Helaas is dit een wiegje waarvan de poten gewoon op de grond staan. Alleen het bedjesgedeelte kan zeg maar schommelen. Hij kan wel vastgezet worden met een ijzeren pin bedenk ik me nu netquote:Op donderdag 23 april 2009 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet hoe het oude wiegje precies is, maar bij ons wiegje kun je bijv de schommelgedeelten van de poten halen, zodat het recht op zijn pootjes staat. Misschien is dat bij jullie wiegje ook mogelijk?
Miss we hebben vandaag hetzelfde wiegje gekocht!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Niet de babykamer nog, maar het babystukje op onze slaapkamer
Zo staat het wiegje perfect, kan ik zo even schommelen of haar eruit halen
[ afbeelding ]
En zo ziet het er opgemaakt uit
[ afbeelding ]
Dat opmaken valt nog niet mee, trouwens, daar moet ik nog wel op oefenen![]()
Omslagdoek met hartjes
[ afbeelding ]
En de luiertas. Een eenvoudige nog, waar ook schaap zonder schaamte mee kan lopen en die mee kan naar het kdv. Mijn zoektocht naar een zondagse supermooie voor mijzelf gaat gewoon door
[ afbeelding ]
Ooh dat is ook een lief wiegje zegquote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm Stiemie, daar kun je ook geen risico's mee gaan lopen natuurlijk....
Pff ik weet ook niet zo goed wat je daarmee aan moet.
Een Linde-veilig bedje opsnorren!
Miss Sly, dat ziet er al cosy uit, zo lekker naast je.
Dit is het wiegje van ons kleintje....ik ben er zo verliefd op.
De rest van de kamer moet nog gedaan worden.
[ afbeelding ]
Leuk is dat he! Ik had bij Maud ook de letters al op haar kast en ging steeds even glurenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net de letters op de deur van Senna geplakt
Iedere keer dat ik nu naar het toilet ga, of naar de slaapkamer of de badkamer, zie ik de deur met haar naam![]()
![]()
Gaat het wel goed met je Bar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef _Bar_ het volgende:
miss als ik je stukjes lees schieten soms de tranen in mijn ogen
wij volgen elkaar beetje op, qua gevoelens lijkt het wel
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je Bar?
Ik zou het zo fijn vinden als je ook zo nu en dan kunt genieten van je zwangerschap
IKEAquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
waar heb je die leuke klamboe vandaan duchexx?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |