abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74550002
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Oh, dan was het vast geen wortelkanaal behandeling
De mondhygieniste vind ik ook niet zo erg en het knap er idd een stuk van op.
Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 november 2009 @ 19:26:42 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74550193
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja tis niet zo erg maar als je al 15 jaar niks heb laten doen is het best een klus. Dat gekraak en gepulk ieuuwwww .. Maar goed nu bijhouden en is er niks aan de hand ...En ik voel mijn tanden nu ook weer
Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_74550329
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik was ook een tijdje niet geweest maar nu hou ik het wel bij. Vroeger had ik nooit iets aan mijn tanden maar het zal de leeftijd wel zijn.
Ja zal best wel ik had nooit gedoe (maar ik ging ook niet naar de tandarts), ze stonden nooit echt recht. Maar de laatste jaren ging mijn voortand wijken naar achter, dus ook kleur verschil. Nu is dat prachtig mooi opgelost zonder dat de tand verloren is gegaan, daar was ik bang voor.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 19:30:42 #54
184769 crew  Deisyy
pi_74550332
Zo pffff, wat word je moe van een dagje cursus

Koffie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 9 november 2009 @ 19:33:14 #55
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74550440
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:

Koffie
Goed idee
Maar eerst even douchen
pi_74550452
quote:

Koffie
Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder worden
pi_74550507
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Na een paar voel ik niks meer
Was het pijnlijk of viel het mee?
pi_74550570
quote:

Koffie
Ik doe mee
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 19:36:55 #59
184769 crew  Deisyy
pi_74550593
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Lekker bakkie en relax.. Wat was het voor cursus. Ik was ook altijd bekaf plus koppijn .. Tja ouder worden
Communicatievaardigheden voor de binnendienst

Wel interessant hoor, veel weet je wel al, maar er zitten ook veel psycholische aspecten in en we hadden een hele leuke groep

Maar morgen fijn weer naar kantoor

Jij hebt vandaag je hoesjes gekregen?
pi_74550720
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Was het pijnlijk of viel het mee?
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
pi_74550785
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heb jij ook Marcom-A of B?
pi_74550822
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit fris
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 19:43:04 #63
184769 crew  Deisyy
pi_74550863
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Heb jij ook Marcom-A of B?
Ik werk wel in de maritieme sector, maar daar had deze cursus niet mee te maken.
pi_74550876
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wel interessant hoor, veel weet je wel al, maar er zitten ook veel psycholische aspecten in en we hadden een hele leuke groep

Maar morgen fijn weer naar kantoor

Jij hebt vandaag je hoesjes gekregen?
Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voor Mag in december weer op cursus. (solliciteren zucht)
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 19:44:39 #65
184769 crew  Deisyy
pi_74550933
quote:

[..]

Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Ontspannen is het sleutelwoord, dat scheelt al heel veel.

De mondhygieniste heeft me vorige week ook weer zo te pakken gehad, volgende keer neem ik lekker mijnI-pod mee en sluit ik me overal voor af
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 19:46:16 #66
184769 crew  Deisyy
pi_74550990
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voor Mag in december weer op cursus. (solliciteren zucht)
Het is zo slaapverwekkend

Ga je naar een cursus solliciteren?
  maandag 9 november 2009 @ 19:46:22 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74550993
ik begrijp weer niets van dit topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74550997
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit fris
Hahaha ja .. sta ik buiten en het eerste is een peuk opsteken. (zo fris voelt het) Nee hoor dat is de stess uitlating. Maar eerlijk is eerlijk ik had dit veel eerder moeten doen. Ik durf weer te lachen
pi_74551006
quote:

[..]

Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.
Zo echt van,,verdoof bij die maar alles, maar het gaat niet om pijn, het gaat om het geknars enzo..

Had het er met mijn tandarts over, die zei,,je wilt alles zelf doen, en nu moet je het over laten aan een ander.
Klopt zei ik,, dat is het precies, ,maar ik onderhandel eerst, zo van daar een vulling en daar dit ,,,en dan ga ik liggen en denk ik,,,zoek het maar uit verder..
maar wel als een plank, met bek open,,,
pi_74551039
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is zo slaapverwekkend

Ga je naar een cursus solliciteren?
Ja .. via uwv. Ach eigenlijk hoeft het niet maar ik ga maar met de stroom mee en laat me van mijn goede kant zien ofzo
pi_74551162
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef hondjes het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.
Zo echt van,,verdoof bij die maar alles, maar het gaat niet om pijn, het gaat om het geknars enzo..

Had het er met mijn tandarts over, die zei,,je wilt alles zelf doen, en nu moet je het over laten aan een ander.
Klopt zei ik,, dat is het precies, ,maar ik onderhandel eerst, zo van daar een vulling en daar dit ,,,en dan ga ik liggen en denk ik,,,zoek het maar uit verder..
maar wel als een plank, met bek open,,,
En na 3 kwartier ben ik dat ook wel zat Meer spierpijn dan last van ijn tanden
  maandag 9 november 2009 @ 19:52:21 #72
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74551197
quote:

[..]

Top dat gegaan bent
  FOK!Babe maandag 9 november 2009 @ 19:53:02 #73
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74551232
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp weer niets van dit topique
Ik speel even een robbertje pokemon.
pi_74551295
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Top dat gegaan bent
Dank ik ben ook zeer blij met het resultaat
pi_74552321
Kreeg net de zorgpolis 2010 binnen. De verzekeraars zijn helemaal gedigitaliseerd, kon inloggen en precies zien wat ik aan zorg afgenomen heb (gelukkig niks ). Een huisarts krijgt 13 euro per jaar, gewoon omdat ik daar op een lijst sta .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74552424
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kreeg net de zorgpolis 2010 binnen. De verzekeraars zijn helemaal gedigitaliseerd, kon inloggen en precies zien wat ik aan zorg afgenomen heb (gelukkig niks ). Een huisarts krijgt 13 euro per jaar, gewoon omdat ik daar op een lijst sta .
oeh....dat ga ik ook eens checken binnenkort
  maandag 9 november 2009 @ 20:25:52 #77
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74552536
quote:
Same here, ik vraag me af hoeveel ze krijgen van iedereen die op die lijst staat
pi_74552933
quote:
Geen ¤ 13,00 per maand?
Meende ooit gehoord te hebben van mijn huisarts dat ze een vast bedrag per maand kregen
pi_74553074
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
Same here, ik vraag me af hoeveel ze krijgen van iedereen die op die lijst staat
Ook Menzis?
pi_74553119
2005, bepaald door de overheid destijds
quote:
Voor een standaardpraktijk met 2.350 patiënten is nu het verwachte aantal consulten per jaar vastgesteld op 8.296, tegen een tarief van 9 euro per consult. Bovendien krijgen ze 52 euro per jaar voor elke ingeschreven patiënt. Dat zou in totaal neerkomen op bijna 200.000 euro. Hoogervorst wilde aanvankelijk 48 euro per patiënt en 7 euro per consult geven. De LHV eiste respectievelijk 55 en 11,56 euro.
pi_74553166
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen ¤ 13,00 per maand?
Meende ooit gehoord te hebben van mijn huisarts dat ze een vast bedrag per maand kregen
Per kwartaal zo te zien.
pi_74553341
Heb jij er verstand van NMNS? Als ik nou een tandardsverzekering erbij neem (aanvullend) a 8 euro p maand. En m'n vullingen van 1 jaar kosten precies 165 (eigen risico). Krijg ik dan 0 terug .
pi_74553397
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Per kwartaal zo te zien.
2005., het kan dus veranderd zijn. Het had destijds te maken met de overheveling van 90 miljoen van de artsen naar de verzekeraars, één en ander georganiseerd door de politiek en waarbij de artsen de zorgverzekeraars niet vertrouwden. Dat kwam er destijds uit.

http://www.nrc.nl/dossier(...)ord_met_financiering
pi_74553503
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij er verstand van NMNS? Als ik nou een tandardsverzekering erbij neem (aanvullend) a 8 euro p maand. En m'n vullingen van 1 jaar kosten precies 165 (eigen risico). Krijg ik dan 0 terug .
Volgens mij, maar ik weet dat niet helemaal zeker, valt dat wat je extra gaat bijverzekeren niet onder dat eigen risico. Anders verzeker je jezelf voor de kat z'n viool bij. Die eigen bijdrage gaat enkel over het basispakket. (dus ook over de tandartszorg die onder het basispakket valt)

Maar.....hang mij er niet aan op.
pi_74553593
Ja, dat van die kat ben ik dus bang voor .

Voor volwassenen valt er inmiddels geen enkele tandverzorging meer onder 't basispakket .
pi_74553642
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:

Voor volwassenen valt er inmiddels geen enkele tandverzorging meer onder 't basispakket .
Fok! is er goed voor

tandarts extra en eigen risico, hoe zit dat nu?
pi_74553671
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:

Trekken en (eerste) kunstgebit toch nog wel
pi_74553783
Ik loop er ook tegenaan, bijverzekerd tot 450 euro per jaar bij de tandarts. Maar alles wat je goed wil laten doen is een veelvoud van dat bedrag en dus moet je al snel zelf dokken.

Kortom, is je gebit goed, dan zou ik niet bijverzekeren, het is zo ongeveer een koekje van eigen deeg, plus dat je het eerste half? jaar na bijverzekeren er geen gebruik van mag maken.
pi_74553796
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! is er goed voor

tandarts extra en eigen risico, hoe zit dat nu?
Ah thanx, precies mijn vraag idd .
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trekken en (eerste) kunstgebit toch nog wel
Zou kunnen, die omschrijvingen zijn niet echt uitgebreid.
pi_74554555
Lastige materie, je moet je tanden er maar eens in zetten
  One tough cookie maandag 9 november 2009 @ 21:17:11 #91
169210 liesje1979
pi_74554637
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lastige materie, je moet je tanden er maar eens in zetten
Je kan de avond ermee vullen .
pi_74554776
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik zit al tien jaar bij de FBTO en daar blijf ik ook gewoon. 't Gaat gewoon goed daar. Misschien niet de goedkoopste, maar wisselen geeft volgens mij meer gezeik dan rendement. Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.

Kortom, ik kijk er nog geen vijf minuten naar
pi_74554804
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

En ik ben niet eens verzekerd (tanden) ..
pi_74554829
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond.
Hoi klagertje
11 uur per dag van huis, dat zijn hele volksstammen, geen drie maar vijf dagen per week
pi_74554894
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoi klagertje
11 uur per dag van huis, dat zijn hele volksstammen, geen drie maar vijf dagen per week
Tis natuurlijk wel een verschil dat je tussen de huilies zit en zeikenden ouders en gasten die denken dat ze meerderen zijn. Ik moet er niet aan denken Dus een beetje hulde
pi_74554896
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.

Kortom, ik kijk er nog geen vijf minuten naar
Dat, zou ik heroverwegen . Die markt is open gegaan . http://www.energieprijzen.nl/
pi_74554957
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat, zou ik heroverwegen . Die markt is open gegaan . http://www.energieprijzen.nl/
Ik ben over gestapt maar volgens mijn zus ben ik dom geweest...
pi_74555035
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis natuurlijk wel een verschil dat je tussen de huilies zit en zeikenden ouders en gasten die denken dat ze meerderen zijn. Ik moet er niet aan denken Dus een beetje hulde
Jij voelt je echt een heel stuk beter
pi_74555070
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jij voelt je echt een heel stuk beter
Ik kan weer lachen ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')