Klinkt aardigquote:
Das ook lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 17:30 schreef Toverheks het volgende:
jongens, ik zie steeds meer lekkere dingen me neus voorbij gaan....pppffttttt moet ik het vanavond doen met een turkse pizza.
Zo vet zijn ze niet, eerder puntigquote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)ng-of-new-movie.html
Vette shit
Was betrokken bij TBO als fotograaf dacht ik. Is vriend van Bram, verder niets bizonders met 'm aan de hand.quote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wie deze "Leo" is waar Claire géén relatie mee heeft?
Okee, danke.quote:Op maandag 9 november 2009 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was betrokken bij TBO als fotograaf dacht ik. Is vriend van Bram, verder niets bizonders met 'm aan de hand.
Ik ken die aanval van Marrije verder niet maar een dikke Avada Kedavra is altijd een goeie oplossingquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
.... HarrY Potter
.....dadelijk tijd zat om alle 7 de boeken weer te lezen
quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ken die aanval van Marrije verder niet maar een dikke Avada Kedavra is altijd een goeie oplossing
Ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
biryani pakt niemand me af, het is al op
het smaakt nog veel beter dan het er uit ziet, geloof mequote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Fijn!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben aan de wijn mijn nieuwe tandjes vieren. Mennnnn wat ben ik opgeknapt. Elke winkelruit liep ik te lachen en de spiegels zijn inmiddels ingebrand [ afbeelding ]
Ging ie lachend doodquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn!!!!!!niet al te veel pijn gehad?
Ik had vannacht gedroomd dat er een muis in huis liep en die pakte ik op met mn handen en toen heb ik die muis gewoon heel kalm fijngeknepen...en toen was ie dood
quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben aan de wijn mijn nieuwe tandjes vieren. Mennnnn wat ben ik opgeknapt. Elke winkelruit liep ik te lachen en de spiegels zijn inmiddels ingebrand [ afbeelding ]
Top Soury, ben blij voor jequote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Na een paar voel ik niks meerquote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus je kunt het glas nu weer voelen
Zie Soury's ondertitelst.quote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik hoorde alleen maar een soort van *Skwiekkk*
Dat was een buitenlandse muis. Pas maar op straks is je bankrekening opgeknaagdquote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik hoorde alleen maar een soort van *Skwiekkk*
Van de ene verdoving in de anderequote:
Was niet verdoofd en ik moet zeggen dat die mondhygieniste me best tegen gevallen is.. Lekker poeren onder je tandvlees..quote:
Oh, dan was het vast geen wortelkanaal behandelingquote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Was niet verdoofd en ik moet zeggen dat die mondhygieniste me best tegen gevallen is.. Lekker poeren onder je tandvlees..Maar goed in Mei mag ik weer. En dan is het lekker weer weer
Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weerquote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dan was het vast geen wortelkanaal behandeling![]()
De mondhygieniste vind ik ook niet zo erg en het knap er idd een stuk van op.
Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weer
Ja zal best wel ik had nooit gedoe (maar ik ging ook niet naar de tandarts), ze stonden nooit echt recht. Maar de laatste jaren ging mijn voortand wijken naar achter, dus ook kleur verschil. Nu is dat prachtig mooi opgelost zonder dat de tand verloren is gegaan, daar was ik bang voor.quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.
Goed ideequote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Zo pffff, wat word je moe van een dagje cursus![]()
Koffie
Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder wordenquote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Koffie
Ik doe meequote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Koffie
Communicatievaardigheden voor de binnendienstquote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder worden
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het pijnlijk of viel het mee?
Heb jij ook Marcom-A of B?quote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Communicatievaardigheden voor de binnendienst![]()
Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit frisquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij ook Marcom-A of B?
Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Communicatievaardigheden voor de binnendienst![]()
Wel interessant hoor, veel weet je wel al, maar er zitten ook veel psycholische aspecten in en we hadden een hele leuke groep![]()
Maar morgen fijn weer naar kantoor![]()
Jij hebt vandaag je hoesjes gekregen?
Ontspannen is het sleutelwoord, dat scheelt al heel veel.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Het is zo slaapverwekkendquote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voorMag in december weer op cursus. (solliciteren zucht)
Hahaha ja .. sta ik buiten en het eerste is een peuk opsteken. (zo fris voelt het) Nee hoor dat is de stess uitlating. Maar eerlijk is eerlijk ik had dit veel eerder moeten doen. Ik durf weer te lachenquote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit fris
Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Ja .. via uwv. Ach eigenlijk hoeft het niet maar ik ga maar met de stroom mee en laat me van mijn goede kant zien ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo slaapverwekkend![]()
Ga je naar een cursus solliciteren?
En na 3 kwartier ben ik dat ook wel zatquote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.
Zo echt van,,verdoof bij die maar alles, maar het gaat niet om pijn, het gaat om het geknars enzo..
Had het er met mijn tandarts over, die zei,,je wilt alles zelf doen, en nu moet je het over laten aan een ander.
Klopt zei ik,, dat is het precies, ,maar ik onderhandel eerst, zo van daar een vulling en daar dit ,,,en dan ga ik liggen en denk ik,,,zoek het maar uit verder..
maar wel als een plank, met bek open,,,
Top dat gegaan bentquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank ik ben ook zeer blij met het resultaatquote:
oeh....dat ga ik ook eens checken binnenkortquote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kreeg net de zorgpolis 2010 binnen. De verzekeraars zijn helemaal gedigitaliseerd, kon inloggen en precies zien wat ik aan zorg afgenomen heb (gelukkig niks). Een huisarts krijgt 13 euro per jaar, gewoon omdat ik daar op een lijst sta
.
Same here, ik vraag me af hoeveel ze krijgen van iedereen die op die lijst staatquote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kreeg net de zorgpolis 2010 binnen. De verzekeraars zijn helemaal gedigitaliseerd, kon inloggen en precies zien wat ik aan zorg afgenomen heb (gelukkig niks). Een huisarts krijgt 13 euro per jaar, gewoon omdat ik daar op een lijst sta
.
Geen ¤ 13,00 per maand?quote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ook Menzis?quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
Same here, ik vraag me af hoeveel ze krijgen van iedereen die op die lijst staat
quote:Voor een standaardpraktijk met 2.350 patiënten is nu het verwachte aantal consulten per jaar vastgesteld op 8.296, tegen een tarief van 9 euro per consult. Bovendien krijgen ze 52 euro per jaar voor elke ingeschreven patiënt. Dat zou in totaal neerkomen op bijna 200.000 euro. Hoogervorst wilde aanvankelijk 48 euro per patiënt en 7 euro per consult geven. De LHV eiste respectievelijk 55 en 11,56 euro.
Per kwartaal zo te zien.quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen ¤ 13,00 per maand?
Meende ooit gehoord te hebben van mijn huisarts dat ze een vast bedrag per maand kregen
2005., het kan dus veranderd zijn. Het had destijds te maken met de overheveling van 90 miljoen van de artsen naar de verzekeraars, één en ander georganiseerd door de politiek en waarbij de artsen de zorgverzekeraars niet vertrouwden. Dat kwam er destijds uit.quote:
Volgens mij, maar ik weet dat niet helemaal zeker, valt dat wat je extra gaat bijverzekeren niet onder dat eigen risico. Anders verzeker je jezelf voor de kat z'n viool bij. Die eigen bijdrage gaat enkel over het basispakket. (dus ook over de tandartszorg die onder het basispakket valt)quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij er verstand van NMNS? Als ik nou een tandardsverzekering erbij neem (aanvullend) a 8 euro p maand. En m'n vullingen van 1 jaar kosten precies 165 (eigen risico). Krijg ik dan 0 terug.
Fok! is er goed voorquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat van die kat ben ik dus bang voor.
Voor volwassenen valt er inmiddels geen enkele tandverzorging meer onder 't basispakket.
Trekken en (eerste) kunstgebit toch nog welquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat van die kat ben ik dus bang voor.
Voor volwassenen valt er inmiddels geen enkele tandverzorging meer onder 't basispakket.
Ah thanx, precies mijn vraag iddquote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! is er goed voor![]()
tandarts extra en eigen risico, hoe zit dat nu?
Zou kunnen, die omschrijvingen zijn niet echt uitgebreid.quote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trekken en (eerste) kunstgebit toch nog wel
Je kan de avond ermee vullenquote:Op maandag 9 november 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lastige materie, je moet je tanden er maar eens in zetten
Ik zit al tien jaar bij de FBTO en daar blijf ik ook gewoon. 't Gaat gewoon goed daar. Misschien niet de goedkoopste, maar wisselen geeft volgens mij meer gezeik dan rendement. Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de avond ermee vullen.
En ik ben niet eens verzekerd (tanden) ..quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de avond ermee vullen.
Hoi klagertjequote:
Tis natuurlijk wel een verschil dat je tussen de huilies zit en zeikenden ouders en gasten die denken dat ze meerderen zijn. Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoi klagertje
11 uur per dag van huis, dat zijn hele volksstammen, geen drie maar vijf dagen per week
Dat, zou ik heroverwegenquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.
Kortom, ik kijk er nog geen vijf minuten naar
Ik ben over gestapt maar volgens mijn zus ben ik dom geweest...quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat, zou ik heroverwegen. Die markt is open gegaan
. http://www.energieprijzen.nl/
quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel een verschil dat je tussen de huilies zit en zeikenden ouders en gasten die denken dat ze meerderen zijn. Ik moet er niet aan denkenDus een beetje hulde
Ik kan weer lachen jaquote:Op maandag 9 november 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij voelt je echt een heel stuk beter
Je hebt "die ene van Frans Bauer" gekozen, om z'n blauwe ogen?quote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef Soury het volgende:
Ik ben over gestapt maar volgens mijn zus ben ik dom geweest...
Nee omgeluld (door de telefoon zucht watje als ik ben) aan oxxio .. Maar drie maanden en ik kan er nog vanaf.quote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt "die ene van Frans Bauer" gekozen, om z'n blauwe ogen?
Ja, ik zie dan het 360 euro per jaar scheelt, dat is toch wel meer dan een paar tientjes. Maar ik ben zo bang voor gezeik eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat, zou ik heroverwegen. Die markt is open gegaan
. http://www.energieprijzen.nl/
oeh...ik ook...bijna...die waren hier geweest maar je mocht je bedenken en dat had ik gelukkig nog op tijd gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee omgeluld (door de telefoon zucht watje als ik ben) aan oxxio .. Maar drie maanden en ik kan er nog vanaf.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoi klagertje
11 uur per dag van huis, dat zijn hele volksstammen, geen drie maar vijf dagen per week
Ik kan wel merken dat je 11 uur in touw bent geweestquote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en die zitten niet op fok om hun beklag te doen. Ik wel
Jezus zeg, 11 uur is gewoon een lange werkdag, dat mag ik toch wel gewoon zeggen?
Ik ben ook zo'n trut soms met die telefoon gasten. Maar ik heb me nu ingeschreven dat ze me niet meer mogen bellen. Dat helptquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh...ik ook...bijna...die waren hier geweest maar je mocht je bedenken en dat had ik gelukkig nog op tijd gedaan
quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat je 11 uur in touw bent geweest
Je mag alles zeggen, ik toch ook?
Nahhh trek je er niks van aan gewoon lekker een dvd'tje kijken en dan sloapenquote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en die zitten niet op fok om hun beklag te doen. Ik wel
Jezus zeg, 11 uur is gewoon een lange werkdag, dat mag ik toch wel gewoon zeggen?
Het is ook veel, maar ik dacht "Mwah, met drie dagen heeft ze weer weekend!"quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje een kort lontje vanavond
Ja jij mag alles zeggen, ik ben het er gewoon niet mee eens, ik vond dat mijn klaagzang van vanochtend wel mee viel, en daarnaast vind ik het gewoon veel.
Jezus Christus, kun jij niet iedere maandag naar de tandartsquote:Op maandag 9 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nahhh trek je er niks van aan gewoon lekker een dvd'tje kijken en dan sloapen
quote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Christus, kun jij niet iedere maandag naar de tandarts![]()
Goffer, nog even en heel Fok! is je vriend![]()
Denk niet dat je weet waar ik het over heb... Zo aardig was ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Christus, kun jij niet iedere maandag naar de tandarts![]()
Goffer, nog even en heel Fok! is je vriend![]()
- "Mag ik u vragen of het klopt dat Nuon uw energieleverancier is?"quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n trut soms met die telefoon gasten. Maar ik heb me nu ingeschreven dat ze me niet meer mogen bellen. Dat helpt
Ze was erg liefquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
- "Mag ik u vragen of het klopt dat Nuon uw energieleverancier is?"
- "Nee"
- "Nuon is niet uw energieleverancier? Welke dan wel?"
- " 'Nee' was mijn antwoord op uw vraag of u dat mocht vragen"
-![]()
-![]()
![]()
![]()
- "Waarom wilt u het niet vertellen?"
- "Omdat ik het zeg" (wel in een moederstem natuurlijk hè, dat herkennen die studentjes die bellen nog)
Dus niet hahahahaquote:
Yep na 3 dagen heb ik weer weekend. Daarnaast doe ik ook een studie waar ik veel huiswerk voor moet maken en heb dus wel eens vergaderingen enzo. Maar goed, ik heb ook helemaal geen zin om me hier te gaan zitten verdedigen over het feit of ik wel of niet veel werk en of ik daar over mag klagen. Eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ook veel, maar ik dacht "Mwah, met drie dagen heeft ze weer weekend!"
Rond deze tijd en zeker over zeven weken, moet je wel wat oppassen met korte lontjes
Dat mag ik nu ook weer zeggenquote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Tyfus voor die gasten die je altijd ongelegen en ongevraagd bellen
Vragen of ze een momentje hebben en ze dan in de kast leggenquote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Tyfus voor die gasten die je altijd ongelegen en ongevraagd bellen
Verdedig je dan ook niet, laat mijn teksten de mijne zijn, de jouwe zijn van jouquote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep na 3 dagen heb ik weer weekend. Daarnaast doe ik ook een studie waar ik veel huiswerk voor moet maken en heb dus wel eens vergaderingen enzo. Maar goed, ik heb ook helemaal geen zin om me hier te gaan zitten verdedigen over het feit of ik wel of niet veel werk en of ik daar over mag klagen. Eigenlijk.
Huh ? maar ik denk dat ik het snapquote:Op maandag 9 november 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vragen of ze een momentje hebben en ze dan in de kast leggen
Het boeit me drie keer nix hoe lief iemand is die mij ongevraagd benadert om mij een product te verkopen (ongeacht welk product) en al helemaal als die "verkoper" zonder nummerherkenning belt.quote:
Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!quote:Op maandag 9 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het boeit me drie keer nix hoe lief iemand is die mij ongevraagd benadert om mij een product te verkopen (ongeacht welk product) en al helemaal als die "verkoper" zonder nummerherkenning belt.
Dat komt op mij al over als per definitie onbetrouwbaar.
Ik zeg altijd.Telefonisch koop ik niks,als ik iets wil zoek ik het zelf wel op via internet.Goedeavondquote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!
oehquote:Op maandag 9 november 2009 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom zo achter ja aan, nog één blok hout opfikken
Oh, dat is wel lachen, ik woon in zo'n refodorp, dus ik snapte de insteek wel, maar ik heb dus een keer iemand aan de telefoon gehad die per sé meneer zo en zo moest hebben.... en ik had al begrepen dat het een financiele instelling was.quote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!
Ook geen stemmen voor Huub?quote:Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zeg altijd.Telefonisch koop ik niks,als ik iets wil zoek ik het zelf wel op via internet.Goedeavond
1 keer gebeldquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook geen stemmen voor Huub?
Dat laatste zinnetje heb ik nu al maanden in mijn hoofd. Precies !!! Ze benaderen me maar op een andere manier. Ik heb er van geleerld. Nu zeg ik botweg `Ik doe geen zaken over de telefoon` Doeiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 9 november 2009 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lachen, ik woon in zo'n refodorp, dus ik snapte de insteek wel, maar ik heb dus een keer iemand aan de telefoon gehad die per sé meneer zo en zo moest hebben.... en ik had al begrepen dat het een financiele instelling was.
Dus ik vragen waar het over ging, en zij weer zeggen dat ze echt meneer zo en zo moest hebben.
Ik nog zeggen dat ik de financiën regel, en niet meneer zo en zo.
Zij volhouden dat ze meneer moest spreken.
Ik vervolgens het jaloerse kreng gaan uithangen; "wat moet u van mijn man eigenlijk??"
Zij weer blaten dat het om financiële toestanden ging.
Nadat ze even flink had lopen spartelen heb ik haar verteld dat er helemaal geen meneer zo en zo was.
Toen moest ze ineens wel mij hebben![]()
Echt... dat ze het toen zelfs nog probeerde![]()
Ik word trouwens nooit gebeld door mijn bank, die stuurt me altijd gewoon een briefje als ze me ergens over willen spreken.
Daar zat ie altijd al mag ik aannemen?quote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
Ik ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij
In jouw geval is dat esthetisch ook meer verantwoordquote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
Ik ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij
Jeahhhh.................quote:
Het kleurt lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In jouw geval is dat esthetisch ook meer verantwoord
Big smile en trustequote:Op maandag 9 november 2009 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, ik ga proberen om morgen weer eens om zeven uur op kantoor te zijn, dan mag ik om drie uur weer naar huis. Dat impliceert dat ik zo ga slapen, want om kwart voor zes op en daarom zeg ik alvast
Dan zeg ikquote:Op maandag 9 november 2009 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, ik ga proberen om morgen weer eens om zeven uur op kantoor te zijn, dan mag ik om drie uur weer naar huis. Dat impliceert dat ik zo ga slapen, want om kwart voor zes op en daarom zeg ik alvast
Als het niet gelegen is maakt het ook niet uit hoorquote:
Wat zou er ongelegen zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het niet gelegen is maakt het ook niet uit hoor
jij ookquote:Op maandag 9 november 2009 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Lieve medemensen, ik ga ook naar bed, allemaal slaap lekker straks en nog fijne avond
Ik hou zeker niet van wisselen, per definitie maakt het niet zoveel uit. Ik HAAT al die toestanden, bereken je het ongans en komt uit op verschillen van een paar euroquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al tien jaar bij de FBTO en daar blijf ik ook gewoon. 't Gaat gewoon goed daar. Misschien niet de goedkoopste, maar wisselen geeft volgens mij meer gezeik dan rendement. Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.
Kortom, ik kijk er nog geen vijf minuten naar
Ik nietquote:
nou seg!quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn vrije dag er niet minder om
Post morgen maar een leuk topique in dit forum, zodat ik wat bij te lezen heb gedurende mijn lunchpauze. deal?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Post morgen maar een leuk topique in dit forum, zodat ik wat bij te lezen heb gedurende mijn lunchpauze. deal?
Mogge, lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:23 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Koffie, iemand? [ afbeelding ]
Nee, ik ben van de Mafia vandaag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker.
Doe je nu je oude ava weer terug?
Dank je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor 1 dag wel.
Hoe gaat ie verder?
Flink CoD verkopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:56 schreef CarOnline het volgende:
Dank je.
Ja, wel goed denk ik. Morgen maar weer aan t werk.
Wel lekker, ff relaxen![]()
En met jou?
Een of ander gemeen loeder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey! Wie ben jij?![]()
Oh en goeiemorgen natuurlijk.Is dat nou leuk die maffiadinges? ik ben nog geheel betoverd.
ja ik zag het ja, heel mijn order naar de kleuten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een of ander gemeen loeder.
Ja, heel leuk! Leuker dan School of Wizardinges. Daar ben ik mee gestopt.
Oeh! spannend! of niet? mag je er ook logeren of een dagje heen-en-weer?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Flink CoD verkopen.
Gaat prima hier, volgende week naar Frankfurt om een presentatie te houden. Leuk.
Haha ja, werk belde net, er waren er al 17 verkocht binnen een half uur!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Flink CoD verkopen.
Gaat prima hier, volgende week naar Frankfurt om een presentatie te houden. Leuk.
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik zag het ja, heel mijn order naar de kleuten.Nou wint iedereen van me ja, met een duel.
![]()
En het is koud vandaag. of alleen sportkleding aan is niet warm genoeg.Wel goed voor de verbranding, dát dan weer wel.
ja, of alleen mijn omgeving. Wat dan weer jammer is, want ik kan het beter gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh![]()
Sorry! Mijn Order was al niks, dus ik dacht: weg dr met.
Ja, je kan ook nakende gaan, krijg je het ook wel warm van
Zag 't in de krant. In Rotterdam was er een vaag feest met sletjes in oorlogskledingquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:11 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja, werk belde net, er waren er al 17 verkocht binnen een half uur!![]()
![]()
Oh ja? Wat voor presentatie?
En kom je hier dan langs voor een bakkie koffie?
Ja das ook weer zo. Doe ff een badjas aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, of alleen mijn omgeving. Wat dan weer jammer is, want ik kan het beter gebruiken.![]()
Volgens mij is naar naakte zumbaende vrouwen kijken een trauma for life trouwens.
Wat verkoopt Piet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Flink CoD verkopen.
Oh ja?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zag 't in de krant. In Rotterdam was er een vaag feest met sletjes in oorlogskleding.
Presentatie bij een klant van ons, met de baas mee. Hotel en alles erbij. Ben paar weken daar ook al geweest bij een klantfeestje, tof
.
Ik heb een paar jaar terug een griepprik gehad vanwege verlaagde weerstand en een week later was ik geveld door de griep.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:25 schreef Juud79 het volgende:
Ziek![]()
Vorige week de normale griepprik gehad en nu ziek, verkouden, keelpijn, spierpijn en koorts.
Ik vraag me dan toch meteen af of het komt door zo'n prik of dat het toeval is....
Een algoritme om te handelen op de beurs op basis van nieuws, boring shitquote:
Ik hoop 'tquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh leuk!
Wel tof, zulke uitjes.
Zou er sneeuw liggen daar? Of plak je er geen weekje wintersport aan vast?
Ah, en jullie dachten: Boring shit, dat verkopen we aan die Duitsers?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een algoritme om te handelen op de beurs op basis van nieuws, boring shit.
Ja, we zijn zo opwindend, een beetje boring shit kunnen we wel gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, en jullie dachten: Boring shit, dat verkopen we aan die Duitsers?
Dat doe je zo:quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't.
Oeh, 'the one' op de radio van REM. Goed nummer
Ah cool, nog een witgoed-gate. Succes!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:46 schreef CarOnline het volgende:
Juud beterschap.
Ik ga buiten staan wachten om mn nieuwe drogert met open armen te ontvangen![]()
Je hebt toch niet tot 11u uitgeslapen he, op een dinsdag?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet tot 11u uitgeslapen he, op een dinsdag?
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
nehee was al om 8 uur op hoor maar had het druk
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.....ik neem aan voor vanavond.....
Weer andijvie....quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.
Wat eet jij? Nee, doe maar. Gooi het er maar in! Hop hop!
Dat is spinaziequote:
Van alles wat groen en gekookt is, word je sterk.quote:
Powerrrrr!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Powerrrrr!
Morgen Sint Maarten!! Chocola!!!!
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ow wacht...hier wonen geen kleine kinderen....
Lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Gelukkig ben ik geen snoepkont....maar jij gaat wel mee??....gezellig zingend langs de deuren
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik ga straks lunchen in een klein Cafe'tje wat ik ga eten.. Je ne sais pas.. Dat het lekker zal zijn.. Zeker weten!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
ah.. Kipfilet in dunne plakjes met honing, en pijnboompitten..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goejesmorgens, en wat ga jij vanavond eten?
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
Ja maar jij hebt sintmaartenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me likequote:
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:32 schreef Jian het volgende:
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me like
Heerlijk, spreekt me zeker aan ! Ik ga even kijken wat ik of ik er een CD van kan scoren, thanksquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:
Vond het zo betoverend.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw tuig.
Langharig zeker ook nog?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw Tuig.
Langharig zeker ook nog?
Niets tegen langharigenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw tuig.
Langharig zeker ook nog?
Wel als het mannen zijn én werkschuw én tuig.quote:
Dat is jou verder nog nooit opgevallen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel als het mannen zijn én werkschuw én tuig.
Je gaat me toch niet vertellen dat je lang haar hebt, hè?
Ah nee, je gaat je kiddo's toch niet als linkse rakker opvoeden?quote:
Die gasten hebben fucking puickend lang haarquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah nee, je gaat je kiddo's toch niet als linkse rakker opvoeden?
Nee, als trendbewuste jonge mannen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah nee, je gaat je kiddo's toch niet als linkse rakker opvoeden?
Hoe had ik dat kunnen weten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is jou verder nog nooit opgevallen?
Ik vond Terence Trent d'Arby altijd wel erg sexy. Maar dat was jaren 80 ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc heeft duidelijk geen verstand van da sexay.
Helaas, still around. Dus het vriendelijke welkom bij de tuinpoort is nog mogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PS. Is Gert bedolven onder z'n wasmachine![]()
Ik zie en hoor 'm niet meer
Nou ben blij voor je Gert, maar misschien rare vraag, je zegt hij doet het prima en zaterdag wordt hij aangesloten,maar hij moet nog aangesloten worden dus,hoe weet je dan dat hij het prima doet!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas, still around. Dus het vriendelijke welkom bij de tuinpoort is nog mogelijk.![]()
De wasmachine staat, zaterdagochtend kwamen ze 'm brengen, en hij doet het prima.
Aanstaande zaterdag wordt-ie aangesloten (machine open, snoer van trekschakelaar daar binnen aansluiten, machine dicht).
Daarna ga ik eens voor een goede brief zitten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ben blij voor je Gert, maar misschien rare vraag, je zegt hij doet het prima en zaterdag wordt hij aangesloten,maar hij moet nog aangesloten worden dus,hoe weet je dan dat hij het prima doet!!!
ja of ik begrijp je verkeerd.
Fijn, stook je kacheltje maar weer op. Ik blijf altijd een beetje hangen in de eerste cd van Norah.quote:
Eerste poging misluk (ik heb geen aanmaakhout), ga nu een tweede poging doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn, stook je kacheltje maar weer op.
nehee...jij mag lekker voor je kacheltje gaan zittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, waar moet ik nu weer heen
Wat heb je gegeten vanavond?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nehee...jij mag lekker voor je kacheltje gaan zittenIk ga Sporten
Ik had nog andijviequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten vanavond?
Ben benieuwd wat je van het boek vindtquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:01 schreef hondjes het volgende:
Zo ,dingen afgehandeld bij de notaris, toen geshopt in Tarragona en daarna na ar de eerste zwemles van de kleine meid..
Nu lasagne in de magnetron gooien, en klaar ben ik....![]()
De open haard brandt, straks bankhangen met Dan Brown,
Kreeg gisteren ook een DVD binnen, wil ik eigenlijk bewaren voor de vrijdag (Inglorious Bastards, hier ooit genoemd en bestempeld als goed)quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:01 schreef hondjes het volgende:
Zo ,dingen afgehandeld bij de notaris, toen geshopt in Tarragona en daarna na ar de eerste zwemles van de kleine meid..
Nu lasagne in de magnetron gooien, en klaar ben ik....![]()
De open haard brandt, straks bankhangen met Dan Brown,
Witlof!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen maak je broccoli?
quote:
Das wit hoor, niet groen.quote:
Je moet even gaan kijken, ik zag op internet ook allemaal leuke kacheltjes die in het echt helemaal niet leuk bleken te zijn. Viel zwaar tegen. En kachels waarvan ik dacht, die wil ik echt niet, die bleken opeens een stuk leuker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
Wij zijn toe aan een nieuw haardje. Haard die we nu hebben, hebben wij 2e hands gekocht en er zit een scheur in de achterplaat. Balen, want ik houd van dat haardje, zo'n cutie en nu moet ik afscheid nemen.![]()
Maar goed, het is niet anders. Nu zag ik deze in een Gamma folder en ben best gecharmeerd.
[ afbeelding ]
Lekker, op die komkommersalade naquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:11 schreef Coos het volgende:
spruitjes, gebakken apies, komkommersalade en een entrecote.
Nee morgen an de wôghsquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das wit hoor, niet groen.![]()
Hier is het zuurkoolstamppot met Hema worst.![]()
Smakelijk allemaal.
Oh Coos, jij ook al?
Witlof is trouwens familie van de andijviequote:
Halalquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:12 schreef Coos het volgende:
en morgen voor de eerste keer dit seizoen zuurkool met Hemaworst![]()
![]()
Ja dat ga je krijgen met zo'n allochtone vriendquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Witlof is trouwens familie van de andijvie
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
HalalKip en patat. Ben de appelmoes vergeten
Doe je bestquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:![]()
Allemaal smakelijk (wie nog moet eten).....Laterssss
Directe collega geveld door de Taco hoest. Ben benieuwd wie er van de afdeling nog meer om gaan vallenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef Coos het volgende:
Gisteren de mexicaans griepprik gekregen.![]()
Over twee weken nog een dus ik overleef het wel.
Mijn vriend krijgt hem donderdag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef Coos het volgende:
Gisteren de mexicaanse griepprik gekregen.![]()
Over twee weken nog een dus ik overleef het wel.
pssttt......griepprik kopen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vriend krijgt hem donderdag.
Ik krijg hem dus nooit, hoorde ik gisteren in P&W even tussen neus en lippen door van Klink. Netjes hoor.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:12 schreef mark het volgende:
en morgen voor de eerste keer dit seizoen boerekool met rookworst![]()
![]()
Nu kan je er op wachtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:34 schreef Wijnneus het volgende:
Ben zelden ziek, dus geen enkele prik voor mijenne Shoarma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |