Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weerquote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dan was het vast geen wortelkanaal behandeling![]()
De mondhygieniste vind ik ook niet zo erg en het knap er idd een stuk van op.
Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weer
Ja zal best wel ik had nooit gedoe (maar ik ging ook niet naar de tandarts), ze stonden nooit echt recht. Maar de laatste jaren ging mijn voortand wijken naar achter, dus ook kleur verschil. Nu is dat prachtig mooi opgelost zonder dat de tand verloren is gegaan, daar was ik bang voor.quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.
Goed ideequote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Zo pffff, wat word je moe van een dagje cursus![]()
Koffie
Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder wordenquote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Koffie
Ik doe meequote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Koffie
Communicatievaardigheden voor de binnendienstquote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder worden
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het pijnlijk of viel het mee?
Heb jij ook Marcom-A of B?quote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Communicatievaardigheden voor de binnendienst![]()
Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit frisquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij ook Marcom-A of B?
Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Communicatievaardigheden voor de binnendienst![]()
Wel interessant hoor, veel weet je wel al, maar er zitten ook veel psycholische aspecten in en we hadden een hele leuke groep![]()
Maar morgen fijn weer naar kantoor![]()
Jij hebt vandaag je hoesjes gekregen?
Ontspannen is het sleutelwoord, dat scheelt al heel veel.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Het is zo slaapverwekkendquote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voorMag in december weer op cursus. (solliciteren zucht)
Hahaha ja .. sta ik buiten en het eerste is een peuk opsteken. (zo fris voelt het) Nee hoor dat is de stess uitlating. Maar eerlijk is eerlijk ik had dit veel eerder moeten doen. Ik durf weer te lachenquote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit fris
Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Ja .. via uwv. Ach eigenlijk hoeft het niet maar ik ga maar met de stroom mee en laat me van mijn goede kant zien ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo slaapverwekkend![]()
Ga je naar een cursus solliciteren?
En na 3 kwartier ben ik dat ook wel zatquote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.
Zo echt van,,verdoof bij die maar alles, maar het gaat niet om pijn, het gaat om het geknars enzo..
Had het er met mijn tandarts over, die zei,,je wilt alles zelf doen, en nu moet je het over laten aan een ander.
Klopt zei ik,, dat is het precies, ,maar ik onderhandel eerst, zo van daar een vulling en daar dit ,,,en dan ga ik liggen en denk ik,,,zoek het maar uit verder..
maar wel als een plank, met bek open,,,
Top dat gegaan bentquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank ik ben ook zeer blij met het resultaatquote:
oeh....dat ga ik ook eens checken binnenkortquote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kreeg net de zorgpolis 2010 binnen. De verzekeraars zijn helemaal gedigitaliseerd, kon inloggen en precies zien wat ik aan zorg afgenomen heb (gelukkig niks). Een huisarts krijgt 13 euro per jaar, gewoon omdat ik daar op een lijst sta
.
Same here, ik vraag me af hoeveel ze krijgen van iedereen die op die lijst staatquote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kreeg net de zorgpolis 2010 binnen. De verzekeraars zijn helemaal gedigitaliseerd, kon inloggen en precies zien wat ik aan zorg afgenomen heb (gelukkig niks). Een huisarts krijgt 13 euro per jaar, gewoon omdat ik daar op een lijst sta
.
Geen ¤ 13,00 per maand?quote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ook Menzis?quote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
Same here, ik vraag me af hoeveel ze krijgen van iedereen die op die lijst staat
quote:Voor een standaardpraktijk met 2.350 patiënten is nu het verwachte aantal consulten per jaar vastgesteld op 8.296, tegen een tarief van 9 euro per consult. Bovendien krijgen ze 52 euro per jaar voor elke ingeschreven patiënt. Dat zou in totaal neerkomen op bijna 200.000 euro. Hoogervorst wilde aanvankelijk 48 euro per patiënt en 7 euro per consult geven. De LHV eiste respectievelijk 55 en 11,56 euro.
Per kwartaal zo te zien.quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen ¤ 13,00 per maand?
Meende ooit gehoord te hebben van mijn huisarts dat ze een vast bedrag per maand kregen
2005., het kan dus veranderd zijn. Het had destijds te maken met de overheveling van 90 miljoen van de artsen naar de verzekeraars, één en ander georganiseerd door de politiek en waarbij de artsen de zorgverzekeraars niet vertrouwden. Dat kwam er destijds uit.quote:
Volgens mij, maar ik weet dat niet helemaal zeker, valt dat wat je extra gaat bijverzekeren niet onder dat eigen risico. Anders verzeker je jezelf voor de kat z'n viool bij. Die eigen bijdrage gaat enkel over het basispakket. (dus ook over de tandartszorg die onder het basispakket valt)quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij er verstand van NMNS? Als ik nou een tandardsverzekering erbij neem (aanvullend) a 8 euro p maand. En m'n vullingen van 1 jaar kosten precies 165 (eigen risico). Krijg ik dan 0 terug.
Fok! is er goed voorquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat van die kat ben ik dus bang voor.
Voor volwassenen valt er inmiddels geen enkele tandverzorging meer onder 't basispakket.
Trekken en (eerste) kunstgebit toch nog welquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat van die kat ben ik dus bang voor.
Voor volwassenen valt er inmiddels geen enkele tandverzorging meer onder 't basispakket.
Ah thanx, precies mijn vraag iddquote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! is er goed voor![]()
tandarts extra en eigen risico, hoe zit dat nu?
Zou kunnen, die omschrijvingen zijn niet echt uitgebreid.quote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trekken en (eerste) kunstgebit toch nog wel
Je kan de avond ermee vullenquote:Op maandag 9 november 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lastige materie, je moet je tanden er maar eens in zetten
Ik zit al tien jaar bij de FBTO en daar blijf ik ook gewoon. 't Gaat gewoon goed daar. Misschien niet de goedkoopste, maar wisselen geeft volgens mij meer gezeik dan rendement. Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de avond ermee vullen.
En ik ben niet eens verzekerd (tanden) ..quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de avond ermee vullen.
Hoi klagertjequote:
Tis natuurlijk wel een verschil dat je tussen de huilies zit en zeikenden ouders en gasten die denken dat ze meerderen zijn. Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoi klagertje
11 uur per dag van huis, dat zijn hele volksstammen, geen drie maar vijf dagen per week
Dat, zou ik heroverwegenquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.
Kortom, ik kijk er nog geen vijf minuten naar
Ik ben over gestapt maar volgens mijn zus ben ik dom geweest...quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat, zou ik heroverwegen. Die markt is open gegaan
. http://www.energieprijzen.nl/
quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel een verschil dat je tussen de huilies zit en zeikenden ouders en gasten die denken dat ze meerderen zijn. Ik moet er niet aan denkenDus een beetje hulde
Ik kan weer lachen jaquote:Op maandag 9 november 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij voelt je echt een heel stuk beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |