Ja sorry hoor, ik las dat toevallig. Ik hou me verder niet zo bezig met borstvoedingsprestaties en al helemaal niet met het bijbehorende topicquote:
Hee, we delen een passie voor boetseren en beeldhouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het is dat ik te lui ben om al die foto's te postenmaar ik:
schilder, maak vogelhuisjes,portomonneetjes, lappenpoppen, jurkjes, ik haak, teken, ik bak (niet zulke mooie taarten helaas) ik boetseer en kan beeldhouwen
U staat er bij mevroi.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor wie nog géén idee heeft wie ze voor de Handige Harry award zou kunnen nomineren, ik kan niet alleen haken, maar ook heerlijke taarten maken en knuffeldiertjes naaien.Een kleine selectie uit mijn fröbelwerk:
En een voor haken!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, we delen een passie voor boetseren en beeldhouwen
Het werkt!quote:
Dat uiteraard ook.quote:
je moet eens een vogelhuisje proberenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook.Maar van de dingen die Kleurdoos opnoemt, houd ik er ook erg van om te beeldhouwen en boetseren.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
HeyyyyJoshua kom je nog naar de meet zodat we je kunnen leren kennen en zien dat je in het echt heel normaal bent echt waar hoor echt echt echt.
?
quote:
Verwijderd uit het stemtopicquote:
Zal ik een foto plaatsen?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je moet eens een vogelhuisje proberen
wat leukquote:Op donderdag 12 november 2009 09:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zal ik een foto plaatsen?Ik heb dat namelijk ook eens gedaan (ok, het was een bouwpakket, dus niet zelf gezaagd
), en daarna beschilderd. Van een spons een klein rechthoekje gesneden, en dat als stempel voor baksteentjes gebruikt. Zo leek het net een stenen huisje!
De liefdesverklaring van spuug aan mij, zomaar verwijderdquote:Op donderdag 12 november 2009 08:45 schreef Lois het volgende:
Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Love you!!!
Verwijderd uit het stemtopic![]()
Ik ben niet zo awarderig maar ik vind dat deze gewoon voor jou moet zijn. De liefde aandacht en passie die in jouw creaties zitten verdienen een award meer dan de inelkaargeflanste massa geproduceerde fröbelwerkjes die ik ook wel eens voorbij zie komenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Love you!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |