Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!quote:Op maandag 9 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het boeit me drie keer nix hoe lief iemand is die mij ongevraagd benadert om mij een product te verkopen (ongeacht welk product) en al helemaal als die "verkoper" zonder nummerherkenning belt.
Dat komt op mij al over als per definitie onbetrouwbaar.
Ik zeg altijd.Telefonisch koop ik niks,als ik iets wil zoek ik het zelf wel op via internet.Goedeavondquote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!
oehquote:Op maandag 9 november 2009 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom zo achter ja aan, nog één blok hout opfikken
Oh, dat is wel lachen, ik woon in zo'n refodorp, dus ik snapte de insteek wel, maar ik heb dus een keer iemand aan de telefoon gehad die per sé meneer zo en zo moest hebben.... en ik had al begrepen dat het een financiele instelling was.quote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het kutte is .. ze beginnen altijd met spreek ik met mevrouw-meneer puntje puntje .... En dan zeg je al ja !! Soms word ik ook gebeld door mijn bank(en) en die sta je wel te woord en dan blijkt dat ook weer een verkoop praatje te zijn. Gillend gek word ik ervan. Ik heb jaren geen vaste telefóon gehad. Beviel prima !!!
Ook geen stemmen voor Huub?quote:Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zeg altijd.Telefonisch koop ik niks,als ik iets wil zoek ik het zelf wel op via internet.Goedeavond
1 keer gebeldquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook geen stemmen voor Huub?
Dat laatste zinnetje heb ik nu al maanden in mijn hoofd. Precies !!! Ze benaderen me maar op een andere manier. Ik heb er van geleerld. Nu zeg ik botweg `Ik doe geen zaken over de telefoon` Doeiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 9 november 2009 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lachen, ik woon in zo'n refodorp, dus ik snapte de insteek wel, maar ik heb dus een keer iemand aan de telefoon gehad die per sé meneer zo en zo moest hebben.... en ik had al begrepen dat het een financiele instelling was.
Dus ik vragen waar het over ging, en zij weer zeggen dat ze echt meneer zo en zo moest hebben.
Ik nog zeggen dat ik de financiën regel, en niet meneer zo en zo.
Zij volhouden dat ze meneer moest spreken.
Ik vervolgens het jaloerse kreng gaan uithangen; "wat moet u van mijn man eigenlijk??"
Zij weer blaten dat het om financiële toestanden ging.
Nadat ze even flink had lopen spartelen heb ik haar verteld dat er helemaal geen meneer zo en zo was.
Toen moest ze ineens wel mij hebben![]()
Echt... dat ze het toen zelfs nog probeerde![]()
Ik word trouwens nooit gebeld door mijn bank, die stuurt me altijd gewoon een briefje als ze me ergens over willen spreken.
Daar zat ie altijd al mag ik aannemen?quote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
Ik ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij
In jouw geval is dat esthetisch ook meer verantwoordquote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
Ik ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij
Jeahhhh.................quote:
Het kleurt lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In jouw geval is dat esthetisch ook meer verantwoord
Big smile en trustequote:Op maandag 9 november 2009 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, ik ga proberen om morgen weer eens om zeven uur op kantoor te zijn, dan mag ik om drie uur weer naar huis. Dat impliceert dat ik zo ga slapen, want om kwart voor zes op en daarom zeg ik alvast
Dan zeg ikquote:Op maandag 9 november 2009 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, ik ga proberen om morgen weer eens om zeven uur op kantoor te zijn, dan mag ik om drie uur weer naar huis. Dat impliceert dat ik zo ga slapen, want om kwart voor zes op en daarom zeg ik alvast
Als het niet gelegen is maakt het ook niet uit hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |