quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
ah.. Kipfilet in dunne plakjes met honing, en pijnboompitten..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goejesmorgens, en wat ga jij vanavond eten?
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
Ja maar jij hebt sintmaartenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me likequote:
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:32 schreef Jian het volgende:
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me like
Heerlijk, spreekt me zeker aan ! Ik ga even kijken wat ik of ik er een CD van kan scoren, thanksquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:
Vond het zo betoverend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |