abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54914974
Mischien is dit een ontzettend domme vraag maar, ik vroeg me dit af:

Als je max. eigen risico neemt, van 650 euro.

en je neemt een uitgebreide extra verzekering voor de tandarts, bovenop je basisverzekering.

Moet je dan in de deze situatie eerst voor 650 euro aan tandarts behandelingen zelf betalen, voordat de extra tandarts verzekering 'bijspringt'?

Of staat het los van elkaar? Wat ik wil weten is dus eigenlijk of eigen risico alleen voor het basis pakket geldt en niet voor de aanvullende verzekeringen, zoals tandarts (Tandgaaf etc.)

mvg en bedankt voor de repliek!
pi_54915002
Bij mijn verzekeraar vallen de aanvullende verzekeringen niet onder het eigen risico. Uitsluitend basisverzekering dus.

Bel ze even op.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:20:18 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_54915354
Bij mijn weten geld het eigen risico alleen voor het basispakket, niet voor de aanvullende verzekeringen
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_54915411
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef karr-1 het volgende:
Bij mijn weten geld het eigen risico alleen voor het basispakket, niet voor de aanvullende verzekeringen
Volgens mij ook inderdaad.
Ik dacht ergens wel gelezen te hebben dat het (bij sommige verzekeraars) ook mogelijk is om een eigen risico op je aanvullende verzekering te nemen, maar dat staat dan wel los van je basisverzekering.
pi_54915913
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef MarBu het volgende:

[..]

Volgens mij ook inderdaad.
Ik dacht ergens wel gelezen te hebben dat het (bij sommige verzekeraars) ook mogelijk is om een eigen risico op je aanvullende verzekering te nemen, maar dat staat dan wel los van je basisverzekering.
dat klop
pi_54916473
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_54917131
De standaard eigen risico van 150 euro tot 650 euro geldt uitsluitend voor het basispakket. Alle aanvullende pakketten vallen daar buiten.
pi_54917393
wat ik trouwens ook wel sterk vond, bij m'n 'oude' verzekeraar hebben ze voor m'n nieuwe polis maar even het max. eigen risico ingevuld.....zonder het ergens duidelijk te vermelden, het is dat ik het polisblad goed doorkeek....

beetje cru of niet>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')