Je hebt toch niet tot 11u uitgeslapen he, op een dinsdag?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet tot 11u uitgeslapen he, op een dinsdag?
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
nehee was al om 8 uur op hoor maar had het druk
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.....ik neem aan voor vanavond.....
Weer andijvie....quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.
Wat eet jij? Nee, doe maar. Gooi het er maar in! Hop hop!
Dat is spinaziequote:
Van alles wat groen en gekookt is, word je sterk.quote:
Powerrrrr!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Powerrrrr!
Morgen Sint Maarten!! Chocola!!!!
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ow wacht...hier wonen geen kleine kinderen....
Lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Gelukkig ben ik geen snoepkont....maar jij gaat wel mee??....gezellig zingend langs de deuren
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik ga straks lunchen in een klein Cafe'tje wat ik ga eten.. Je ne sais pas.. Dat het lekker zal zijn.. Zeker weten!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
ah.. Kipfilet in dunne plakjes met honing, en pijnboompitten..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goejesmorgens, en wat ga jij vanavond eten?
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
Ja maar jij hebt sintmaartenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me likequote:
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:32 schreef Jian het volgende:
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me like
Heerlijk, spreekt me zeker aan ! Ik ga even kijken wat ik of ik er een CD van kan scoren, thanksquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:
Vond het zo betoverend.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw tuig.
Langharig zeker ook nog?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw Tuig.
Langharig zeker ook nog?
Niets tegen langharigenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw tuig.
Langharig zeker ook nog?
Wel als het mannen zijn én werkschuw én tuig.quote:
Dat is jou verder nog nooit opgevallen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel als het mannen zijn én werkschuw én tuig.
Je gaat me toch niet vertellen dat je lang haar hebt, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |