Wat zou er ongelegen zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het niet gelegen is maakt het ook niet uit hoor
jij ookquote:Op maandag 9 november 2009 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Lieve medemensen, ik ga ook naar bed, allemaal slaap lekker straks en nog fijne avond
Ik hou zeker niet van wisselen, per definitie maakt het niet zoveel uit. Ik HAAT al die toestanden, bereken je het ongans en komt uit op verschillen van een paar euroquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al tien jaar bij de FBTO en daar blijf ik ook gewoon. 't Gaat gewoon goed daar. Misschien niet de goedkoopste, maar wisselen geeft volgens mij meer gezeik dan rendement. Geldt ook voor Gas, water, licht en telefonie vind ik. Gewoon Nuon, Essent of KPN. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.
Kortom, ik kijk er nog geen vijf minuten naar
Ik nietquote:
nou seg!quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn vrije dag er niet minder om
Post morgen maar een leuk topique in dit forum, zodat ik wat bij te lezen heb gedurende mijn lunchpauze. deal?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Post morgen maar een leuk topique in dit forum, zodat ik wat bij te lezen heb gedurende mijn lunchpauze. deal?
Mogge, lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:23 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Koffie, iemand? [ afbeelding ]
Nee, ik ben van de Mafia vandaag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker.
Doe je nu je oude ava weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |