abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74555903
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het boeit me drie keer nix hoe lief iemand is die mij ongevraagd benadert om mij een product te verkopen (ongeacht welk product) en al helemaal als die "verkoper" zonder nummerherkenning belt.

Dat komt op mij al over als per definitie onbetrouwbaar.
Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_74556067
ik ga slapen...trusten allemaal
pi_74556090
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
Ik kom zo achter ja aan, nog één blok hout opfikken
pi_74556145
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!
Ik zeg altijd.Telefonisch koop ik niks,als ik iets wil zoek ik het zelf wel op via internet.Goedeavond
Love music!
pi_74556146
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik kom zo achter ja aan, nog één blok hout opfikken
oeh
pi_74556158
quote:
trusten laysa
pi_74556192
quote:
Truste Laysa
Love music!
pi_74556196
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

oeh
Ja, ga nu maar, dat gedraai altijd voordat je ligt

maandag 9 november 2009 @ 21:59:51 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74556206
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lachen, ik woon in zo'n refodorp, dus ik snapte de insteek wel, maar ik heb dus een keer iemand aan de telefoon gehad die per sé meneer zo en zo moest hebben.... en ik had al begrepen dat het een financiele instelling was.
Dus ik vragen waar het over ging, en zij weer zeggen dat ze echt meneer zo en zo moest hebben.
Ik nog zeggen dat ik de financiën regel, en niet meneer zo en zo.
Zij volhouden dat ze meneer moest spreken.

Ik vervolgens het jaloerse kreng gaan uithangen; "wat moet u van mijn man eigenlijk??"
Zij weer blaten dat het om financiële toestanden ging.

Nadat ze even flink had lopen spartelen heb ik haar verteld dat er helemaal geen meneer zo en zo was.
Toen moest ze ineens wel mij hebben

Echt... dat ze het toen zelfs nog probeerde

Ik word trouwens nooit gebeld door mijn bank, die stuurt me altijd gewoon een briefje als ze me ergens over willen spreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_74556210
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik zeg altijd.Telefonisch koop ik niks,als ik iets wil zoek ik het zelf wel op via internet.Goedeavond
Ook geen stemmen voor Huub?
pi_74556245
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ook geen stemmen voor Huub?
1 keer gebeld
Love music!
pi_74556260
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

1 keer gebeld
dat valt mij 100 procent mee van je
pi_74556337
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, dat is wel lachen, ik woon in zo'n refodorp, dus ik snapte de insteek wel, maar ik heb dus een keer iemand aan de telefoon gehad die per sé meneer zo en zo moest hebben.... en ik had al begrepen dat het een financiele instelling was.
Dus ik vragen waar het over ging, en zij weer zeggen dat ze echt meneer zo en zo moest hebben.
Ik nog zeggen dat ik de financiën regel, en niet meneer zo en zo.
Zij volhouden dat ze meneer moest spreken.

Ik vervolgens het jaloerse kreng gaan uithangen; "wat moet u van mijn man eigenlijk??"
Zij weer blaten dat het om financiële toestanden ging.

Nadat ze even flink had lopen spartelen heb ik haar verteld dat er helemaal geen meneer zo en zo was.
Toen moest ze ineens wel mij hebben

Echt... dat ze het toen zelfs nog probeerde

Ik word trouwens nooit gebeld door mijn bank, die stuurt me altijd gewoon een briefje als ze me ergens over willen spreken.
Dat laatste zinnetje heb ik nu al maanden in mijn hoofd. Precies !!! Ze benaderen me maar op een andere manier. Ik heb er van geleerld. Nu zeg ik botweg `Ik doe geen zaken over de telefoon` Doeiiiiiiiiiii
En dan hoor ik nog net ahhh jammer
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 22:08:25 #139
18653 crew  D.
pi_74556466
quote:
Slaap lekker
pi_74556537
Ik ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 22:12:12 #141
18653 crew  D.
pi_74556582
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
Daar zat ie altijd al mag ik aannemen?
pi_74556611
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
In jouw geval is dat esthetisch ook meer verantwoord
pi_74556617
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef D. het volgende:

[..]

Daar zat ie altijd al mag ik aannemen?
Jeahhhh.................
pi_74556648
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

In jouw geval is dat esthetisch ook meer verantwoord
Het kleurt lekker
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 22:15:11 #145
18653 crew  D.
pi_74556680
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Jeahhhh.................
Toch fijn dat je er dan nog steeds zoveel geluk uit kunt putten

figuurlijk he
pi_74556687
Goed, ik ga proberen om morgen weer eens om zeven uur op kantoor te zijn, dan mag ik om drie uur weer naar huis. Dat impliceert dat ik zo ga slapen, want om kwart voor zes op en daarom zeg ik alvast
pi_74556725
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, ik ga proberen om morgen weer eens om zeven uur op kantoor te zijn, dan mag ik om drie uur weer naar huis. Dat impliceert dat ik zo ga slapen, want om kwart voor zes op en daarom zeg ik alvast
Big smile en truste
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 22:16:57 #148
18653 crew  D.
pi_74556730
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan zeg ik right back at ya
pi_74556804
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef D. het volgende:

[..]

Dan zeg ik right back at ya
Als het niet gelegen is maakt het ook niet uit hoor
pi_74556832
slaap lekker laysa
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')