abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2009 @ 21:26:25 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67960477
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
De wieg is klaar:

quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:07 schreef Poppedein het volgende:
Kamertje is voor een groot deel ingericht nu, al zal alles nog wel 100x een ander plekje krijgen Er moeten nog een hoop kleine dingen gebeuren, nog 2 begangstroken in de beide hoeken van de blauwe muur en 1 boven de commode, een andere lamp, raamkozijn nog verven, rolgordijn en gordijntjes ophangen, wandplankje boven de commode ophangen en zo zijn er vast nog wel een hele boel andere dingetjes te vinden die ik ook nog anders wil, maar het begint nu écht gestalte te krijgen! Wat is het heerlijk om hier even naar binnen te lopen... er staat gewoon een babykamertje in ons huis, t maakt t allemaal gewoon echt heel bijzonder!!

quote:
Op zondag 12 april 2009 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een leuk kamertje, Poppedein! Het kan zo in een catalogus!

Dat van ons is nog erg basic (oftewel, alleen de meubeltjes staan nog maar...) En omdat ie zo smal is, lastig op de foto te krijgen.

Vanwege het formaat maar even achter een linkje.

http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02097.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v62/Lllaura/DSC02093.jpg

Grappig dat zo'n kamertje, zonder dat er ooit een kindje in gelegen heeft, al zoveel sereniteit kan uitstralen...

[ Bericht 52% gewijzigd door BE op 12-04-2009 21:33:24 ]
pi_67961267
Mooi Sserpente! Die mandjes zijn idd echt heel leuk in die kast!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67969079
Ohh Ssserpente, had ik over jouw post heengekeken! Wat een lief kamertje, lekker rustig zo
En die beer is stoer En zie ik daar een olifant in het ledikantje?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 13 april 2009 @ 09:10:05 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67969292
Ssserpente, waar heb je die meubeltjes vandaan?
pi_67969529
Mooi Ssserpente!!

Nog 2,5 week dan kan ik ook de foto's posten! We hebben zaterdag een matrasje besteld voor de wieg, zeiden ze eerst dat dat 3 tot 4 weken zou duren, nu is het ineens 4 tot 6 weken. Ik hoop dat ze er een beetje vaart achter zetten, dat is beter voor mijn gemoedsrust
pi_67970213
Dankjulliewel! Ben er zelf zo verliefd op.

Lastig is wel dat we de badkamer en master bedroom beneden hebben. Boven hebben we dus geen stromend water ed. Maar ja, goed excuss om het de eerste tijd lekker naast ons te houden.

Da's idd een olifant, Innepin. Goed gezien!

De meubeltjes hebben we tweedehands gekocht. Geen idee waar de vorige eigenaars ze vandaan hebben. Zal eens kijken of ik ze nog kan bereiken.

Spannend, Flower-Ti-Amo, ben benieuwd!
pi_67988583
Serpente wat een lief kamertje

Wij zijn inmiddels ook al heel ver!

Onze inspiratiebron: Hemabeestjes

Het bedje, nu nog zonder matras (Wat voor matras is goed??? )

Mijn zelfgemaakte schilderijtjes

PS Hemeltje moet ik nog strijken hoor en ik ga er nog gekleurde vlindertjes op maken

De commode die bij de andere meubeltjes hoort

Lampje naast het bedje

Stukje kleerkast erbij

Nog es de kleerkast

De deur hebben we ook maar geschilderd

De 'water'commode Met (nog) ongepoetste spiegel

Sinds vandaag staat er ook een fauteuille. Daar ga ik dus echt wel vaak in zitten wachtend tot ons meisje er is

We hebben nog (over)gordijnen nodig en een matrasje en een lampje voor boven de watercommode. Weet iemand of de matrasjes van Ikea goed zijn?
#geen
pi_67988799
Wat een ontzettend leuk, lief, vrolijk kamertje Duchess! En wat áf al!
En wat heb je veel kleertjes ik ga jouw foto gebruiken tegen mijn moeder als ze weer es zegt dat ik niet zo veel kleertjes moet kopen.
pi_67988832
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:15 schreef DuchessX het volgende:
Serpente wat een lief kamertje

Wij zijn inmiddels ook al heel ver!

Onze inspiratiebron: Hemabeestjes
[ afbeelding ]

Het bedje, nu nog zonder matras (Wat voor matras is goed??? )
[ afbeelding ]

Mijn zelfgemaakte schilderijtjes
[ afbeelding ]
PS Hemeltje moet ik nog strijken hoor en ik ga er nog gekleurde vlindertjes op maken

De commode die bij de andere meubeltjes hoort
[ afbeelding ]

Lampje naast het bedje
[ afbeelding ]

Stukje kleerkast erbij
[ afbeelding ]

Nog es de kleerkast
[ afbeelding ]

De deur hebben we ook maar geschilderd
[ afbeelding ]

De 'water'commode Met (nog) ongepoetste spiegel
[ afbeelding ]

Sinds vandaag staat er ook een fauteuille. Daar ga ik dus echt wel vaak in zitten wachtend tot ons meisje er is

We hebben nog (over)gordijnen nodig en een matrasje en een lampje voor boven de watercommode. Weet iemand of de matrasjes van Ikea goed zijn?
Op de groene kamerdeur komt waarschijnlijk nog een tekening van een van de beestjes (de contouren dan), en op de gangkant komt straks de naam van de baby.

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 13-04-2009 22:35:15 ]
  maandag 13 april 2009 @ 22:43:10 #10
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67989670
Heel leuk, Duchess & Juup. Wordt de witte commode ook nog geschilderd? Ziet er allemaal reuze handig uit trouwens. Vast ook een ruime kamer
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67989756
Heel tof en vrolijk Duchess en Juup! en wat een superleuk pakje aan de kastdeur!

Ik ben echt jaloers op die commode zeg wauw, lijkt me echt heel handig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67989922
Wat een leuk en super vrolijk kamertje!!
pi_67990089
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Heel leuk, Duchess & Juup. Wordt de witte commode ook nog geschilderd? Ziet er allemaal reuze handig uit trouwens. Vast ook een ruime kamer
Nee de commode wordt bewust wit gelaten omdat het anders te druk zou worden voor ons. Kamer is 336cm X 373cm X 230cm (Lengte X Breedte X Hoogte).
pi_67990281
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:22 schreef innepin het volgende:
Wat een ontzettend leuk, lief, vrolijk kamertje Duchess! En wat áf al!
En wat heb je veel kleertjes ik ga jouw foto gebruiken tegen mijn moeder als ze weer es zegt dat ik niet zo veel kleertjes moet kopen.
Dank je

Dat zegt mijn moeder ook altijd tegen mij. Mss heeft ze wel gelijk Maar ik was al aan het kopen voor ik zwanger was, en toen de miskraam...opnieuw beginnen. En ondertussen moest ik af en toe toch écht even toegeven aan mijn kooplust
#geen
pi_67990400
Bedankt voor de complimenten dames
Ook hier voelt het heel sereen Heerlijk om aanwezig te zijn en lekker te rommelen (kleertjes 20x opnieuw inruimen en opvouwen enzo ).

Het is toch gewoon onvoorstelbaar dat er straks echt een kindje in ligt?! En ook nog een kindje van mij!!! Wauw! *zucht ende zwijmel*
#geen
  maandag 13 april 2009 @ 23:30:32 #16
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67991377
Poppedein! Wauw wat mooi!

Sssserpente wat een mooi kamertje zeg.

Huup en Duchess mooooiiiiiiiiii... En die 'natte commode' zou idd niet donker moeten denk ik. Anders word het hele kamertje ineens zo donker toch?

Ik had ook foto's beloofd. Er moet nog her en der wat gebeuren maar het idee is er.

De vakjeszak (van Freecell) moet nog boven de commode gehangen worden, boven het bedje moet nog een Nijntje foamfiguur en in het bedje komt nog een oranje hoeslakentje.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68003801
mooie kamertjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68004249
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef DuchessX het volgende:

Het is toch gewoon onvoorstelbaar dat er straks echt een kindje in ligt?! En ook nog een kindje van mij!!! Wauw! *zucht ende zwijmel*
Kuch, kuch
  Milf dinsdag 14 april 2009 @ 13:50:29 #19
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_68004388
Wat een mooie muur Poppedein
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:02:43 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68004724
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:52 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee de commode wordt bewust wit gelaten omdat het anders te druk zou worden voor ons. Kamer is 336cm X 373cm X 230cm (Lengte X Breedte X Hoogte).
Whahaha!
Sorry, echt heel grappig! Het is 1 groot kleurenfestijn behalve dan die commode, maar de commode kleuren zou te veel worden!
Niet rot bedoeld, maar ik vond het echt zo grappig staan!

Wel een heel tof kamertje geworden!
pi_68006783
Duchess en juup wat een mooi kamertje!!

Noli's kamertje is ook mooi! heel anders als die van Duchess en Juup maar toch ook leuk!
pi_68016605
Oh Noli jullie kamer is ook heel leuk!!!!
#geen
pi_68016959
Noli wat leuk! Moeten we maar eens in het echie bewonderen.
En wat zijn de muts en slofjes leuk geworden! Goed gedaan Spuug!
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:20:00 #24
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68017804
Die slofjes en dat mutsje
pi_68050162
Zooo hier begint de commode meer zn uiteindelijke vorm te krijgen
Hijs verandert van bruin zoals op deze foto links

naar cremewit, precies dezelfde kleur als het bedje en het houtwerk.

Zodra ik ze binnenheb gaan deze knopjes op het laatje en de deurtjes

En erbovenop komt een rood aankleedkussen en mn rood-met-witte-stippels billendoekjesbox

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68050274
Leuk Huup! Kim ziet de stippies wel zitten, magge ik ook stippies mama? Nou, ik denk dat Djeez dat niet ziet zitten.
Lijkt me ook zo leuk om Kims kamer te veranderen in een echte meisjeskamer. Misschien volgend jaar.
pi_68050795
Ghehe goeie smaak Kim!

och op zich kun je met kleine details al een heel eind komen om haar kamertje te veranderen hoor het hoeft gelukkig allemaal niet zo heel duur. Met een klein verfje ben je vaak al de helft op weg. En stippies kunnen altijd hoor Djeez!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 april 2009 @ 20:32:29 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68051200
Leuk Huup!
pi_68053108
Huup leuk zeg! En die paddenstoeltjes zijn zó
#geen
pi_68053988
Duchess en Juup, wat een heerlijk kamertje -en ik heb hetzelfde hemeltje

Huup! Mooi geworden de commode en waaaaar heb je dat geweldige stippenbillendoekjesdoosje gevonden? O ja, en heb dezelfde omslagdoek en wordt er nog steeds zo vrolijk en blij van
pi_68054331
Ja die omslagdoek is leuk
Die box is van funkybox je kunt hem online bestellen bij verschillende webshops maar je kunt ook even op de website van funkybox bij de verkooppunten kijken. Ik heb deze bij Jut & Juul gehaald in Leiden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68054663
Oh echt mooi geworden Huup, heel verschil met hoe het was. Staat vast geweldig met die leuke paddestoelknopjes erop straks!
En ik ga ook ff bij die funkybox site kijken
  woensdag 15 april 2009 @ 22:31:06 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_68055594
Leuke knopjes huup! Altijd grappig dat als je alleen knopjes aanpast dat er dan altijd al een groot verschil zichtbaar is, laat staan als je inderdaad ook een ander kleurtje geeft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68056091
Wat een leuke kamers zeg!

Wij gaan langzamerhand ook maar eens een keer orienteren over wat we willen.

Huuphuup wat een leuk idee van die commode (heb nu dezelfde alleen een slag groter met twee deurtjes en middenin laatjes op de a.s. babykamer staan)
Even onthouden
pi_68060955
Leuk Huup!! En die stipjes zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 08:05:13 #36
5428 crew  miss_sly
pi_68061007
Wat zien de kamertjes er toch allemaal geweldig uit Niet alleen de meubels en kleuren, maar ook de kleine dingetjes en kleertjes enzo die het nog meer sfeer geven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 april 2009 @ 08:37:33 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68061315
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:31 schreef Troel het volgende:
Leuke knopjes huup! Altijd grappig dat als je alleen knopjes aanpast dat er dan altijd al een groot verschil zichtbaar is, laat staan als je inderdaad ook een ander kleurtje geeft
Ik heb op de box in de woonkamer ipv de saaie standaardknopjes 2 lieveheersbeestjes erop gedaan. En iedereen die op kraamvisite kwam zei er iets over!
Het zijn idd vaak die kleine simpele dingen.
pi_68062302
Jaa stipjjes Tof Huup! En dat je maar de perfecte aankleedkussenhoes mag vinden
pi_68062414
Leuke stippen Huup!

Linde's kant van het kamertje wordt ook rood met witte stipjes Ik heb nu de achetrwand van de Billy boekenkast beplakt met plakplastic en dan gaan we er nog een stang in hangen om kleertjes in op te hangen.

En de kant van de baby weer iets anders, maar ik weet nog niet zo goed wat Ze 'delen' 1 oranje muur en misschien laat ik de rest wel wit, dan kan ik los gaan als de baby er is en we weten of het een jongetje of meisje wordt
pi_68063501
oh huup, toch stippels superleuk die deurknopjes t wordt nu meer meisjes. keilief
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68063525
HOW stiemie, ik zie nu pas dat jij zwanger bent gefeliciteeeeerd!!!
pi_68063672
Hahaha dankjewel Pinquit

Ingrid misschien kan je met koninginnedag kijken voor leuke spulletjes? Of op marktplaats voor spulletjes die je kunt opknappen (en van stippels voorzien )
pi_68065315
He koninginnedag is een goed idee. Was alweer vergeten dat dat er nog aankomt.
pi_68069173
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
He koninginnedag is een goed idee. Was alweer vergeten dat dat er nog aankomt.

inderdaad een goeie tip!

En bij de Xenos hebben ze deze week voor 5 euro nogwat een klamboe/hemel in de aanbieding, roze met dreaming erboven. (ook in het wit). Misschien ook wat voor jullie meisje-meisje? Zitten alleen geen stippels op dan

-edit-

deze bedoel ik. In wit en roze.
En ze hebben tafelkleden voor 1,50 ook met stippels, met een beetje behangplak enzo kun je daar wel een kastje ofzo mee transformeren

[ Bericht 18% gewijzigd door huuphuup op 16-04-2009 13:06:45 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 april 2009 @ 13:04:59 #45
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68069370
hier gaan we opzoek naar een functionele commode, de oude vind ik wat eng, het kindje ligt dat zeg maar op de klep, als ze nog jong zijn gaat dat wel, maar als ze ouder worden en meer gaan wegen, vind ik het dood eng worden, gevaar van omklappen.

de commode gaan we omtoveren tot kledingkastje, hang en leg
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68076662
Huup, heb je ook dit kapstokje bij je commode? Ik zag 'm en moest aan jou denken
pi_68076779
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef innepin het volgende:
Huup, heb je ook dit kapstokje bij je commode? Ik zag 'm en moest aan jou denken
ja die heb ik gezien! Ik vind em maar het is maar 1 haakje dus ik denk dat ie vrij klein is, en eigenlijk wil ik iets met 3 haakjes en dan vind ik het weer te duur *doos is...
Ik ga denk ik zelf iets zagen, of ik geef mn papa de opdracht om iets te maken. Vindt ie leuk, hij had ook al aangekondigt dat hij tegen die tijd wel een poppenhuis of zoiets in elkaar wilde klussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68077380
Sja, zo moeilijk kan het ook niet zijn, een paddestoel figuurzagen, toch? dat kan je zelfs de brugklassers nog laten doen bij handarbeid ofzo.
Ik zie nou overal van die leuke stipjesdingen en krijg helemaal hormonale neigingen om het babykamertje in stipjes te bekleden. Ook al is het al bijna af Dus dan val ik jou er maar mee lastig.
pi_68077512
hahaha mafkees ik hou me aanbevolen hoor voor leuke stippige dingen
Op die ene site www.desprookjeskamer.nl ofzo hebben ze ook echt superleuke dingen

En inderdaad, het moet best makkelijk te figuurzagen zijn. Die knopjes ga ik niet zelf regelen want dat vind ik teveel moeite (hout halen, priegelen, verven enz.) maar iets groters zoals een groeimeter of kapstokje is niet zo moeilijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68083207
Suuuperleuke kamertjes dames (en juup )! Ik vind het ook zo geweldig hoe iedereen het weer anders aankleed, maar wel zo leuk en eigen mogelijk tot in de kleinste details! Super!

Huup ik ben ook verliefd op je paddenstoelenknopjes!! Ik had ze hier ook graag gewild, alleen onze handvatten zitten in de kast verwerkt...

Ik heb vandaag zo iets walgelijk gaafs gekocht voor jarig vriendje... Wij rijden allebei motor en ik kwam zo'n ontzettend gave houten motorloopfiets tegen, knalroze! Veel te over de top natuurlijk, maar voor 1 keer mag t dan voor zn verjaardag, al kan zn dochter er pas op als ze een jaar of 2 is Hij vond m helemaal geweldig!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68083960
Huup! Heb je deze gezien!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 16 april 2009 @ 20:07:52 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68084260
Die is gaaf!
Gelukkig krijgen we al een simpele loopfiets van mijn zus, want anders denk ik dat de jongensversie er hier ook had moeten komen.
pi_68084498
Wat een geweldig loopmotortje Poppedein!
zeker als jullie allebei motorrijden leuk dat je vriend het zo tof vond

Ja dat mutsje heb ik gezien en *ik*moet*het*hebben*!! Vooral omdat dat koppie van dat meiske me aan mn lief doet denken haha, maar lief vindt em stom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68087414
Dank voor de link Huup naar de stippenbillendoekjesdoosjewinkel. Men men, waarom heb ik vorige week nou bij de Etos een nieuw doosje gekocht ? Ja, omdat deze er iets minder suf uitzag dan de vorige maar hij is eigenlijk net zo suf. En oude was niet kapot ofzo. Zinloze aankoop dus .

Hoelang heb ik die doekjes nog nodig? 14,95 is toch geen slechte investering voor een stippendoos ?
pi_68087499
Haha ik vond het geen slechte investering hoor

en och, anders kun je er later vast nog wel van die glorix doekjes in proppen ofzoiets of snoetenpoetsers of weet ik veel wat voor doekjes ze nog meer hebben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 21:35:45 #56
5428 crew  miss_sly
pi_68087525
Die link van de sprookjeskamer? Die winkel zit hier gewoon op de Nieuwezijds, dus ik kan live gaan shoppen
pi_68087823
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Die link van de sprookjeskamer? Die winkel zit hier gewoon op de Nieuwezijds, dus ik kan live gaan shoppen
Daar probeer ik altijd hard voorbij te lopen/fietsen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 16 april 2009 @ 21:46:19 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68087929
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik loop er dagelijks langs en het is een zeeeeeeeeeeer verleidelijke winkel (hij is alleen wel heel erg klein)Als je nou even een gilt geeft als je er naar toe gaat dan gaan we samen lunchen mag Snoopy ook mee

Soms heeft het voordelen als je oudste nog niet zindelijk is. Nu mag ik van mezelf zo'n mooi billendoekjesdoosje kopen voor in de kamer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 21:47:40 #59
5428 crew  miss_sly
pi_68087984
Ow gezellig
Als snoopy de verleiding aan kan

En zo'n billendoekjesdoosje ga ik denk ik ook kopen
pi_68088030
leuk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 16 april 2009 @ 21:51:54 #61
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_68088161
DuchessX! Waar heb je dat wandlampje vandaan? Erg mooi!!
pi_68088630
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef krijtlijk het volgende:
DuchessX! Waar heb je dat wandlampje vandaan? Erg mooi!!
IKEA Mits jij dat groene lampje bedoeld Kost ¤5,99

http://www.ikea.com/nl/nl(...)hildrens_ikea/10408/
  donderdag 16 april 2009 @ 22:24:00 #63
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_68089526
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

IKEA Mits jij dat groene lampje bedoeld Kost ¤5,99

http://www.ikea.com/nl/nl(...)hildrens_ikea/10408/
Ja! die bedoelde ik. Dan moet ik binnenkort even naar Ikea
pi_68093281
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:33 schreef Madelieve het volgende:
Hoelang heb ik die doekjes nog nodig? 14,95 is toch geen slechte investering voor een stippendoos ?
Ons billendoekjesdoosje gaat al bijna 5 jaar mee. Als je er elke dag heel veel plezier van hebt, en je wilt meer kinderen, zijn de dagelijkse afschrijvingskosten dus ongeveer 14,95/(5*365) = 0,8 eurocent. Als dat geen forse overschrijding van jullie kinderkamerbudget inhoudt zou je deze investering in overweging kunnen nemen.
Plus: als je dit jaar nog gastouder wordt kun je uitrekenen hoeveel tijd je het doosje voor je gastkinderen hebt gebruikt, en daarvoor een evenredig percentage van de aanschafprijs aftrekken bij je belastingaangifte 2009.
pi_68097133
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:31:24 #66
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68097461
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef huuphuup het volgende:
hahaha mafkees ik hou me aanbevolen hoor voor leuke stippige dingen
Op die ene site www.desprookjeskamer.nl ofzo hebben ze ook echt superleuke dingen
Leuke dingen hebben ze daar he? Helaas zit de winkel ook nog eens redelijk dicht bij mij en da's niet handig voor je portemonnaie Overigens haal ik van zulke sites ook vaak leuke ideetjes. Zo'n kussen bijvoorbeeld is echt makkelijk zelf te maken en voor veeeel minder dan die 30 euro

Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 11:36:28 #67
5428 crew  miss_sly
pi_68101821
Ik vind het echt zo leuk om te zien hoe ver jullie al zijn. Dit is de huidige staat van ons kamertje:

Morgen komt de aannemer nog een keer kijken of de plek bij het raam nu wel droog is. Zo ja, kan er geverfd worden. Zo nee, moeten ze op zoek naar waar het vocht vandaan komt, eventueel hele stukken stucwerk en hout weghalen en opnieuw doen nadat het met speciale bouwkachelks drooggeblazen is. Dus ik hoop heeel erg dat het morgen in orde blijkt.

En over een week of 3-4 komen de meubeltjes pas en kan ik er meer van maken.
pi_68102505
Hihi Miss_sly je hebt wel al een flink volle krat met kleertjes enzo!

Nee serieus wat een mooi afgewerkt kamertje zo, uiteraard komen er nog meubeltjes in en aankleding enzo maar ik vind het serieus heel mooi. Ik hou van verse huizen En lijkt het nou maar zo of is het plafond heel hoog?

Ben benieuwd naar hoe het wordt met de meubeltjes erin!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 11:57:33 #69
5428 crew  miss_sly
pi_68102597
Nou, er staan nog 3 of 4 megadozen waar pampers ingezeten hebben vol kleertjes bij ons op de slaapkamer Om uit te zoeken, hoor, van een vriendinnetje gekregen.

Het plafond is heel hoog. Het is een oud pand en dus zijn onze plaonds ongeveer 3.10 m

Ik ben ook beniewd, kan bijna niet wachten tot de meubeltjes komen!
pi_68102708
Ah wel leuk zo'n hoog plafond geeft altijd gelijk een heel ruimtelijk gevoel. Alleen wel lastig met dingen ophangen

Haha die kleertjes, ik wou al zeggen, ik dacht dat ik erg was! maar turns out dat ik dus inderdaad erg ben en dat jij een excuus hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68102801
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:35 schreef Poppedein het volgende:

Ik heb vandaag zo iets walgelijk gaafs gekocht voor jarig vriendje... Wij rijden allebei motor en ik kwam zo'n ontzettend gave houten motorloopfiets tegen, knalroze! Veel te over de top natuurlijk, maar voor 1 keer mag t dan voor zn verjaardag, al kan zn dochter er pas op als ze een jaar of 2 is Hij vond m helemaal geweldig!

[ afbeelding ]
Wat onwijs gaaf!
Ik heb al een slap thuis met de tekst 'mama mag ik later ook motorrijden'
En zodra ik zwanger ben ga ik het BMW kindervestje kopen. Dat is het eerste wat ik mag kopen heb ik mijzelf beloofd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68119284
Er zit schot in

De ene hoek, met de muurschildering en het bedje. Nog zonder matrasje In de linkerhoek komt een schommelstoel, die we tweedehands hebben gekocht, maar hij was knalroze ( ) dus die moet even geschuurd en geverfd (gewoon crème) worden.

Inbouwkast met een heleboel knuffels erop waarvan de meeste gewoon van mij zijn van vroeger maar ik kan er geen afstand van nemen, haha. Het kruikschaap is eigenlijk niet voor de baby (want niet zo'n stalen kruik die niet kan lekken enzo) maar is, jawel, eigendom van mijn vriend

Ja, en als je dan zo'n drukke muur hebt, dan doe je de andere muur rustig, natuurlijk... *kuch*
Nou ja, het is een best grote kamer, en helemaal beige leek me zo saai, en echt, het valt reuze mee met hoe druk het is. Dus, de andere muur:

Er moet nog een whitewash plank gevonden worden voor boven de commode, verder komt er niks bij (zelfs wij hebben een grens van té druk )
En de lamp blijft natuurlijk niet die was van vóór de transformatie.

Ohja, en tussen die twee muren in is het een zooitje De gordijnen gaan ook weg, is ook nog van toen het nog onze slaapkamer was.

Vergeet ik nog bijna te zeggen: Miss sly, ziet er mooi uit hoor, lekker rustig En prachtig van die hoge plafonds
Poppedein:o Die motor Wat stoeoeoer!
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:11:04 #73
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_68120001
Huup, ken je deze site: www.onafantje.nl

Kwam ik tegen via google en echt leuke spulletjes, rood met witte stippen!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:26:02 #74
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68120497
wat leuk innepin!! ik vind het een heel mooi en lief kamertje
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 20:28:48 #75
5428 crew  miss_sly
pi_68120607
innepin, wat is jullie kamertje leuk geworden ik vind het niet te druk, eigenlijk. Allebei de muren aanwezig op hun eigen manier, dat wel, maar druk valt best mee.

Wij hebben ook iets gekocht voor de babykamer vandaag:

letters voor haar naam op de deur

vrijdag 17 april 2009 @ 20:29:20 #76
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68120624
aww superlieve letters
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:34:57 #77
100412 mefke79
komt goed!
pi_68120825
Zo leuk om te zien dat iedereen zijn eigen stijltje heeft! Die loopmotor is gaaf, net als de stippen. En de berekening van de afschrijving van billendoekdoosjes helemaal hilarisch. Ik moet trouwens nog iemand (weet niet meer wie) bedanken voor de tip van de actie bij decorette. We hebben vandaag plisées besteld voor de babykamer. Uiteindelijk in wit, dan kunnen ze bij een volgend kamertje weer en met 25% korting.
We hebben de kleur groen net gekozen op een flexa staaltje en zondag gaan we maar eens beginnen met uitruimen van de kast die commode gaat worden, kan daarna het kamertje leeg en de commode geschilderd. Daarover nog een vraagje: hoe hoog moet een commode zijn? Anders moeten we em nog effe ophogen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68122142
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Daarover nog een vraagje: hoe hoog moet een commode zijn? Anders moeten we em nog effe ophogen.
Ligt er aan hoe lang je zelf bent, wat je prettig vindt. Onze commode is 94cm hoog, dat is volgens mij best hoog, maar wij zijn allebei best lange mensen. Mijn broer heeft gewoon een plank op een lage ladenkast, dus ach.

Miss sly, lief die letters!
pi_68122251
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef mefke79 het volgende:
Zo leuk om te zien dat iedereen zijn eigen stijltje heeft! Die loopmotor is gaaf, net als de stippen. En de berekening van de afschrijving van billendoekdoosjes helemaal hilarisch. Ik moet trouwens nog iemand (weet niet meer wie) bedanken voor de tip van de actie bij decorette. We hebben vandaag plisées besteld voor de babykamer. Uiteindelijk in wit, dan kunnen ze bij een volgend kamertje weer en met 25% korting.
We hebben de kleur groen net gekozen op een flexa staaltje en zondag gaan we maar eens beginnen met uitruimen van de kast die commode gaat worden, kan daarna het kamertje leeg en de commode geschilderd. Daarover nog een vraagje: hoe hoog moet een commode zijn? Anders moeten we em nog effe ophogen.
Die van ons is 95cm hoog gemaakt door mij. Ons keukenblad is al 94cm hoog omdat wij geen kleine mensen zijn.
pi_68125140
Oh, Miss! Wat een leuke letters
Lotte!
Noah!
pi_68125379
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef innepin het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe lang je zelf bent, wat je prettig vindt. Onze commode is 94cm hoog, dat is volgens mij best hoog, maar wij zijn allebei best lange mensen. Mijn broer heeft gewoon een plank op een lage ladenkast, dus ach.

Miss sly, lief die letters!
Oi!
ik heb straks ook een plank op een ladenkast jah! Mijn commode gaat niet veel hoger dan dat hij nu is, lief en ik zijn allebei 1.68m dus hoger dan dat hij nu is is niet echt nodig verder.
Je kamertje is tof geworden

Samsuus bedankt voor de link! Even kijken gelijk

Miss_sly wat een lieve letters ergens vind k et soms wel jammer dat wij een wat langere naam hebben haha, gelijk die hele muur vol met letters
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:14:18 #82
100412 mefke79
komt goed!
pi_68125387
hmm, wij zijn ook lang en ons keukenblad ligt geloof ik op 93 of 94. Dus dan gaan we toch de commode maar ietsje verhogen. Die is vrij laag nu, ik meen iets van 85. Dank!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68125597
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oi!
ik heb straks ook een plank op een ladenkast jah! Mijn commode gaat niet veel hoger dan dat hij nu is, lief en ik zijn allebei 1.68m dus hoger dan dat hij nu is is niet echt nodig verder.
Je kamertje is tof geworden
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is? Hoef je niet meteen te spanken hoor hoewel in het geval van mijn broer die plank toch echt wel even vastgezet mag worden, vind ik, maar ja Ik gebruikte het juist als illustratie van het feit dat álles kan, wat je maar het prettigst vindt
pi_68125637
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

inderdaad een goeie tip!

En bij de Xenos hebben ze deze week voor 5 euro nogwat een klamboe/hemel in de aanbieding, roze met dreaming erboven. (ook in het wit). Misschien ook wat voor jullie meisje-meisje? Zitten alleen geen stippels op dan

-edit-
[ afbeelding ]

deze bedoel ik. In wit en roze.
En ze hebben tafelkleden voor 1,50 ook met stippels, met een beetje behangplak enzo kun je daar wel een kastje ofzo mee transformeren
Lief! Het heeft ook geen haast verder. Zal Djeez maar ff de link van dit topic pm-en voor de zekerheid.

Ik vind dit zo'n leuk topic. Al die verschillende stijlen kamers, leuke ideetjes opdoen etc.

Innepin wat mooi! En ik denk maar zo, Tyler kan extra genieten van zijn kamer straks. Heeft er niet lang in gelegen nog.
pi_68125905
Poppedein!! Wat geweldig die loopmotor!!!! Kan me zó goed voorstellen dat dit een echte must-have is voor je!

En wat een mooie foto's allemaal weer, het begint op te schieten

Ik vind dit zo'n gezellig topic
#geen
pi_68125960
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is? Hoef je niet meteen te spanken hoor hoewel in het geval van mijn broer die plank toch echt wel even vastgezet mag worden, vind ik, maar ja Ik gebruikte het juist als illustratie van het feit dat álles kan, wat je maar het prettigst vindt
jawel! Slaan! Gelijk! Daarna pas vragen stellen

Vastzetten is wel een must ja... net als schuren en gladmaken en randjes en hoeken glad vijlen, maar das slechts imho inderdaad

Haha Ingrid heel subtiel ineens het linkje doorsturen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 22:31:20 #87
5428 crew  miss_sly
pi_68126096
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef huuphuup het volgende:
Miss_sly wat een lieve letters ergens vind k et soms wel jammer dat wij een wat langere naam hebben haha, gelijk die hele muur vol met letters
Deze letters zijn niet zo groot, hoor, daar kun je ook best een iets langere naam mee spellen
pi_68126129
wat een lieve letters miss!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:39:44 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68126430
Wat is het leuk aan het worden Innepin!

En wat een heerlijk mierzoete letters miss_sly!
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 22:48:46 #90
5428 crew  miss_sly
pi_68126732
Ja he, zoet he?
Het is helemaal niet de bedoeling dat het kamertje enzo heel erg zoet worden, maar dit was te mooi en meisjeachtig en zoet om te laten liggen
pi_68126928
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Ja he, zoet he?
Het is helemaal niet de bedoeling dat het kamertje enzo heel erg zoet worden, maar dit was te mooi en meisjeachtig en zoet om te laten liggen
Oh ja jouw letters, ik wilde nog zeggen dat ik ze heel erg vind
#geen
pi_68127037
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:16 schreef poemojn het volgende:

[..]

Ons billendoekjesdoosje gaat al bijna 5 jaar mee. Als je er elke dag heel veel plezier van hebt, en je wilt meer kinderen, zijn de dagelijkse afschrijvingskosten dus ongeveer 14,95/(5*365) = 0,8 eurocent. Als dat geen forse overschrijding van jullie kinderkamerbudget inhoudt zou je deze investering in overweging kunnen nemen.
Plus: als je dit jaar nog gastouder wordt kun je uitrekenen hoeveel tijd je het doosje voor je gastkinderen hebt gebruikt, en daarvoor een evenredig percentage van de aanschafprijs aftrekken bij je belastingaangifte 2009.

Ik was eigenlijk al overtuigd toen Huup begon over snoetenpoetsers die er ook in kunnen maar dit is echt een dichtgetimmerd verhaal .

Miss Sly, lief die letters, wordt echt lekker concreet nu he? Ik heb bij Jasja's geboorte een naamslinger gehad met mooie oud-Hollandse vlaggetjes en die hing en hangt nog steeds boven de box in de huiskamer. Tijdens mijn verlof zat ik vaak met Jasja op de bank en dan keek ik heel vaak naar die slinger, moest telkens haar naam even 'proeven' zeg maar.
pi_68128711
innepin, wat een geweldige kamer is 't geworden. echt heel erg leuk, en ik vind 't ook niet te druk. leuk behang op die andere muur! (of heb je dat er ook met de hand op geschilderd? ).

miss_sly, lieve senna-letters!
pi_68130018
Wat een mooie kamertjes zijn er weer gemaakt en Miss_sly wat een geweldige letters, vertel waar kon je deze mierzoete letter gevonden krijgen? Ik vind de prenatal letters namelijk niet zo voor een meisje en zoek me dus al 1,5 jaar rot naar iets leukers.
Mama van Isa en Ties
pi_68130028
Aaaaaah en die loopmotor geweldig!
Mama van Isa en Ties
pi_68131153
marlieske, als je googlet met 'lillifee' en 'letters' kom je een heel eind.
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:16:20 #97
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68133105
@Miss, als Junah die letters ziet wordt ze helemaal jaloers. Ze is dol op prinses Lillifee, en heeft er heel veel boekjes en spulletjes van

@Poppedein, die motor is zooo gaaf!!!!!

In een leuk winkeltje in Zwolle zagen wij ook zo'n megagave loopauto, ook van hout en dan zo'n oldtimer sportautomodel
pi_68135307
De knopjes zijn binnen whoohoo
Heb even snel eentje erop gezet om een idee te krijgen maar ik vind ze echt helemaal

Nu moet er nog een plank op de commode gemaakt worden en wat gaatjes geboord voor die knopjes dus want anders zitten ze niet in het midden

Dit is t kamertje nu met het kastje wit geverfd

Ik vind het zo'n verbetering, veel frisser dan die donkere! Lief was het er eerst niet mee eens maar nu vindt ie het stiekem wel mooi haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68135424
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef bixister het volgende:
innepin, wat een geweldige kamer is 't geworden. echt heel erg leuk, en ik vind 't ook niet te druk. leuk behang op die andere muur! (of heb je dat er ook met de hand op geschilderd? ).
Nee, zó gek ben ik nou weer net niet. Het is behang van Pip
pi_68135452
Huup, wat leuk! Die commode, helemaal jouw projectje Gaaf hoor. Ben je al tevreden met je hoes of nog niet?
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:29:48 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68135540
lief huup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')