quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet tot 11u uitgeslapen he, op een dinsdag?
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
nehee was al om 8 uur op hoor maar had het druk
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.....ik neem aan voor vanavond.....
Weer andijvie....quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.
Wat eet jij? Nee, doe maar. Gooi het er maar in! Hop hop!
Dat is spinaziequote:
Van alles wat groen en gekookt is, word je sterk.quote:
Powerrrrr!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Powerrrrr!
Morgen Sint Maarten!! Chocola!!!!
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ow wacht...hier wonen geen kleine kinderen....
Lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Gelukkig ben ik geen snoepkont....maar jij gaat wel mee??....gezellig zingend langs de deuren
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik ga straks lunchen in een klein Cafe'tje wat ik ga eten.. Je ne sais pas.. Dat het lekker zal zijn.. Zeker weten!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
ah.. Kipfilet in dunne plakjes met honing, en pijnboompitten..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goejesmorgens, en wat ga jij vanavond eten?
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
Ja maar jij hebt sintmaartenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me likequote:
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:32 schreef Jian het volgende:
Ben er even voor gaan zitten op deze druilerige dinsdag. Me like
Heerlijk, spreekt me zeker aan ! Ik ga even kijken wat ik of ik er een CD van kan scoren, thanksquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi is het, hè? Ik heb hem 'leren kennen' via de Zomergasten aflevering met Carice van Houten, waar hij zijn take op Crazy in Love van Beyoncé deed:
Vond het zo betoverend.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw tuig.
Langharig zeker ook nog?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw Tuig.
Langharig zeker ook nog?
Niets tegen langharigenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Werkschuw tuig.
Langharig zeker ook nog?
Wel als het mannen zijn én werkschuw én tuig.quote:
Dat is jou verder nog nooit opgevallen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel als het mannen zijn én werkschuw én tuig.
Je gaat me toch niet vertellen dat je lang haar hebt, hè?
Ah nee, je gaat je kiddo's toch niet als linkse rakker opvoeden?quote:
Die gasten hebben fucking puickend lang haarquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah nee, je gaat je kiddo's toch niet als linkse rakker opvoeden?
Nee, als trendbewuste jonge mannen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah nee, je gaat je kiddo's toch niet als linkse rakker opvoeden?
Hoe had ik dat kunnen weten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is jou verder nog nooit opgevallen?
Ik vond Terence Trent d'Arby altijd wel erg sexy. Maar dat was jaren 80 ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc heeft duidelijk geen verstand van da sexay.
Helaas, still around. Dus het vriendelijke welkom bij de tuinpoort is nog mogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PS. Is Gert bedolven onder z'n wasmachine![]()
Ik zie en hoor 'm niet meer
Nou ben blij voor je Gert, maar misschien rare vraag, je zegt hij doet het prima en zaterdag wordt hij aangesloten,maar hij moet nog aangesloten worden dus,hoe weet je dan dat hij het prima doet!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas, still around. Dus het vriendelijke welkom bij de tuinpoort is nog mogelijk.![]()
De wasmachine staat, zaterdagochtend kwamen ze 'm brengen, en hij doet het prima.
Aanstaande zaterdag wordt-ie aangesloten (machine open, snoer van trekschakelaar daar binnen aansluiten, machine dicht).
Daarna ga ik eens voor een goede brief zitten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ben blij voor je Gert, maar misschien rare vraag, je zegt hij doet het prima en zaterdag wordt hij aangesloten,maar hij moet nog aangesloten worden dus,hoe weet je dan dat hij het prima doet!!!
ja of ik begrijp je verkeerd.
Fijn, stook je kacheltje maar weer op. Ik blijf altijd een beetje hangen in de eerste cd van Norah.quote:
Eerste poging misluk (ik heb geen aanmaakhout), ga nu een tweede poging doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn, stook je kacheltje maar weer op.
nehee...jij mag lekker voor je kacheltje gaan zittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, waar moet ik nu weer heen
Wat heb je gegeten vanavond?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nehee...jij mag lekker voor je kacheltje gaan zittenIk ga Sporten
Ik had nog andijviequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten vanavond?
Ben benieuwd wat je van het boek vindtquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:01 schreef hondjes het volgende:
Zo ,dingen afgehandeld bij de notaris, toen geshopt in Tarragona en daarna na ar de eerste zwemles van de kleine meid..
Nu lasagne in de magnetron gooien, en klaar ben ik....![]()
De open haard brandt, straks bankhangen met Dan Brown,
Kreeg gisteren ook een DVD binnen, wil ik eigenlijk bewaren voor de vrijdag (Inglorious Bastards, hier ooit genoemd en bestempeld als goed)quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:01 schreef hondjes het volgende:
Zo ,dingen afgehandeld bij de notaris, toen geshopt in Tarragona en daarna na ar de eerste zwemles van de kleine meid..
Nu lasagne in de magnetron gooien, en klaar ben ik....![]()
De open haard brandt, straks bankhangen met Dan Brown,
Witlof!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen maak je broccoli?
quote:
Das wit hoor, niet groen.quote:
Je moet even gaan kijken, ik zag op internet ook allemaal leuke kacheltjes die in het echt helemaal niet leuk bleken te zijn. Viel zwaar tegen. En kachels waarvan ik dacht, die wil ik echt niet, die bleken opeens een stuk leuker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
Wij zijn toe aan een nieuw haardje. Haard die we nu hebben, hebben wij 2e hands gekocht en er zit een scheur in de achterplaat. Balen, want ik houd van dat haardje, zo'n cutie en nu moet ik afscheid nemen.![]()
Maar goed, het is niet anders. Nu zag ik deze in een Gamma folder en ben best gecharmeerd.
[ afbeelding ]
Lekker, op die komkommersalade naquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:11 schreef Coos het volgende:
spruitjes, gebakken apies, komkommersalade en een entrecote.
Nee morgen an de wôghsquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das wit hoor, niet groen.![]()
Hier is het zuurkoolstamppot met Hema worst.![]()
Smakelijk allemaal.
Oh Coos, jij ook al?
Witlof is trouwens familie van de andijviequote:
Halalquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:12 schreef Coos het volgende:
en morgen voor de eerste keer dit seizoen zuurkool met Hemaworst![]()
![]()
Ja dat ga je krijgen met zo'n allochtone vriendquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Witlof is trouwens familie van de andijvie
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
HalalKip en patat. Ben de appelmoes vergeten
Doe je bestquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:![]()
Allemaal smakelijk (wie nog moet eten).....Laterssss
Directe collega geveld door de Taco hoest. Ben benieuwd wie er van de afdeling nog meer om gaan vallenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef Coos het volgende:
Gisteren de mexicaans griepprik gekregen.![]()
Over twee weken nog een dus ik overleef het wel.
Mijn vriend krijgt hem donderdag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef Coos het volgende:
Gisteren de mexicaanse griepprik gekregen.![]()
Over twee weken nog een dus ik overleef het wel.
pssttt......griepprik kopen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vriend krijgt hem donderdag.
Ik krijg hem dus nooit, hoorde ik gisteren in P&W even tussen neus en lippen door van Klink. Netjes hoor.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:12 schreef mark het volgende:
en morgen voor de eerste keer dit seizoen boerekool met rookworst![]()
![]()
Nu kan je er op wachtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:34 schreef Wijnneus het volgende:
Ben zelden ziek, dus geen enkele prik voor mijenne Shoarma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |