Die staat op schiphol in de kelderquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:43 schreef blup het volgende:
Mijn bedankt knippert is LR LR R dus Huppelkut, als je me ziet geef me een flinke disco
[ afbeelding ]
CF75-250 Slaap
Maandag zit ik in Belgie
Ik welquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef druppelkut het volgende:
Dus in Belgie kom ik niet maandag.
Yeps! goed gezien! Ik rij ijs en brood benodigdheden. Heerlijke wagen trouwens die DAF, hij klinkt als een Skaninee V8quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was naar 1 specifiek antwoord uit een ander topic ook benieuwd:
[..]
Die staat op schiphol in de kelder
edit:
Google Maps
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door druppelkut op 07-11-2009 19:01:51 ]
Ik heb een aantal weken in de zomer sandwiches en salades naar Schiphol gereden 's nachts. Met een trekker-oplegger.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:59 schreef blup het volgende:
[..]
Yeps! goed gezien! Ik rij ijs en brood benodigdheden.
Bloemen, dat heb ik ook gedaan. Dubbelbemand naar Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:
ex chauffeur meld zich, heb in de bloemen gereden, een jaar of 8 geleden mee gestopt en nu werkzaam in de gehandicaptenzorg, maar wel een toffe tijd gehad, maar als ik nu een deense kar zie of een bloemenkar krijg ik nog steeds een agressie aanval
Dat gassen was tot we leeg waren. Ik was gelukkig met een chauffeur mee die zoiets van:"Leeg? Mooi, dan gaan we nou op ons dooie gemak laden en terug naar Nederland."quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef Klonk het volgende:
ik reed vooral kwekers-veiling-kwekers en winkels, stress en gassen tot je er bij neervalt
Dit is ook een Nederlander.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
Weet je wat mij vet lijkt?
Met een dikke Volvo VN770 door de USA.
Maak je ook foto's van vrachtwagens of alleen maar van lada's?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben geen chaffeur, maar heb wel 'iets' met vrachtwagens, dus ik post lekker mee
Ben in 1997 begonnen met vrachtwagens op de foto te zetten, en pas een jaar of 4 geleden ook andere dingen er bij op.. Maar nog steeds is 80-90% van wat ik op de foto zet een vrachtwagenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Maak je ook foto's van vrachtwagens of alleen maar van lada's?
Zoek je eigenlijk ook nog mooie USA foto's? Ik kom nog wel eens wat mooi en apart spul tegen met mijn werk hier.quote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben in 1997 begonnen met vrachtwagens op de foto te zetten, en pas een jaar of 4 geleden ook andere dingen er bij op.. Maar nog steeds is 80-90% van wat ik op de foto zet een vrachtwagen
Eindelijk; een vrouw die kan sturenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:50 schreef druppelkut het volgende:
Meldt. En tevens tvp
Deze chauffeuse rijdt in een MAN tga 28-480 xxl motorwagen met een 3-assige schamelaanhanger.
Hiermee vervoer ik voornamelijk oud ijzer in 2 40 kuubs containers.
Soms weeg ik met die combinatie het wettelijk toegestane gewicht van 50 ton
Klopt, de voorste stuurt tegen, behalve als hij hydro gestuurd is, dan doet ie wat je wil. hij is lucht geveerd, zitten 6 ketels onder, dus je bent FF een kwartiertje zoet voor je kunt rijden 's morgens, en teveel remmen met maneuvreren wil ook niet, dan gaat het lang duren..quote:Op zondag 8 november 2009 01:39 schreef Barcaconia het volgende:
Nog niet genoeg.
Je zegt dat de voorste as een fusee-as is. Lijkt me dat alle stuurassen fusee-assen zijn? Bedoel je dat de voorste tegenstuurt tegen de laatst 5?
En is het ook hydrovering of luchtvering? Interessant spul, dat zeker.
Mooie foto ook waar je even een bootje buitenrijdt. Maar dat is niet jouw oplegger. Daar zitten zo te zien pendelassen onder. Nog een stapje zwaarder.
Die assen zijn altijd hydraulisch gestuurd. Je kunt het alleen met een aggregaat overbruggen en zelf nabesturen. Dat er 6 ketels onder zitten is ook wel nodig denk ik jaquote:Op zondag 8 november 2009 01:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, de voorste stuurt tegen, behalve als hij hydro gestuurd is, dan doet ie wat je wil. hij is lucht geveerd, zitten 6 ketels onder, dus je bent FF een kwartiertje zoet voor je kunt rijden 's morgens, en teveel remmen met maneuvreren wil ook niet, dan gaat het lang duren..
Ik zie dat het een modulaire roller is. Is dat een Goldhofer? Ik zie de assen niet maar het zijn, lijkt mij, sowieso pendelassen op aparte poten, 2 per aslijn.quote:Dat bootje was ik alleen bij met mijn eigen auto als ballasthoer, maar je bent dan ook meteen kraansmurf, aanpikker, koffieslet, stuurman, 26e oog, radioman.. tis teamwork he, iedereen kan alles, en iedereen heeft zo zijn taken.. die flut Scania's werden vaak voor dit soort dingen gebruikt omdat het wat beheerster gaat, die hebben namelijk een vloeistof koppeling.. broodroof is het zeg ik je !!
Is trouwens een modulaire roller waar die boot op staat..
Correctquote:Op zondag 8 november 2009 02:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die assen zijn altijd hydraulisch gestuurd. Je kunt het alleen met een aggregaat overbruggen en zelf nabesturen. Dat er 6 ketels onder zitten is ook wel nodig denk ik ja
[..]
Ik zie dat het een modulaire roller is. Is dat een Goldhofer? Ik zie de assen niet maar het zijn, lijkt mij, sowieso pendelassen op aparte poten, 2 per aslijn.
Die Terberg is wel gruwelijk vet! Die MAN trouwens ookquote:Op zondag 8 november 2009 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
dit beter ?? dichter bij zo'n opoe Volvo kan ik niet![]()
[ afbeelding ]
Oldskool Terberg 1850 8x4 geweldige brulbak
Nou ik dus niet. Als ik ga, dan ook op zondagmiddag als een van de eersten, en voor de hele week. En dan moeten ze ook niet komen met "ja neem hem voor vannacht maar mee naar huis." Dan weet je namelijk zeker dat je er achterlijk vroeg weer uit kunt, en dan ga ik net zo lief alvast dat vrachtje laden en dan maar een lange nacht in de auto makenquote:Op zondag 8 november 2009 15:08 schreef Barcaconia het volgende:
Leuke foto's! Hoewel ik internationaal transport ook leuk vond was het voor mij toch meer een enkele internationale rit en dan weer gewoon Nederland. Ik reed wel eens naar Portugal of ver in Duitsland, maar meerdere dagen onderweg zijn vond ik toch niks. Geef mij dan maar 1 lange rit in Nederland.
Wij klappen het Ruhrgebiet in met 10 klanten als je pech hebt. Of Hamburg en omstreken met een stuk of 6 adressen, en dan voor 11 uur 's morgens aanmelden bij de Lidl in... nja, een uur rijden boven Hamburg richting Kielquote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
Klinkt wel als een leuke ritjes ja. Voor zulke ritten heb ik nooit de kans gehad. Ik moest altijd op 1 plaats leveren en leeg terug. Dan rijd je dus bijvoorbeeld naar Passau met een halfvolle oplegger en leeg terug. Ik vond dat altijd een beetje nutteloos werk
Altijd.quote:Op zondag 8 november 2009 00:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoek je eigenlijk ook nog mooie USA foto's? Ik kom nog wel eens wat mooi en apart spul tegen met mijn werk hier.
Gievquote:Op zondag 8 november 2009 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan je zelfs nog wel een lijst geven van de grootste transportbedrijven in het land.
Maar jullie hebben geen digitachquote:Op zondag 8 november 2009 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
Zo lang je bereid bent voor een kutsalaris te werken is er genoeg werk.
Niet eens een papieren tachquote:Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen digitach
En natuurlijk bijpassende muziek:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef druppelkut het volgende:
lol
[ afbeelding ]
Lijkt wel of de wagen in de foto is geplakt
Lijkt ook zo, maar is niet zoquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
Genomen met een N0kia denk ik![]()
Dat kilometers vreten in het buitenland lijkt me ook wel wat (voor een tijdje), maar absoluut niet meer met de huidige strakke regelgeving icm een digitacho... ech nie..
Damagniedanmagniequote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef druppelkut het volgende:
Oef!
Net een klein beetje geluk gehad.
Kom Belgie uit rijden bij Neerpelt in de buurt. Verkeerscontrole in Belgie nog.
Mocht gelukkig doorrijden omdat de plekken waar vrachtwagens stonden allemaal bezet waren. De auto voor me moest wel stoppen. Hij had me net illegaal ingehaald
Weeg ook 60 ton ofzo.
Vrouwen die nie bang zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef druppelkut het volgende:
Oef!
Net een klein beetje geluk gehad.
Kom Belgie uit rijden bij Neerpelt in de buurt. Verkeerscontrole in Belgie nog.
Mocht gelukkig doorrijden omdat de plekken waar vrachtwagens stonden allemaal bezet waren. De auto voor me moest wel stoppen. Hij had me net illegaal ingehaald
Weeg ook 60 ton ofzo.
Ja die laatste 4 gaan het hem doenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef druppelkut het volgende:
Ach.
Laatst ¤ 50,- voor inhalen. Mocht blijkbaar niet
Dus dat valt best wel mee.
Oh, en in Belgie mg je 44 ton wegen
Werkt wel die puppy-ogenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja die laatste 4 gaan het hem doen![]()
*met pruillipje en puppy-oogjes*
Ja maar, meneer agent, 't zijn maar 16 tonnetjes te zwaar, zes-tien maar, mag dat echt niet voor een keertje? Ah toeeeeeeeeeeeeee?
Toch denk ik wel dat het feit dat ze vrouw is scheelt. Zo zijn die agenten ook wel weer.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja die laatste 4 gaan het hem doen![]()
*met pruillipje en puppy-oogjes*
Ja maar, meneer agent, 't zijn maar 16 tonnetjes te zwaar, zes-tien maar, mag dat echt niet voor een keertje? Ah toeeeeeeeeeeeeee?
Ja, het kan ook 7.5 ton geweest zijn, daar ben ik nu eigenlijk niet meer zeker van. Mijn bekeuring was iig de hoogste schaal die hij in zijn boekje had staan. Gelukkig dat hij dus niet ging wegen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef druppelkut het volgende:
Lol
3,5 ton maar in de binnenstad van Amsterdam?
Keertje op t Rembrandtplein gestaan met een trekker oplegger. Btw, kutpaaltjes daaro
Beetje dienstklopper heeft daar schijt aan hoor, die geilen niet op vrouwen maar slechts op hun machtspositiequote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat het feit dat ze vrouw is scheelt. Zo zijn die agenten ook wel weer.
"Amai zulle, laten we haar maar niet een te hoge prent geven , misschien kunnen we ooit nog met haar poepen."
Ben ook al aan het kijken via een andere verkeersschool (Blom, in regio Tilburg).quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef blup het volgende:
Mijn opleiding was pak en beet 2000,- euro. Ik was met alles binnen 3 weken klaar, alle 3 de theorie in anderhalve week en een anderhalve week gelest.
't was bij E&R, ben er erg over te spreken. Ik raad je écht aan om theorielessen te nemen en het niet op eigen houtje te gaan leren.
Je moet sowieso eerst C halen voor je voor C-E kan gaan.. Ik zie wel dat Blom in Iveco's rijdt.. Je leert gelijk met troep om te gaan..quote:Op donderdag 12 november 2009 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
(Dit is trouwens wel enkel vrachtauto, dus zonder aanhanger / oplegger (die ik ook niet nodig heb)
Ook Scania'squote:Op donderdag 12 november 2009 19:55 schreef blup het volgende:
[..]
Je moet sowieso eerst C halen voor je voor C-E kan gaan.. Ik zie wel dat Blom in Iveco's rijdt.. Je leert gelijk met troep om te gaan..![]()
Tot je je rijbewijs hebt en ontdekt dat Volvo's lekkerder rijden.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ook Scania's
(Heb dus nog nooit vrachtwagen gereden, maar vind Scania's verreweg de mooiste)
Ik rijd al regelmatig (vanuit het werk) mee in Scania, Daf en in MB.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot je je rijbewijs hebt en ontdekt dat Volvo's lekkerder rijden.
Ik vond Daf ook altijd de mooiste, tot ik ze ging besturen.
Scania schakelt beter dan Dafquote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
ShizzleMyDizzle: je moet eens bij je huidige bedrijf aankaarten dat ze jouw rijbewijs tot 90% gesubsidieerd kunnen krijgen als ze het goed aanpakken. Daar is een fonds voor, ik ben de naam even kwijt. Iets met SOOP ofzo? Hoe dan ook, uiteindelijk kost het ze (relatief) geen klap. Eventueel zou je ook nog kunnen voorstellen om die laatste 10% dan zelf te betalen. Jij je rijbewijs, hun geen kosten, en wel een chauffeur erbij die ze al kennen
Overigens vallen de nieuwe iveco's mee ten opzichte van de oudere types. En trekken doen ze als een malle. Verder is het plastic, maarja, wat verwacht je ook van een italiaanHet kost dan ook nie veul
En wat betreft voorkeur voor een merk: iedere gek z'n gebrek, en aan smaak valt niet te twisten. Doe mij maar een Daf, en als goede tweede een Volvo. Dan een eind niks, dan op de gedeelde laatste plaats MB, Iveco en Scania (vooral om de vering, de slechte ruimteindeling in de cabine, de belabberd schakelende automaten, en de krakende motorwagenchassis in de bochten). Met MAN heb ik geen ervaring, dus daar doe ik geen uitspraken over. Lijkt me een prima wagen overigens
Maar heej, als jij zo graag een Scania wil, be my guest
Mijn bedrijf is onderdeel van de gemeente en de directeur is er nogal happig op.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
ShizzleMyDizzle: je moet eens bij je huidige bedrijf aankaarten dat ze jouw rijbewijs tot 90% gesubsidieerd kunnen krijgen als ze het goed aanpakken. Daar is een fonds voor, ik ben de naam even kwijt. Iets met SOOP ofzo? Hoe dan ook, uiteindelijk kost het ze (relatief) geen klap. Eventueel zou je ook nog kunnen voorstellen om die laatste 10% dan zelf te betalen. Jij je rijbewijs, hun geen kosten, en wel een chauffeur erbij die ze al kennen
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:35 schreef druppelkut het volgende:
Als automaat zou ik gaan voor een Volvo. Beste bak ooit
fijn hè die dafjesquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik moet straks weer met een Daf automaat.![]()
Bij een simpele brugopgang in de N3 bij Papendrecht gaat dat ding al een versnelling terug.En dat met een paar ton stukgoed
En afgelopen dinsdag schakelde het ding toen ik vol een put uitreed. Van de 2 naar de 4.
Dat ging dus niet dus stond ik weer stil, scheldend en wel.![]()
Ik mag het vanavond met 200 pk minder doen. Maar ik moet zeggen dat de handgeschakelde 105.460 die ik laatst bij me had wel als de brandweer ging.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef druppelkut het volgende:
[..]
fijn hè die dafjes
rijden er ook een paar van bij ons. chauffeurs schelden alleen maar op die rommel omdat ze zo traag zijn.
510 pk, leeg, en er dan uitgetrokken worden door een geladen ouwe frikandel
Handgeschakel zijn die dingen supersnel.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik mag het vanavond met 200 pk minder doen. Maar ik moet zeggen dat de handgeschakelde 105.460 die ik laatst bij me had wel als de brandweer ging.
Ik weet niet of die van ons gechipt zijn eigenlijk. Meestal rijdt ik met de binnenlandauto's. Daf CF, Volvo FM en een enkele Scania.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Handgeschakel zijn die dingen supersnel.
De 105-460 (?) die we hebben gaat als een dolle.
Maar ja, die heeft dan ook 560 pk op de trekas. Is namelijk opnieuw afgesteld door Bosch.
Jantje?quote:
Ik wil overigens de eerste zijn om toe te geven dat de afstelling en handelbaarheid daarvan door de jaren heen sterk verbeterd is, en dat het bij de eerste serie (dus die BN- kentekens) wel wat liefde en geduld vergt voor je er handig mee bent en dus netjes mee kunt rijden. En dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef blup het volgende:
Ik rij zelf DAF, eentje bij ons heeft een vertiefte bak die plots aangrijpt en met een flinke schok wegrijdt, de andere is perfect!
Wij hebben een aantal verschillende typen auto's rondrijden.quote:Trouwens Druppelkut: wat moeten jullie met containers überhaupt met een automaat? Gas geven om toeren te maken voor de PTO voor het optrekken van een container en tegelijk iets achteruit laten hobbelen (ik noem maar een dwarsstraat) is er niet bij, hij zou vol gas achteruit klappen Met kiepers is het ook niks waard. Met zulk werk moet je gewoon lekker een handbak kiezen, is veel geschikter
haha, typisch, de schokkeraar is een BN'er ja, de fijne is een BT.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil overigens de eerste zijn om toe te geven dat de afstelling en handelbaarheid daarvan door de jaren heen sterk verbeterd is, en dat het bij de eerste serie (dus die BN- kentekens) wel wat liefde en geduld vergt voor je er handig mee bent en dus netjes mee kunt rijden. En dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn
Ook met die auto kan het prima, je hebt alleen iets meer geduld nodig, die bakken 'denken' even voor ze wat gaan doen. Resultaat: je verliest je geduld, hebt zoiets van 'goddomme, ga nou es wat dóen', je trapt het gas dieper in, en hop, daar ga jequote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef blup het volgende:
[..]
haha, typisch, de schokkeraar is een BN'er ja, de fijne is een BT.
Bij de schok-DAF zit de schakelaar gelijk rechts van je, bij de BT zittie op het dashboard. Ik heb ook ooit op een Iveco gezeten die ook extreem schokte.. Vind 't maar gevaarlijk, vooral met aandokken knal je soms behoorlijk hard op het dok.
True, maar de BT'er doet het altijd rustig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook met die auto kan het prima, je hebt alleen iets meer geduld nodig, die bakken 'denken' even voor ze wat gaan doen. Resultaat: je verliest je geduld, hebt zoiets van 'goddomme, ga nou es wat dóen', je trapt het gas dieper in, en hop, daar ga je
Inderdaad! Heerlijk voor binnenlandritten, maar gebruik het niet in de bergen!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef druppelkut het volgende:
En dat koppelingsknopje op de pook is
Alleen AH of doe je ook andere supermarkten? Een F2000 is trouwens wel gaaf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:06 schreef Ridocar het volgende:
*meldt.
Nachtchauffeur. Met een MAN F2000, trekker-oplegger. BH-kenteken.
Voornamelijk groenten naar distributiecentra van AH. 6 nachten per week. Zondagavond beginnen, zaterdagochtend weekend.
Ik kan je melden dat bij ons de BP-serie er nogal last van heeft. En onze Volvo's schakelen nooit als je de put uit rijdt.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil overigens de eerste zijn om toe te geven dat de afstelling en handelbaarheid daarvan door de jaren heen sterk verbeterd is, en dat het bij de eerste serie (dus die BN- kentekens) wel wat liefde en geduld vergt voor je er handig mee bent en dus netjes mee kunt rijden. En dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn
Alleen AH. Op dit moment vaak naar DC Pijnacker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alleen AH of doe je ook andere supermarkten? Een F2000 is trouwens wel gaaf!
Ook hier niets van te merken. D'r staan nog altijd auto's niks te doen op de werf. Normaal gesproken rijdt alles.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef druppelkut het volgende:
Hoorde net op t nieuws dat de crisis in NL officieel voorbij is.
Maar niet bij ons. Ze hebben net 5 chauffeurs vervroegd met weekend gestuurd. Er valt niks meer te rijden
Gelukkig kan ik nog een paar uur vooruit.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef druppelkut het volgende:
Zo, vandaag ff mijn autootje laten poetsen.
Hij ziet er weer prima uit al zeg ik 't zelf![]()
[ afbeelding ]
Oh, en ik heb een nieuw stickertje laten maken voor op de turkenvanger:
[ afbeelding ]
Ik heb meteen 2 stickertjes laten maken met Ladyshave.quote:
Heb je niet zo'n mooie spreuk bovenop de zijkant van de cabine?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb meteen 2 stickertjes laten maken met Ladyshave.
Er zit er nu ook 1 op de achterkant van de aanhanger
Zie jij iets staan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je niet zo'n mooie spreuk bovenop de zijkant van de cabine?
"My truck is my life"
"Big Beauty"
"The Judge"
Of zoiets
En in 't nederlands?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
"It ein fan elke reis is it paad werom"
Nee, ik zie niks staan. Ik kan me voorstellen dat de baas daar niet zo blij mee isquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zie jij iets staan?
Ik niet namelijk. Had ik wel graag gewild maar dat mocht niet meer.
Er werden teveel stickers geplakt op de cabine's door een aantal chauffeurs bij ons. Allemaal op kosten van de baas uiteraard. En die werd een beetje gek toen hij uiteindelijk de prijzen ervan onder ogen kreeg
[..]
En in 't nederlands?
Het eind van elke reis is de terugweg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zie jij iets staan?
Ik niet namelijk. Had ik wel graag gewild maar dat mocht niet meer.
Er werden teveel stickers geplakt op de cabine's door een aantal chauffeurs bij ons. Allemaal op kosten van de baas uiteraard. En die werd een beetje gek toen hij uiteindelijk de prijzen ervan onder ogen kreeg
[..]
En in 't nederlands?
Foto ziet er wel goed uit, hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit altijd mooi spul! Dit kwam ik van de week tegen op de snelweg. Blade trailers zijn altijd heel apart om te zien wat voor soort rare sturing de fabrikant verzonnen heeft op zo'n ding![]()
Sorry voor de kutfoto, tegen de avond vanuit een rijdende auto door een vies raam gemaakt
Deze hele trailer is gemaakt speciaal voor windmolen vleugels. Hier wordt in principe niets anders mee vervoerd. Deze foto heb ik gemaakt op de US-90 vlak voor Sioux Falls, South Dakota.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Foto ziet er wel goed uit, hoor.
Die kom ik erg vaak tegen, op de parking van Wouwse Tol (bij Bergen op Zoom, richting Vlissingen, A58) Daar vertrekken ze vaak 's nachts richting Zeeland. Waarschijnlijk vanwege die kutbocht verderop.
Check die jukken, speciaal voor die wieken gemaakt, volgens mij.
Die Bladerunners van Nooteboom doen geloof ik 56 meter max uitgeschoven, en volledig gestuurd. Dat wil zeggen, in de bocht draaien ze van eigens mee, en eventueel met de afstandsbediening vanuit de cabine bijstuurbaar. Stelletje rare ami's... waarom lopen die lui in de ontwikkeling van het transportmaterieel zo ontzettend achter? Wat betreft personenwagens zijn ze ons lange tijd decennia voor geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Die achterassen zijn 2 losse assen op een draaikrans. Met een stang verbonden naar elkaar en 2 hydraulische stuurcilinders die op de achterste draaikrans zitten. Die moet je handmatig in positie zetten met een aggregaat en hydropomp in een bedieningskast achter. Dan kun je de bocht insturen, eventueel bijsturen en dan moet je ze handmatig weer uitlijnen, vergrendelen en kun je weer verder rijden.
Ze rijden in een colonne van 4 (raar getal) met 2 busjes erbij. Die gasten in dat busje moeten dus elke bocht meelopen om alle 4 die dingen even door een bocht te sturen en daarna weer uit te lijnen
@Sounddragon,
Het is inderdaad niet zo speciaal, maar wel geinig spul. Blade trailers die ze in Europa gebruiken zijn wel 300x moderner trouwens.
Niet alleen met betrekking tot getrokken materieel, kijk ook eens naar de inrichting van de cabines. De enige die daar een beetje modern in is aan de overkant van de grote plas is Volvo, de rest is (vrijwel) zonder uitzondering aftanse meuk. Gesynchroniseerde versnellingsbakken zijn daar bijvoorbeeld voor mietjes, echte mannen kunnen zonder. Schakelaars moeten minstens 10cm lang en een halve cm dik zijn, anders kunnen ze ze niet vinden. Oh en remmen op de vooras, waarom zou je! Of een dubbelleidingsysteem zoals wij dat hier hebben, is ook nergens voor nodig daar. Gewoon 1 slangetje waar je druk op zet als je moet remmen, en that's it. Dat dat veel trager reageert, geen uitvalbeveiliging kent, en het gebruik van luchtdruk op de trailer voor welk doeleind dan ook onmogelijk maakt, doet er blijkbaar niet toequote:Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Omdat de Ami systemen niet zo ingewikkeld zijn, blijven ze ook wat langer funktioneren, en kunnen ze ook betrekkelijk eenvoudig gerepareerd worden.. zal ook wel wat onderhoudsvriendelijker zijn denk ik...
@ Barca:
Lopen die assen niet vanzelf mee in de bochten dan ?? dan is het dus eigenlijk een starre semi met stuurOPTIE ??
De kosten vallen wel mee, kunnen zelfs gelijk zijn als je de afschrijvingstermijn gewoon met dezelfde verhouding verlengt. Zelfs in de kilometerkosten zou het effect dus nihil kunnen zijn. Het enige wat je nekt is de hogere initiele investering, en dus de langere terugverdienperiode. Maarja, als daar ook tegenover staat dat je meer inkomsten per tijdseenheid uit die investering kunt genereren, en over een veel langere periode, waarom dan niet? Het is dus de korte-termijngedachte bij de ondernemers die het opzetten van een dergelijke werkwijze onmogelijk maakt, niet het economische verhaal. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat er véél te verdienen valt voor de heren transportondernemers, maar dan moeten ze wel geduld hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:50 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zeg toch dat het niet gaat lukken. Amerikanen kopen geen trailer die te duur is. Ik ken de markt omdat ik dagelijks met trailerbouwers en transportbedrijven praat.
Flinke ballen en een zak geld brengen je dus in mijn ogen in de problemen.
Hier praten ze over salaris aan een chauffeur van ongeveer 42ct per mijl, en dat is redelijk goed. Dat is dus grofweg 18 eurocent per kilometer.
Je wordt per mijl betaald.
Enneuh, als er 1 schaap over de dam is? Nee, daar geloof ik niet in. Ik zou het alleen durven als ik een transportbedrijf was dat mijn eigen trailers zou gaan bouwen, maar dan krijg je weer zo'n gigantisch hoge kosten omdat je de hele productie op je transport doorberekend moet worden. Dat zou wel de beste reclame zijn.
Misschien als ik 1 van de grotere fleets hier achter me zou krijgen dat het kan. Maar wet van de grote getallen: Als 1 grote fleet opeens dubbel zo veel voor een trailer gaat betalen krijgen ze veel extra kosten
Valt wel mee. gewoon compenseren met een lange triangelquote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, eens even helemaal wat anders. Weet iemand wat de humor is van het kort koppelen van een schamelaanhanger? Ik bedoel, door de vangmuil zo kort achter de achteras maakt dat de aanhanger een eind binnendoor gaat lopen in de bochten, en ook achteruit lijkt mij dat het snelle corrigeren en precieze sturen er behoorlijk af gaat
Dat ligt er wel aan of hij gestuurd is of niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Voor wat betreft dat binnendoor lopen: een oplegger, die loopt pas binnendoor!
Een oplegger hoort gestuurd te zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt er wel aan of hij gestuurd is of niet.
Het gevaar van routine....quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:54 schreef Sounddragon het volgende:
Wij hadden op de zaak alles gestuurd, en één ongestuurde 3 assige oplegger.. tot... ik eens op de automatische piloot ergens een kort hoekje om ging![]()
Daarna was het een 2 assige oplegger
Het went iig vlug. Ik heb wel eens met lange bakwagens gereden die ik ook gevaarlijk kort door de bocht haalde.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:54 schreef Sounddragon het volgende:
Wij hadden op de zaak alles gestuurd, en één ongestuurde 3 assige oplegger.. tot... ik eens op de automatische piloot ergens een kort hoekje om ging![]()
Daarna was het een 2 assige oplegger
Uiteraard loopt een oplegger verder binnendoor, maar dat weet je. Onze aanhangers lopen nagenoeg precies door het spoor van de motorwagen, en mij lijkt dat dat met een lange triangel en de vangmuil direct achter de as niet meer het geval zou moeten zijn... Als je met zo'n combi van ons met de kar ineens kort de bocht om moet, draai je gewoon op het laatste moment ineens je stuur helemaal om, en dan zwaait die overmaatse bolderkar zo achter de kont van de motorwagen aan de bocht doorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Valt wel mee. gewoon compenseren met een lange triangel![]()
Als ik achteruit moet rijden met mijn combinatie laat ik in principe altijd mijn sleepas zakken. Dan krijg ik namelijk de vangmuil ongeveer OP de achteras. Ik vind dat je zo veel meer controle hebt over je stuurbewegingen. Veel rustiger enzo
En met het achteruitrijden moet je de aanhanger het werk laten doen en met de motorwagen eigenlijk alleen maar volgen. In ieder geval zo min mogelijk sturen.
Voor wat betreft dat binnendoor lopen: een oplegger, die loopt pas binnendoor!
Dat was nou net het punt; ik haalde hem dus niet, en er stond een stukkie betonnen muur in de binnenbocht wat niet helemaal meegafquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:37 schreef vannelle het volgende:
Zolang je de bocht haalt is het goed.
Belangrijker is om bewust te zijn waar je mee rijdt en waar je rekening mee moet houden.
Als andere weggebruikers dat ook een zouden doen......zucht...
Zo heb ik een keertje met een citytrailer een auto van voor tot achter opengekniptquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was nou net het punt; ik haalde hem dus niet, en er stond een stukkie betonnen muur in de binnenbocht wat niet helemaal meegaf
Ach ja.. zo hebben we allemaal wel eens wat![]()
Ik ken situaties waarbij het wel prettig is om een oplegger met starre assen te hebben. Maar goed, wij hebben wat dat betreft van alles.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een oplegger hoort gestuurd te zijn
De enige ongestuurde oplegger die ik ooit gereden heb is mijn lesauto trouwensBest slecht eigenlijk
Idem, nouja, in mijn geval zat het achterscherm in elkaar van een hagelnieuwe renault megane in elkaar. Stond om 6 uur 's ochtends in de verkeerde Hochstraße in Duisburg. Achja, ze hebben er maar 4, dus het was inne minne muttequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zo heb ik een keertje met een citytrailer een auto van voor tot achter opengeknipt
Ik kom niet verder dan een fietsenvanger in een container drukken tijdens het aandocken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zo heb ik een keertje met een citytrailer een auto van voor tot achter opengeknipt
Wij hebben tegenwoordig alleen nog maar normale 13,6m trailers met starre assen, de twee city's die we hadden zijn eruit. En we fietsen er overal mee dwars door de stad, kleine dorpjes, smalle dijkjes, bochtige bergweggetjes en al wat niet meer zijquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ken situaties waarbij het wel prettig is om een oplegger met starre assen te hebben. Maar goed, wij hebben wat dat betreft van alles.
Waar ik in België moet laden is het juist wel handig omdat daar twee hele grote betonblokken liggen aan weerszijden van het dock en dan wil je niet dat je trailer weg loopt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig alleen nog maar normale 13,6m trailers met starre assen, de twee city's die we hadden zijn eruit. En we fietsen er overal mee dwars door de stad, kleine dorpjes, smalle dijkjes, bochtige bergweggetjes en al wat niet meer zij
Vooral in Belgie in het binnenland is het wel eens lachen gieren brullen
CAO?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:49 schreef RealZeus het volgende:
Trouwens, ben ik de enige met een werkgever die stelselmatig de CAO aan zijn laars lapt? Zo ja, weet er dan nog iemand een baan als nachtchauffeur in het noorden van het land, al is het maar tijdelijk?
Ja hoor, die heb jij ook. Ik zit in de CAO Beroepsgoederenvervoer, maar als je ziet wat ze bij ons flikken. Nachtdiensten van 14 tot 16 uur (mag maar 10 uur zijn), rij- en rusttijden negeren, chauffeurs met twee chauffeurskaarten weg sturen, geen tredeverhoging met contractverlenging want de vrachtprijzen staan onder druk en meer van dat soort grappen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
CAO?
Wat is dat? Ik heb er niet eens een
DHL? TNT?
CAO heb je ook niet altijd. Ik had bij mjin laatste baan in het voedseltransport ook geen CAO.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb jij ook. Ik zit in de CAO Beroepsgoederenvervoer, maar als je ziet wat ze bij ons flikken. Nachtdiensten van 14 tot 16 uur (mag maar 10 uur zijn), rij- en rusttijden negeren, chauffeurs met twee chauffeurskaarten weg sturen, geen tredeverhoging met contractverlenging want de vrachtprijzen staan onder druk en meer van dat soort grappen.
Ik vraag me wel eens af wat voor black-out ik had toen ik vrachtwagenchauffeur wilde worden.
T'is heel simpel. Op deze manier valt meer te verdienen maar de chauffeur moet het wel willen. Indien je dat niet wilt moet je gewoon een andere baas zoeken. Er zijn er zat die zich wel enigszins aan de rijtijdenwet houden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb jij ook. Ik zit in de CAO Beroepsgoederenvervoer, maar als je ziet wat ze bij ons flikken. Nachtdiensten van 14 tot 16 uur (mag maar 10 uur zijn), rij- en rusttijden negeren, chauffeurs met twee chauffeurskaarten weg sturen, geen tredeverhoging met contractverlenging want de vrachtprijzen staan onder druk en meer van dat soort grappen.
Ik vraag me wel eens af wat voor black-out ik had toen ik vrachtwagenchauffeur wilde worden.
Godver.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef druppelkut het volgende:
Weekend!
Wordt weer zuipen tegen de 110 aan
Collectieve.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, je hebt altijd een CAO. Het staat niet voor niets voor Centrale Arbeids Overeenkomst.
Ik weet dat wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Bottom line is: iedereen heeft op een of andere manier een CAO. Welke dat is, is een andere vraag
Da's waar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. zo hebben we allemaal wel eens wat![]()
Omdat ik distributie helemaal niks vind.En niet alleen lappen ze de rij- en rusttijden aan hun laars,we krijgen ook geen tredeverhoging. Ze hebben weer een schimmige constructie bedacht.Wel contractverlenging,maar we zeggen dat je niet goed presteert zodat we geen tredeverhoging hoeven toe te kennen.En er is hier amper werk dus je moet wel.Als de economie aantrekt zijn ze wel een hoop mensen kwijt trouwens.En ik ben ook druk bezig rond te kijken. Ik wil buschauffeur worden maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt voordat ik mag beginnen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens RealZeus, waarom per sé nachtchauffeur? Waarom niet gewoon de dagdienst in en er zowaar een sociaal leven op na kunnen houden náást je werk?
Overigens gaat bij ieder bedrijf wel eens iets niet helemaal volgens het boekje, maar bij ons houden ze zich er toch heel redelijk aan. Als het niet ab-so-luut van levensbelang is, kom je maar gerust een half uurtje of een uurtje later. Heeft de klant mooi pech
Maar wat doe je nu dan? En waarom niet iets wat niks met distributie te maken heeft? Ik begrijp dat Druppelkut ook (meestal) dagritten doet, en dat geschuif met die containers heeft toch niks met distributie te maken. Bovendien is het lekker onbenullig lomp en spectaculairquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik distributie helemaal niks vind.En niet alleen lappen ze de rij- en rusttijden aan hun laars,we krijgen ook geen tredeverhoging. Ze hebben weer een schimmige constructie bedacht.Wel contractverlenging,maar we zeggen dat je niet goed presteert zodat we geen tredeverhoging hoeven toe te kennen.En er is hier amper werk dus je moet wel.Als de economie aantrekt zijn ze wel een hoop mensen kwijt trouwens.En ik ben ook druk bezig rond te kijken. Ik wil buschauffeur worden maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt voordat ik mag beginnen.
Ik rijd lijndiensten tussen de depots van diverse pakjesboeren. En het werk an sich is leuk. Hooguit een adres of 4, veel kilometers, volle bakken. Vaste auto heb je sowieso al niet in de nachtdienst.quote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar wat doe je nu dan? En waarom niet iets wat niks met distributie te maken heeft? Ik begrijp dat Druppelkut ook (meestal) dagritten doet, en dat geschuif met die containers heeft toch niks met distributie te maken. Bovendien is het lekker onbenullig lomp en spectaculairEn met zo'n overmaatse bolderkar achteruit heb je ook zo onder de knie
![]()
Overigens zou ik er ook niet aan moeten denken om zo'n banaan vol lawaaimakende klojo's te moeten sturen. Allemaal stuurlui achterin die het allemaal beter weten, lange wachttijden, altijd netjes vrolijk en gemanierd moeten blijven, en van zoiets als een vaste 'auto' heeft men in die wereld nog nooit gehoord... Nee, dan voor mij toch echt liever een overmaatse vrieskist op wieletjes achter m'n reet aan
Ik wil ook geen touringcarchauffeur worden maar op de lijndienst.quote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Inderdaad, buschauffeur lijkt me het ergste beroep dat je kan hebben op de weg. Als je bejaardentochten doet heb je de hele reis bij elk tankstation een sanitaire stop maken, als je jongerenreizen doet krijg je elke reis 50 van die zeikende gasten achter je aan.
Nee, dan kies ik ook voor een vrieskist.
Ah, makes sense. Dat is al beter idd.quote:Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil ook geen touringcarchauffeur worden maar op de lijndienst.
De laatste keer dat ik met een autootje naar de wagen gebracht werd, was dat omdat hij door een andere chauffeur voorgeladen was omdat ik anders niet op tijd in Spanje zou kunnen staan zonder met de uren in de knoei te komenquote:Op maandag 23 november 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:
Ik doe idd alleen maar dagritten.
's-Ochtends om 6 uur beginnen totdat je rijuren op zijn voor die dag. Kan betekenen dat je al om 4 uur klaar ben maar ook pas om 8 uur bijvoorbeeld.
En altijd op dezelfde plek eindigen als waar je gestart bent. Soms ergens anders maar dan ga ik met t busje mee naar mijn standplaats en de volgende ochtend weer met t busje naar de wagen. Uurtje extra slaaptijd dan
In Brabant noemden wij dat altijd "speulen".quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met een autootje naar de wagen gebracht werd, was dat omdat hij door een andere chauffeur voorgeladen was omdat ik anders niet op tijd in Spanje zou kunnen staan zonder met de uren in de knoei te komen
Maar als jij toch alleen maar dagritten doet, wat moet je dan met zo'n dikke cabine en van al die tierelantijnen d'r in en op? Ik bedoel, 't is niet je tweede huis ofzo
Zoals eerder gezegd: "speulen"quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met een autootje naar de wagen gebracht werd, was dat omdat hij door een andere chauffeur voorgeladen was omdat ik anders niet op tijd in Spanje zou kunnen staan zonder met de uren in de knoei te komen
Maar als jij toch alleen maar dagritten doet, wat moet je dan met zo'n dikke cabine en van al die tierelantijnen d'r in en op? Ik bedoel, 't is niet je tweede huis ofzo
Die slaapcabine kost niet zo gek veel hoor. Tenminste, dat verdien je bij inruil wel weer terug. Dat slapen en andere activiteiten is dus niet de kosten.quote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: "speulen"
en daarbij, in die 3 kwartier pauze moet ik wel kunnen slapen (of andere activiteiten ontplooien)
Die dingen worden er bij ons zo ongeveer standaard op gezet. Is ooit gekomen omdat de huidige planner veel geld had geïnvesteerd in zijn eigen auto.quote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die slaapcabine kost niet zo gek veel hoor. Tenminste, dat verdien je bij inruil wel weer terug. Dat slapen en andere activiteiten is dus niet de kosten.
Die lampen en bullbar enzo, dat is duur speelgoed.
Je bent een vrouw in een mannenwereld. Niks mis mee, maar besef je wat wij losgeslagen dekhengsten nu denken?quote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef druppelkut het volgende:
[..]
(of andere activiteiten ontplooien)
Geen idee.quote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent een vrouw in een mannenwereld. Niks mis mee, maar besef je wat wij losgeslagen dekhengsten nu denken?
Die activiteiten kunnen ook in je eentje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:42 schreef druppelkut het volgende:
[..]
iig niet over de activiteiten waarbij 2 (of meerdere) mensen nodig zijn
quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo lang je niet vooraan staat/ligt.
Chef? Ja, mijn rechterspiegel is kapot.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo lang je niet vooraan staat/ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Of zoals ze bij MiddenindenachtRick altijd zeiden:quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef druppelkut het volgende:
Nog zo'n flauwe:
hou de gepoetste kant boven
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Chef? Ja, mijn rechterspiegel is kapot.
-Wat heb je gedaan dan?Chef? Die cardanas die op de nominatie staat om vervangen te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Ja,wat is daar mee?
Het is er nu echt de tijd voor.
- Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik weer aan het werk naar slavenarbeid. Ik zal me weer voor de volle 50% inzetten.![]()
Midden in de nacht Rick!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of zoals ze bij MiddenindenachtRick altijd zeiden:
"Houdt hem tussen de lijntjes en de glimmende kant boven."
Ik moet zeggen dat MidnR de nachten ook een stuk leuker maakte.Ben bij de laatste uitzending geweest,sta zelfs op de foto met Rick,Koert en Riannequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Midden in de nacht Rick!Dat programma heeft mij doen besluiten om een tijdje nachtritten naar Schiphol te gaan doen
Ik heb me tranen in mijn ogen gelachen af en toe
Ook een paar keer gehad met die toeterspelletjes dat ik om me heen opeens getoeter hoorde. Ik geloof 2x meegemaakt.
Ik niet.Ik was met een Actros 1841 Megaspace naar dat oostblokland ten zuiden van Breda.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef druppelkut het volgende:
Vandaag in Oss gespot, een CF van Oegema. Was dat iemand van hier?
Leuk hè, dat knipperende schermpje.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef druppelkut het volgende:
Kut digitach
2e keer vandaag, maar gelukkig is er altijd nog de dvd
Geen last van. Wij pleuren dat ding gewoon op rust als we bij het klantje voor het dock staan te lossen of te laden. En als het kwartiertje dan nog niet helemaal om is, nou, dan lummelen we hem toch vol?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef druppelkut het volgende:
Kut digitach
2e keer vandaag, maar gelukkig is er altijd nog de dvd
Zo doen wij het ook. maar toch vind ik het wel eens irritant. Vavanvond in België een kwartier voor het losdock en een half uur voor het laaddock.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen last van. Wij pleuren dat ding gewoon op rust als we bij het klantje voor het dock staan te lossen of te laden. En als het kwartiertje dan nog niet helemaal om is, nou, dan lummelen we hem toch vol?
Moet je maar niet met containers gaan rijden.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:10 schreef druppelkut het volgende:
Ik kan geen kwartiertje pakken bij een klant. Ik ben dan continue aan het rangeren. Ja, heel soms kan het.
Klacht: kutautoterroristen kanker op van MIJN vrachtwagenparkeerplaats!!!!!!
Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je maar niet met containers gaan rijden.
En wees eens eerlijk: het is ook vaak andersom: vrachtwagens op de personenautoparkeerplaats.
Dat is inderdaad bloedirritant. Of dat mensen terwijl je net een bocht indraait er aan komen en dan vlak voor je neus stoppen met zo'n blik van:"Je zit op mijn weghelft."quote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Ik zeg, moet je daar gaan kijken *wijst naar laad- en losplaats. Gelukkig was de agent goed gehumeurd en begreep hij mijn situatie. Mooi 2 bonnen voor die eikels die geen 100 meter willen lopen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik erger me ook elke keer kapot aan automobilisten die even vlug boodschappen willen doen en daarbij hun wagen op de laad- en losplaats in de binnenstad zetten. Kom je daar met een citytrailer in het centrum van een of andere stad aan waar geen enkele plaats vrij is om dat ding kwijt te kunnen. Ik ben wel eens midden op een rotonde op het middenplein gestopt en gewoon van daaruit rustig lossen. Komt er een agent vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Ik zeg, moet je daar gaan kijken *wijst naar laad- en losplaats. Gelukkig was de agent goed gehumeurd en begreep hij mijn situatie. Mooi 2 bonnen voor die eikels die geen 100 meter willen lopen.
Oeh, achteruit een drukke weg op moeten. Ook zo leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:32 schreef blup het volgende:
[..]Ik heb zo ook laatst een kwartier de weg geblokkeerd omdat er een fucking toyota IQ(!!!) precies int midden van de los plek stond. Ik hoefde verder niks te zeggen toen die trut terug kwam bij de auto.. Dat deden de rest van de automobilisten + vuilnismannen al.
Met indraaien heb ik nooit zo een last van de rest, als ik ergens achteruit in moet wachten de meeste gewoon netjes, veel irrtanter zijn de fietsers die dood leuk achter je langs fietsen.
Herkenbaar, gewoon rustig de weg opkomen, je kan niet anders. Eigenlijk zou je een bijrijder moeten hebben op dat soort momenten....quote:Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
op een gegeven moment gewoon niks meer kunt zien in je spiegels. Rustig laten rollen, af en toe remmen en goed je spiegels kijken of je ook maar een stofje ziet bewegen
Dat straatje is toch niet doodlopend?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oeh, achteruit een drukke weg op moeten. Ook zo leuk.
Kent iemand de Vestdijk in Eindhoven? Daar zit een doodlopend zijstraatje in waar ik met een city elke zaterdag moest zijn. Dan moet ik naderhand achteruit de vestdijk opdraaien van de hand af. Dat was elke keer weer een spektakel:
Kaartje, ongeveer waar de A staat is het doodlopend. Dan dus achteruit terug en van de hand af de vestdijk op.
Gelukkig was er meestal een auto die het verkeer tegenhield, maar die fietsers. Jezus, die zijn echt levensmoe geloof ik. Meestal was het namelijk op goed geluk achteruit omdat je op een gegeven moment gewoon niks meer kunt zien in je spiegels. Rustig laten rollen, af en toe remmen en goed je spiegels kijken of je ook maar een stofje ziet bewegen
'Opzouteh met die woutehbak, of ik zet die container d'r gewoon bovenop! Kennie meteen mee de oven in!'quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
"U staat daar verkeerd geparkeerd mevrouw, u mag daar helemaal niet staan." klinkt er uit zo'n broekie.
Ik weet niet of het achter het stadsarchief is. Die straat gaat achter de Pathe door in ieder geval. Er staan aan het einde paaltjes die, geloof ik, om 11 uur omhoog gaan inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat straatje is toch niet doodlopend?
Mjah, je kunt er natuurlijk wel van op aan dat ze er vaste prik van maken om steeds net ff iets eerder te komen kijken... Je hebt ze nu tegen het verkeerde been geschopt, nu moeten en zullen ze je pakkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:25 schreef druppelkut het volgende:
Ze waren er weer
Maar te laat.
Ik pikte mijn aanhanger om kwart voor tien aan en toen kwamen ze net aankakken
Dat inderdaad, want je weet hoe de gemiddelde agent denkt:quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, je kunt er natuurlijk wel van op aan dat ze er vaste prik van maken om steeds net ff iets eerder te komen kijken... Je hebt ze nu tegen het verkeerde been geschopt, nu moeten en zullen ze je pakken
Wilde vanmiddag het risico ook niet lopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad, want je weet hoe de gemiddelde agent denkt:
"We laten ons niet afbekken door zo'n bijdehand vrouwtje."![]()
![]()
Ik begrijp dat toch niet. Ik had op de weg naar school ook zo'n provinciale weg waar elke week 2x een containerwagen in de weg stond. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt. Die politie moet toch ook snappen dat er misschien tegen de regels in een veel veiligere plek is? Daar waren ze toch voor opgeleid?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wilde vanmiddag het risico ook niet lopen
Moest weer terug namelijk. Heb hem pontificaal midden op de Provinciale weg neergezet. Daar waar ik hem legaal, maar gevaarlijker als in dat bochtje, mag neerzetten
Bedankt voor de nuttige opmerking, Shithead.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef MC-Shithead het volgende:
Vrachtwagens chauffeurs stinken.
Ok, vele dan.
Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef MC-Shithead het volgende:
Vrachtwagens chauffeurs stinken.
Ok, vele dan.
Nee, automobilisten ruiken frisquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef MC-Shithead het volgende:
Vrachtwagens chauffeurs stinken.
Ok, vele dan.
Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, automobilisten ruiken fris
Weet zeker dat jij in een willekeurige cabine kan stappen en dat die brandschoon is en fris ruikt.
Verder idd bedankt voor deze inhoudelijke post.
Ja vooralquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat dat helemaal geldt voor vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs, hè?
Tuinbroek aan, zware shag rokend en zware shag onder hun armen, allemaal kort haar en een mannelijk uiterlijk. En naar zweet stinken natuurlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praatquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, naar zeep. Dat zou jij ook eens moeten gebruiken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja vooral
ik heb ook altijd een tuinbroek aan, rook zware sjek, heb haar onder mijn oksels en heb kort haarVrouwen met lang haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die roken![]()
Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk:"Zullen wij even een cabine delen? "
MIJN IDEALE VROUW.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
halflang blond haar, meestal los. spijkerbroek (want een rokje is zo lastig helaas) en een nette trui/blouse en uiteraard veiligheidsschoenen. oh ja, ik rook gewoon marlboro. verder heb ik ook een normaal postuur, niet dik en net niet te dun
Dus omdat jij bij een stelletje smeerpijpen gewerkt heb stinken vele chauffeurs? Dan voel je je vervolgens ook verplicht om dat hier nog even te melden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat![]()
Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
Een vrachtwagenbedrijf?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Boohoo, ik heb zelf een paar maanden in een vrachtwagen bedrijf gewerkt, en zeker 8 van de 10 waren smerig, dus ja, ik weet waar ik over praat![]()
Ps. polen zijn het ergste, maar dat is al internationaal bekend denk ik.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen met lang haar
Vrouwen die roken![]()
Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk:"Zullen wij even een cabine delen? "
Ik gok dat ze ouder is dan jij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
MIJN IDEALE VROUW.![]()
Leeftijd?
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen met lang haar
Vrouwen die roken![]()
Er zijn wel meer vrachtwagenchauffeuses dat ik denk:"Zullen wij even een cabine delen? "
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
InderdaadSowieso een vrouw die een bakwagen-aanhanger achteruit kan rijden heeft een streepje voor
Ok, ok, je hebt een puntquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[testosteron] Nee, dat kan ik niet namelijk. Ze moet natuurlijk wel slechter rijden dan ik. [/testosteron]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, ook daar heb ik altijd me vraag tekens bij, kwam er een vrachtwagen aangereden, dacht, damn, twee mooie vrouwen(op een afstand), toen kwamen die binnen, de ene had gaten in haar gezicht, en was gewoon spuug lelijk en de andere bleek een vent met blond halflang haar te zijn
Ongeveer 2 keer jouw leeftijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
MIJN IDEALE VROUW.![]()
Leeftijd?
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vrachtwagenbedrijf?Bedoel je een transportbedrijf of een garage?
Dan was het een pauperbedrijf, bij ons lopen er maar een paar waarbij ik ver uit de buurt blijf. Helaas staat de grootste stinkerd in de loods
En die ps is wel weer waar.
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nou, voor zoiets maak ik een uitzondering!
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Pauperbedrijf, het was wel ene kut bedrijf ja, misschien is dat het, maar zat vrachtwagen chauffeurs die zwetend en stinkend naar binnen kwamen rennen, zowel Nederlanders als Polen als Duitser en die meuk.
Btw, als je het afvraagt, ik douche me vrijwel iedere dag, en ja, een transport bedrijf(voor mij hetzelfde maargoed).
Dus ik ben niet zo'n stinkende monteur
Ergste was btw nog, dat ik best veel boordcomputers en stuff deed uitbouwen, dus vaak zat ik op zo'n stinkhok.
Ja, dat klopt, ze reden wel wat verder dan Nederland, ik moet zeggen dat er ook nette Polen naar binnen kwamen, tot mijn verbazing, gelukkig zaten er ook nog nette mensen tussen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.
De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
Scheelt een paar jaartjes iddquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben jij ouder dan ik?
Ik dacht dat je jonger was.
Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je internationaal chauffeur bent heb je niet altijd de mogelijkheid om te douchen.
De meeste cabines zijn bij ons prima maar er zijn een paar uitzonderingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Als je dubbelbemand bloemen rijdt wil het niet altijd lukken.quote:Internationaal heb ik me altijd kunnen douchen. Zowel bij grote overnachtingsplaatsen als bij klanten.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef RealZeus het volgende:* bitchslap *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
die hangt achter de MAN
Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?quote:
Ben al voorzien inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd in een 'toyboy'?
Of heb je al iemand?
Moet je voor de grap je vrachtwagen achterin zijn wagen parkeren en dan zeggen 'he verdomme, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ben al voorzien inderdaad.
Maar hij is geen chauffeur en vervloekt zo af en toe mijn beroep. Hij weigert ook mee te gaan. "vrouwen kunnen niet rijden".
Nou, ik fileparkeer hem er dubbel en dwars uit
Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r inquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef densmee het volgende:
met voorwagen en schamel nog beter zeker dan hij met de luxewagen
Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:18 schreef blup het volgende:
Sowieso respekt voor schamelaars, ik kan het niet zo goed, ja vooruit gaat prima maar achteruit is nogo.
Als ik sommige zie manoeuvreren op zulke krapje stukjes moet ik er niet aan denken omdat die aanhanger bij het minste of geringste al gaat sturen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Het is niks meer dan een truukje. Als je dat doorhebt gaat het opeens wel. Nog wel veel oefenen voor het centimeterwerk maar dat lukt op den duur ook.
Ik zeg altijd maar zo: ik kan het. Dus moeilijk kan het nooit zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:13 schreef druppelkut het volgende:
Je moet iig de aanhanger t werk laten doen. De motorwagen hoeft alleen maar te volgen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
. Lees: zo'n ding is voor mannen met lange piemels. Nouja... Nogmaals, ik kan het ook
Dat is iets dat ik ook met mijn rijlessen heb meegekregen. Toen ik met de lesauto (trekker-oplegger) een straat wilde indraaien was deze geblokkeerd door een luxewagen die niet doorreed omdat 'ie dacht dat 'ie te weinig ruimte had. In de tussentijd raadde de instructeur mij aan om 'm in z'n vrij te zetten en de handrem erop. Achteruit rijden was geen optie, gezien het verkeer dat erachter stond. Na 12 (!) minuten had automobilistje door dat hij de oorzaak was van de hele opstopping en reed 3 meter naar achter, zodat ik er weer langskon.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bloedirritant. Of dat mensen terwijl je net een bocht indraait er aan komen en dan vlak voor je neus stoppen met zo'n blik van:"Je zit op mijn weghelft."![]()
Ja, dat zal toch moeten anders regent het hier stoplichten.
Mijn vader heeft het een keer met een 15-meter bus gehad. Vanaf een drukke straat een zijstraat indraaien en toen kwam er ook zo'n lul tegenover hem staan waardoor hij de bocht niet kon afmaken.
Die vent begon te gebaren dat mijn pa die 15 meter over de blinde kant maar weer acheruit die drukke weg op moest drukken.
Mijn vader had zoiets van:"Wat denk je zelf? ":')
Hij heeft de bus in de vrij gezet en op de handrem. en is rustig in zijn dienstrooster gaan kijken.
Toen is die andere kerel uit woede tegen de bus aan gereden en dat vond mijn vader een mooi moment om even uit te stappen. De bus had een krasje maar de auto van die kerel een beste deuk.
Die kerel tegen mijn vader:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie de macht hebben."![]()
Mijn vader kijkt naar de schade en zegt:"Ja, dat hebben we toch ook? "
En toen kon die kerel er niet meer tegen en is 'ie boos weggereden.Mijn vader bleef namelijk de rust zelve.
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoegquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Geef me maar 22 meter de ruimte en ik prak m d'r in
quote:Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoeg![]()
Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bedquote:Op zondag 29 november 2009 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb aan een fatsoenlijk formaat tweepersoonsbed genoeg![]()
Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbedquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als jij haar nou eerst eens een kunstje laat zien met haar combi, wie weet kom je dan überhaupt in aanmerking voor haar kunstje in bed
Oeioei, Die blokken zijn nooit goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....
Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
een unimog 404 heb ik 2 jaar mee gereden
maar werd een beetje te duur
2.8 liter 6 cilinder op benzine
en nu rijd ik een opel combo, prive
Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef druppelkut het volgende:
Maaruhhhh.....
Kuhuhut... Gisteren een klein feestje gehad en en als een blok gevallen voor een leuke kerel
Ergste is nog dat ik alleen ben gegaan, zonder mijn vriendje. Er is niks gebeurt hoor! Zit nu heel erg in tweestrijd
Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.quote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je geen contactgegevens hebt uitgewisseld is er niks aan de hand. Dan zakt dat vanzelf weer af.
Zo niet, dan moet je je afvragen of je relatie nog goed is. Ik weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn maar misschien is de prik van de cola inmiddels.
Niet echt nee. 2 maanden is trouwens nog niet veel met je vriend. Lijkt me relatief eenvoudig om de knoop door te hakken. Wie vind je leuker. Een echte band kun je haast nog niet hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Jajaja.. zo kan 'ie wel weer hequote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoons slaapgelegenheid in de cabine. Een mooi stapelbed
Tsja, ik kan die neus niet maken. Maar als je nu al open staat voor anderen is dat niet echt een teken van hevige verliefdheid, lijkt me.quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wij zijn 2 maandjes bij elkaar. Dus nog maar heel kort.
En wat die contactgegevens betreft, ik zeg niks!
Wel een paar hele lieve sms'jes gehad
Klopt, ik leef maar 1 keer. Maar ik heb in de afgelopen 10 jaar maar 2 echte relaties gehad. Beide zijn slecht afgelopen en hebben me erg veel geld gekost.quote:Op maandag 30 november 2009 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajaja.. zo kan 'ie wel weer he![]()
Maarrehh.. 2 maanden is toch alweer lang joh, gewoon inrulen als je wat leukers tegenkomt![]()
Je leeft maar één keer
Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaanquote:Op maandag 30 november 2009 01:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Kreeg net nog een superlief smsje van hem. Nu lig ik hier in mijn bedje weer te soppen
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bahquote:Op maandag 30 november 2009 01:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een romanticus! En een vrouw die met romantische woorden om kan gaan![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bah
ps, kan geen PI plaatsen ivm mobiel FOK!ken
Nu dus.quote:Op maandag 30 november 2009 01:19 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Hier gaat de wekker weer om half 6. Bah
ps, kan geen PI plaatsen ivm mobiel FOK!ken
Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?quote:Op maandag 30 november 2009 05:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nu dus.
Ik heb mijn rit alweer opzitten. Gisterenavond om 8 uur begonnen. net terug.
Het is leuk in veel opzichten. Vooral ongelooflijk relaxed. Je kunt vrij nauwkeurig je aankomsttijden inschatten, (tenzij de Brienenoordbrug openstaat). Ook grappig om te zien, drugsrunners. Die zijn makkelijk te herkennen, meestal een Golf of BMW, dubbelbemand door mocro's, en rijden zo'n beetje alle snelheden tussen de 50 en 150. Zo houd ik mijzelf bezig. En veel radio natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 05:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nachtritten is toch best leuk werk he. Ik heb er altijd van genoten iig, waar ben je geweest?
Ik zag 't gebeuren bij Cobelfret Ferries te Rozenburg (gemeente Rotterdam).quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef blup het volgende:
Heeft er ooit wel eens iemand moeten lossen op de haarlemmerdijk in Amsterdam? Doet me daaraan denken, daar ga ik ook altijd half de stoep op waardoor je best flink begint te dijnen.
Wtf! Gave fotoquote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een B rijbewijs en een bakwagen..
Nou doen C'ers had ook zo nu en dan maargoed.. Komt ook een beetje door de eigenwijsheid omdat je soms ook onder een 3,90'er of zelfs 3,80er door kan... Tot 't een keer misgaat...
Bij ons had iemand 't zo uitgekiend dattie het uitlaatje van de koelmotor eraf had gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |