Klinkt aardigquote:
Das ook lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 17:30 schreef Toverheks het volgende:
jongens, ik zie steeds meer lekkere dingen me neus voorbij gaan....pppffttttt moet ik het vanavond doen met een turkse pizza.
Zo vet zijn ze niet, eerder puntigquote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)ng-of-new-movie.html
Vette shit
Was betrokken bij TBO als fotograaf dacht ik. Is vriend van Bram, verder niets bizonders met 'm aan de hand.quote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me even bijpraten wie deze "Leo" is waar Claire géén relatie mee heeft?
Okee, danke.quote:Op maandag 9 november 2009 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was betrokken bij TBO als fotograaf dacht ik. Is vriend van Bram, verder niets bizonders met 'm aan de hand.
Ik ken die aanval van Marrije verder niet maar een dikke Avada Kedavra is altijd een goeie oplossingquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
.... HarrY Potter
.....dadelijk tijd zat om alle 7 de boeken weer te lezen
quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ken die aanval van Marrije verder niet maar een dikke Avada Kedavra is altijd een goeie oplossing
Ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
biryani pakt niemand me af, het is al op
het smaakt nog veel beter dan het er uit ziet, geloof mequote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Fijn!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben aan de wijn mijn nieuwe tandjes vieren. Mennnnn wat ben ik opgeknapt. Elke winkelruit liep ik te lachen en de spiegels zijn inmiddels ingebrand [ afbeelding ]
Ging ie lachend doodquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn!!!!!!niet al te veel pijn gehad?
Ik had vannacht gedroomd dat er een muis in huis liep en die pakte ik op met mn handen en toen heb ik die muis gewoon heel kalm fijngeknepen...en toen was ie dood
quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben aan de wijn mijn nieuwe tandjes vieren. Mennnnn wat ben ik opgeknapt. Elke winkelruit liep ik te lachen en de spiegels zijn inmiddels ingebrand [ afbeelding ]
Top Soury, ben blij voor jequote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Na een paar voel ik niks meerquote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus je kunt het glas nu weer voelen
Zie Soury's ondertitelst.quote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik hoorde alleen maar een soort van *Skwiekkk*
Dat was een buitenlandse muis. Pas maar op straks is je bankrekening opgeknaagdquote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik hoorde alleen maar een soort van *Skwiekkk*
Van de ene verdoving in de anderequote:
Was niet verdoofd en ik moet zeggen dat die mondhygieniste me best tegen gevallen is.. Lekker poeren onder je tandvlees..quote:
Oh, dan was het vast geen wortelkanaal behandelingquote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Was niet verdoofd en ik moet zeggen dat die mondhygieniste me best tegen gevallen is.. Lekker poeren onder je tandvlees..Maar goed in Mei mag ik weer. En dan is het lekker weer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |