
ah da was vorige maand dus.. gister is t nieuwe nummer gekomen en daar zat ie dus niet bij. jammer dat nummer en dus de bijlage is alweer door naar een vriendin..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
"Wonen met kinderen" heet het. Het hoort bij Kinderen nummer 5
Oh ja dat zou best kunnen. Ik ben geen abonnee, maar gek op woonbladen. Vandaar dat ik deze gisteren nog had gekochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef samsuus het volgende:
[..]
ah da was vorige maand dus.. gister is t nieuwe nummer gekomen en daar zat ie dus niet bij. jammer dat nummer en dus de bijlage is alweer door naar een vriendin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |