quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Wat mooi Duchess
Ik vind dat onderlakentje in het wiegje ook zo schattig! Komt dat ook van Prenatal?
Succesquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:08 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm Ikea noteeerd om weer eens te gaan kijken.
hier opzich buiten een commode na (al hebben we die ook staan) ook alle grote spullen wel al.
ben trouwens vanmorgen heel voorzichtig begonnen met het schuren van de onderste plinten. die zijn nu zwart en die moeten ook nog wit worden...
Senna raakt er verlegen van zo leuk zijn die lettersquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ]
de deur voor het kamertje van onze dochter
quote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef mefke79 het volgende:
Duchess, doe es niet zo eng...wij hebben precies dezelfde doomooseat, ook onze kinderwagen komt van van asten en ook wij mogen em ophalen in julli! Voor de rest wordt ons kamertje heel anders hoor, maar dit vond ik zooo toevallig! Leuke combi zo.
Toch geen limekleurige Mutsy 4Rider Single Spoke hé?quote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef mefke79 het volgende:
Duchess, doe es niet zo eng...wij hebben precies dezelfde doomooseat, ook onze kinderwagen komt van van asten en ook wij mogen em ophalen in julli! Voor de rest wordt ons kamertje heel anders hoor, maar dit vond ik zooo toevallig! Leuke combi zo.
En die letters van Senna, schattig!
Niet alles maar wel aardig wat. Er loopt idd een niet zo'n aardige oudere dame rond, en die man die daar schijnbaar leiding geeft is ook niet zo vriendelijk. Maar er werken blijkbaar ook mensen die wel aardig zijn, wij zijn over het algemeen goed geholpen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef mefke79 het volgende:
nuh, een maxo cosi mura 4...dat zou echt te toevallig zijn! HEbben jullie alles bij de prenatal op Ekkersrijt gehaald? (ik heb zo'n vermoeden dat je rond Eindhoven woont, vandaar). Ik vond ze daar namelijk helemaal niet aardig..
Die lamp is eigenlijk een plafondlamp en geen wandlamp zoals wij hem gaan gebruiken. Het nadeel was dat de lampjes dan het werkblad niet goed zouden verlichten, dus heb ik de lampjes gisteren gedemonteerd en 180 graden omgedraaid op het asje en nu verlicht het het werkblad wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef tessie het volgende:
Echt een leuk, vrolijk kamertje Duchess en Juup! Wij hebben die ikea lamp trouwens ookEn dat wiegje hebben we vrijdag ook van mijn mams gekregen
![]()
Aww Miss Sly en Fokschaap, die Senna letters zijn echt zo lief!
Is dat ook een Senna?quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Senna raakt er verlegen van zo leuk zijn die letters
[ afbeelding ]
Vanmiddag hang ik de lamp op, dus zal daarna wel foto's maken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef tessie het volgende:
Ah ja wij hebben hem gewoon aan het plafondVind hem wel heel cute.
Ben wel benieuwd naar hoe het er bij jullie aan de wand bij de commode uitziet nu dan!
Bij dezen:quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanmiddag hang ik de lamp op, dus zal daarna wel foto's maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |