True, maar de BT'er doet het altijd rustig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook met die auto kan het prima, je hebt alleen iets meer geduld nodig, die bakken 'denken' even voor ze wat gaan doen. Resultaat: je verliest je geduld, hebt zoiets van 'goddomme, ga nou es wat dóen', je trapt het gas dieper in, en hop, daar ga je
Inderdaad! Heerlijk voor binnenlandritten, maar gebruik het niet in de bergen!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef druppelkut het volgende:
En dat koppelingsknopje op de pook is
Alleen AH of doe je ook andere supermarkten? Een F2000 is trouwens wel gaaf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:06 schreef Ridocar het volgende:
*meldt.
Nachtchauffeur. Met een MAN F2000, trekker-oplegger. BH-kenteken.
Voornamelijk groenten naar distributiecentra van AH. 6 nachten per week. Zondagavond beginnen, zaterdagochtend weekend.
Ik kan je melden dat bij ons de BP-serie er nogal last van heeft. En onze Volvo's schakelen nooit als je de put uit rijdt.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil overigens de eerste zijn om toe te geven dat de afstelling en handelbaarheid daarvan door de jaren heen sterk verbeterd is, en dat het bij de eerste serie (dus die BN- kentekens) wel wat liefde en geduld vergt voor je er handig mee bent en dus netjes mee kunt rijden. En dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn
Alleen AH. Op dit moment vaak naar DC Pijnacker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alleen AH of doe je ook andere supermarkten? Een F2000 is trouwens wel gaaf!
Ook hier niets van te merken. D'r staan nog altijd auto's niks te doen op de werf. Normaal gesproken rijdt alles.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef druppelkut het volgende:
Hoorde net op t nieuws dat de crisis in NL officieel voorbij is.
Maar niet bij ons. Ze hebben net 5 chauffeurs vervroegd met weekend gestuurd. Er valt niks meer te rijden
Gelukkig kan ik nog een paar uur vooruit.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef druppelkut het volgende:
Zo, vandaag ff mijn autootje laten poetsen.
Hij ziet er weer prima uit al zeg ik 't zelf![]()
[ afbeelding ]
Oh, en ik heb een nieuw stickertje laten maken voor op de turkenvanger:
[ afbeelding ]
Ik heb meteen 2 stickertjes laten maken met Ladyshave.quote:
Heb je niet zo'n mooie spreuk bovenop de zijkant van de cabine?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb meteen 2 stickertjes laten maken met Ladyshave.
Er zit er nu ook 1 op de achterkant van de aanhanger
Zie jij iets staan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je niet zo'n mooie spreuk bovenop de zijkant van de cabine?
"My truck is my life"
"Big Beauty"
"The Judge"
Of zoiets
En in 't nederlands?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
"It ein fan elke reis is it paad werom"
Nee, ik zie niks staan. Ik kan me voorstellen dat de baas daar niet zo blij mee isquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zie jij iets staan?
Ik niet namelijk. Had ik wel graag gewild maar dat mocht niet meer.
Er werden teveel stickers geplakt op de cabine's door een aantal chauffeurs bij ons. Allemaal op kosten van de baas uiteraard. En die werd een beetje gek toen hij uiteindelijk de prijzen ervan onder ogen kreeg
[..]
En in 't nederlands?
Het eind van elke reis is de terugweg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zie jij iets staan?
Ik niet namelijk. Had ik wel graag gewild maar dat mocht niet meer.
Er werden teveel stickers geplakt op de cabine's door een aantal chauffeurs bij ons. Allemaal op kosten van de baas uiteraard. En die werd een beetje gek toen hij uiteindelijk de prijzen ervan onder ogen kreeg
[..]
En in 't nederlands?
Foto ziet er wel goed uit, hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit altijd mooi spul! Dit kwam ik van de week tegen op de snelweg. Blade trailers zijn altijd heel apart om te zien wat voor soort rare sturing de fabrikant verzonnen heeft op zo'n ding![]()
Sorry voor de kutfoto, tegen de avond vanuit een rijdende auto door een vies raam gemaakt
Deze hele trailer is gemaakt speciaal voor windmolen vleugels. Hier wordt in principe niets anders mee vervoerd. Deze foto heb ik gemaakt op de US-90 vlak voor Sioux Falls, South Dakota.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Foto ziet er wel goed uit, hoor.
Die kom ik erg vaak tegen, op de parking van Wouwse Tol (bij Bergen op Zoom, richting Vlissingen, A58) Daar vertrekken ze vaak 's nachts richting Zeeland. Waarschijnlijk vanwege die kutbocht verderop.
Check die jukken, speciaal voor die wieken gemaakt, volgens mij.
Die Bladerunners van Nooteboom doen geloof ik 56 meter max uitgeschoven, en volledig gestuurd. Dat wil zeggen, in de bocht draaien ze van eigens mee, en eventueel met de afstandsbediening vanuit de cabine bijstuurbaar. Stelletje rare ami's... waarom lopen die lui in de ontwikkeling van het transportmaterieel zo ontzettend achter? Wat betreft personenwagens zijn ze ons lange tijd decennia voor geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Die achterassen zijn 2 losse assen op een draaikrans. Met een stang verbonden naar elkaar en 2 hydraulische stuurcilinders die op de achterste draaikrans zitten. Die moet je handmatig in positie zetten met een aggregaat en hydropomp in een bedieningskast achter. Dan kun je de bocht insturen, eventueel bijsturen en dan moet je ze handmatig weer uitlijnen, vergrendelen en kun je weer verder rijden.
Ze rijden in een colonne van 4 (raar getal) met 2 busjes erbij. Die gasten in dat busje moeten dus elke bocht meelopen om alle 4 die dingen even door een bocht te sturen en daarna weer uit te lijnen
@Sounddragon,
Het is inderdaad niet zo speciaal, maar wel geinig spul. Blade trailers die ze in Europa gebruiken zijn wel 300x moderner trouwens.
Niet alleen met betrekking tot getrokken materieel, kijk ook eens naar de inrichting van de cabines. De enige die daar een beetje modern in is aan de overkant van de grote plas is Volvo, de rest is (vrijwel) zonder uitzondering aftanse meuk. Gesynchroniseerde versnellingsbakken zijn daar bijvoorbeeld voor mietjes, echte mannen kunnen zonder. Schakelaars moeten minstens 10cm lang en een halve cm dik zijn, anders kunnen ze ze niet vinden. Oh en remmen op de vooras, waarom zou je! Of een dubbelleidingsysteem zoals wij dat hier hebben, is ook nergens voor nodig daar. Gewoon 1 slangetje waar je druk op zet als je moet remmen, en that's it. Dat dat veel trager reageert, geen uitvalbeveiliging kent, en het gebruik van luchtdruk op de trailer voor welk doeleind dan ook onmogelijk maakt, doet er blijkbaar niet toequote:Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Omdat de Ami systemen niet zo ingewikkeld zijn, blijven ze ook wat langer funktioneren, en kunnen ze ook betrekkelijk eenvoudig gerepareerd worden.. zal ook wel wat onderhoudsvriendelijker zijn denk ik...
@ Barca:
Lopen die assen niet vanzelf mee in de bochten dan ?? dan is het dus eigenlijk een starre semi met stuurOPTIE ??
De kosten vallen wel mee, kunnen zelfs gelijk zijn als je de afschrijvingstermijn gewoon met dezelfde verhouding verlengt. Zelfs in de kilometerkosten zou het effect dus nihil kunnen zijn. Het enige wat je nekt is de hogere initiele investering, en dus de langere terugverdienperiode. Maarja, als daar ook tegenover staat dat je meer inkomsten per tijdseenheid uit die investering kunt genereren, en over een veel langere periode, waarom dan niet? Het is dus de korte-termijngedachte bij de ondernemers die het opzetten van een dergelijke werkwijze onmogelijk maakt, niet het economische verhaal. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat er véél te verdienen valt voor de heren transportondernemers, maar dan moeten ze wel geduld hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:50 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zeg toch dat het niet gaat lukken. Amerikanen kopen geen trailer die te duur is. Ik ken de markt omdat ik dagelijks met trailerbouwers en transportbedrijven praat.
Flinke ballen en een zak geld brengen je dus in mijn ogen in de problemen.
Hier praten ze over salaris aan een chauffeur van ongeveer 42ct per mijl, en dat is redelijk goed. Dat is dus grofweg 18 eurocent per kilometer.
Je wordt per mijl betaald.
Enneuh, als er 1 schaap over de dam is? Nee, daar geloof ik niet in. Ik zou het alleen durven als ik een transportbedrijf was dat mijn eigen trailers zou gaan bouwen, maar dan krijg je weer zo'n gigantisch hoge kosten omdat je de hele productie op je transport doorberekend moet worden. Dat zou wel de beste reclame zijn.
Misschien als ik 1 van de grotere fleets hier achter me zou krijgen dat het kan. Maar wet van de grote getallen: Als 1 grote fleet opeens dubbel zo veel voor een trailer gaat betalen krijgen ze veel extra kosten
Valt wel mee. gewoon compenseren met een lange triangelquote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, eens even helemaal wat anders. Weet iemand wat de humor is van het kort koppelen van een schamelaanhanger? Ik bedoel, door de vangmuil zo kort achter de achteras maakt dat de aanhanger een eind binnendoor gaat lopen in de bochten, en ook achteruit lijkt mij dat het snelle corrigeren en precieze sturen er behoorlijk af gaat
Dat ligt er wel aan of hij gestuurd is of niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Voor wat betreft dat binnendoor lopen: een oplegger, die loopt pas binnendoor!
Een oplegger hoort gestuurd te zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt er wel aan of hij gestuurd is of niet.
Het gevaar van routine....quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:54 schreef Sounddragon het volgende:
Wij hadden op de zaak alles gestuurd, en één ongestuurde 3 assige oplegger.. tot... ik eens op de automatische piloot ergens een kort hoekje om ging![]()
Daarna was het een 2 assige oplegger
Het went iig vlug. Ik heb wel eens met lange bakwagens gereden die ik ook gevaarlijk kort door de bocht haalde.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:54 schreef Sounddragon het volgende:
Wij hadden op de zaak alles gestuurd, en één ongestuurde 3 assige oplegger.. tot... ik eens op de automatische piloot ergens een kort hoekje om ging![]()
Daarna was het een 2 assige oplegger
Uiteraard loopt een oplegger verder binnendoor, maar dat weet je. Onze aanhangers lopen nagenoeg precies door het spoor van de motorwagen, en mij lijkt dat dat met een lange triangel en de vangmuil direct achter de as niet meer het geval zou moeten zijn... Als je met zo'n combi van ons met de kar ineens kort de bocht om moet, draai je gewoon op het laatste moment ineens je stuur helemaal om, en dan zwaait die overmaatse bolderkar zo achter de kont van de motorwagen aan de bocht doorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Valt wel mee. gewoon compenseren met een lange triangel![]()
Als ik achteruit moet rijden met mijn combinatie laat ik in principe altijd mijn sleepas zakken. Dan krijg ik namelijk de vangmuil ongeveer OP de achteras. Ik vind dat je zo veel meer controle hebt over je stuurbewegingen. Veel rustiger enzo
En met het achteruitrijden moet je de aanhanger het werk laten doen en met de motorwagen eigenlijk alleen maar volgen. In ieder geval zo min mogelijk sturen.
Voor wat betreft dat binnendoor lopen: een oplegger, die loopt pas binnendoor!
Dat was nou net het punt; ik haalde hem dus niet, en er stond een stukkie betonnen muur in de binnenbocht wat niet helemaal meegafquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:37 schreef vannelle het volgende:
Zolang je de bocht haalt is het goed.
Belangrijker is om bewust te zijn waar je mee rijdt en waar je rekening mee moet houden.
Als andere weggebruikers dat ook een zouden doen......zucht...
Zo heb ik een keertje met een citytrailer een auto van voor tot achter opengekniptquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was nou net het punt; ik haalde hem dus niet, en er stond een stukkie betonnen muur in de binnenbocht wat niet helemaal meegaf
Ach ja.. zo hebben we allemaal wel eens wat![]()
Ik ken situaties waarbij het wel prettig is om een oplegger met starre assen te hebben. Maar goed, wij hebben wat dat betreft van alles.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een oplegger hoort gestuurd te zijn
De enige ongestuurde oplegger die ik ooit gereden heb is mijn lesauto trouwensBest slecht eigenlijk
Idem, nouja, in mijn geval zat het achterscherm in elkaar van een hagelnieuwe renault megane in elkaar. Stond om 6 uur 's ochtends in de verkeerde Hochstraße in Duisburg. Achja, ze hebben er maar 4, dus het was inne minne muttequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zo heb ik een keertje met een citytrailer een auto van voor tot achter opengeknipt
Ik kom niet verder dan een fietsenvanger in een container drukken tijdens het aandocken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zo heb ik een keertje met een citytrailer een auto van voor tot achter opengeknipt
Wij hebben tegenwoordig alleen nog maar normale 13,6m trailers met starre assen, de twee city's die we hadden zijn eruit. En we fietsen er overal mee dwars door de stad, kleine dorpjes, smalle dijkjes, bochtige bergweggetjes en al wat niet meer zijquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ken situaties waarbij het wel prettig is om een oplegger met starre assen te hebben. Maar goed, wij hebben wat dat betreft van alles.
Waar ik in België moet laden is het juist wel handig omdat daar twee hele grote betonblokken liggen aan weerszijden van het dock en dan wil je niet dat je trailer weg loopt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig alleen nog maar normale 13,6m trailers met starre assen, de twee city's die we hadden zijn eruit. En we fietsen er overal mee dwars door de stad, kleine dorpjes, smalle dijkjes, bochtige bergweggetjes en al wat niet meer zij
Vooral in Belgie in het binnenland is het wel eens lachen gieren brullen
CAO?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:49 schreef RealZeus het volgende:
Trouwens, ben ik de enige met een werkgever die stelselmatig de CAO aan zijn laars lapt? Zo ja, weet er dan nog iemand een baan als nachtchauffeur in het noorden van het land, al is het maar tijdelijk?
Ja hoor, die heb jij ook. Ik zit in de CAO Beroepsgoederenvervoer, maar als je ziet wat ze bij ons flikken. Nachtdiensten van 14 tot 16 uur (mag maar 10 uur zijn), rij- en rusttijden negeren, chauffeurs met twee chauffeurskaarten weg sturen, geen tredeverhoging met contractverlenging want de vrachtprijzen staan onder druk en meer van dat soort grappen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
CAO?
Wat is dat? Ik heb er niet eens een
DHL? TNT?
CAO heb je ook niet altijd. Ik had bij mjin laatste baan in het voedseltransport ook geen CAO.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb jij ook. Ik zit in de CAO Beroepsgoederenvervoer, maar als je ziet wat ze bij ons flikken. Nachtdiensten van 14 tot 16 uur (mag maar 10 uur zijn), rij- en rusttijden negeren, chauffeurs met twee chauffeurskaarten weg sturen, geen tredeverhoging met contractverlenging want de vrachtprijzen staan onder druk en meer van dat soort grappen.
Ik vraag me wel eens af wat voor black-out ik had toen ik vrachtwagenchauffeur wilde worden.
T'is heel simpel. Op deze manier valt meer te verdienen maar de chauffeur moet het wel willen. Indien je dat niet wilt moet je gewoon een andere baas zoeken. Er zijn er zat die zich wel enigszins aan de rijtijdenwet houden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb jij ook. Ik zit in de CAO Beroepsgoederenvervoer, maar als je ziet wat ze bij ons flikken. Nachtdiensten van 14 tot 16 uur (mag maar 10 uur zijn), rij- en rusttijden negeren, chauffeurs met twee chauffeurskaarten weg sturen, geen tredeverhoging met contractverlenging want de vrachtprijzen staan onder druk en meer van dat soort grappen.
Ik vraag me wel eens af wat voor black-out ik had toen ik vrachtwagenchauffeur wilde worden.
Godver.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef druppelkut het volgende:
Weekend!
Wordt weer zuipen tegen de 110 aan
Collectieve.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, je hebt altijd een CAO. Het staat niet voor niets voor Centrale Arbeids Overeenkomst.
Ik weet dat wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Bottom line is: iedereen heeft op een of andere manier een CAO. Welke dat is, is een andere vraag
Da's waar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. zo hebben we allemaal wel eens wat![]()
Omdat ik distributie helemaal niks vind.En niet alleen lappen ze de rij- en rusttijden aan hun laars,we krijgen ook geen tredeverhoging. Ze hebben weer een schimmige constructie bedacht.Wel contractverlenging,maar we zeggen dat je niet goed presteert zodat we geen tredeverhoging hoeven toe te kennen.En er is hier amper werk dus je moet wel.Als de economie aantrekt zijn ze wel een hoop mensen kwijt trouwens.En ik ben ook druk bezig rond te kijken. Ik wil buschauffeur worden maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt voordat ik mag beginnen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens RealZeus, waarom per sé nachtchauffeur? Waarom niet gewoon de dagdienst in en er zowaar een sociaal leven op na kunnen houden náást je werk?
Overigens gaat bij ieder bedrijf wel eens iets niet helemaal volgens het boekje, maar bij ons houden ze zich er toch heel redelijk aan. Als het niet ab-so-luut van levensbelang is, kom je maar gerust een half uurtje of een uurtje later. Heeft de klant mooi pech
Maar wat doe je nu dan? En waarom niet iets wat niks met distributie te maken heeft? Ik begrijp dat Druppelkut ook (meestal) dagritten doet, en dat geschuif met die containers heeft toch niks met distributie te maken. Bovendien is het lekker onbenullig lomp en spectaculairquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik distributie helemaal niks vind.En niet alleen lappen ze de rij- en rusttijden aan hun laars,we krijgen ook geen tredeverhoging. Ze hebben weer een schimmige constructie bedacht.Wel contractverlenging,maar we zeggen dat je niet goed presteert zodat we geen tredeverhoging hoeven toe te kennen.En er is hier amper werk dus je moet wel.Als de economie aantrekt zijn ze wel een hoop mensen kwijt trouwens.En ik ben ook druk bezig rond te kijken. Ik wil buschauffeur worden maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt voordat ik mag beginnen.
Ik rijd lijndiensten tussen de depots van diverse pakjesboeren. En het werk an sich is leuk. Hooguit een adres of 4, veel kilometers, volle bakken. Vaste auto heb je sowieso al niet in de nachtdienst.quote:Op maandag 23 november 2009 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar wat doe je nu dan? En waarom niet iets wat niks met distributie te maken heeft? Ik begrijp dat Druppelkut ook (meestal) dagritten doet, en dat geschuif met die containers heeft toch niks met distributie te maken. Bovendien is het lekker onbenullig lomp en spectaculairEn met zo'n overmaatse bolderkar achteruit heb je ook zo onder de knie
![]()
Overigens zou ik er ook niet aan moeten denken om zo'n banaan vol lawaaimakende klojo's te moeten sturen. Allemaal stuurlui achterin die het allemaal beter weten, lange wachttijden, altijd netjes vrolijk en gemanierd moeten blijven, en van zoiets als een vaste 'auto' heeft men in die wereld nog nooit gehoord... Nee, dan voor mij toch echt liever een overmaatse vrieskist op wieletjes achter m'n reet aan
Ik wil ook geen touringcarchauffeur worden maar op de lijndienst.quote:Op maandag 23 november 2009 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Inderdaad, buschauffeur lijkt me het ergste beroep dat je kan hebben op de weg. Als je bejaardentochten doet heb je de hele reis bij elk tankstation een sanitaire stop maken, als je jongerenreizen doet krijg je elke reis 50 van die zeikende gasten achter je aan.
Nee, dan kies ik ook voor een vrieskist.
Ah, makes sense. Dat is al beter idd.quote:Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil ook geen touringcarchauffeur worden maar op de lijndienst.
De laatste keer dat ik met een autootje naar de wagen gebracht werd, was dat omdat hij door een andere chauffeur voorgeladen was omdat ik anders niet op tijd in Spanje zou kunnen staan zonder met de uren in de knoei te komenquote:Op maandag 23 november 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:
Ik doe idd alleen maar dagritten.
's-Ochtends om 6 uur beginnen totdat je rijuren op zijn voor die dag. Kan betekenen dat je al om 4 uur klaar ben maar ook pas om 8 uur bijvoorbeeld.
En altijd op dezelfde plek eindigen als waar je gestart bent. Soms ergens anders maar dan ga ik met t busje mee naar mijn standplaats en de volgende ochtend weer met t busje naar de wagen. Uurtje extra slaaptijd dan
In Brabant noemden wij dat altijd "speulen".quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met een autootje naar de wagen gebracht werd, was dat omdat hij door een andere chauffeur voorgeladen was omdat ik anders niet op tijd in Spanje zou kunnen staan zonder met de uren in de knoei te komen
Maar als jij toch alleen maar dagritten doet, wat moet je dan met zo'n dikke cabine en van al die tierelantijnen d'r in en op? Ik bedoel, 't is niet je tweede huis ofzo
Zoals eerder gezegd: "speulen"quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met een autootje naar de wagen gebracht werd, was dat omdat hij door een andere chauffeur voorgeladen was omdat ik anders niet op tijd in Spanje zou kunnen staan zonder met de uren in de knoei te komen
Maar als jij toch alleen maar dagritten doet, wat moet je dan met zo'n dikke cabine en van al die tierelantijnen d'r in en op? Ik bedoel, 't is niet je tweede huis ofzo
Die slaapcabine kost niet zo gek veel hoor. Tenminste, dat verdien je bij inruil wel weer terug. Dat slapen en andere activiteiten is dus niet de kosten.quote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: "speulen"
en daarbij, in die 3 kwartier pauze moet ik wel kunnen slapen (of andere activiteiten ontplooien)
Die dingen worden er bij ons zo ongeveer standaard op gezet. Is ooit gekomen omdat de huidige planner veel geld had geïnvesteerd in zijn eigen auto.quote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die slaapcabine kost niet zo gek veel hoor. Tenminste, dat verdien je bij inruil wel weer terug. Dat slapen en andere activiteiten is dus niet de kosten.
Die lampen en bullbar enzo, dat is duur speelgoed.
Je bent een vrouw in een mannenwereld. Niks mis mee, maar besef je wat wij losgeslagen dekhengsten nu denken?quote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef druppelkut het volgende:
[..]
(of andere activiteiten ontplooien)
Geen idee.quote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent een vrouw in een mannenwereld. Niks mis mee, maar besef je wat wij losgeslagen dekhengsten nu denken?
Die activiteiten kunnen ook in je eentje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:42 schreef druppelkut het volgende:
[..]
iig niet over de activiteiten waarbij 2 (of meerdere) mensen nodig zijn
quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo lang je niet vooraan staat/ligt.
Chef? Ja, mijn rechterspiegel is kapot.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo lang je niet vooraan staat/ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Of zoals ze bij MiddenindenachtRick altijd zeiden:quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef druppelkut het volgende:
Nog zo'n flauwe:
hou de gepoetste kant boven
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Chef? Ja, mijn rechterspiegel is kapot.
-Wat heb je gedaan dan?Chef? Die cardanas die op de nominatie staat om vervangen te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Ja,wat is daar mee?
Het is er nu echt de tijd voor.
- Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik weer aan het werk naar slavenarbeid. Ik zal me weer voor de volle 50% inzetten.![]()
Midden in de nacht Rick!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of zoals ze bij MiddenindenachtRick altijd zeiden:
"Houdt hem tussen de lijntjes en de glimmende kant boven."
Ik moet zeggen dat MidnR de nachten ook een stuk leuker maakte.Ben bij de laatste uitzending geweest,sta zelfs op de foto met Rick,Koert en Riannequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Midden in de nacht Rick!Dat programma heeft mij doen besluiten om een tijdje nachtritten naar Schiphol te gaan doen
Ik heb me tranen in mijn ogen gelachen af en toe
Ook een paar keer gehad met die toeterspelletjes dat ik om me heen opeens getoeter hoorde. Ik geloof 2x meegemaakt.
Ik niet.Ik was met een Actros 1841 Megaspace naar dat oostblokland ten zuiden van Breda.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef druppelkut het volgende:
Vandaag in Oss gespot, een CF van Oegema. Was dat iemand van hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |