Haha, nou als zelfs JIJ het herkent!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef trui het volgende:
haha PMgirl, dat heb ik met de schmink doos, ik dacht 'als ik nou dure Grimas schmink koop, dan kan ik vast ook meteen heel goed schminken.nou.... niet dus!
![]()
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.quote:
heu, hoe bedoeludie 'zelfs'??quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef PM-girl het volgende:
Haha, nou als zelfs JIJ het herkent!
ah, precies wat er in mij om ging toen ik het zag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.
Whahahahaaa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat weet? Iets creatiefs. Kunstzinnigs. Dramatisch. Diepzinnig. Ofzo.
Nou, dat is een verkapt complimentquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Haha YP, wat een briljante creatie! Ik vind je nu al geweldig als schoonmoeder voor mijn peuter! Jij mag de trouwkaarten filigranen!
ah! tnx!quote:
hahahahahahaha.quote:Ik ben altijd iemand die impulsief iets bedenkt (lees: na-aapt), voorbereidt en uitvoert zonder bedenktijd of het scheppen van reële verwachtingen. En dan valt het dus wel eens tegen.
Ik schaar jou in een andere categorie mensen/moeders. Nadenkend, weloverwogen en dus voorbereid op elk resultaat.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Haha YP, wat een briljante creatie! Ik vind je nu al geweldig als schoonmoeder voor mijn peuter! Jij mag de trouwkaarten filigranen!
Dat denk ik wel, maar dat vind ik lastig, ik vind al die tekeningen en verfwerkjes zo leuk. Maar ook kindjes die een hele vloer vol met rode streepjes tekenen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef Estrys het volgende:
Ik zie dat veel stemmers in de categorie 'de kinderen' en dan de award voor creatiefste type moeders nomineren. Wordt met deze award niet bedoeld wie het creatiefste type is van de kinderen?
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar dat vind ik lastig, ik vind al die tekeningen en verfwerkjes zo leuk. Maar ook kindjes die een hele vloer vol met rode streepjes tekenen.
duh dan kies je toch voor mij en mijn geboortekaartje voor je spruit 2quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef freecell het volgende:
Geniaal! BJ? De buikfoto's met plant?
Whehe!
[..]
idem dit
Daarom heb ik creatiefste maar helemaal open gelaten, zowel bij kinderen als bij mama's. Er borrelen zo 34 namen bij me op zeg maar
Ojaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
duh dan kies je toch voor mij en mijn geboortekaartje voor je spruit 2remeber?
Inca, dit raakt me enorm! Moest er zelfs een beetje van huilen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Incantrix het volgende:
En ik verzin er zelf nog eentje bij: de moedige vrouw-award voor Flugeltje. Meid, ik hoop hier volgend jaar 'zwangerschap met een sterretje' van te kunnen maken
En van mijn award niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inca, dit raakt me enorm! Moest er zelfs een beetje van huilen...
Dank meis
Die van jou ook uiteraardquote:
Ja, terwijl die baby van jou niet verder komt dan likken aan de vuilnisbakquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef innepin het volgende:
Estrys begint er gewoon over omdat ze aan 't lobbyen is voor Seb met z'n meesterwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja, terwijl die baby van jou niet verder komt dan likken aan de vuilnisbak![]()
![]()
[..]
valt het op...
niet ik HEB, ik BEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarbij heeft mevrouw anders al een keitoffe tekening voor Kobus gemaakt![]()
Hééé, dat kan ik ook, hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef innepin het volgende:De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
Kleurdoos, om haar verhaaltje hoe ze Elin in de draagdoek wist te voedenHoe krijg je het voor elkaar
het is dat ik te lui ben om al die foto's te postenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor wie nog géén idee heeft wie ze voor de Handige Harry award zou kunnen nomineren, ik kan niet alleen haken, maar ook heerlijke taarten maken en knuffeldiertjes naaien.Een kleine selectie uit mijn fröbelwerk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de moeder die-zich-zelf-het-stoerste-door-huilbuien-heen-vecht awardquote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef TheFrankey het volgende:
Als ik Vicky wil nomineren vanwege alles wat ze heeft meegemaakt in het begin van het leven van Tess, waar nomineer ik haar dan voor?
oke, maar ik heb mij aan het plot gehoudenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor de moeder die-zich-zelf-het-stoerste-door-huilbuien-heen-vecht award
Voor de grootste-Robbie-Williams-fan award
Voor de moeder van-de-mooiste-twee-meiden-wiens-namen-beginnen-met-een-A-en-een-T-award
Of bedenk wat anders, keuze genoeg joh.
Ja sorry hoor, ik las dat toevallig. Ik hou me verder niet zo bezig met borstvoedingsprestaties en al helemaal niet met het bijbehorende topicquote:
Hee, we delen een passie voor boetseren en beeldhouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het is dat ik te lui ben om al die foto's te postenmaar ik:
schilder, maak vogelhuisjes,portomonneetjes, lappenpoppen, jurkjes, ik haak, teken, ik bak (niet zulke mooie taarten helaas) ik boetseer en kan beeldhouwen
U staat er bij mevroi.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor wie nog géén idee heeft wie ze voor de Handige Harry award zou kunnen nomineren, ik kan niet alleen haken, maar ook heerlijke taarten maken en knuffeldiertjes naaien.Een kleine selectie uit mijn fröbelwerk:
En een voor haken!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, we delen een passie voor boetseren en beeldhouwen
Het werkt!quote:
Dat uiteraard ook.quote:
je moet eens een vogelhuisje proberenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook.Maar van de dingen die Kleurdoos opnoemt, houd ik er ook erg van om te beeldhouwen en boetseren.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
HeyyyyJoshua kom je nog naar de meet zodat we je kunnen leren kennen en zien dat je in het echt heel normaal bent echt waar hoor echt echt echt.
?
quote:
Verwijderd uit het stemtopicquote:
Zal ik een foto plaatsen?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je moet eens een vogelhuisje proberen
wat leukquote:Op donderdag 12 november 2009 09:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zal ik een foto plaatsen?Ik heb dat namelijk ook eens gedaan (ok, het was een bouwpakket, dus niet zelf gezaagd
), en daarna beschilderd. Van een spons een klein rechthoekje gesneden, en dat als stempel voor baksteentjes gebruikt. Zo leek het net een stenen huisje!
De liefdesverklaring van spuug aan mij, zomaar verwijderdquote:Op donderdag 12 november 2009 08:45 schreef Lois het volgende:
Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Love you!!!
Verwijderd uit het stemtopic![]()
Ik ben niet zo awarderig maar ik vind dat deze gewoon voor jou moet zijn. De liefde aandacht en passie die in jouw creaties zitten verdienen een award meer dan de inelkaargeflanste massa geproduceerde fröbelwerkjes die ik ook wel eens voorbij zie komenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Love you!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |