jij ookquote:Op maandag 9 november 2009 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Lieve medemensen, ik ga ook naar bed, allemaal slaap lekker straks en nog fijne avond
Ik hou zeker niet van wisselen, per definitie maakt het niet zoveel uit. Ik HAAT al die toestanden, bereken je het ongans en komt uit op verschillen van een paar euroquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al tien jaar bij de FBTO en daar blijf ik ook gewoon. 't Gaat gewoon goed daar. Misschien niet de goedkoopste, maar wisselen geeft volgens mij meer gezeik dan rendement. Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.
Kortom, ik kijk er nog geen vijf minuten naar
Ik nietquote:
nou seg!quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn vrije dag er niet minder om
Post morgen maar een leuk topique in dit forum, zodat ik wat bij te lezen heb gedurende mijn lunchpauze. deal?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Post morgen maar een leuk topique in dit forum, zodat ik wat bij te lezen heb gedurende mijn lunchpauze. deal?
Mogge, lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:23 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Koffie, iemand? [ afbeelding ]
Nee, ik ben van de Mafia vandaag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker.
Doe je nu je oude ava weer terug?
Dank je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor 1 dag wel.
Hoe gaat ie verder?
Flink CoD verkopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:56 schreef CarOnline het volgende:
Dank je.
Ja, wel goed denk ik. Morgen maar weer aan t werk.
Wel lekker, ff relaxen![]()
En met jou?
Een of ander gemeen loeder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey! Wie ben jij?![]()
Oh en goeiemorgen natuurlijk.Is dat nou leuk die maffiadinges? ik ben nog geheel betoverd.
ja ik zag het ja, heel mijn order naar de kleuten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een of ander gemeen loeder.
Ja, heel leuk! Leuker dan School of Wizardinges. Daar ben ik mee gestopt.
Oeh! spannend! of niet? mag je er ook logeren of een dagje heen-en-weer?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Flink CoD verkopen.
Gaat prima hier, volgende week naar Frankfurt om een presentatie te houden. Leuk.
Haha ja, werk belde net, er waren er al 17 verkocht binnen een half uur!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Flink CoD verkopen.
Gaat prima hier, volgende week naar Frankfurt om een presentatie te houden. Leuk.
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik zag het ja, heel mijn order naar de kleuten.Nou wint iedereen van me ja, met een duel.
![]()
En het is koud vandaag. of alleen sportkleding aan is niet warm genoeg.Wel goed voor de verbranding, dįt dan weer wel.
ja, of alleen mijn omgeving. Wat dan weer jammer is, want ik kan het beter gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh![]()
Sorry! Mijn Order was al niks, dus ik dacht: weg dr met.
Ja, je kan ook nakende gaan, krijg je het ook wel warm van
Zag 't in de krant. In Rotterdam was er een vaag feest met sletjes in oorlogskledingquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:11 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja, werk belde net, er waren er al 17 verkocht binnen een half uur!![]()
![]()
Oh ja? Wat voor presentatie?
En kom je hier dan langs voor een bakkie koffie?
Ja das ook weer zo. Doe ff een badjas aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, of alleen mijn omgeving. Wat dan weer jammer is, want ik kan het beter gebruiken.![]()
Volgens mij is naar naakte zumbaende vrouwen kijken een trauma for life trouwens.
Wat verkoopt Piet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Flink CoD verkopen.
Oh ja?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zag 't in de krant. In Rotterdam was er een vaag feest met sletjes in oorlogskleding.
Presentatie bij een klant van ons, met de baas mee. Hotel en alles erbij. Ben paar weken daar ook al geweest bij een klantfeestje, tof
.
Ik heb een paar jaar terug een griepprik gehad vanwege verlaagde weerstand en een week later was ik geveld door de griep.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:25 schreef Juud79 het volgende:
Ziek![]()
Vorige week de normale griepprik gehad en nu ziek, verkouden, keelpijn, spierpijn en koorts.
Ik vraag me dan toch meteen af of het komt door zo'n prik of dat het toeval is....
Een algoritme om te handelen op de beurs op basis van nieuws, boring shitquote:
Ik hoop 'tquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh leuk!
Wel tof, zulke uitjes.
Zou er sneeuw liggen daar? Of plak je er geen weekje wintersport aan vast?
Ah, en jullie dachten: Boring shit, dat verkopen we aan die Duitsers?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een algoritme om te handelen op de beurs op basis van nieuws, boring shit.
Ja, we zijn zo opwindend, een beetje boring shit kunnen we wel gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, en jullie dachten: Boring shit, dat verkopen we aan die Duitsers?
Dat doe je zo:quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't.
Oeh, 'the one' op de radio van REM. Goed nummer
Ah cool, nog een witgoed-gate. Succes!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:46 schreef CarOnline het volgende:
Juud beterschap.
Ik ga buiten staan wachten om mn nieuwe drogert met open armen te ontvangen![]()
Je hebt toch niet tot 11u uitgeslapen he, op een dinsdag?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet tot 11u uitgeslapen he, op een dinsdag?
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
nehee was al om 8 uur op hoor maar had het druk
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.....ik neem aan voor vanavond.....
Weer andijvie....quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want het is hier altijd zo'n receptenfeest net op de valreep. We beginnen vandaag vroeg.
Wat eet jij? Nee, doe maar. Gooi het er maar in! Hop hop!
Dat is spinaziequote:
Van alles wat groen en gekookt is, word je sterk.quote:
Powerrrrr!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Powerrrrr!
Morgen Sint Maarten!! Chocola!!!!
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ow wacht...hier wonen geen kleine kinderen....
Lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik eet vanavond spinazie! Met pasta en feta.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je toch zelf lopen. Free snoep, jeweets.
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Gelukkig ben ik geen snoepkont....maar jij gaat wel mee??....gezellig zingend langs de deuren
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik ga straks lunchen in een klein Cafe'tje wat ik ga eten.. Je ne sais pas.. Dat het lekker zal zijn.. Zeker weten!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
ah.. Kipfilet in dunne plakjes met honing, en pijnboompitten..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar...wat ga je vanavond eten...das de vraag eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit jaar niet gewenst ben maar ik ga wel op de trap zitten, naast mijn vriendjes, Bros, Mars en Twix.
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goejesmorgens, en wat ga jij vanavond eten?
Wat ontzettend Mediterraans van je. Ik ben daar echt te Croma voor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh eh...Dat zijn van die dingetjes die ik 's ochtends echt nog niet weet hoor, dat bedenk ik pas als ik vanavond rond 10 voor 10 naar de Albert Heijn vlieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |