Ik ken die aanval van Marrije verder niet maar een dikke Avada Kedavra is altijd een goeie oplossingquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
.... HarrY Potter
.....dadelijk tijd zat om alle 7 de boeken weer te lezen
quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ken die aanval van Marrije verder niet maar een dikke Avada Kedavra is altijd een goeie oplossing
Ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
biryani pakt niemand me af, het is al op
het smaakt nog veel beter dan het er uit ziet, geloof mequote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Fijn!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben aan de wijn mijn nieuwe tandjes vieren. Mennnnn wat ben ik opgeknapt. Elke winkelruit liep ik te lachen en de spiegels zijn inmiddels ingebrand [ afbeelding ]
Ging ie lachend doodquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn!!!!!!niet al te veel pijn gehad?
Ik had vannacht gedroomd dat er een muis in huis liep en die pakte ik op met mn handen en toen heb ik die muis gewoon heel kalm fijngeknepen...en toen was ie dood
quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Ik ben aan de wijn mijn nieuwe tandjes vieren. Mennnnn wat ben ik opgeknapt. Elke winkelruit liep ik te lachen en de spiegels zijn inmiddels ingebrand [ afbeelding ]
Top Soury, ben blij voor jequote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
Na een paar voel ik niks meerquote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus je kunt het glas nu weer voelen
Zie Soury's ondertitelst.quote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik hoorde alleen maar een soort van *Skwiekkk*
Dat was een buitenlandse muis. Pas maar op straks is je bankrekening opgeknaagdquote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....ik hoorde alleen maar een soort van *Skwiekkk*
Van de ene verdoving in de anderequote:
Was niet verdoofd en ik moet zeggen dat die mondhygieniste me best tegen gevallen is.. Lekker poeren onder je tandvlees..quote:
Oh, dan was het vast geen wortelkanaal behandelingquote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Was niet verdoofd en ik moet zeggen dat die mondhygieniste me best tegen gevallen is.. Lekker poeren onder je tandvlees..Maar goed in Mei mag ik weer. En dan is het lekker weer weer
Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weerquote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dan was het vast geen wortelkanaal behandeling![]()
De mondhygieniste vind ik ook niet zo erg en het knap er idd een stuk van op.
Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weer
Ja zal best wel ik had nooit gedoe (maar ik ging ook niet naar de tandarts), ze stonden nooit echt recht. Maar de laatste jaren ging mijn voortand wijken naar achter, dus ook kleur verschil. Nu is dat prachtig mooi opgelost zonder dat de tand verloren is gegaan, daar was ik bang voor.quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.
Goed ideequote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Zo pffff, wat word je moe van een dagje cursus![]()
Koffie
Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder wordenquote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Koffie
Ik doe meequote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Koffie
Communicatievaardigheden voor de binnendienstquote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder worden
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het pijnlijk of viel het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |