Je hebt "die ene van Frans Bauer" gekozen, om z'n blauwe ogen?quote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef Soury het volgende:
Ik ben over gestapt maar volgens mijn zus ben ik dom geweest...
Nee omgeluld (door de telefoon zucht watje als ik ben) aan oxxio .. Maar drie maanden en ik kan er nog vanaf.quote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt "die ene van Frans Bauer" gekozen, om z'n blauwe ogen?
Ja, ik zie dan het 360 euro per jaar scheelt, dat is toch wel meer dan een paar tientjes. Maar ik ben zo bang voor gezeik eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat, zou ik heroverwegen. Die markt is open gegaan
. http://www.energieprijzen.nl/
oeh...ik ook...bijna...die waren hier geweest maar je mocht je bedenken en dat had ik gelukkig nog op tijd gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee omgeluld (door de telefoon zucht watje als ik ben) aan oxxio .. Maar drie maanden en ik kan er nog vanaf.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoi klagertje
11 uur per dag van huis, dat zijn hele volksstammen, geen drie maar vijf dagen per week
Ik kan wel merken dat je 11 uur in touw bent geweestquote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en die zitten niet op fok om hun beklag te doen. Ik wel
Jezus zeg, 11 uur is gewoon een lange werkdag, dat mag ik toch wel gewoon zeggen?
Ik ben ook zo'n trut soms met die telefoon gasten. Maar ik heb me nu ingeschreven dat ze me niet meer mogen bellen. Dat helptquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh...ik ook...bijna...die waren hier geweest maar je mocht je bedenken en dat had ik gelukkig nog op tijd gedaan
quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat je 11 uur in touw bent geweest
Je mag alles zeggen, ik toch ook?
Nahhh trek je er niks van aan gewoon lekker een dvd'tje kijken en dan sloapenquote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en die zitten niet op fok om hun beklag te doen. Ik wel
Jezus zeg, 11 uur is gewoon een lange werkdag, dat mag ik toch wel gewoon zeggen?
Het is ook veel, maar ik dacht "Mwah, met drie dagen heeft ze weer weekend!"quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje een kort lontje vanavond
Ja jij mag alles zeggen, ik ben het er gewoon niet mee eens, ik vond dat mijn klaagzang van vanochtend wel mee viel, en daarnaast vind ik het gewoon veel.
Jezus Christus, kun jij niet iedere maandag naar de tandartsquote:Op maandag 9 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nahhh trek je er niks van aan gewoon lekker een dvd'tje kijken en dan sloapen
quote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Christus, kun jij niet iedere maandag naar de tandarts![]()
Goffer, nog even en heel Fok! is je vriend![]()
Denk niet dat je weet waar ik het over heb... Zo aardig was ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Christus, kun jij niet iedere maandag naar de tandarts![]()
Goffer, nog even en heel Fok! is je vriend![]()
- "Mag ik u vragen of het klopt dat Nuon uw energieleverancier is?"quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n trut soms met die telefoon gasten. Maar ik heb me nu ingeschreven dat ze me niet meer mogen bellen. Dat helpt
Ze was erg liefquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
- "Mag ik u vragen of het klopt dat Nuon uw energieleverancier is?"
- "Nee"
- "Nuon is niet uw energieleverancier? Welke dan wel?"
- " 'Nee' was mijn antwoord op uw vraag of u dat mocht vragen"
-![]()
-![]()
![]()
![]()
- "Waarom wilt u het niet vertellen?"
- "Omdat ik het zeg" (wel in een moederstem natuurlijk hè, dat herkennen die studentjes die bellen nog)
Dus niet hahahahaquote:
Yep na 3 dagen heb ik weer weekend. Daarnaast doe ik ook een studie waar ik veel huiswerk voor moet maken en heb dus wel eens vergaderingen enzo. Maar goed, ik heb ook helemaal geen zin om me hier te gaan zitten verdedigen over het feit of ik wel of niet veel werk en of ik daar over mag klagen. Eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ook veel, maar ik dacht "Mwah, met drie dagen heeft ze weer weekend!"
Rond deze tijd en zeker over zeven weken, moet je wel wat oppassen met korte lontjes
Dat mag ik nu ook weer zeggenquote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Tyfus voor die gasten die je altijd ongelegen en ongevraagd bellen
Vragen of ze een momentje hebben en ze dan in de kast leggenquote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Tyfus voor die gasten die je altijd ongelegen en ongevraagd bellen
Verdedig je dan ook niet, laat mijn teksten de mijne zijn, de jouwe zijn van jouquote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep na 3 dagen heb ik weer weekend. Daarnaast doe ik ook een studie waar ik veel huiswerk voor moet maken en heb dus wel eens vergaderingen enzo. Maar goed, ik heb ook helemaal geen zin om me hier te gaan zitten verdedigen over het feit of ik wel of niet veel werk en of ik daar over mag klagen. Eigenlijk.
Huh ? maar ik denk dat ik het snapquote:Op maandag 9 november 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vragen of ze een momentje hebben en ze dan in de kast leggen
Het boeit me drie keer nix hoe lief iemand is die mij ongevraagd benadert om mij een product te verkopen (ongeacht welk product) en al helemaal als die "verkoper" zonder nummerherkenning belt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |