Haha, nou als zelfs JIJ het herkent!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef trui het volgende:
haha PMgirl, dat heb ik met de schmink doos, ik dacht 'als ik nou dure Grimas schmink koop, dan kan ik vast ook meteen heel goed schminken.nou.... niet dus!
![]()
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.quote:
heu, hoe bedoeludie 'zelfs'??quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef PM-girl het volgende:
Haha, nou als zelfs JIJ het herkent!
ah, precies wat er in mij om ging toen ik het zag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.
Whahahahaaa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.
Nou, dat is een verkapt complimentquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Haha YP, wat een briljante creatie! Ik vind je nu al geweldig als schoonmoeder voor mijn peuter! Jij mag de trouwkaarten filigranen!
ah! tnx!quote:
hahahahahahaha.quote:Ik ben altijd iemand die impulsief iets bedenkt (lees: na-aapt), voorbereidt en uitvoert zonder bedenktijd of het scheppen van reële verwachtingen. En dan valt het dus wel eens tegen.
Ik schaar jou in een andere categorie mensen/moeders. Nadenkend, weloverwogen en dus voorbereid op elk resultaat.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Haha YP, wat een briljante creatie! Ik vind je nu al geweldig als schoonmoeder voor mijn peuter! Jij mag de trouwkaarten filigranen!
Dat denk ik wel, maar dat vind ik lastig, ik vind al die tekeningen en verfwerkjes zo leuk. Maar ook kindjes die een hele vloer vol met rode streepjes tekenen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef Estrys het volgende:
Ik zie dat veel stemmers in de categorie 'de kinderen' en dan de award voor creatiefste type moeders nomineren. Wordt met deze award niet bedoeld wie het creatiefste type is van de kinderen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar dat vind ik lastig, ik vind al die tekeningen en verfwerkjes zo leuk. Maar ook kindjes die een hele vloer vol met rode streepjes tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |