Heb jij ook Marcom-A of B?quote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Communicatievaardigheden voor de binnendienst![]()
Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit frisquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij ook Marcom-A of B?
Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Communicatievaardigheden voor de binnendienst![]()
Wel interessant hoor, veel weet je wel al, maar er zitten ook veel psycholische aspecten in en we hadden een hele leuke groep![]()
Maar morgen fijn weer naar kantoor![]()
Jij hebt vandaag je hoesjes gekregen?
Ontspannen is het sleutelwoord, dat scheelt al heel veel.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Het is zo slaapverwekkendquote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zelfs als het interresant is ben je dat domweg niet meer gewend. Ik niet iig .. Stil zitten en concentren. Daar ben ik te oud voorMag in december weer op cursus. (solliciteren zucht)
Hahaha ja .. sta ik buiten en het eerste is een peuk opsteken. (zo fris voelt het) Nee hoor dat is de stess uitlating. Maar eerlijk is eerlijk ik had dit veel eerder moeten doen. Ik durf weer te lachenquote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top, 't valt ook meestal wel mee hè. Voor je het weet sta je weer buiten en voelt je gebit fris
Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mee.. Ik ben ook best wel hard qua pijn maar de tandarst is toch een gruwelijk iets voor me. Ik lig daar ook als een gespannen plank in die stoel en zeg en doe niks. Die dames (oh en ze zijn allemaal echt gruwelijk jong en mooi) roepen dan van als het te erg word steek je je linker hand maar op. Niet gedaan alle drie de keren niet. Fuck ben gewoon binnen een week drie keer geweest.
Ja .. via uwv. Ach eigenlijk hoeft het niet maar ik ga maar met de stroom mee en laat me van mijn goede kant zien ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo slaapverwekkend![]()
Ga je naar een cursus solliciteren?
En na 3 kwartier ben ik dat ook wel zatquote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en allemaal stickers op mijn kaart.
Zo echt van,,verdoof bij die maar alles, maar het gaat niet om pijn, het gaat om het geknars enzo..
Had het er met mijn tandarts over, die zei,,je wilt alles zelf doen, en nu moet je het over laten aan een ander.
Klopt zei ik,, dat is het precies, ,maar ik onderhandel eerst, zo van daar een vulling en daar dit ,,,en dan ga ik liggen en denk ik,,,zoek het maar uit verder..
maar wel als een plank, met bek open,,,
Top dat gegaan bentquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank ik ben ook zeer blij met het resultaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |