True, maar de BT'er doet het altijd rustig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook met die auto kan het prima, je hebt alleen iets meer geduld nodig, die bakken 'denken' even voor ze wat gaan doen. Resultaat: je verliest je geduld, hebt zoiets van 'goddomme, ga nou es wat dóen', je trapt het gas dieper in, en hop, daar ga je
Inderdaad! Heerlijk voor binnenlandritten, maar gebruik het niet in de bergen!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef druppelkut het volgende:
En dat koppelingsknopje op de pook is
Alleen AH of doe je ook andere supermarkten? Een F2000 is trouwens wel gaaf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:06 schreef Ridocar het volgende:
*meldt.
Nachtchauffeur. Met een MAN F2000, trekker-oplegger. BH-kenteken.
Voornamelijk groenten naar distributiecentra van AH. 6 nachten per week. Zondagavond beginnen, zaterdagochtend weekend.
Ik kan je melden dat bij ons de BP-serie er nogal last van heeft. En onze Volvo's schakelen nooit als je de put uit rijdt.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil overigens de eerste zijn om toe te geven dat de afstelling en handelbaarheid daarvan door de jaren heen sterk verbeterd is, en dat het bij de eerste serie (dus die BN- kentekens) wel wat liefde en geduld vergt voor je er handig mee bent en dus netjes mee kunt rijden. En dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn
Alleen AH. Op dit moment vaak naar DC Pijnacker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alleen AH of doe je ook andere supermarkten? Een F2000 is trouwens wel gaaf!
Ook hier niets van te merken. D'r staan nog altijd auto's niks te doen op de werf. Normaal gesproken rijdt alles.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef druppelkut het volgende:
Hoorde net op t nieuws dat de crisis in NL officieel voorbij is.
Maar niet bij ons. Ze hebben net 5 chauffeurs vervroegd met weekend gestuurd. Er valt niks meer te rijden
Gelukkig kan ik nog een paar uur vooruit.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef druppelkut het volgende:
Zo, vandaag ff mijn autootje laten poetsen.
Hij ziet er weer prima uit al zeg ik 't zelf![]()
[ afbeelding ]
Oh, en ik heb een nieuw stickertje laten maken voor op de turkenvanger:
[ afbeelding ]
Ik heb meteen 2 stickertjes laten maken met Ladyshave.quote:
Heb je niet zo'n mooie spreuk bovenop de zijkant van de cabine?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb meteen 2 stickertjes laten maken met Ladyshave.
Er zit er nu ook 1 op de achterkant van de aanhanger
Zie jij iets staan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je niet zo'n mooie spreuk bovenop de zijkant van de cabine?
"My truck is my life"
"Big Beauty"
"The Judge"
Of zoiets
En in 't nederlands?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
"It ein fan elke reis is it paad werom"
Nee, ik zie niks staan. Ik kan me voorstellen dat de baas daar niet zo blij mee isquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zie jij iets staan?
Ik niet namelijk. Had ik wel graag gewild maar dat mocht niet meer.
Er werden teveel stickers geplakt op de cabine's door een aantal chauffeurs bij ons. Allemaal op kosten van de baas uiteraard. En die werd een beetje gek toen hij uiteindelijk de prijzen ervan onder ogen kreeg
[..]
En in 't nederlands?
Het eind van elke reis is de terugweg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zie jij iets staan?
Ik niet namelijk. Had ik wel graag gewild maar dat mocht niet meer.
Er werden teveel stickers geplakt op de cabine's door een aantal chauffeurs bij ons. Allemaal op kosten van de baas uiteraard. En die werd een beetje gek toen hij uiteindelijk de prijzen ervan onder ogen kreeg
[..]
En in 't nederlands?
Foto ziet er wel goed uit, hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit altijd mooi spul! Dit kwam ik van de week tegen op de snelweg. Blade trailers zijn altijd heel apart om te zien wat voor soort rare sturing de fabrikant verzonnen heeft op zo'n ding![]()
Sorry voor de kutfoto, tegen de avond vanuit een rijdende auto door een vies raam gemaakt
Deze hele trailer is gemaakt speciaal voor windmolen vleugels. Hier wordt in principe niets anders mee vervoerd. Deze foto heb ik gemaakt op de US-90 vlak voor Sioux Falls, South Dakota.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Foto ziet er wel goed uit, hoor.
Die kom ik erg vaak tegen, op de parking van Wouwse Tol (bij Bergen op Zoom, richting Vlissingen, A58) Daar vertrekken ze vaak 's nachts richting Zeeland. Waarschijnlijk vanwege die kutbocht verderop.
Check die jukken, speciaal voor die wieken gemaakt, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |